خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

بتونیر 400 لیتری نیمه هیدرولیک

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
خلاطه نیمه هیدرولیک 400 لیتری
  • خلاطه نیمه هیدرولیک 400 لیتری
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

بتونیر 400 لیتری نیمه هیدرولیک

در پروژه های با حجم متوسط و بالا و زمانی که نیاز به دقت و حساسیت بیشتری در ساخت بتن وجود داشته و ساخت بتن در زمان پایین امری حائز اهمیت باشد،  از بتونیر نیمه هیدرولیک 400 لیتری استفاده می کنند. در این دسته از بتونیرها جهت حمل و بارگیری دیگ، از باکت هیدرولیک نصب شده بر روی دستگاه استفاده می گردد که این امر دردسرهای اپراتور جهت ریختن مصالح به داخل دیگ را بسیار کم می کند. حمل و جابجایی بتونیر نیمه هیدرولیک 400 لیتری توسط چهار چرخ انجام گرفته و این دسته از همزن های بتونیر با برق سه فاز کار می کنند. 

بتونیر 400 لیتری هیدرولیک با بتونیر باکت دار از اجزای مختلفی همچون الکتروموتور 7.5 اسب، گیربکس، دیگ، قسمت هیدرولیک و باکت، همزن، دنده میکسر، شاسی و 4 چرخ پیکانی تشکیل شده تا عملیات جابجایی و انتقال آن به سهولت انجام پذیرد.  

بتونیر 400 لیتری نیمه هیدرولیک

  مشخصات کلی بتونیر 400 لیتری نیمه هیدرولیک

برند دیگ و بدنه بتونیر

نیکاکورپ

کشور تولید کننده

ایران

نوع دستگاه و کاربری

میکسر بتن- همزن بتن

نوع موتور بتونیر

الکتروموتور سه فاز

نحوه بارگیری بتونیر

باکت هیدرولیک

مشخصات فنی بتونیر

ظرفیت اسمی بتونیر

400 کیلوگرم

ظرفیت مفید بتونیر

350 کیلوگرم

نوع برق

سه فاز

میزان سرعت بتونیر

15 دور در دقیقه

نوع فرمان

گیربکسی

ضخامت ورق دیگ

4 میلیمتر بالای دیگ، انتهای دیگ 6 میلیمتر

مکانیزم گردش دیگ

دنده دور (دنده کمر)

نحوه بارگیری بتونیر

باکت هیدرولیک

نحوه تخلیه دیگ بتونیر

فرمان گیربکسی

نحوه انتقال و جابجایی دستگاه

4 چرخ پیکانی

مشخصات فنی موتور بتونیر

نوع موتور

الکترومتور 5.5 کیلووات (7.5 اسب بخار)

جنس پوسته موتور

چدن

میزان دور موتور

1400 دور در دقیقه

میزان ولتاژ موتور

380 ولت، 50 هرتز

نوع سیم پیچ

سیم پیچ مس

قیمت بتونیر 400 لیتری نیمه هیدرولیک:

قیمت بتونیر 400 لیتری نیمه هیدرولیک به دلیل وجود باکت و قسمت هیدرولیک بر روی آن از انواع بتونیر 400 لیتری معمولی و 250 لیتری بیشتر بوده، اما در هنگام کار سرعت و سهولت و زحمت بسیار کمتر نیروی انسانی را به همراه خواهد داشت و هزینه ای که در ابتدا جهت خرید بتونیر 400 لیتری نیمه هیدرولیک صرف می کنید در طول زمان کاملا برخواهد گشت.

الکتروموتور بتونیر 400 لیتری نیمه هیدرولیک:

الکتروموتور میکسر بتن 400 لیتری نیمه هیدرولیک 7.5 اسب سه فاز انتخاب گردیده است. الکتروموتور باید قدرتمند باشد، از آن جهت که هم باید نیروی موردنیاز جهت چرخش دیگ را فراهم نماید و هم پمپ هیدرولیک دستگاه را راه اندازی نماید که موجب به حرکت در آمدن باکت هیدرولیک می شود.

نکته: به دلیل آنکه الکتروموتور در بتونیر نیمه هیدرولیک دو وظیفه اصلی چرخش دیگ و تامین نیروی سیستم هیدرولیک را بر عهده دارد، استفاده از الکتروموتور 5.5 اسب سه فاز استاندارد نبوده و ضعیف می باشد. حتما باید از الکتروموتور 7.5 اسب سه فاز جهت بتونیر نیمه هیدرولیک استفاده نمود. استفاده نمود.

گیربکس بتونیر 400 لیتری نیمه هیدرولیک:

گیربکس بتونیر 400 لیتری نیمه هیدرولیک که از آن جهت عمودی و افقی کردن دیگ بتونیر استفاده می گردد مدل vf86 و برند آن  بهکار اصفهان، یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ی تولید گیربکس در ایران می باشد.

شاسی بتونیر 400 لیتری نیمه هیدرولیک

نگهدارنده و کنارهم قرار دهنده تمام اجزا همچون الکتروموتور، گیربکس، باکت، فرمان، تسمه، چرخ ها و دنده قسمتی به نام شاسی می باشد. شاسی های بتونیر 400 لیتری نیمه هیدرولیک دارای ابعاد بزرگتر و استقامت بیشتر نسبت به نوع بتونیر 250 لیتری و 400 لیتری معمولی می باشند تا بتوانند قسمت هیدرولیک را به طور کامل بر روی خود نگه دارند.

دیگ بتونیر 400 لیتری نیمه هیدرولیک:

ظرفیت دیگ بتونیر 400 لیتری نیمه هیدرولیک با بتونیر 400 لیتری معمولی برابر و از بتونیر 250 لیتری بزرگتر است. همچنین دیگ از ورق با ضخامت 3 میلیمتر تهیه گردیده و انتهای دیگ ورق 5 میل به کار گرفته شده تا در طول زمان و حین عملیات با مشکل سوراخ شدن دیگ مواجه نشوید.

 باکت هیدرولیک میکسر بتن:

باکت هیدرولیک از اجزایی همچون الکتروموتور، پمپ دنده ای هیدرولیک، مخزن روغن، جک و شیلنگ هیدرولیک که از آن جهت انتقال سیال و نیروی هیدرولیک استفاده می گردد، تشکیل شده است. باکت هیدرولیک عملیات انتقال مواد به داخل دیگ را به سرعت و با سهولت انجام داده و دردسرهای اپراتور جهت کار با دستگاه را از بین می برد.  در بتونیرهای دستی اپراتور همواره مجبور است مواد را مستقیما به داخل دیگ بریزد و زمانی را صرف عمودی و افقی نمودن دیگ نماید، که این عمل علاوه بر صرف زمان زیاد دردسرهای اپراتور را دوچندان می نماید. در بتونیر هیدورلیک اپراتور مواد را در داخل باکت هیدرولیک ریخته و باکت مواد را به داخل دیگ منتقل می نماید.

همزن بتونیر 400 لیتری نیمه هیدرولیک:

یکی از مزیت های اصلی بتونیرهای ساخته شده توسط تیم فنی شرکت نیکاکورپ، استفاده از فولاد سختکاری و ضدسایش جهت ساخت همزن دیگ خلاطه می باشد. همزن ها به دلیل مجاورت همیشگی با بتن باید مقاومت خوبی از خود نشان دهند و به مرور زمان فرسوده نشوند.

دنده بتونیر 400 لیتری نیمه هیدرولیک:

این دسته از میکسر بتن دنده دور بوده، بدین معنی که درگیری دیگ با قسمت محرک دستگاه یا همان الکتروموتور از طریق دنده هایی که در دور دیگ قرار دارد، فراهم می گردد. بتونیر با سیستم دنده دور به دلیل انتقال دور مناسب از الکتروموتور به دیگ و درصد خرابی پایین به عنوان رایج ترین و پراستفاده ترین نوع بتونیر موجود در بازار می باشد.

چرخ بتونیر400 لیتری نیمه هیدرولیک:

بتونیر نیمه هیدرولیک چهار چرخ بوده و چرخ های آن از نوع چرخ پیکانی می باشد. استفاده از چرخ پیکانی در بتونیر به عملیات حمل و جابجایی دستگاه میکسر سهولت بخشیده و انتقال آن در محل پروژه را ممکن می سازد. نکته: در بتونیر نیمه هیدرولیک به دلیل سنگینی دیگ بارگیری شده و همچنین وزن بالای سیستم هیدرولیک حتما باید از 4 چرخ پیکانی استفاده نمود تا توان تحمل کردن وزن سنگین شاسی و قسمت های مختلف دستگاه وجود داشته باشد.

فرمان بتونیر 400 لیتری نیمه هیدرولیک:

بتونیر 400 لیتری هیدرولیک از سیستم فرمان گیربکسی بهره می برند. استفاده از فرمان گیربکسی با نسبت انتقال حرکت مناسب، امکان انتقال حرکت آسان دیگ میکسر و افقی و عمودی شدن آن را فراهم می آورد و زحمت اپراتور در هنگام کار به دستگاه را بسیار کاهش می دهد.

نکته: در بتونیر 400 لیتری نیمه هیدرولیک جهت بارگیری مصالح و ساخت بتن، نیازی به جابجایی دیگ و عمودی کردن آن وجود ندارد و این امر توسط باکت هیدرولیکی نصب شده بر روی دستگاه انجام می پذیرد که این امر باعث افزایش چشمگیر سرعت عمل در این دسته از میکسر نسبت به نوع معمولی گردیده است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5