خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

اره موتوری اشتیل مدل MS 070

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

انواع اره اشتیل

اره زنجیری: اره زنجیری بهترین نوع اره اشتیل می باشد که در ادامه به بررسی انواع آن می پردازیم. این نوع اره خود به سه نوع اره بنزینی، اره برقی و اره زنجیری دستی تقسیم می شود که در ادامه هر یک را به صورت جداگانه توضیح می دهیم:

  1.        اره بنزینی اشتیل: برای برش دادن درختانی که اندازه آن ها متوسط است یا به طور کلی کار با چوب می توان از اره بنزینی با موتور حداقل ۴۵ سی سی استفاده کرد.

توجه داشته باشید که این مقدار حداقل موتور بنزینی می باشد که در این بین، اره بنزینی 070 یا اره زنجیری 070 اشتیل بسیار پر کاربرد می باشد. همچنین برای کار با درخت های کوچک، اره بنزینی که حجم آن بین ۳۰ تا ۴۰ سی سی می باشد مناسب است.

همچنین برای درخت هایی که چوب های متوسطی دارند و نیمه قطور هستند اره بنزینی با حجم بین ۴۰ تا ۵۰ سی سی مناسب می باشد.

اگر چوب هایی که قرار است آن ها را برش دهیم بسیار قطور می باشند؛ اره بنزینی با موتوری که حجم آن ۵۰ سی سی است مناسب می باشد. همچنین در مواقعی که از این دستگاه برای کار در باغ و جنگل قرار است استفاده شود؛ بسیار بهتر است اره، برقی می باشد علت این کار، محدودیت در جا به جایی کابل های برق می باشد.

قدرتاره بنزینی رابطه مستقیمی با حجم موتور و مقدار سی سی آن دارد.هرچه مقدار بیشتر باشد موتور دستگاه هم قدرت بیشتری خواهد داشت. به طور مثال مقداری بین ۲۴ سی سی تا ۴۶ سی‌سی حجم مناسبی برای اره بنزینی می باشد.

  1.        اره برقی اشتیل: این نوع از اره، برای انجام برش های سبک و رسیدگی به درخت های حیاط یا باغ خانه مناسب می باشد. از این اره بیشتر در مکان های بسته ای که نباید سر و صدای زیادی در آن جا باشد؛ استفاده می شود. همچنین در زمان هایی که فقط چند مرتبه در سال می خواهیم از اره زنجیری استفاده کنید نوع برقی این اره بهتر از بنزینی آن است.

علت این امر این است که اره بنزینی اشتیل مراقبت زیادی می‌خواهد.قدرت اره برقی، بر حسب وات بیان می شود. هر چه این مقدار بیشتر باشد اره بنزینی توان بیشتری خواهد داشت. این نوع از اره زنجیری برای برش درختانی که نازک تر هستند و هرس کاری آنان در حیاط صورت می گیرد؛ بسیار مناسب می باشد.

  1.        اره زنجیری دستی: این نوع از اره، جزو دسته اره درخت بر می باشد. اره زنجیری دستی موتوری ندارد و تنها با نیروی دست انسان کار میکند. این اره ها طرفدار زیادی ندارند و از آنها فقط در مواقع ضروری استفاده می شود. همچنین باید گفت که این اره ها جیبی هستند.

سایز اره های اشتیل

طول تیغه بیانگر این است که بزرگترین سایز چوبی که این ابزار می تواند برش دهد چیست.طول تیغه این ابزار حداقل باید 5 سانتی متر بیشتر از عرض درخت یا وسیله ای که می خواهیم برش دهیم باشد. توجه داشته باشید که هرچقدر طول تیغه بیشتر شود تعادل اره کم تر می شود.

به طور مثال برای استفاده از این اره در مصارف خانگی به یک اره با طول ساطور حداکثر ۳۵ سانتی متر نیاز است. همچنین در مواقعی که می ‌خواهید برش های متوسط ایجاد کنید تیغه های دستگاه باید بین ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر باشند.

اگر در مواقعی استفاده کننده از اره، فرد حرفه‌ای باشد و بخواهد برش های سنگین ایجاد کند تیغ باید بین ۵۵ تا ۹۰ سانتی متر باشد که برای مثال می توان به اره اشتیل 70 سانت، اره اشتیل 75 سانت، اره موتوری 70 سانت اشتیل یا همان اره زنجیری 70 سانت اشتیل اشاره کرد.

نحوه کار با اره اشتیل

برای کار با اره اشتیل باید هماهنگی بین کاربر و اره وجود داشته باشد. این اره، ابزار قدرت مندی می باشد که باید آن را به خوبی کنترل کرد تا بتوانید با آن کار کنید.

پس هنگام خرید، مدلی را انتخاب کنید که علاوه بر این که نیاز شما را پوشش دهد با قدرت و توان بدنی شما همخوانی داشته باشد. اگر اره با توان بدنی استفاده‌کننده متناسب نباشد کاربر به زودی خسته شده و نمی تواند دستگاه را به خوبی کنترل کند.

نکات ایمنی هنگام کار با اره اشتیل

کار با اره زنجیری به تخصص نیاز دارد و از خطرناک ترین اره ها می باشد. علت این امر این است که اره زنجیری محافظ ندارد و به همین علت باید هنگام کار با آن، بسیار مراقب بوده و از نکات ایمنی حین استفاده از این ابزار بهره برد.

تجهیزاتی که هنگام کار با این ابزار مورد نیاز است شامل دستکش، کفش کار، کلاه ایمنی، عینک محافظ، گوشی محافظ و لباس مناسب می باشد. اگر فرد استفاده کننده مبتدی و تازه کار می باشد؛ باید پیش از استفاده از این اره و شروع کار از افراد ماهر کمک بگیرد و از تجربه آن ها استفاده کند.

افراد تازه کار باید سعی کنند مدلی کوچک تر بخرند تا راحت تر بتوانند از آن استفاده کنند.  به طور مثال نوع برقی اره زنجیری به این افراد توصیه می‌شود زیرا نوع بنزینی بزرگ و سنگین است و کنترل آن دشوار تر می باشد.

خرید اره اشتیل

خرید اره زنجیری بسیار مسئله حائز اهمیتی می باشد که در این زمینه برندهای مختلفی در حال رقابت هستند. در این بین برندی پیروز است که از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار باشد. اشتیل جزو بهترین برندهای اره زنجیری می باشد که تولیدکننده ابزارهای متنوع و با کیفیت است.

همچنین اشتیل یک برند آلمانی می باشد که برای ساخت اره های مورد نیاز کاربران از آخرین تکنولوژی روز استفاده می‌کند. یک مزیت دیگر این شرکت این است که برای محصولات خود، 10 سال خدمات پس از فروش قرار داده است.

قیمت اره موتوری اشتیل 070

قیمت اره های زنجیری اشتیل( بهترین این نوع، اره درخت بر اشتیل مدل 070 می باشد) بسته به نوع آن می باشد که کاربران عزیز می توانند برای اطلاع از آنان و به طور مثال برای اطلاع از قیمت اره زنجیری 070 به لیست قیمت اره موتوری اشتیل رجوع کنند.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5