خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

بهترین داس موتوری کدام است؟

علف زن

فهرست مطالب

علف زن یکی از دستگاه‌های مهم جهت هرس و اصلاح علف‌ها به حساب آمده که با سرعت و کیفیت بسیار بالایی این کار انجام می‌دهد. دلیل نام‌گذاری داس موتوری برای این تجهیز، از آن جهت است که در گذشته تمامی علف‌ها را به صورت دستی و با داس هرس می‌نمودند. با گذشت زمان و پیشرفت علم، ایده استفاده از یک موتور برای نیروی محرکه به وجود آمد. از این جهت به دستگاه علف تراش، داس موتوری نیز می‌گویند.

بهترین برندهای داس موتوری

برند اشتیل آلمان

علف چین اشتیل را می‌توان باکیفیت‌ترین داس موتوری موجود در ایران دانست. جالب آنکه بدانید تنها مدل دوشی علف تراش اشتیل در بازار ایران موجود بوده و در دو مدل FS120 و FS450 با موتور دوزمانه بنزینی به فروش می‌رسد.

داس موتوری برند اشتیل

برند دلمار آلمان

کمپانی دلمار را نیز می‌توان یکی از معروفترین کمپانی‌های آلمانی بعد از برند اشتیل در زمینه تولید یونجه چین ارزیابی نمود. داس موتوری دلمار در سه مدل اصلی دوشی MS-340، MS4510 و LT-250 به بازار عرضه می‌گردند که دارای کیفیت بسیار عالی از لحاظ موتور و شاسی می‌باشند.

داس موتوری برند دلمار

برند هوندا

یکی از معروفترین و خوش‌نام‌ترین برندها در میان داس‌های موتوری چهارزمانه مختلف، برند هوندا می‌باشد. از دلایل محبوبیت این برند می‌توان به کیفیت بالای موتور، وجود همیشگی قطعات یدکی آن در بازار و قیمت متناسب با کیفیت بالای آن اشاره نمود. علف زن هوندا در دو مدل 43 و 52 سی سی با موتورهای هوندا GX35 و هوندا GX50 به بازار عرضه می‌گردند. 

داس موتوری برند هوندا

برند KNC

برند کره‌ای معروف و پرآوازه در زمینه تولید علف زن دو زمانه در مدل‌های 40 و 52 سی سی که دستگاه‌هایی با کیفیت و قیمت مناسب را به بازار عرضه نموده است. این مدل را جز با کیفیت ترین مدل‌های دوزمانه با کیفیت مناسب و قیمتی قابل خرید برای عموم ارزیابی می‌نمایند. 

برند زوماکس

یکی از برندهای خوش نام چینی که یونجه چین با کیفیت بالا و با موتور دوزمانه به بازار عرضه می‌کند برند زوماکس است. علف تراش‌های زوماکس در مدل‌های 43 و 52 سی سی با موتورهای دوزمانه تولید می‌گردند.

داس موتوری برند زوماکس

برند دوما

این کمپانی چینی با بهره‌گیری از نیروهای کاردان و متخصص اقدام به تولید علف زن‌های بنزینی در مدل‌های مختلف نموده است. امروزه دوما را می‌توان یکی از بهترین مارک‌های داس موتوری در زمینه طراحی و تولید انواع تجهیزات کشاورزی ارزیابی نمود.

برند رونیکس

کمپانی قدیمی در زمینه تولید ابزارآلات صنعتی که امروزه وارد عرصه تولید انواع تجهیزات کشاورزی همچون علف چین نیز گردیده است. به طور معمول موتورهای بنزینی مورداستفاده در برند رونیکس از نوع دوزمانه می‌باشند و دستگاه‌های خود را در مدل‌های دوشی، پشتی و کالسکه‌ای به بازار عرضه می‌نماید.  

داس موتوری برند رونیکس

برند دنیز

این مدل از یونجه چین جز برندهای چینی با کیفیت و با قیمت مناسب بوده که علف چین‌های خود را در مدل‌های 40 و 52 سی سی با موتور دوزمانه طراحی و تولید می‌کند. از مزیت‌های مهم گندم چین دنیز می‌توان به وزن سبک و طراحی ارگونمیک اشاره نمود.

 

  • بهترین برند داس موتوری کدام است؟

    از بهترین برندهای دستگاه می‌توان به برند اشتیل و دولمار آلمان اشاره نمود. اما مهمترین نکته هنگام خرید انتخاب دستگاهی متناسب با حجم پروژه و بودجه شما می‌باشد.

    مرتب‌سازی مقالات:

  • پیش‌فرض
  • جدید‌ترین
  • پربازدیدترین
  • بیشترین امتیاز

    جدید‌ترین مقالات:

مشاهده مقالات بیشتر
دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
کاربر میهمان

تایید و ارسال
انصراف
دیدگاه کابران:
    نمایش دیدگاه‌های بیشتر