خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

اره موتوری SKN

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
 اره موتوری SKN 5800
  •  اره موتوری SKN 5800
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

 اره موتوری SKN، حرفه ای در کار با چوب

برای موفقیت در کار با چوب نیاز به ابزارهای حرفه ای دارید. چوب از بهترین متریال ها برای ساختن انواع احتیاجات انسانی است. از احداث بناهای مسکونی تا ساخت سازه های متنوع چوبی با این متریال توانمند و کلاسیک سر و کار داریم. در عین حال حجم بالایی از فعالیت با چوب مختص عملیات های باغبانی و جنگل بانی است. لذا وقتی در کار با چوب توانمند هستید که بتوانید به راحتی آن را برش بزنید. برای این منظور نیاز به ابزاری توانمند مانند انواع اره های موتوری دارید. از این رو آشنایی با مدل های اره موتوری SKN می‌ تواند برای آنها که قصد کار حرفه ‌ای با چوب را دارند، مفید واقع شود.

اره بنزینی skn تیغه 50 سانت

برای برش زنی چوب با چندان ماجرای دشوار و پیچیده ‌ای مواجه نیستید. کافی است یک اره ساده دستی در اختیار بگیرید و متکی بر قدرت دستان توانمند خود، هر گونه عملیات برش زنی چوب را نهایی کنید. اما قطعا این کار را در مدت زمان طولانی با صرف انرژی بالای بدن و البته در دقتی که چندان چنگی به دل نخواهد زد، انجام داده ‌اید. وقتی در کار با چوب، سرعت عمل بالایی را انتظار دارید و در عین حال دقت برش زنی های قابل قبولی می خواهید، باید دست از کار با اره های دستی بکشید و یک مدل موتوری توانمند را اختیار کنید. مانند مدل های طراحی شده برای اره موتوری SKN که در تامین سرعت عمل بالا همراه با دقت در برش زنی های چوب کاملاً توانمند هستند. لکن در جایگاهی بالاتر از مقوله سرعت تا دقت، مسئله قدرت در کار برش چوب مطرح می‌ شود. چوب با قطر کم را می توان به راحتی توسط اره های دستی برش زد. هر چند این ماجرا زمان ‌بر است؛ اما به هر حال قابلیت انجام شدن دارد. لکن وقتی قطر چوب از حدی فراتر باشد، دیگر نمی توانیم به قابلیت ‌های مدل های دستی و یا اره موتوری های کم توان اعتماد کنیم.

کار با چوب در قطر بالا مانند قطع تنه درختان پهناور تا الوار کردن تنه  آنها نیاز به اره موتوری های کاملاً قدرتمندی دارد که از ساطورهای بزرگ و پهنی بهره ‌مند باشند. در این شرط کلیدی نیز انواع اره موتوری SKN از طراحی برتر با قابلیت اطمینان بالا برخوردار هستند. عموم مدل ها از اره موتوری SKN در قدرت بالایی طراحی شده اند و برای قطع کردن تنه درختان با چوب متراکم نیز کارایی کافی دارند.

اگر چه اره موتوری SKN در مدل های متنوعی طراحی شده و در سطح بازار حضوری قدرتمند دارند؛ اما دو مدل اره موتوری SKN 5200 و اره موتوری SKN 5800 بیش از دیگر نمونه ها مورد توجه قرار می ‌گیرند. این دو مدل با الگوی طراحی کاملاً حرفه ‌ای از قابلیت ‌های عملیاتی بسیار سطح بالایی برخوردار هستند و می‌ توانند در قامت اره موتوری های کاملا حرفه ‌ای و توانمند در سطح فعالیت ‌های چوب بری ظاهر شوند. در این مطلب از میان تنوع گسترده در جمع اره موتوری SKN قصد داریم تا به تشریح فنی و جنبه ‌های کاربردی این دو مدل مطرح بپردازیم.

نگاهی بر اره موتوری SKN 5200

اره موتوری SKN که با عنوان تجاری 5200 عرضه شده است، از نمونه‌ های کاملا حرفه ‌ای و البته خوش ساخت این کمپانی محسوب می شود. وقتی در جمع مدل ‌های حرفه ‌ای برای تامین نیازهای سطح بالای فعالیت های چوب ‌بری هستید، نمی توانید به هر نوع اره موتوری کم توانی اعتماد کنید. در اینجا قرار است قابلیت برش زنی چوب با قطرهای بسیار بالا را داشته باشید و برای این منظور باید از اره موتوری ای که ساطور بلندی دارد، بهره مند باشید. در عین حال قطعا می دانید که ساطور بلند اره موتوری تنها در حضور یک موتور بنزینی قدرتمند قابلیت کاملی برای عملیاتی شدن دارد.

صحبت ما در باب آشنایی با اره موتوری SKN 5200 است. یک مدل کاملا حرفه ای که با ساطوری نیم متری طراحی شده است. در این بین وقتی مطلع می‌ شویم که در این اره موتوری SKN از زنجیر ساخته شده در کمپانی Oregon کانادایی و کاربراتور Wolbro استفاده شده است، قطعاً نگاه عمیق ‌تری بر سطح توانمندی های بالای این مدل خواهیم انداخت. در عین حال برای طرح ساخت اره موتوری SKN 5200 کمپانی مذکور و مطرح چینی سنگ تمام گذاشته است. یک ماشین کاملا زیبا و ارگونومیک را طراحی کرده است. به طوری که کار با اره موتوری SKN مدل 5200 بسیار ساده است. راه اندازی ساده و عملیاتی شدن راحت این مدل باعث شده تا حتی آماتورها هم به سرعت بتوانند با آن کار کنند. وجه طراحی ارگونومیک مطرح شده برای این مدل از اره موتوری SKN به گونه ‌ای است که می‌ توان با سرعت عمل بالا در مدت زمان طولانی آن را در اختیار گرفت و عاری از خستگی های فشرده و غیر قابل تحمل با آن کار کرد.

 اره موتوری SKN مدل 5200

در عین حال برند چینی برای طراحی این مدل از اره موتوری SKN توجهات زیست محیطی را نیز فراموش نکرده است. این مدل با مصرف سوخت کم و تولید صدای تقریباً اندکی است. از این رو می تواند تمام ملاحظات زیست محیطی را رعایت نماید. مصرف سوخت مناسب اره موتوری SKN 5200 باعث شده تا شاهد حداقل تولید آلایندگی در این دستگاه باشیم. از طرفی اگر چه موتور گنجانده شده در دستگاه با طرح دو زمانه همراه است؛ اما این موتور دو زمانه با الگوی طراحی مناسبی که دارد، عملکردی روان و کم صدا را نتیجه داده است. لذا کار با اره موتوری SKN 5200 چندان پر سر و صدا نخواهد شد. بهره مندی از انواع امکانات مدرن در طراحی این اره موتوری در کنار راه اندازی دستی راحت و سریع همراه با ملاحظات زیست محیطی از جنبه های کلیدی در طرح ساخت این نمونه است. جنبه هایی که از نگاه استانداردهای جهانی نیز به دور نمانده است. زیرا این مدل از اره موتوری SKN به مانند تمامی مدل های دیگر دارای گواهینامه بین المللی ESO، CE و GS است.

مشخصات فنی اره موتوری SKN 5200

اره موتوری SKN مدل 5200 یک نمونه حرفه ‌ای با ابعاد بزرگ جثه است. در این مدل از یک ساطور با طول ۵۰ سانتیمتری استفاده شده است. ساطورهای نیم متری و فراتر از آن برای تکمیل عملیات های چوب بری در سطح پرفشار کارایی دارند و عموم چوب بر های حرفه ای از این نمونه ها استفاده می کنند. طول ساطور نیم متری این مدل از اره موتوری SKN نیاز به تعریف یک موتور بنزینی کاملاً قدرتمند دارد. لذا در طرح ساخت اره موتوری SKN 5200 از یک موتور بنزینی دو زمانه از نوع هوا خنک با طراحی تک سیلندر در ظرفیت ۵۰ سی سی استفاده شده است.

این موتور قابلیت تولید 2.8 اسب بخار در حداکثر ظرفیت را دارد. لذا می ‌توان موتور انتخاب شده برای تکمیل ساخت اره موتوری SKN مدل 5200 را به عنوان یک موتور کاملا قدرتمند و البته توانمند در کار با ساطور نیم متری مطرح کرد. البته طرح ساخت موتور از الگوی طراحی دو زمانه تبعیت می ‌کند. قاعدتا وقتی پای موتور دو زمانه در میان است، سوخت به کار رفته باید از نوع ترکیبی انتخاب شود. در این مدل نیز لازم است تا همواره دست به کار باشید و سوخت بنزین ترکیبی با نسبت ۱ به ۲۵ از روغن و بنزین استفاده کنید. در عین حال برای این موتور تک سیلندر دو زمانه از یک مخزن سوخت با ظرفیت ۵۵۰ میلی لیتر استفاده شده است. در حضور این حجم از بنزین ترکیبی می توان انتظار عملیات چوب بری برای حداقل دو ساعت متوالی را داشته باشیم.

اگر چه سیستم راه انداز موتور بنزینی اره موتوری SKN 5200 از نوع استارت دستی است؛ اما استفاده از روش های بهینه شده در طراحی موتور و الگوی تزریقی پیش راه انداز سوخت در محفظه احتراق، مقدمات استارت آسان و سریع موتور را فراهم کرده است. استارت دستی این اره موتوری SKN کاملاً روان است و می ‌تواند با سرعت تقریباً بالایی مسیر راه اندازی موتور را فراهم کند. در عین حال موتور تک سیلندر مذکور کاملا دوستدار محیط زیست می باشد. برند چینی در طراحی این موتور سعی در الگوهای کم مصرف داشته تا حجم آلایندگی های محیطی تولید شده آن را به حداقل برساند. لازم به ذکر است که نقطه ضعف بزرگ موتورهای دو زمانه در مصرف سوخت بسیار بالای آنها می باشد.

اره موتوری SKN مدل 5200

در عین حال استفاده از سوخت ترکیبی به تولید آلایندگی های محیطی آن می افزاید. به این ترتیب ظاهراً چندان نمی توانیم نگاه مثبتی بر کارایی پاک چنین موتورهایی داشته باشیم. اما وقتی ماجرای طراحی همراه با رعایت الگوهای زیست محیطی باشد، حتی می توان موتورهای دو زمانه پرمصرف را نیز در شرایط بهینه راه اندازی کرد.

مانند نمونه طراحی شده از برند SKN که در حضور کاربراتور حرفه ای ژاپنی از برند Walbro توانسته است با مصرف سوخت اندک و تولید آلایندگی های کم، قدرت کافی برای به گردش انداختن زنجیر را تامین نماید.

امکانات فنی در طراحی اره موتوری SKN 5200

   اره موتوری SKN مدل 5200 از یک ساطور با طول نیم متری برخوردار است. برای این سطور از زنجیر حرفه ای ساخته شده در کمپانی Oregon محصول کشور کانادا استفاده شده است. این ساطور طویل در حضور زنجیر حرفه ای برای اره موتوری SKN مدل 5200 قابلیت کافی در تکمیل عملیات های پرفشار چوب بری را دارد. برای تامین حداکثر امنیت در حین اجرای کار با چوب در هنگام برش زنی آن، اره موتوری SKN مدل 5200 مجهز به یک ترمز زنجیر شده است. این ترمز زنجیر در مواجهه با سطوح سخت عمل کرده و از آسیب دیدن اره موتوری جلوگیری می کند.

اره موتوری SKN 5200 از سیستم روغنکاری اتوماتیک زنجیر بهره مند می باشد. انجام عملیات های پرفشار چوب بری که همراه با برش زنی عمیق در تنه درختان است؛ باعث ایجاد اصطکاک بسیار بالایی خواهد شد. لذا سطح تیغه ها در زنجیر گردان ساطور به شدت داغ می ‌شود. برای پرهیز از این مشکل مجبور هستیم که دائماً سطح تیغه را روانکاری کنیم. اما با الگوی روغنکاری اتوماتیک که در اره موتوری SKN پیش‌ بینی شده است؛ انجام این مرحله از عملیات چوب ‌بری بسیار ساده تر خواهد شد.

در حداکثر سرعت با تامین حداکثر قدرت، اره موتوری SKN مدل 5200 قادر است که سرعت گردش ۸۰00 دور بر دقیقه را تأمین نماید. این سرعت برای تکمیل سریع و دقیق هر نوع عملیات چوب بری کفایت می کند و به شکلی می توانیم اره موتوری بنزینی مذکور را در جمع نمونه ‌های تمام حرفه ای بازار قرار بدهیم. برای طراحی زنجیر در اره موتوری SKN مدل 5200 از گام حرکتی در اندازه 8.25 میلیمتری استفاده شده است. میزان صدای تولید شده اره موتوری SKN مدل 5200 در فاصله ۷ متری از دستگاه برابر با ۱۱۰دسیبل است. این میزان را نمی توان در جمع مدل های کم صدای بازار قرار داد؛ اما وقتی پای کارکرد موتورهای دو زمانه در میان است، می توان حضور صدای ۱۱۰ دسیبل را مناسب دانست. زیرا موتورهای دو زمانه عموماً پر سر و صدا هستند و این میزان تولید صدا در جمع آنها کاملاً مناسب است. اره موتوری SKN مدل 5200 از یک دسته کمکی با طراحی کاملا ارگونومیک بهره مند می باشد. دستگاه در عین بزرگ بودن، کاملاً خوش دست است و کار کردن با آن تقریباً ساده می باشد. دسته کمکی در فرمی ایده آل و ارگونومیک طراحی شده تا حجم بزرگ دستگاه همراه با قدرت مانور بالایی در حین کار باشد.

اره بنزینی اس کا ان تیغه 25 سانت

همراه با خرید یک دستگاه اره موتوری SKN 5200 از اقلام همراه مانند تیغه کمکی، آچار و دفترچه راهنما بهره ‌مند خواهید شد. این اره موتوری با ساطور نیم متری در قدرت 2.8 اسب ‌بخاری ای که دارد، برای حضوری مطمئن و البته قدرتمند در سطح عملیات ‌های کاملاً پرفشار طراحی شده است. لذا به راحتی می تواند تمام نیازهای حرفه ‌ای شما را تامین نماید.

نگاهی بر اره موتوری SKN 5800

اره موتوری SKN 5800 نیز به مانند مدل 5200 از یک ساطور نیم متری بهره ‌مند است. لذا به مانند آنچه برای مدل 5200 گفتیم، از این نمونه نیز می ‌توانیم انتظار حضوری قدرتمند را در سطح عملیات های پرفشار داشته باشیم. البته اره موتوری SKN مدل 5800 به مراتب قوی تر و توانمندتر از مدل قبلی از عهده انواع عملیات های برش زنی چوب بر می آید. زیرا در طراحی آن از موتور بنزینی کاملاً قدرتمند و توانمندی استفاده شده است.

طراحی زیبا و کاملا ارگونومیک از مشخصه های اساسی در کلیه طراحی های مربوط به برند SKN می باشد. این کمپانی همت قابل توجهی برای خلق ماشین آلاتی دارد که بتوانند به راحتی در میان دستان اپراتورها قرار گرفته و از کارکرد آسانی برخوردار باشند. این نکته در طرح ساخت اره موتوری SKN 5800 نیز پیش ‌بینی شده است. زیرا با یک مدل که طرح ساختی کاملا ارگونومیک دارد مواجه هستیم. همین طراحی ارگونومیک باعث شده تا کار کردن با این مدل از اره موتوری SKN بسیار ساده و کاملا روان باشد. تا جاییکه می ‌شود عاری از خستگی این اره موتوری 6.5 کیلوگرمی را در دست گرفته، راهی انبوه عملیات ‌های پرفشار چوب‌ بری شد.

در این بین نکته های دیگری نیز در طرح ساخت اره موتوری SKN مدل 5800 به چشم می آید. زیرا به مانند مدل 5200 از یک زنجیر حرفه ای ساخت کمپانی Oregon کانادایی در کنار کاربراتور Wolbro ژاپنی استفاده می کند. در عین حال برای این مدل نیز سعی شده است تا تمامی الزامات زیست محیطی رعایت شود. لذا چه از لحاظ مصرف سوخت تا تولید آلایندگی ها از درجات استاندارد بالایی بهره مند می باشد و در عین حال کارکرد روان آن عاری از تولید صدای بالایی است. به هر صورت وقتی اره موتوری SKN مدل 5800 را در اختیار می گیرید، می توانید از توانمندی‌ های بالای آن در انجام عموم عملیات های پرفشار چوب بری استفاده کنید. در نظر داشته باشید که اره موتوری SKN مدل 5800 از نمونه ‌های تمام حرفه ای بازار است. این مدل با طول ساطور نیم متری به هیچ حالت مناسب انجام عملیات های متداول در جریانات باغبانی نمی باشد و بسیار قدرتمند و کاملاً تخصصی برای حضور بر تنه درختان قطور جنگل طراحی شده است. هر چند می‌ تواند در سطح چوب بری های کارگاهی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

مشخصه های فنی اره موتوری SKN 5800

وقتی روی صحبت ما از مشخصه های فنی است، باید به مهمترین بخش فنی در طراحی هر ابزار موتوری بپردازیم. لذا مقدمات صحبت خود را از تحلیل موتور بنزینی و کاملاً قدرتمند اره موتوری SKN مدل 5800 آغاز می ‌کنیم. موتور گنجانده شده در این اره بنزینی با ساطور نیم متری یک موتور تک سیلندر هوا خنک از مدل های دو زمانه است که در محفظه احتراق آن از تنفس طبیعی استفاده شده است. موتور با ظرفیت ۵۴ سی سی همراه است و در نهایت قدرت خود قابلیت تامین توان ۳ اسب بخار انرژی را دارد.

اره بنزینی اس کا ان تیغه 50 سانت

در موتورهای دو زمانه نمی توانیم از سیستم های روانکاری مستقل بهره ‌مند باشیم. لذا لازم است تا به جهت روانکاری بخش های متحرک از سوخت های ترکیبی استفاده کنیم. این سوخت های ترکیبی با اختلاط روغن در بنزین تهیه می ‌شوند. برای این منظور مقدار اندکی از روغن را در بنزین ریخته تا سوخت ترکیبی حاصل آید. برای تهیه کردن سوخت ترکیبی مناسب به جهت فعالیت اره موتوری SKN مدل 5800 باید از نسبت ۱ به ۲۵ روغن در بنزین استفاده کنید. توجه داشته باشید که در هر بار عملیات اجرایی با موتورهای دو زمانه ملزم به تامین درست سوخت ترکیبی هستید.

برای این منظور بهتر است از ظرف ها با درجه بندی های دقیق استفاده کنید تا در نهایت سوخت ترکیبی با نسبت درستی را در اختیار موتور دو زمانه قرار داده باشید.موتور بنزینی دو زمانه تک سیلندر تعریف شده برای اره موتوری SKN مدل 5800 از یک سیستم استارت هندلی با شرایط راه اندازی ساده بهره مند می باشد. موتور الگویی بهینه شده در ساخت دارد و در آن از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. در عین حال تولید صدای اندک همراه با مصرف سوخت مناسب باعث شده تا اره موتوری SKN 5800 از بالاترین استانداردهای زیست محیطی برخوردار باشد. این اره موتوری دارای گواهینامه های بین المللی ESO، CE و GS می باشد.

ویژگی ها و امکانات تکمیلی در طرح ساخت اره موتوری SKN 5800

  • این اره موتوری بنزینی از یک ساطور با طول نیم متری بهره‌ مند است. لذا قابلیت کافی برای حضور در پیچیده ‌ترین عملیات‌ های چوب بری را دارد.
  • برای تامین بالاترین درجات ایمنی، اره موتوری SKN مدل5800 را مجهز به یک ترمز زنجیر کرده اند. در حضور این ترمز زنجیر خطر برخورد و آسیب دیدن در مواجهه با سطوح سخت مانند آهن و سنگ مرتفع خواهد شد.
  • برای آنکه زنجیر با تیغه های برنده در بهترین حالت برش زنی چوب قرار بگیرند، اره موتوری SKN مدل 5800 بر یک مخزن روغنکاری با ظرفیت 0.26 لیتر مجهز شده است. این اره موتوری SKN از یک سیستم روغنکاری اتوماتیک زنجیر استفاده می کند.
  • در نهایت قدرت ۳ اسب بخار، زنجیر با سرعت ۸۰۰۰ دور بر دقیقه حول ساطور نیم متری اره موتوری SKN مدل 5800 به گردش در خواهد آمد. این میزان سرعت در کار برش زنی چوب قابلیت کاملا سطح بالایی را برای محصول مورد نظر ما تأمین خواهد کرد.
  • موتور دو زمانه و تک سیلندر اره موتوری SKN مدل 5800 به غایت عملکردی روان با تولید صدایی مناسب دارد. میزان صدای تولید شده دستگاه در فاصله ۷ متری از آن برابر با ۱۱۰ دسیبل می باشد.
  • به مانند مدل اره موتوری SKN 5200 در این مدل نیز به هنگام خرید از اقلام همرا اعم از تیغه یدکی، آچار و دفترچه راهنما بهره مند هستید.
  • دستگاه اره موتوری SKN مدل 5800 بدون حضور تیغه و زنجیر وزنی در حدود 6.5 کیلوگرم دارد.

کاربرد اره موتوری SKN در مدل های نیم متری

هر دو مدل ذکر شده یعنی اره موتوری SKN 5200 و اره موتوری SKN 5800 یک مشخصه مشترک دارند. اینکه در طراحی هر دو مدل از یک ساطور نیم‌ متری استفاده شده است. لذا ظاهراً باید انتظار انجام عملیات ‌های تقریباً مشابهی را از آنها داشته باشیم. در عملیات ‌های چوب بری، طول ساطور از مهمترین نکات در طراحی اره موتوری است. زیرا این مقدار معرف قابلیت دستگاه در مقدار برش زنی چوب می باشد.

اره بنزینی اس کا ان مدل 5800

اره موتوری ها با طول ساطور کوتاه در حدود ۲۵ تا ۳۵ سانتیمتری تنها می توانند در حد عملیات ‌های باغبانی فعالیت کنند. طول ساطور کوتاه آنها در حضور موتورهای کوچک و کم توان با قدرت مانور بالا برای تکمیل عملیات های باغبانی مانند هرس کردن درختان بهترین است. اما وقتی پای صحبت برش زنی عمیق چوب های قطور از تنه درختان جنگل در میان است، دیگر باید از اره موتوری هایی که ساطورهای بلندی دارند، استفاده کنیم. مانند ساطورهای نیم متری در طرح ساخت اره موتوری SKN در مدل ‌های 5200 و 5800.

طول بلند ساطور اگر چه قدرت نفوذ و برش زنی اره موتوری را زیاد می ‌کند؛ اما از قدرت مانور آن می کاهد. در عین حال طول بلند مستلزم تعریف موتورهای بزرگ و سنگین وزن است. به این ترتیب ظاهرا نباید از مدل‌ های 5200 و 5800 در جمع محصولات اره موتوری SKN انتظار قدرت مانور بالایی داشته باشید. این دو مدل مطرح که مورد توجه اهل فن قرار دارند، برای برش زنی چوب های قطور در عملیات‌ های سطح بالای چوب ‌بری طراحی شده اند. قدرت مانور آنها در عملیات ‌های پرتحرک کم است و بهتر است از آنها برای فضاهایی که نیاز به قدرت با تحرک کم دارند، استفاده شود.

جمع بندی درباره اره زنجیری SKN

ما از اره موتوری ها قدرت بالای برش زنی چوب را می‌ خواهیم و در عین حال نیاز داریم تا کلیه عملیات های چوب بری را با سرعت و دقت بالایی به انجام رسانیم. اگر سرعت اجرای کار در عملیات های گسترده را می ‌خواهید، خیلی نمی‌ توانید به توانمندی‌ های اره موتوری SKN در مدل ‌های 5200 و 5800 اعتماد کنید. در عین حال طول ساطور نیم متری این مدل ها برای انجام عملیات های بسیار دقیق طراحی نشده است؛ بلکه آنها قادر هستند تا قدرت بالایی را در برش زنی هر چه سریعتر یک کُنده چوب قطور اجرایی کنند. در این بین قیمت اره موتوری SKN 5200 و یا قیمت اره موتوری SKN 5800 نیز مورد توجه اهل فن قرار دارد.

اره موتوری SKN

اره موتوری ها با ساطور نیم متری غالباً کاملاً حرفه ‌ای هستند و قیمت بالایی دارند. لکن قیمت اره موتوری SKN 5200 و قیمت اره موتوری SKN 5800 در نرخ کاملاً رقابتی بازار تنظیم شده است. شاید نتوانیم محصولات معرفی شده کمپانی SKN از تولیدات چینی را در رده بالای بازار قرار بدهیم؛ اما به یقین می توانیم اره موتوری SKN در مدل های 5200 و 5800 را به عنوان دو نمونه کاملا حرفه ای و مطمئن بازار معرفی کنیم. خصوصاً که این دو مدل از طراحی کاملا ارگونومیک و خوش ساختی بهره ‌مند هستند و برای ساختن آنها از زنجیرهای حرفه ‌ای و کاربراتورهای توانمند استفاده شده است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5