خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

الکتروموتور دست دوم

توجه به برند الکتروموتور دست دوم

فهرست مطالب

الکترو موتور در واقع نوعی ماشین است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند. عملکرد کلی این دستگاه بر این اساس است که وقتی که یک هادی حامل جریان الکتریسیته تحت اثر یک میدان مغناطیسی قرار می گیرد، نیرویی بر روی آن هادی حامل جریان از طرف میدان مغناطیسی اعمال می شود. بیش تر موتور های الکتریکی دوار هستند، اما گونه ای از موتور های الکتریکی تحت عنوان موتور خطی هم وجود دارند. هر موتور الکتریکی دوار از دو بخش متحرک و محرک تشکیل شده است که به بخش متحرک روتور و به بخش ثابت که به طور معمول در درون موتور قرار می گیرد استاتور یا ایستانه گفته می شود. 


در یک الکترو موتور یا موتور الکتریکی، روتور به علت گشتاوری ناشی از نیروی میدان مغناطیسی ایجاد شده در استاتور در حول محور خود می چرخد. هر الکترو موتور بر اساس ساختار خود به وسیله برق جریان مستقیم DC و یا جریان متناوب AC تغذیه می شود.


الکترو موتور دست دوم


امروزه مشکلات زیادی جهت تهیه قطعات مختلف الکتریکی وجود دارد که یکی از مهم ترین این مسائل برای خریداران، هزینه ها و مشکلات مالی می باشد. محدودیت‌ ها و مشکلات مالی یکی از مسائلی است که امروزه کسب و کار های مختلفی با آن ها دست و پنجه نرم می‌ کنند. این مشکلات بیش از همه در کسب و کار هایی به‌ ویژه در واحد های تولیدی و کارخانجاتی وجود دارد که با افزایش قیمت مواد اولیه و موارد مختلف رو به رو شده‌ اند و خرید دستگاه‌های صنعتی باعث شده است که فشار زیادی را متحمل شوند.


خرید الکترو موتور دست دوم در بسیاری از موارد به خریداران کمک می‌ کند که بتوانند در هزینه‌ های جانبی خرید یک کالای صنعتی صرفه‌ جویی کنند. البته لازم به ذکر است که شرایط اقتصادی واحد های تولیدی و شرکت‌ های مختلف به‌ شکلی است که تعداد زیادی از آن‌ ها نیاز به فروش دستگاه‌ ها و تجهیزات صنعتی خود دارند. این مورد در واقع یک فرصت مناسب برای افرادی است که هدفشان خرید الکتروموتور دست دوم می باشد و می توانند از این فرصت به بهترین نحو و به سود خود استفاده نمایند.لازم است بدانید که برای خرید و فروش الکتروموتور دست دوم می بایست به یک‌ سری از نکات مهمی توجه داشته باشید که در این مطلب قصد داریم به مهم‌ ترین و اساسی ترین آن ها اشاره کنیم.


توجه به برند الکتروموتور دست دوم


یکی از مهم‌ ترین و اصلی ترین مواردی که باید جهت خرید الکتروموتور به آن توجه داشته باشید، در نظر داشتن برند تولید کننده این کالای صنعتی است. برند هایی که نا شناخته و یا نا معتبر باشند ممکن است نتوانند کارایی لازم را از خود نشان دهند و به همین دلیل پس از خرید و هنگام استفاده شما را با مشکلات فراوانی رو به رو کنند. این مسئله جهت تهیه الکتروموتور دست دوم بیش از پیش اهمیت پیدا خواهد کرد.

 

توجه به برند الکتروموتور دست دوم

 

به همین دلیل است که گفته می شود به هیچ عنوان نباید برای خرید این کالای صنعتی به‌ صورت دست‌دوم، به سراغ برند های نامعتبر بروید. یک جنسی که دست‌ دوم باشد و احتمالا خدمات پس از فروش یا حداقل گارانتی نداشته باشد، خودش به تنهایی با مشکلات متعددی همراه است. در نتیجه بهتر است هم اکنون که قصد تهیه الکترو موتور دست دوم را دارید، به سراغ انتخاب برند های معتبر و شناخته شده رفته و آن ها را انتخاب نمایید.


یکی دیگر از دلایلی که باعث شده توصیه کنیم خرید الکترو موتور دست‌ دوم را از برندهای معتبر انجام دهید این است که برای اجناس شناخته شده، هم تعمیرکار حرفه‌ای بیشتری وجود دارد و هم قطعات یدکی آن‌ ها بیش تر از سایر مدل ها در دسترس می باشد و می توانید به راحتی آن ها را تهیه نمایید. به همین دلیل در صورتی که هر گونه مشکلی در الکتروموتور دست دوم خریداری شده‌توسط شما به وجود آید، می‌ توانید به راحتی و با هزینه پایین تری آن را تعمیر کنید.


آگاهی از تازه ترین قیمت ها


با در نظر داشتن نوسانات قیمت ها در ماه‌ های اخیر، توجه کردن به قیمت الکترو موتورهای دست دوم بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از فروشندگان ممکن است الکتروموتور دست‌ دوم خود را با قیمتی نزدیک به الکترو موتور آکبند و دست نخورده قیمت‌ گذاری کنند. در صورتی‌ که شما اطلاعی از قیمت های روز این دستگاه نداشته باشید، احتمال فریب خوردن شما هم وجود خواهد داشت.


با این که قیمت الکترو موتور دست دوم کاملا بستگی به میزان کارکرد، برند و عوامل گوناگون دیگری دارد، اما با این‌ حال بهتر است که قیمت الکترو موتور های آکبند و دیگر الکترو موتور های دست‌ دوم را پیدا کرده و به خاطر داشته باشید تا بتوانید با قیمت مناسب و ویژگی های مطلوب تری این کالای صنعتی را خریداری نمایید.


مشورت با افراد آگاه و کارشناس


بدیهی است که شما برای خرید الکترو موتور آکبند هم نیاز به مشورت با افراد حرفه‌ ای پیدا خواهید کرد، اما برای خرید الکترو موتور های دست دوم این نیاز بیش تر از قبل وجود خواهد داشت. اشخاصی که بتوانند شما را در زمینه سالم بودن و یا درست کار کردن الکترو موتور دست‌ دوم راهنمایی کنند و حتی اطلاعاتی هم در مورد قیمت داشته باشند می توانند سهم بسیار زیادی در انتخاب شما و برخورداری از دستگاهی متناسب با نیاز های شما داشته باشند.

تنها در این صورت است که برای خرید این کالای صنعتی دست‌ دوم دچار مشکل و دردسر نخواهید شد. دیده شده است که بسیاری از فروشندگان جهت مخفی کردن عیب های الکترو موتور فروشی خود، با کمک گرفتن از ترفند های به خصوصی در هنگام فروش، از آن ها برای به فروش رساندن محصولات خود استفاده می‌کنند. اگر فردی در این زمینه حرفه‌ ای بوده و در واقع یک کارشناس در حیطه این امر محسوب شود، می‌ تواند این عیب و ایرادات را به سرعت تشخیص داده و از وارد آمدن ضرر و زیان احتمالی به شما پیشگیری کند.

مشورت با افراد آگاه و کارشناس


اجتناب از خرید کالای معیوب


ما به شما توصیه می کنیم که به طور کلی دور کالای معیوب را خط کشیده و به هیچ‌ عنوان سمت آن‌ هم‌ نروید. برخی از فروشندگان این کالاها، کالای معیوب را با قیمت بسیار پایین به فروش می‌ رسانند تا در نهایت شما خودتان اقدام به تعمیر آن کرده و سپس از دستگاه استفاده کنید. به همین دلیل است که ما به شما پیشنهاد می‌ کنیم تا جای ممکن برای خرید الکترو موتور دست دوم به سراغ کالا هایی بروید که به‌ صورت مشخص و واضح، کارایی لازم و کاربرد مورد نظر را برای شما اعمال کرده و هیچ گونه مشکلی از هر لحاظ نداشته باشد.


نحوه پیدا کردن الکتروموتور دست دوم


یکی از پرسش های مهمی که بسیاری از خریداران با آن رو به رو هستند این است که از کجا می توانند الکترو موتور دست دوم پیدا کنند و چگونه می توانند خریدی مطمئن و قابل اعتماد داشته باشند. احتمال داشت که در گذشته مراجعه به برخی از فروشگاه‌ ها کاری منطقی به نظر برسد، اما در حال حاضر با گسترش فضاهای دیجیتال و محیط اینترنت، یافتن الکترو موتور های دست‌ دوم در اینترنت به امری آسان و راحت تبدیل شده است.

سایت‌ ها و پلتفرم‌ های آگهی، اولین و راحت ترین پلتفرم‌ ها جهت پیدا کردن الکترو موتور های دست دوم می باشند. به هر حال تعدادی از این سایت‌ ها و اپلیکیشن‌ ها ممکن است تخصصی نبوده و ریسک خرید الکتروموتور دست دوم را برای خریداران افزایش دهند. به همین دلیل توصیه می شود که خرید خود را از سایت های معتبر و قابل اطمینان انجام دهید تا احتمال بروز مشکل بدای شما در آینده کاهش پیدا کند.


نحوه انتخاب الکتروموتور دست دوم و  گیربکس مناسب


الکترو گیربکس به طور کلی عامل نیروی جنبشی و حرکت در صنعت الکتروموتور دست دوم است که به دو دسته جریان مستقیم DC و جریان متناب AC که اشکال رایج آن هستند تقسیم می‌ شود. در‌ صنعت معمولا‌ از الکترو موتور های AC استفاده می شود که این نوع الکترو موتور ها نیز خود به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم می‌ شوند.

 

نحوه انتخاب الکتروموتور دست دوم

 


الکتروگیربکس می تواند یکی از بهترین و ایمن ترین روش های رفع نیاز شما است. برای تبدیل دور الکتروموتور با نسبت بالا‌ یا سرعت خروجی پایین، برای تغییر جهت محور دوران‌ برای افزایش‌ گشتاور با‌ راندمان بالا و سایر کاربرد ها می توان از‌ گیربکس که مجمو‌عه ای ا‌زچرخدنده ها است، استفاده نمود.

سخن آخر


به طور كلی گيربكس دنده خورشيدی بسته به ميزان كاهش دور از طبقه های گوناگون تشكيل شده است كه در هر طبقه نسبت های دور به شکل مشخص و به صورت مستقل كاهش می يابند. نحوه کار آن هم بدين صورت است كه تعدادی چرخ دنده دور ورودی هر طبقه را كاهش داده و به طبقه بعدی منتقل می كنند. بنابراین به علت چند مرحله ای بودن كاهش دور در اين نوع الکترو گیربکس ها امكان به دست آوردن دورهای ايده ال در محدوده ای بين 0.5 تا 800 دور در دقيقه وجود دارد. به طور معمول، نسبت تبديل در هر طبقه اين نوع گیربکس ها بين 3 تا 7 متغير می باشد.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر