خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

اره زنجیری زاگ (ZOG)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
اره درخت بر زاگ
  • اره درخت بر زاگ
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

آشنایی با اره موتوری محصول برند ZOG

ابزارآلات متنوعی در فعالیت ‌های باغبانی وجود دارد. ابزار هایی که می توانند این فعالیت سخت و نفس گیر را خیلی راحت تر نمایند. خصوصاً که سرعت انجام کار را افزایش می ‌دهند و در نتیجه، محصول بیشتر و مطلوب‌ تری را باعث خواهند شد. در جمع بسیار ابزار های باغبانی، اره موتوری یک کلاس کاری متفاوت است. ابزار موتوری ای که می تواند قدرت کارکرد باغبان را چند صد برابر افزایش دهد. اگر چه در سطح بازار انواع اره موتوری از برند های گوناگون یافت می شود؛ ولی ما در این مقاله قصد آشنایی شما با اره موتوری ZOG را داریم. یک اره بنزینی با کارکرد مطلوب، راندمان خوب و کیفیت جهانی. قبل از آنکه به تشریح اره موتوری ZOG بپردازیم، اندکی بیشتر با این تجهیز قدرتمند آشنا شوید.

اره بنزینی زاگ 50 سانت

اره ‌بنزینی چیست؟

اره موتوری یک زنجیر همراه با تیغه های کوچک؛ اما بسیار تیز است که حول یک ورق سخت فلزی با نام ساطور، توسط یک موتور قدرتمند برقی و یا بنزینی می ‌گردد. این گردش همراه با قدرت و سرعت بسیار بالایی است. تا جاییکه در برخورد با سطح های چوبی مانند یک تنه ی قطور درخت و یا شاخه هایی در هم رفته، به راحتی عملیات برش را انجام خواهد داد. اولین ایده ‌ها در خلق دستگاهی اتوماتیک در قطع درختان که با نام اره بنزینی شناخته شود، در اواخر قرن هجدهم و توسط دو اسکاتلندی طرح ‌ریزی شد. البته ایده های این دو خلاق اسکاتلندی در ابتدا برای قطع درختان مورد استفاده قرار نگرفت؛ بلکه ایده آنها برای ساختن یک اره مکانیکی بسیار مورد پسند جراحان ارتوپدی قرار گرفت. تا سال ها ایده ی یک اره مکانیکی در عمل های جراحی با هدف قطع استخوان مورد استفاده قرار می گرفت. به هر صورت از آن سال ‌ها تا به امروز، اره موتوری مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرده است و حالا می توانیم شاهد رونق چشمگیر در استفاده از آن باشیم.

اره موتوری در دو سبک کلی طراحی و تولید می شود. اره موتوری برقی و اره موتوری بنزینی، دو دسته ی عمده در ساخت اره موتوری هستند. البته انواع برقی در سایز های کوچک و مناسب برای هرس کردن درختان در عملیات های باغبانی است؛ اما انواع بنزینی که می ‌تواند قدرت بالایی تولید کند، مناسب برای حمل و نقل در اعماق جنگل ها با هدف قطع درختان است. از این رو انواع بنزینی را در ابعاد و سایز های بزرگتری تولید می کنند.

نکات کلی در هنگام خرید اره موتوری

کاربرد های گوناگون و متنوعی را می توان از اره بنزینی انتظار داشت. از قطع درختان قطور در اعماق جنگل ها تا برش تکه های چوب در یک کارگاه نجاری و حتی یک ابزار قدرتمند و مفید در دستان یک باغبان. عمده مصارف اره بنزینی می تواند در مشاغل زیر باشد.

  •  چوب بری:  چوب بری، با هدف قطع و الوار کردن درختان.
  • باغبانی: اره بنزینی با هدف هرس کردن و منظم ساختن شاخه های درختان میوه.
  • نجاری: هدف از نجاری با این اره ها، اصلاح قطعه های چوبی در حالتی که نمی توان از تیغه های ثابت استفاده نمود، است.
  •  آتش‌نشانی: اره بنزینی از ابزار های اصلی آتش نشان ها می باشد. خصوصاً برای آنها که وظیفه محافظت از جنگل‌ ها را بر عهده دارند.
  • مجسمه سازی: ساخت مجسمه های چوبی و حتی گچی در ابعاد بزرگ، مستلزم تراش دادن های دقیق است. یک اره موتوری کوچک شارژی می تواند ابزار بسیار خوبی برای آنها باشد

همان طور که می بینید فضا های کاری در استفاده از انواع اره بنزینی بسیار متفاوت است. از این رو است که اولین نکته در خرید اره موتوری می تواند توجه به نوع فعالیتی باشد که انجام می ‌دهیم.

دقت در طول تیغه، شرط اصلی در خرید اره موتوری

قدرت برش اره موتوری در طول تیغه ی آن است. هر چه طول تیغه بزرگتر باشد، اره بنزینی می ‌تواند الوار ها در سایز های بزرگتری را برش بدهد. برای کسانیکه به شکل حرفه ‌ای از اره موتوری استفاده نمی کنند، داشتن اره با تیغه ی بلند کارآمد نخواهد بود. آنها می ‌توانند با چند برش، هر قطری از چوب را بردارند. فقط زمان انجام برشکاری طولانی تر خواهد شد؛ اما برای حرفه ای ها این مسئله ی زمانبر شدن خیلی دردسر ساز خواهد بود. خصوصاً دقت بالا در برش که همراه با برش های متوالی از بین خواهد رفت. طول ساطور برای برش باید حداقل ۵ سانتی متر بزرگتر از قطر الواری باشد که می‌ خواهید برش بدهید. به این ترتیب با اطمینان کافی می توان با یک عملیات برش، هر قطری از الوار را برش داد؛ اما برای برش های چندتایی، هر اره موتوری می تواند تا ۲ برابر طول تیغه خود عملیات برش داشته باشد. مثلاً تیغه با طول ۵۵ سانتیمتر می تواند الواری تا قطر ۹۰ سانتیمتر را برش دهد.

قدرت در اره موتوری و تاثیرات آن

قدرت در اره موتوری حرف اول را در کارایی آن می ‌زند. هر چه این قدرت بیشتر باشد، می ‌توان انتظار برش های سریع تر، قوی تر و بهتری را داشت. قدرت در اره موتوری با واحد وات معرفی می ‌شود. در انواع اره موتوری، نوع بنزینی به مراتب قوی تر از انواع برقی خواهد بود. از این رو انواع برقی در ابعاد و سایز های کوچک طراحی و تولید شده و مناسب فضا های باغبانی با هدف هرس کاری می باشند؛ اما نوع بنزینی که از یک موتور کوچک بنزینی، غالباً تک و یا دو سیلندر بهره می ‌برد، قدرت بالایی تولید می کند. از این رو می ‌توان طول تیغه را افزایش داد و با هدف قطع درختان مورد استفاده قرار داد.

اره زنجیری زاگ تیغه 50 سانت

آشنایی با اره موتوری ZOG

از برندهای قابل قبول در فضای امروز بازار،اره موتوری ZOG محصول کشور چین می باشد. در سطح بازار می توانید شاهد برند های متنوع چینی در فضای اره موتوری باشید؛ اما اره بنزینی ZOG یکی از معروفترین و در عین حال مقبولترین آنها می ‌باشد. از اره موتوری ZOG می‌ توان به جهت کار های سنگین چوب بری تا مصارف سبک و خانگی استفاده کرد. طول تیغه ۵۰ سانتیمتری آن قابلیت بالایی برای چوب بر ها تا باغبان ها ایجاد کرده است. اره بنزینی ZOG یک اره با توان ۳ اسب بخار می باشد که با یک تیغه نیم متری با هدف برش الوار، هرس کردن درختان و مصارف سبک خانگی طراحی شده است، در این اره می توانید شاهد حجم موتور بنزینی در ابعاد ۵۰ سی سی باشید که برای یک اره موتوری، قابلیت تولید قدرت مطلوبی خواهد داشت. این قدرت به راحتی از پس برش انواع چوب های سخت و نرم درختان گوناگون برمی آید. به گونه ای که می توان با اطمینان بالا همراه با یک اره موتوری ZOG راهی جنگل ها باشید. سیستم روغنکاری در اره موتوری ZOG از نوع اتومات بوده و در نهایت در حدود سرعت 8۲۰ متر بر ثانیه را در اختیار شما قرار خواهد داد. وزن اره موتوری ZOG اندکی بیشتر از ۶.۶ کیلوگرم می باشد؛ البته در انواع شناخته شده آن. در مدل های سنگین تر این برند نیز می توانید شاهد انواع متنوعی باشید.

اره موتوری ZOG با قابلیت آسان در تعویض زنجیر برش شناخته شده است. زنجیر برش در این اره از ساختار ساده ‌ای بهره می ‌برد و در عین حال استحکام و کارایی بالایی دارد و به آسانی قابل تعویض و تعمیر می باشد. شاید برگ برنده ی این اره بنزینی در همین ماجرای تعویضساده ی زنجیر آن باشد. از طرفی این اره بنزینی طوری طراحی شده است که به راحتی می توان از دیگر زنجیر ها همراه با برند های متفاوت در آن استفاده کرد. کارکرد آن به نسبت انواع متداول موجود در بازار، از روانی و اطمینان مطلوبی بهره‌ مند است. صدای تولید شده از این اره در فضایی قابل قبول قرار دارد و می ‌تواند برای ساعت‌ های طولانی بدون عیب خاصی، کار برش درختان را به راحتی به انجام رساند. در طراحی اره موتوری ZOG از ارگونومی مطلوبی به جهت تامین ایمنی لازم استفاده شده است. این اره به خوبی در دستان چوب بر ها جای خواهد گرفت و به نرمی کار خواهد کرد. در حالیکه می تواند ضریب امنیت مطلوبی را تأمین سازد.

کاربرد اره موتوری در چوب بری

اره موتوری ZOG در بازار ایران

اگر برای خرید اره موتوری راهی بازار های داخلی هستید، احتمالا با طیف گسترده ای از انواع برند های متعدد از سراسر جهان مواجه خواهید شد. برند هایی که هر کدام جایگاه خاص خودشان را در بازار های داخلی دارند. از این رو خرید اره موتوری می تواند یک ماجرای پیچیده باشد. در این بین هستند برند هایی که در کنار قیمت مطلوب از کیفیت خوبی بهره مند می باشند. فروش اره موتوری ZOG  که در این سال های اخیر راهش را در بازار های داخلی باز کرده است. در این سال ها شاهد رشد جالبی از خرید اره موتوری ZOG بوده ایم. شاید این رشد در نتیجه ی قیمت اره موتوری ZOG در کنار کیفیت مطلوب این برند چینی باشد. به هر حال در هنگام خرید اره موتوری خیلی ها بر توانمندی های چشم بادامی ها اعتماد دارند و همراه با یک هزینه ی معقول اقدام به تهیه ی اره بنزینی مطلوب خود خواهند داشت.

لیست قیمت اره موتوری زاگ

ردیف

شرح

قیمت (تومان)

1

قیمت اره موتوری زاگ تیغه 50 سانتیمتری

۳.۵۰۰.۰۰۰
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5