خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

اره زنجیری بنزینی کنزاکس (Kenzax)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
اره زنجیری بنزینی کنزاکس (Kenzax)
  • اره زنجیری بنزینی کنزاکس (Kenzax)
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

انواع اره زنجیری ها ابزارهای تخصصی هستند که قابلیت برش زنی دقیق و سریع چوب را دارند. از نجاری تا باغبانی و البته چوب بری، بسیاری از استادکاران، حضور یک اره زنجیری خوش ‌ساخت و قدرتمند را الزامی می دانند. اره زنجیری ای که طول تیغه با سایزی مناسب داشته باشد و در عین حال قدرتمند با تعریف تخصصی در برش الوارها برای انواع فعالیت ها طراحی شده باشد. انواع مدل های اره زنجیری بنزینی کنزاکس از نمونه ‌های خوش ‌ساخت بازار هستند که با تعریف قابلیت ‌های متنوع و کاملی عرضه می شوند.

 

 انواع اره زنجیری کنزاکس

 

انواع اره زنجیری بنزینی کنزاکس

 

انواع اره زنجیری بنزینی کنزاکس با طراحی مستحکم در تعریف زنجیرهایی استاندارد و ماندگار ساخته شده ‌اند. این اره زنجیری ها همگی از الگوهای کاملا ارگونومیک در طراحی ماشین آلات باغبانی تبعیت می کنند. در بحث فنی برای آنها از موتورهای بنزینی تخصصی استفاده شده است. در عین حال عملکردی روان با میزان تولید صدای استاندارد دارند.

قطعاً در سطح بازار با انبوه اره زنجیری ها از برندهای صاحب سبک تا مدل‌ های کم نام و نشان مواجه هستید. اما قطعاً کمتر اره زنجیری ای را پیدا می ‌کنید که بتواند قابلیت ‌های تعریف شده در انواع اره زنجیری بنزینی کنزاکس را داشته باشد.

اره زنجیری بنزینی ۲۵ سانتیمتری کنزاکس

اره زنجیری بنزینی ۲۵ سانتیمتری کنزاکس یک مدل کوچک جثه با تعریف طول تیغه های کوتاه مخصوص فعالیت های باغبانی و نجاری است. این اره در نهایت سادگی با رعایت تمام قواعد ارگونومیک طراحی شده است. اره از یک دسته مرکزی برای استقرار درست در میان دست اپراتورها برخوردار است. در عین حال دارای یک دسته حلقوی ارگونومیک برای هر چه هدایت موثر در حین برشکاری می باشد. این اره زنجیری بنزینی کنزاکس به شکلی طراحی شده است تا با قدرت مانور بالا، مناسب فعالیت های جاری در فضای باغ و یا نجاری و حتی مجسمه سازی باشد.

برای این اره زنجیری بنزینی کنزاکس از یک موتور تک سیلندر با عملکرد دو زمانه استفاده شده است. موتور از نوع هوا خنک است که تحت عملکرد تنفس طبیعی می تواند حجم هوای محفظه احتراق تک سیلندر خود را تامین نماید. موتور مذکور در ظرفیت اندک ۲۵ سی‌ سی طراحی شده است. اما در همین حجم اندک، قابلیت تولید توان یک کیلووات انرژی را دارد.

در اره زنجیری بنزینی ۲۵ سانتیمتری کنزاکس از زنجیر با کیفیت کمپانی Oregen آمریکا استفاده شده است. این زنجیر کاملا مستحکم، ماندگار، با قابلیت برش زنی دقیق و سریع هر نوع چوب است. در این اره زنجیری بنزینی کنزاکس از یک ساطور با طول ۲۵ سانتیمتری استفاده شده است. ساطور طراحی تیغه نازکی دارد تا برای فعالیت مستمر در فضاهای باغبانی و نجاری و حتی مجسمه سازی مناسب باشد.

ویژگی ها و مزایای اره زنجیری بنزینی ۲۵ سانتیمتری کنزاکس

  1. این اره موتوری مجهز به زنجیر از کمپانی معتبر Oregen ساخت آمریکا می باشد. زنجیرهای کمپانی Oregen به جان سختی و برش تمیز و سریع چوب مشهور هستند.
  2. برای هر چه سبکتر شدن با قابلیت حمل و نقل ساده و البته قدرت مانور بالا در این اره زنجیری بنزینی کنزاکس از یک موتور دو زمانه کوچک با ظرفیت ۲۵ سی سی استفاده شده است. البته در کار با این اره موتوری باید از سوخت ترکیبی استفاده کنید.
  3. اره زنجیری بنزینی کنزاکس از روش هوا خنک برای عملکرد نهایی موتور خود استفاده می کند. در عین حال برای هر چه کارکرد ساده تر و حرفه ای تر در این اره موتوری از سیستم روغن کاری اتوماتیک زنجیر استفاده شده است. به این ترتیب نیازی نیست تا در حین کار برش زنی، اره زنجیری را برای روغنکاری خاموش کنید.

 

اره زنجیری بنزینی ۲۵ سانتیمتری کنزاکس

 

  1. موتور تک سیلندر این اره زنجیری بنزینی کنزاکس از نوع استارت هندلی است. اما در طراحی موتور از سیستم چاشنی گرم کننده، جهت تامین استارتی سریع و ساده استفاده شده است. در این سیستم از قابلیت تزریق سوخت قبل از هندل زنی استفاده شده است. به این ترتیب هندل وقتی میل لنگ موتور را به گردش می اندازد که مقدار اندکی از سوخت در محفظه احتراق موتور قرار دارد.
  2. اره زنجیری بنزینی ۲۵ سانتیمتری کنزاکس یک مدل کوچک، سبک وزن، با الگوی طراحی ارگونومیک است تا حداکثر قدرت مانور را برای اپراتورها فراهم کرده باشد. این اره موتوری بهترین انتخاب برای فعالیت باغبان ها در قطع کردن شاخه های مازاد درختان باغ می باشد.

اره موتوری چوب بری کنزاکس مدل ۲۵ سانتیمتری تمام ایده های کافی برای طراحی یک مدل کم حجم با مصارف عمده را دارد. اگر بخواهید در ارتفاع بلند کار کنید و یا نیاز به یک اره با قدرت مانور بالا دارید و شاید قصد همراه کردن یک اره جمع و جور برای اهداف آفرود دارید و البته قصد دارید تا یک اره زنجیری را همراه خود در سفرهای کمپینگ داشته باشید، قطعاً بهره ‌مندی از اره زنجیری بنزینی ۲۵ سانتیمتری کنزاکس بهترین انتخاب است. این اره به یک قلاب جهت آویزان شدن مجهز است که حضور آنها را در فضاهای مسافرتی و کمپینگ هر چه ساده تر خواهد کرد.

اره زنجیری بنزینی ۴۵ سانتیمتری کنزاکس

هر اندازه در فعالیت چوب بری وارد فضاهای حرفه ‌ای تری می‌ شوید، نیاز به اره ها با تعریف طول ساطور بلندتری دارید. اره زنجیری بنزینی ۴۵ سانتیمتری کنزاکس یک مدل تمام حرفه ای برای فعالیت های گسترده چوب بری است. یک اره زنجیری توانمند که قدرت کافی در کار با ساطور بلند ۴۵ سانتیمتری را دارد و می تواند در جریان برش سنگین ترین فعالیت های چوب بری قرار بگیرد.برای طراحی اره زنجیری بنزینی ۴۵ سانتیمتری کنزاکس از یک موتور تک سیلندر با الگوی کار دو زمانه استفاده شده است. موتور از نوع هوا خنک با روش تنفس طبیعی است که در ظرفیت اسمی ۵۲ سی سی طراحی شده است.

موتور تک سیلندر ۵۲ سی سی این اره زنجیری بنزینی کنزاکس در نهایت قابلیت کارکرد خود قادر به سرعت ۲۸۰۰ الی ۳۲۰۰ دور در دقیقه می باشد. برای رسیدن به این سرعت موتور در حد تولید توان 2 الی 2.7 کیلووات می باشد. موتور، تک سیلندر از نوع دو زمانه است. پس برای کارکرد به سوخت ترکیبی در اختلاط روغن و بنزین نیاز دارد.

در طراحی موتور اره زنجیری بنزینی کنزاکس از یک باک به ظرفیت ۵۵ سی ‌سی استفاده شده است. این حجم از سوخت برای کارکرد حداکثر ۲ ساعت عملکرد مداوم اره موتوری چوب بری کنزاکس کفایت می کند. لازم به ذکر است که این اره موتوری از یک ساطور با طول ۴۵ سانتیمتری برخوردار است. ساطوری که با اندازه های استاندارد برای چوب بری های حرفه ای طراحی شده است.

ویژگی ها و امکانات فنی در طراحی اره زنجیری بنزینی ۴۵ سانتیمتری کنزاکس


در طراحی این اره زنجیری از یک سیستم ضد لرزش استفاده شده است. این سیستم در امتداد طراحی ارگونومیک اره تعریف شده تا قابلیت کارکرد هر چه ساده تر دستگاه را فراهم کند.

 

اره زنجیری بنزینی ۴۵ سانتیمتری کنزاکس

 


در بخش موتوری این اره زنجیری از کاربراتور ولبرو ژاپن استفاده شده است. این کاربراتور سوخت را با نسبت کاملا ایده آل در هوا مخلوط می کند و باعث کاهش مصرف سوخت می شود.

در اره موتوری چوب بری کنزاکس مدل ۴۵ سانتیمتری از زنجیر کمپانی Oregen ساخت کشور آمریکا استفاده شده است.

اره فرم و طراحی ساده ای دارد. لذا شرایط نگهداری از آن ساده است و به راحتی می توانید خرابی های احتمالی آن را تعمیر کنید.

برای این اره زنجیری بنزینی کنزاکس یک کیف پلاستیکی با فرم قالب بندی شده به جهت حفاظت از تیغه طراحی شده است.

موتور عملکرد دو زمانه دارد تا شتاب حداکثری برای سرعت گرفتن زنجیر وجود داشته باشد. این موتور با الگوی هوا خنک کار می‌ کند.

این اره زنجیری بنزینی کنزاکس به یک سیستم روغن زنی اتوماتیک زنجیر مجهز است. این سیستم مسیر کارکردی یکنواخت و متوالی را برای جریان چوب بری توسط اره زنجیری فراهم می کند.

موتور از نوع استارت دستی است؛ اما برای هر چه کارکرد ساده تر در آن از یک سیستم چاشنی گرم کننده مقدماتی استفاده شده است. این سیستم چاشنی گرم کننده مسیر تامین سوخت موتور در لحظه استارت را ساده ‌تر کرده، باعث زودتر و ساده تر روشن شدن موتور می شود.

برای رسیدن به شرایط امن در حین کار در این اره زنجیری بنزینی کنزاکس از یک سیستم قفل کننده زنجیر گنجانده شده است. این سیستم دقت عملکرد بسیار بالایی دارد. تا جاییکه می تواند در لحظات حساس به سرعت و کاملاً امن زنجیر اره موتوری دستگاه را متوقف کند.

برای طراحی این اره زنجیری از یک بدنه بسیار سبک و البته مقاوم استفاده شده است. اره زنجیری با وجود ساطور تقریباً بلند ۴۵ سانتیمتری بدنه ای سبک دارد. لذا کار کردن با آن در شرایط متنوع، آن هم برای پوشش حالات مختلف ساده است. از خرد کردن هیزم تا فعالیت ‌های پیچیده چوب بری را می توان با این اره زنجیری بنزینی کنزاکس انجام داد.

اره زنجیری بنزینی ۴۵ سانتیمتری کنزاکس دارای سیستم نگهدارنده زنجیر نیز می باشد. این سیستم می ‌تواند در لحظات بحرانی زنجیر دستگاه را نگه داشته و از ادامه فعالیت اره زنجیری ممانعت کند.

در طراحی این اره موتوری از یک سیستم استارت سریع استفاده شده است.

دستگاه از قابلیت جدا شدن فیلتر و تمامی مخزن ها برای تمیز کردن برخوردار است. شما به راحتی می توانید فیلتر و مخزن های دستگاه را باز کرده، تمیز کنید و مجددا در جای خود، آن هم بدون هیچ پیچیدگی نصب نمایید.

اره زنجیری بنزینی ۵۰ سانتیمتری کنزاکس

اره زنجیری های ۵۰ سانتیمتری در دسته مدل ها با طول ساطور بلند هستند که قابلیت انجام رده فعالیت های کاملاً حرفه ای را دارند. اصولاً طول ساطور معرف قابلیت برشکاری اره موتوری است. اما وقتی طول ساطور را بلند می کنیم، باید از موتورهای قدرتمندتری هم استفاده کرده باشیم. اره زنجیری بنزینی ۵۰ سانتیمتری کنزاکس از رده محصولات قدرتمند با قابلیت کارکرد تمام حرفه ای بازار است که برای سخت ترین عملیات های چوب بری طراحی شده است.

 

اره زنجیری بنزینی ۵۰ سانتیمتری کنزاکس

 

در بحث فنی برای این اره زنجیری بنزینی کنزاکس از یک موتور تک سیلندر با عملکرد دو زمانه تحت ظرفیت ۵۲ سی سی استفاده شده است. موتور از نوع هوا خنک است که برای عملکردی یکنواخت تحت تعریف سیستم کاربراتوری تنفس طبیعی کار می کند. این موتور تک سیلندر در نهایت قابلیت کارکرد خود قادر است تا سطح توان ۲ کیلوواتی معادل 2.7 اسب بخار نیرو را تامین نماید. این مقدار توان برای برش هایی عمیق تا عمق 0.5 متری از چوب کفایت می کند.

در طراحی اره زنجیری بنزینی ۵۰ سانتیمتری کنزاکس، رعایت الگوهای ارگونومیک مد نظر قرار دارد. دستگاه با تعریف یک دسته خوش ساخت در انتهای بخش موتوری قابلیت استقرار در دستان اپراتورها را دارد تا با کمک یک دسته حلقوی بزرگ سطح کاملی از برش در انواع زوایا را تامین نماید.

این اره زنجیری بنزینی کنزاکس مخصوص فعالیت پرقدرت در پرفشارترین عملیات های چوب بری طراحی شده است. این ماشین یک اره زنجیری تمام عیار برای فعالیتی قدرتمند در فضاهای جنگلی و یا الوار کردن تنه درختان است. قطعاً نمی توانید با حضور ساطور بلند 0.5 متری این اره موتوری چوب بری کنزاکس، حضور مناسبی در سطح باغ و فعالیت ‌های ساده نجاری داشته باشید. اما برای انجام هر رویداد چوب بری در سطوح بزرگ با یکی از بهترین های بازار مواجه هستید.

ویژگی ها و مزایای اره زنجیری بنزینی ۵۰ سانتیمتری کنزاکس

این اره زنجیری بنزینی کنزاکس از یک سیستم ضد لرزش کارآمد استفاده می کند. حضور این سیستم، عملکرد دستگاه را در برش زنی عمیق ترین و سخت ترین چوب ها ساده خواهد کرد.

در طراحی این اره زنجیری از موتورهای کم حجم، سبک وزن با شتاب گیری بالا از نوع دو زمانه استفاده شده است. موتور تحت کارکرد هوا خنک قرار دارد. موتور دو زمانه میزان تولید صدای استاندارد دارد. مصرف سوخت آن مناسب است. اما به خوبی قادر است تا در شتابی بسیار بالا حداکثر سرعت را تامین نماید.

این اره زنجیری از یک سیستم روغنکاری اتوماتیک زنجیر استفاده می کند.

برای طراحی ساطور در این اره موتوری بنزینی کنزاکس از زنجیرهای با دوام و قدرتمند محصول کمپانی Oregen ساخت کشور آمریکا استفاده شده است. کمپانی اورگن امریکا در عرصه طراحی اره موتوری پیشتاز است. در عین حال این کمپانی به شکل تخصصی زنجیرهای خوش ساخت و با کیفیت را برای نصب شدن بر دیگر محصولات از دیگر برندها طراحی می کند.

موتور تک سیلندر دستگاه با روش استارت دستی راه اندازی می شود؛ اما برای هر چه عملکرد بهتر با قابلیت راه اندازی سریعتر در این اره زنجیری از سیستم چاشنی گرم کننده هوای احتراق استفاده شده است. به این ترتیب مسیر احتراق در داخل تک سیلندر موتور هر چه ساده تر می باشد.

این اره زنجیری بنزینی کنزاکس از یک سیستم قفل کن زنجیر اتوماتیک استفاده می کند. این سیستم به شکلی طراحی شده است که می‌ تواند زنجیر در حال حرکت ساطور را به سرعت متوقف کند. این توانایی در لحظات بحرانی و ایجاد خطر سودمند است.

 

مزایای اره زنجیری بنزینی ۵۰ سانتیمتری کنزاکس

 

اره زنجیری بنزینی ۵۰ سانتیمتری کنزاکس مجهز به سیستم استارت سریع است. به این ترتیب می توانید با یک استارت ساده هندلی به سرعت موتور بنزینی دستگاه را راه اندازی کنید. در این سیستم سوخت به داخل محفظه احتراق پمپاژ می شود. سپس با یک بار هندل زنی است که شرایط راه اندازی سریع موتور فراهم می شود.

در این اره زنجیری از یک بدنه سبک و فشرده برای هر چه کم وزن تر شدن دستگاه استفاده شده است. با وجود طول بلند ساطور، اره زنجیری ۵۰ سانتیمتری کنزاکس قدرت مانور بسیار بالایی دارد.

این دستگاه با قابلیت جداسازی فیلتر و باز کردن تمام مخزن ها طراحی شده است تا هر چه ساده تر بتوانیم دستگاه را تمیز کرده، دوباره آماده فعالیت کنیم. شرایط نظافت و نگهداری از این دستگاه ساده است. دستگاه طراحی مناسبی دارد که میزان خرابی ها تا تعمیرات احتمالی آن را هر چه ساده تر با صرف هزینه کمتری خواهد کرد.

سخن پایانی

مدل های طراحی شده برای انواع اره زنجیری بنزینی کنزاکس در تیپ ها با قابلیت ‌های متفاوت هستند. طراحان کمپانی کنزاکس برای هدف گرفتن انبوه شرایط کاری است که مدل ها با طول ساطورهای ۲۵، ۴۵ و ۵۰ سانتیمتری را عرضه می کنند. ساطورهای طراحی شده در تمامی محصولات ابعاد استانداردی دارند. اگر چه کنزاکس هوشمندانه برای همه آنها از زنجیرهای با کیفیت Oregen استفاده کرده است. اما در صورت نیاز می توانید حول ساطور این محصولات، از دیگر زنجیرهای استاندارد سطح بازار استفاده کنید.

کنزاکس با طراحی اره زنجیری ها باطول های 35 تا 50 سانتیمتری توانسته است تمام نیاز صنعتگران عرصه چوب را تامین نماید. تقریبا هر کسی که در کار با چوب است می تواند از میان انواع اره زنجیری بنزینی کنزاکس مدل مناسب را انتخاب کنید. مدل با طول تیغه 35 سانتیمتری مناسب برای فعالیت های ساده باغ و نجاری است. درحالیکه می توانید با اره زنجیری بنزینی کنزاکس با طول تیغه 50 سانتیمتری از پس انجام فعالیت های بسیار پرفشار چوب بری نیز برآیید.

قیمت اره بنزینی کنزاکس در شرایط رده میانی بازار است. به هر صورت با توجه به تمامی امکانات، محصولات کنزاکس نمونه های متوسط با قابلیت های کامل هستند. لذا انتظار ما از قیمت اره بنزینی کنزاکس جایی در جمع محصولات میان رده بازار می باشد. البته انواع اره زنجیری بنزینی کنزاکس در عمل ثابت کرده ‌اند که فراتر از محصولات میان ‌رده بازار هستند.

 

قیمت اره بنزینی کنزاکس

 

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5