خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

الکتروموتور استریم Stream

الکتروموتور استریم

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    انواع الکتروموتور استریم از بهترین‌‌های بازار هستند که در تنوع گسترده مناسب طیف بزرگی از دستگاه‌ها و فرآیند‌های صنعتی کارایی دارند. استریم (Stream) برند ریشه دار چینی است.

    بررسی فنی الکتروموتور استریم

    حضور مناسب در حد توان دهی کافی الکتروموتور‌ها در طراحی کارآمد هر سیستم صنعتی و ماشینی شده الزامی است. انواع الکتروموتور در حضور برق سه فاز و یا تک فاز و... قدرت مکانیکی کافی هر فرآیند صنعتی را تامین می‌‌نمایند. اما در نهایت باید الگوی استفاده از بهترین و کارآمدترین موتور‌ها را پیش بینی کرده باشید. انواع الکتروموتور استریم از بهترین‌‌های بازار هستند که در تنوع گسترده مناسب طیف بزرگی از دستگاه‌ها و فرآیند‌های صنعتی کارایی دارند.

    استریم (Stream) برند ریشه دار چینی است. این کمپانی سال‌‌ها است که در زمینه طراحی ملزومات فنی و مهندسی خصوصاً انواع الکتروموتور‌های تکفاز و سه فاز فعالیت می‌‌کند. تمامی محصولات این برند در کلاس استاندارد رده بالای IEC مطابق با بالاترین درجات کیفی سطح بازار طراحی شده‌اند. بدون تردید باید انواع الکتروموتور استریم را از بهترین‌ها و کارآمدترین موتور برق‌های سطح بازار داخلی معرفی کنیم. نیکا کورپ مجری تخصصی عرضه انواع ملزومات صنعتی طیف کاملی از انواع الکتروموتور استریم برای عرضه در سراسر کشور با بهترین قیمت ارائه می‌‌نماید.

    انواع الکتروموتور استریم

    الکتروموتور‌های استریم از محصولات شناخته شده بازار داخلی هستند. انواع این موتور‌ها در سری‌های تک فاز و سه فاز طراحی شده‌اند. نمونه‌های سه فاز سطح کاربردی گسترده‌تر دارند. لذا بسیار بیشتر از نمونه‌های تکفاز استریم برای اهل فن شناخته شده هستند. انواع الکتروموتور استریم مدل‌های سه فاز را براساس الگوی طراحی تخته کلمپ در سه نوع دسته بندی می‌کنند.

    • الکتروموتور استریم سه فاز مدل Y: محل قرارگیری تخته کلمپ در کنار بدنه این موتور می‌باشد.
    • الکتروموتور استریم سه فاز مدل Y2: محل قرارگیری تخته کلمپ در بالای بدنه این موتور می‌باشد.
    • الکتروموتور استریم سه فاز Y3: محل قرارگیری تخته کلمپ در بالای بدنه این موتور می‌باشد. در عین حال همراه ترمیستور حرارتی برای پایش دائمی‌ سطح دمای پوسته موتور طراحی شده است.

    سری مدل‌های الکتروموتور استریم همگی طبق راندمان الکتریکی IE1 طراحی شده‌اند. این مقدار کلاس کاری سطح بالای این محصولات را هر چه نمایان‌تر می‌سازد تا جاییکه به نسبت دیگر رقبا از دیگر برند‌های بازار جایگاه برجسته‌تری دارند. در عین حال سری مدل‌های الکتروموتور استریم همگی با درجه حفاظت IP54 طراحی شده‌اند. لذا کاملا مناسب کار در فضاهای مرطوب و یا پر از گرد و خاک شرایط سخت کارگاهی هستند.

    استریم برای طراحی تمامی‌ مدل‌ها از پوسته‌های مقاوم چدنی استفاده کرده است. لذا تمامی‌ مدل الکتروموتور‌ها ساختار‌هایی مقاوم و ضد ضربه دارند و کاملاً مطلوب فعالیت‌های سخت و پوشش فضاهای کارگاهی طراحی‌ شد‌ه‌اند.

    الکتروموتور استریم

    مشخصات فنی انواع الکتروموتور استریم

    کمپانی استریم در طراحی این الکتروموتور‌ها دست بازی را پیش بینی کرده است. چرا که این موتور‌ها در رنج توان دهی قابل توجه از مقدار بسیار کوچک ۰.۳۷ کیلو وات تا حد بسیار بالای ۳۲۰ کیلو وات طراحی می‌شوند. لذا در عمل از ظرفیت بالایی در پوشش هر نوع فعالیت صنعتی با هر نوع مقدار توان مصرفی برخوردار هستند. در عین حال این الکتروموتور‌ها تحت سرعت‌های استاندارد ۷۵۰، ۹۵۰، ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ دور طراحی شده‌اند. از این رو برای طراحی هر نوع سیستم کند کار و یا سرعت زیاد کاملاً مناسب هستند.

    تمامی‌ موتور‌های سه فاز استریم تحت فرکانس ۵۰ هرتز و حضور سطح ولتاژ ۳۸۰ ولت جریان متناوب فعالیت می‌‌کنند. فرم طراحی بدنه چدنی این الکتروموتور‌ها از سایز ۶۳ الی ۳۵۵ میلیمتری متغیر است. از طرفی همگی آنها از قابلیت درجه حفاظت IP54 برای حضور در فضا‌های پر از گرد و خاک و یا مرطوب کارایی کامل دارند.

    • الکتروموتور استریم سری Y: مدل طراحی استاندارد برند استریم است که از پوسته چدنی با جاسازی تخته کلمپ در بغل طراحی شده است. این الکتروموتور مناسب حضور در فضا‌ها با جانمایی کم ارتفاع است.
    • الکتروموتور استریم سری Y2: طراحی تخته کلمپ این موتورها در بخش بالایی پوسته چدنی است. این الگوی طراحی برای نصب موتور در فضاهای باریک پیش ‌بینی شده است.
    • الکتروموتور استریم مدل Y3: به مانند نمونه‌های Y2 از تخته کلمپ تامین ولتاژ موتور در بخش بالایی پوسته چدنی برخوردار است. اما در طراحی این موتور‌ها از ترمیستور حرارتی نیز استفاده شده است. حضور این ترمیستور برای پایش دمای سطح بدنه چدنی موتور است تا در صورت وقوع اضافه جریان و داغ شدن بدنه موتور از ادامه فعالیت آن و سوختن موتور جلوگیری نماید.

    کاربرد‌های انواع الکتروموتور استریم

    تمامی‌ مدل‌های الکتروموتور استریم طبق الگوی کامل صنعتی طراحی شده‌اند. همگی آنها از پوسته‌های بسیار مقاوم چدنی استفاده می‌‌کنند. لذا ساختاری کاملا محکم و جان سخت مناسب کار در فعالیت‌‌های سخت کارگاهی و کارخانه‌ای دارند. از عموم مدل‌های تک فاز و سه فاز انواع الکتروموتور استریم برای طراحی انواع فن، میکسر‌های سبک و سنگین ساختمانی، کانوایر‌های صنعتی، بالابر‌های ساختمانی، اره‌های صنعتی، انواع پمپ و... استفاده می‌شود. حجم بالایی از فروش الکتروموتور استریم برای تکمیل پروسه‌‌های صنعتی در فرآیند‌های کارخانه‌ای و یا طراحی انواع دستگاه مخصوص اتوماسیون کارخانه می‌باشد.

     

    انواع الکتروموتور استریم طراحی آسنکرون القایی با تعریف رتور قفس سنجابی دارند. این موتور‌ها از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند. در طراحی آنها از پوسته‌های کاملا مقاوم چدنی و در مواردی پوسته‌های سبک آلومینیومی‌ استفاده شده است. اما در کل از الگوی طراحی مقاوم و جان سختی برخوردار هستند. قیمت الکتروموتور استریم با توجه به کارایی و تامین توان الکتریکی به نسبت وزن و کارایی آن مناسب است. این موتور‌های چینی‌ از بهترین‌‌های بازار هستند که برای پوشش توان در سطح گسترده عملیات‌‌های کارخانه‌ای و فرایندی طراحی شد‌ه‌اند. برای خرید الکتروموتور استریم در مدل‌های گوناگون و یا اطلاع از لیست قیمت الکتروموتور استریم می‌توانید از خدمات تخصصی و فنی و مهندسی گروه نیکا کورپ مجری تخصصی عرضه ماشین آلات مهندسی و کارخانه‌ای استفاده کنید.

        مرتب‌سازی مقالات:

      • پیش‌فرض
      • جدید‌ترین
      • پربازدیدترین
      • بیشترین امتیاز

        جدید‌ترین مقالات:

      مشاهده مقالات بیشتر
      دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
      کاربر میهمان

      تایید و ارسال
      انصراف
      دیدگاه کابران:
        نمایش دیدگاه‌های بیشتر