خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

اره موتوری سفیر

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
اره موتوری سفیر
  • اره موتوری سفیر
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

انواع مدل های اره موتوری سفیر از طرح ساخت تقریباً خوبی بهره مند هستند. این مدل ها اگر چه نمی ‌توانند در جمع محصولات رده بالای بازار جایی دندان ‌گیر داشته باشند؛ اما با توجه به امکانات کاربردی و قدرت موتوری و کیفیت ساخت یشنهادی اقتصادی و کار راه انداز هستند.

نگاهی بر انواع اره موتوری سفیر

از باغبانی تا نجاری و یا حضور گسترده در عملیات های سنگین چوب بری و شاید جنگل بانی نیاز به اره موتوری دارید. چوب از جمله مصالح کلاسیک و موثر در ساخت انواع تجهیزات و برطرف کننده نیازهای ریز و درشت انسانی است.

در عین حال همین چوب در قامت درختان تناور میوه تا دیگر فضاهای باغبانی ظاهر می ‌شود. در تمامی این موارد بارها و بارها نیاز است تا شاخه ای را قطع کنید، تنه درختی را بیندازید و یا چوب ها را در شکل الوارهایی منظم و یکنواخت برش بزنید.

به این ترتیب هر وقت با چوب و چوب بری سر و کار دارید، نیاز به اره موتوری خواهید داشت. هر چند برندهای ریز و درشتی در زمینه طراحی تا تولید اره موتوری فعال هستند؛ لکن در این مقاله قصد آشنایی شما را با مدل های متنوع از اره موتوری سفیر داریم.

نگاهی بر انواع اره موتوری سفیر

انواع مدل های اره موتوری سفیر از طرح ساخت تقریباً خوبی بهره مند هستند. این مدل ها اگر چه نمی ‌توانند در جمع محصولات رده بالای بازار جایی دندان ‌گیر داشته باشند؛ اما با توجه به امکانات کاربردی و قدرت موتوری و کیفیت ساخت تقریبا مناسب می‌ توانند در مقام یک پیشنهاد اقتصادی و کار راه انداز ظاهر شوند.

حرفه ای ها، یعنی آنها که هر روز در حجم بالا با انواع عملیات های ریز و درشت چوب بری مواجه هستند، نیاز به اره موتوری های خوش ساخت و با کیفیت دارند. این عده از صرف هزینه های بالا برای تهیه کردن یک اره موتوری تمام عیار اباعی ندارند.

اما آنها که اره موتوری را در مقام یک ابزار دم دستی با هدف کار راه اندازی می‌ خواهند، چندان نیازی در تامین با کیفیت و رده بالای این محصول احساس نمی کنند. لذا تامین یک اره موتوری با طرح ساخت متوسط هم می تواند نیازهای هر از گاهی آنها را تامین نماید.

باغبان ها، جنگل بان ها، نجارها و... در این گروه قرار می گیرند و انواع اره موتوری سفیر با کیفیت ساخت متوسطی که دارند، مناسب حال این گروه هستند.

در عین حال دنیای عملیات ‌های چوب بری در انجام کارهای سبک کتاب تا برش زنی های عمیق و سنگین از چوب خلاصه شده است. گاهی فقط می خواهیم چند شاخه نازک از درختان میوه را هرس کنیم. در این حالت یک اره موتوری با ساطوری کوتاه و قدرتی نه چندان بالا کار ما را انجام می‌ دهد.

اما گاهی قرار است تنه درختان قطور را برش بزنیم. در این حالت با حجم فشرده و بسیار بالایی از چوب مواجه هستیم. لذا باید اره موتوری های بزرگ با ساطورهای بلند را انتخاب کنیم.

انواع اره موتوری سفیر برای تامین نیازهای کلی از عملیات های ریز و درشت چوب بری طراحی شده اند. از اره موتوری سفیر ۲۵ سانتیمتری تا اره موتوری سفیر ۵۰ سانتیمتری نمونه‌ هایی هستند که در سطوح گوناگون از عملیات های ریز و درشت چوب بری مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

با این مقدمه وارد جزئیات می ‌شویم و در تحلیل فنی به آشنایی مختصر از انواع اره موتوری سفیر در سایزهای گوناگون می پردازیم.

مشخصات فنی تا نگاه کاربردی از اره موتوری سفیر ۲۵ سانتیمتری

اره موتوری سفیر ۲۵ سانتیمتری کوچکترین و کم توان ترین مدل طراحی شده از این برند چینی می باشد. این اره موتوری از یک تیغه کوچک ۲۵ سانتیمتری برخوردار است. لذا حجم عملیات های چندان پرفشاری را نمی ‌توان از طول ساطور کاملاً کوتاه آن انتظار داشت. البته اهل فن می ‌دانند که اره موتوری ها با طول ساطور کوتاه چه کاربردی دارند و در چه فضاهایی به کار می‌ آیند.

مانند اره موتوری سفیر ۲۵ سانتیمتری که یک نمونه کاملا ایده آل برای حاضر شدن در فضاهای باغبانی است. زیرا در تمامی عملیات‌ های هرس کردن درختان باغ قرار است حجم کاملی از انواع شاخه های نه چندان قطور را برش بزنیم. در عین حال تمامی این شاخه ها در ارتفاع بالای درختان حضور دارند.

در عملیات هرس کردن درختان باغ نیاز به اره موتوری های سبک وزن داریم تا به راحتی بتوانیم با آنها در ارتفاع بالای درختان به انجام عملیات برش شاخه ها بپردازیم. در عین حال این اره موتوری ها باید از ساطورها در طول کمی برخوردار باشند. طول کم ساطور باعث قدرت مانور بالایی است.

چنین اره موتوری های کوچک جثه‌ ای را به راحتی می توان جابجا کرد و در عملیات هرس کردن درختان باغ نیاز جدی به همین قدرت مانور بالای اره موتوری داریم.

با چنین رویکردی که باشید، ظاهراً اره موتوری سفیر ۲۵ سانتیمتری تبدیل به یک ابزار کاملاً تخصصی برای حضور در فضاهای باغبانی می شود. اره موتوری ای که با طول ساطوری کوتاه اما کارآمد به خوبی از پس عملیات هرس کردن درختان باغ بر می آید.

البته وقتی طول ساطور را کوتاه در نظر گرفته‌ اید، چندان نیازی به تعریف موتور بنزینی قدرتمندی نیز ندارید. به مانند همین مدل ۲۵ سانتیمتری از اره موتوری سفیر که در حضور یک موتور تک سیلندر دو زمانه بنزینی با ظرفیت ۲۵ سی‌ سی و تامین قدرت 1.5 اسب بخاری به خوبی کار می کند.

موتور بنزینی تک سیلندر در نظر گرفته شده از طرح دو زمانه با الگوی هوا خنک است و برای تکمیل پروسه احتراق از تنفس طبیعی استفاده می‌ کند. لذا سوخت مورد نیاز برای فعال کردن این موتور از نوع سوخت ترکیبی است که با نسبت ۱ به ۲۵ از روغن در بنزین تهیه خواهد شد.

اره موتوری سفیر ۲۵ سانتیمتری از امکان روغن زنی اتوماتیک زنجیر بهره ‌مند است و می ‌تواند با سرعت تقریباً بالای ۸۰۰۰ دور در دقیقه کار کند. این سرعت برای حضوری قدرتمند در سطح عملیات های سبک باغبانی کفایت می ‌کند. اره موتوری سفیر ۲۵ سانتیمتری یک مدل سبک وزن برای انجام عملیات ‌های نه چندان پرفشار است.

این اره موتوری با قابلیت قطع تنه درختان جنگل و یا الوار کردن چوب ها طراحی نشده است؛ اما در سطح باغ و باغبانی و حتی نجاری کاملاً توانمند و همه فن حریف ظاهر می‌ شود.

مشخصات فنی تا نگاه کاربردی از اره موتوری سفیر ۳۵ سانتیمتری

برای الوار کردن چوب ها و برش سریع شاخه ها و انجام عملیات های پرفشار در کار با چوب نیاز به تیغه ها با طول ساطور حداقل ۳۵ سانتیمتری داریم. یک اره موتوری ۳۵ سانتیمتری شاید نتواند از پس از عملیات های کاملاً حرفه ‌ای برآید؛ اما در کار با چوب توانمند است و قابلیت حضور گسترده در انبوه عملیات ‌های چوب بری و باغبانی را دارد. مانند اره موتوری سفیر ۳۵ سانتیمتری که از طرح ساخت کارآمد با الگوی کاربرد در انبوه نیازها به چوب بری طراحی شده است.

در طرح ساخت اره موتوری سفیر ۳۵ سانتیمتری کاملاً مشخص است که طول ساطور در اندازه‌ای سطح متوسط با ابعاد ۳۵ سانتیمتری طراحی شده است. برای گردش زنجیر در حول محور این ساطور ۳۵ سانتیمتری نیز از یک موتور تک سیلندر دو زمانه بنزینی با طراحی هوا خنک تنفس طبیعی استفاده شده است.

موتور با ظرفیت ۳۸ سی ‌سی قابلیت تامین حداقل دو اسب بخار قدرت را دارد. در عین حال طرح دو زمانه بودن باعث شده تا برای این اره موتوری سفیر ۳۵ سانتیمتری مجبور به تهیه سوخت ترکیبی با نسبت ۱ به ۲۵ از روغن و بنزین باشیم.

در عین حال از امکانات جالب توجه که در اره موتوری سفیر ۳۵ سانتیمتری گنجانده شده است، می توان به روغن زن اتوماتیک زنجیر، سیستم ضد لرزش کارآمد و راه انداز هندلی با سرعت عمل بالا اشاره کرد. این اره موتوری سفیر با طرح ارگونومیک از قابلیت کاربردی با قدرت مانور بسیار بالایی برخوردار است.

به طوری که به راحتی می توانید آن را در دست گرفته در سطح انواع فضاهای باغبانی تا تجربه عملیات های متنوع تجاری و چوب بری فعالیت گسترده ای داشته باشید.

مشخصات فنی تا نگاه کاربردی از اره موتوری سفیر ۴۵ سانتیمتری

با مطرح کردن اره موتوری سفیر ۴۵ سانتیمتری از جمع مدل های کم توان با سطح عملیات های متوسط رو به پایین خارج می‌ شویم و گامی جدی در مدل‌ های کاملاً حرفه ‌ای تر می گذاریم.

زیرا با اره موتوری سفیر ۴۵ سانتیمتری قادر هستیم تا در تمامی عملیات‌ های رده بالای چوب بری فعالیت کاملاً حرفه ‌ای داشته باشیم. طول ساطور ۴۵ سانتیمتری این مدل برای برش زنی تنه درختان تا قطر ۸۰ سانتیمتری کفایت می ‌کند. بعید است به این سادگی با تنه درختی قطورتر از این مقدار مواجه باشید.

در عین حال با تعریف یک موتور تک سیلندر بنزینی دو زمانه هوا خنک که قدرتی فراتر از 2 اسب بخار را تامین کرده است، توانایی کافی برای الوار کردن هر نوع چوب متراکم با قطرهای گوناگون را دارید. اره موتوری سفیر ۴۵ سانتیمتری از مدل ‌های کاملاً حرفه ‌ای است. لذا باید انتظار امکانات رده بالا را در این مدل داشته باشیم.

امکاناتی مانند روغن زنی اتوماتیک زنجیر، راه انداز هندلی با سرعت عملکرد بالا، سیستم خنک کننده کارآمد و قفل زنجیر که مانع از عملیاتی شدن دستگاه در حین استراحت می شود.

این همه در طرح ساخت اره موتوری سفیر ۴۵ سانتیمتری پیش‌ بینی شده است. در عین حال این مدل با طراحی ارگونومیک و وزنی تقریباً سبک قادر است تا در فعالیت های معمولی و حتی باغبانی نیز کارآیی داشته باشد. قیمت اره موتوری سفیر از جمله ویژگی ‌هایمتمایز این محصول است.

زیرا توانسته است سطح کاملی از امکانات یک اره موتوری مدرن و توانمند را در قیمتی مناسب عرضه کند. قیمت اره موتوری سفیر ۴۵ سانتیمتری برای حضور در جمع حرفه ای ها با قابلیت برش زنی بالا، رنج کامل مناسبی دارد.

مشخصات تا نگاه کاربردی از اره موتوری سفیر ۵۰ سانتیمتری

اره موتوری با طول ساطور نیم متری دیگر در دسته مدل های متداول با سطح کاربردی بالا قرار نمی‌ گیرد. این مدل ها نمونه ‌های کاملا حرفه ‌ای هستند که برای تکمیل عملیات های چوب بری در سطحی بسیار بالا طراحی شده اند.

طول ساطور نیم متری این اره موتوری ها برای برش زنی چوب ها با قطر یک متری هم کارایی دارد. این حجم از چوب تنها در سطح عملیات های پرفشار مشاهده می شود.

لکن وقتی پای گرداندن زنجیر حول یک ساطور نیم متری در میان است، بهره مندی از یک موتور بنزینی بسیار قدرتمند و حجیم نیز مطرح خواهد شد. موضوعی که در طرح ساخت اره موتوری سفیر ۵۰ سانتیمتری مورد توجه قرار دارد.

اره موتوری سفیر ۵۰ سانتیمتری به یقین یک مدل کاملا حرفه ای است که قرار است در سطح برش زنی های گسترده مورد استفاده قرار بگیرد. چوب بر های حرفه ‌ای نیاز به چنین اره موتوری توانمندی دارند. در این اره موتوری هم از یک موتور تک سیلندر دو زمانه از نوع هوا خنک با الگوی تنفس طبیعی استفاده شده است.

اما موتور مذکور با حجم ۷۰ سی سی و قابلیت تامین قدرت فراتر از ۳ اسب بخاری کاملاً بزرگ و سنگین و البته توانمند است. این اره موتوری سفیر برای حضور در سطح عملیات های سبک اعم از فعالیت های باغبانی و نجاری تهیه نشده است؛ بلکه طراحی شده تا همراه با دستان پرتوان چوب بر ها به برش زنی قطرهای بزرگ از الوارهای تنومند بپردازد.

در عین حال الگوی طراحی کاملا ارگونومیک در این اره موتوری سفیر به شکلی است که می ‌توان چنین حجم و ابعاد بزرگی را به راحتی در میان دستان گرفته و انواع عملیات های پرفشار چوب ‌بری را نهایی نمود.

در سطح بازار که باشید، با انبوه اره موتوری های توانمند و مطرح مواجه هستید که همگی آنها قیمت تقریباً بالایی دارند. در عین حال نمونه های متفرقه که در جمع ارزان قیمت ها قرار می گیرند، نمی توانند سطح کیفی مناسبی را تأمین نمایند.

اگر نیاز شما به چوب بری در حد یک عملیات هر از گاهی است و شاید هم کاملا حرفه ‌ای هستید؛ اما نمی خواهید هزینه بالایی را متحمل شوید، انواع اره موتوری سفیر مناسب فعالیت های گسترده شما می باشد. زیرا قیمت اره موتوری سفیر در فضای کاملا اقتصادی تنظیم شده است و در عین حال می تواند در جایگاه یک نمونه مطمئن با سطح طراحی معمولی در اختیار شما قرار بگیرد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5