خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

بهترین موتور برق برای استخراج ارز دیجیتال چیست؟

بهترین موتور برق برای استخراج ارز دیجیتال چیست؟

فهرست مطالب

استخراج ارزهای دیجیتال اکنون به یکی از تجارت های خوب در دنیای دیجیتال مبدل شده است. با دقت به وضعیت کشورمان ایران و تحریم های صورت گرفته، افت کسب و کارهای نوپا و جدید به نظر می رسد تجارت بیت کوین و ماینرها در وضعیت کنونی جامعه ما می‌تواند به معیشت اقتصادی مردم کمک نماید. بدیت جهت، استخراج ارزهای دیجیتال نیازمند دستگاهای به نام ماینر می باشد که این نوع دستگاه‌ها را می‌توان به وسیله یک خط اینترنتی، یک دستگاه ماینر و یک عدد کامپیوتر یا لپتاپ راه‌اندازی نمود. در نگاه نخست و با چک کردن ملزومات گفته شده فرایند پیاده سازی آن راحت به نظر میرسد ولی در کنار این مورد تهیه و تامین دستگاهای ماینر و پس از آن برق مصرفی، صدای تولیدی و گرمای بالا آن ها چالش سنگینی برای ان دسته اشخاصی که قصد راه اندازی آن را دارند خواهد بود. اما بهترین موتور برق برای استخراج ارز دیجیتال چیست؟

ماینینگ، دستگاه ماینر یک ماشین استخراج بیت کوین می باشد که یک ارز دیجیتال بوده و به وسیله شرکت هایی مثل BITMAIN تولید میشود که در این صنعت به عنوان یک رهبر شناخته شده است. مدل های به روز هر روز برای بازیابی بهتر در بازار موجود می باشد.

تامین برق ماینر با دستگاه موتور برق

برای تامین برق مورد نیاز جهت ماینر همچنین میتوانید از موتور برق استفاده کنید اما با توجه به اینکه سیستم خنک کننده موتور برق به صورت هوا خنک است، نیاز به دو دستگاه موتور برق هست تا به صورت پارت تایم از آنها استفاده نمایید به صورتی که 5 الی 6 ساعت موتور برق اول و مرحله بعد موتور برق دوم آغاز به کار کند تا موتور برق اولی به حالت خاموش و استراحت برود.

مناسب ترین ژنراتور برای ماینر چیست؟

در انتخاب ژنراتور ها بایستی به این نکات دفت کنید که:

  • برترین و دردسترس ترین سوخت برای شما چیست؟ گازوئیل است یا گاز؟
  • دمای محیطی برای استفاده از ژنراتور چقدر می باشد؟ (دمای محیطی در کم شدن یا بیشتر شدن عمل کرد دستگاه تاثیر مستقیم دارد و برای وضعیت محیطی فاکتورهای نگهداری مهمی درنظر گرفته شده است.)
  • از آن جایی که دستگاه ماینر بایستی مداوم و به طور 24 ساعته کار کند باید حتما از برترین دستگاه های مولد برق استفاده نمود تا در گذر زمان درگیر استهلاک و خرابی های شدید ناشی از آن نشویم.
  • در صورتی که به گاز صنعتی دسترسی دارید ما میتوانیم با محاسبه میزان نیاز شما برترین ژنراتور گازی را به شما معرفی نماییم که هزینه مصرفی بهینه تری نسبت به سایر دستگاه ها دارد و اگر دسترسی به گاز محدود می باشد می توانیم بهترین دیزل ژنراتور را که از نظر مصرف سوخت بهینه تر شده اند را معرفی و تامین کنیم، مورد دیگری که در انتخاب توان ژنراتور ها حائز اهمیت است محاسبه توان مصرفی دستگاه ها است. 

آموزش محاسبه مقدار مصرف برق برای دستگاه ماینر و انتخاب ژنراتور

ما فرض را بر راه اندازی 50 دستگاه ماینر می گذاریم:

حدودا هر ماینر مقداری حدود kw 1.5 یا w 1500 برق مصرف خواهد کرد و آمپر مصرفی هر کدام بصورت تقریبی ما بین 6 الی 7 آمپر می باشد و با توجه به کنتورهای خانگی که چیزی ما بین 15 الی 25 آمپر و تکفاز را در اختیار قرار می دهند به طور پیش فرض 2 الی 4 ماینتر میتواند کل توان شمارا بگیرد و دیگر اجازه به روشن شدن سایر دستگاهای موجود در منزلتان را ندهد در نهایت جهت داشتن 50 ماینر چیزی حدود 350 آمپر برق باید مد نظر قرار گیرد که با توجه به تکفاز بودن میشود، kVA 96 و برای استفاده بصورت 24 ساعته از مولد برق قطعا باید دست کم توان مازاد حدود 1.5 برابر توان مورد نیاز را تهیه نمود تا ژنراتور بتواند با حداکثر 70 درصد توان اسمی فعالیت خود را برای تایم مداوم ادامه بدهد، در نتیجه باید یکی از فاکتورهای انتخاب ژنراتور شما داشتن توانی معادل kVA 144 باشد.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر