خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

آشنایی با موتور برق مسافرتی

موتور برق کیفی برند دیوالت

فهرست مطالب

موتور برق مسافرتی

موتور یا ژنراتور الکتریکی وسیله ای است که برای تولید برق در مناطقی که برق وجود ندارد، مانند کشاورزی و صنعت استفاده می شود. موتور الکتریکی یا ژنراتور وسیله ای است که انرژی مکانیکی را از بنزین و سوخت دیزل به برق تبدیل می کند. چرا یک موتور برق کیفی یا مسافرتی می تواند در هنگام سفر محصولی ایده آل باشد؟

یکی از مشکلاتی که مسافران همیشه هنگام مسافرت با آن روبرو هستند کمبود برق است. برخی از محصولات توسط باتری ماشین قابل استفاده هستند، اما این باتری نیز تخلیه شده و نمی توان ماشین را به برق وصل كرد و سوخت مصرف می شود (استفاده از باتری اتومبیل هنگام خاموش شدن نیز باعث خالی شدن باتری و ماندن در جاده می شود) بنابراین، خرید یک موتور برق مناسب برای مسافرت با سوخت بنزین می تواند انتخاب خوبی برای استفاده از برق هنگام مسافرت، به ویژه در اردوگاه ها باشد. اما چه مدل مولدی هنگام مسافرت استفاده می شود؟

موتور برق بنزینی مدل کیفی قابل حمل انتخاب اکثر گردشگران و مسافران است. حمل و نقل این موتورهای برقی به لطف دستگیره، بسیار راحت تر بوده و همچنین صدای کمتری تولید می کنند. زیرا درپوش دارند. علاوه بر این، سوخت موتور برق اگر بنزینی باشد بهتر است، زیرا جایگاه های سوخت در بیشتر جاده ها قرار دارند.

موتور برق کیفی برند دیوالت

موتور برق های مسافرتی، موتورهای الکتریکی هستند که شبیه کیف هستند و وزن آن ها بسیار کم است. موتورهای برقی مسافرتی بی صدا به دلیل ظاهر و وزن کم کاربرد های گوناگونی در کمپ های مسافرتی و تفریحی دارند. سوخت موتور برق مسافرتی اغلب بنزین است. موتورهای الکتریکی در حال حرکت به دلیل استفاده از بنزین، دی اکسید کربن منتشر می کنند که برای استفاده در فضای باز توصیه می شود. یکی از مهمترین مزایای آنها مصرف کم سوخت و کم صدا است.

قسمت های مختلف موتور برق مسافرتی یا کیفی

  1. موتور
  2. مخزن موتور الکتریکی
  3. تنظیم کننده ولتاژ موتور
  4. ورودی روغن
  5. پوشش

این موتور ها از لحاظ خاموش و روشن شدن به دو دسته موتور برقی های استارتی و هندلی دسته بندی می شوند.

قدرت موتور برق مناسب برای مسافرت را تعیین کنید

مانند خرید موتور برق برای هر شغل دیگر، خرید یک موتور برق مناسب برای مسافرت نیز نیاز به شناخت دقیق مصرف انرژی دارد، زیرا ویژگی اصلی هنگام خرید قدرت این دستگاه است. اگر چه به فرمول خاصی برای تعیین میزان توان مورد نیاز نیست، اما سعی می کنیم نکات اصلی و مهم را برای این موضوع ذکر کنیم.

تعداد موارد مورد نیاز خود را تعیین کنید. ابتدا لیستی از موارد مورد نیاز برای سفر تهیه کنید. دقیقاً مشخص کنید که از هر دستگاهی چه میزان استفاده می کنید، تعیین کنید از کدام وسیله ها بیشتر استفاده می کنید و کدام را به ندرت استفاده می کنید. سرانجام، شما باید لیستی از ابزارها را داشته باشید که به وضوح نشان می دهد که هر ابزار چقدر حیاتی و مفید است، مصرف برق هر دستگاه را تخمین بزنید. دو راهکار برای این کار وجود دارد. در ابتدا، اگر دسترسی مستقیم به دستگاه دارید، با مطالعه محتویات برچسب محصول، مصرف برق آن را محاسبه کنید. در استراتژی دوم، می توانید برای تعیین تقریبی مصرف انرژی، از دسترسی به اطلاعات از پیش تعریف شده نیز استفاده کنید به هر حال، داشتن این اطلاعات، محاسبه توان مورد نیاز به هیچ وجه کار سختی نیست. به خاطر داشته باشید که پس از رسیدن به تعداد مشخصی، باید سعی کنید موتور الکتریکی با قدرت 20 یا 30 درصد بیشتر از محاسبات خود را که یک موتور برق مسافرتی مناسب است را خریداری کنید

برای در نظر گرفتن افزایش مصرف برق هنگام شروع برخی از وسایل برقی یا افزودن برخی از وسایل خارج از برنامه قبلی، این قدرت در هنگام خرید بیشتر است.

کدام موتور برق برای مسافرت مناسب است؟

زمانی که صحبت از موتور برق مسافرتی می کنیم، عموم مردم معطوف به مواردی مانند جوشکاری و کار در مکان های ساختمانی هستند، اما موتور برق همیشه در محل کار استفاده نمی شود، شاید کمی عجیب به نظر برسد اما موتور الکتریکی می تواند در اوقات فراغت و مسافرت به شما کمک کند و کاربردهای زیادی دارد. آیا تا به حال به دلیل کمبود برق در شارژ تلفن خود در یک سفر طولانی، استفاده از لپ تاپ، یخچال کوچک مسافرتی یا روشن کردن کولر کوچک مشکلی داشته اید؟ واضح است که راه حل یک موتور برق مسافرتی است، اما یک موتور برقی نیست که برای حضور در محل کار طراحی شده باشد.

موتور برق کیفی هوندا مناسب کمپینگ

نوع سوخت مصرفی توسط موتور برق

مصرف سوخت بسیار مهم است. نکته مهم در تعیین میزان مصرف سوخت این است که تصمیم کلی در مورد آن وجود ندارد، زیرا هر یک از موتور برق های دیزلی و بنزینی دارای مزایا و معایب خاصی هستند و هیچ یک نسبت به دیگری کاملاً برتری ندارند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم هنگام تعیین نوع سوخت مصرفی به نکات زیر توجه داشته باشید:

اگر شما به طور مداوم و به مدت طولانی به یک موتور برق مسافرتی احتیاج دارید، استفاده از سوخت دیزل برای شما مقرون به صرفه خواهد بود. علاوه بر کارایی بیشتر این سوخت، توجه دقیق به تفاوت قیمت این دو سوخت در بازار، متوجه خواهید شد که اگر مجبور به خرید بنزین آزاد هستید، چه مقدار باید بپردازید. بنابراین در وهله اول بهتر است اولویت بیشتری به سوخت دیزل داده شود.

هنگام اردو زدن یا رفتن به مکان هایی که برق وجود ندارد، معمولاً اتومبیل خود را همراه خود دارید. بنابراین مهم است که اتومبیل شما چه نوع سوختی را مصرف می کند، زیرا در شرایط اضطراری و در صورت تمام شدن موتور، شما باید به مخزن ماشین خود رفته و سوخت گیری کنید. اگر اتومبیل دیزلی دارید، موتور برق دیزلی و اگر اتومبیل بنزینی دارید ، موتور برق بنزینی را ترجیح دهید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر