خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

تبدیل موتور برق به گاز سوز

موتور برق گازسوز گرین پاور استارتی

فهرست مطالب

به چه دلیل موتور برق را گاز سوز کنیم؟ 

شاید سوال پیش بیاید که اصلا چه فایده ای دارد موتور برق را گاز سوز کنیم؟

خب اولین موردی که باعث می شود اکثر افراد به فکر گاز سوز کردن موتور برق بیوفتند مصرف زیاد آن است یعنی اگر موتور برق بنزینی و یا گازوئیلی است مصرف بالایی دارد و باعث می شود افراد متحمل هزینه های بسیاری شوند از این رو عاقلانه ترین کار ممکن گاز سوز کردن است ممکن است گاز سوز کردن موتور برق هزینه ای داشته باشد اما به اندازه هزینه های گزاف مصرف بنزین و گازوئيل نیست و گاز هم ارزان تر است. یکی دیگر از دلایل این است که به محیط زیست خود با مصرف نکردن سوخت های فسیلی و آلوده نکردن هوا بسیار کمک می کنید یکی دیگر از دلایل وجود گاز در همه ساختمان ها و ویلا ها است که به راحتی یافت می شود در غیر این صورت می توان از کپسول گاز استفاده نمود. از همه مهم تر این که موتور برق شما به راحتی خراب نمی شود.

 

موتور برق گازسوز گرین پاور استارتی

کاربرد موتور برق گازسوز چیست؟ 

شاید با خود بگویید فرضا موتور برق را گاز سوز کردیم، حال به چه کار می آید؟ چه استفاده ای می توان از آن نمود؟ ما به شما خواهیم گفت: موتور برق را در مصارف خانگی، بیمارستان ها، بانک ها، ویلا ها و ساختمان ها استفاده می کنند برای زمانی که برق قطع می شود و افرادی نیاز ضروری و حیاتی به برق دارند تصور کنید در آسانسور هستید و ناگهان برق قطع می شود می خواهید چه کنید؟ چاره ای نیست جز این که مدیر یاختمان موتور برق را روشن نماید و شما را از آسانسور بیرون آورد. یکی دیگر از کاربرد های موتور برق، برق رسانی به پمپ آب و کفکش ها است که بسیار هم لازم است، از موتور برق در مراکز امنیتی و مصارف ضروری و سرور ها و غیره استفاده می شود، همان طور که می بینید استفاده از موتور برق گاز سوز بسیار مفید و لازم است. پس در جاهای زیادی می توان از آن استفاده نمود اما این استفاده باید به صرفه باشد و شما را با مصرف بنزین متحمل هزینه نکند پس چه بهتر که گاز سوز باشد. 

موتور برق گازسوز گرین پاور با سوخت پاک

مزایای استفاده از موتور برق گاز سوز

موتور برق گاز سوز از موتور برق های نوع دیگر قطعا مزایای بیش تری دارد به همین خاطر هم افراد بسیاری به دنبال گاز سوز کردن موتور برق خود هستند، اگر شما هم مشتاق دانستن مزایای موتور برق گاز سوز هستید لطفا با دقت به موارد زیر توجه فرمایید:

  • موتور برق گاز سوز بسیار کم مصرف تر از انواع دیگر است. 
  • موتور برق گاز سوز هزینه کم تری صرف می کند تا موتور برق بنزینی. 
  • موتور برق گازی بی خطر است. 
  • مانع آلودگی هوا می شود. 
  • موتور برق گازی دیر تر خراب می شود. 
  • و مواردی از این دسته... 

وجود چنین مواردی همواره سبب شده که افراد به دنبال ژنراتور های گاز سوز باشند. البته که موتور برق گاز سوز در بازار نیست مگر این که شما موتور برق بنزینی خود را گاز سوز نمایید و یا این که به فکر دو گانه سوز کردن موتور برق خود باشید. گاز سوز کردن موتور برق کمی هزینه بر است اما هزینه آن به اندازه مصرف زیاد بنزین و گازوئيل نیست. پس مقرون به صرفه ترین کار این است که مقداری هزینه بابت گاز سوز نمودن آن بپردازید و خود را از پرداخت هزینه بنزین راحت کنید. 

 

 موتور برق گاز سوز هوندا دوستدار محیط زیست

قطعات تشکیل دهنده موتور برق

هر دستگاهی از تعدادی قطعات مختلف تشکیل شده که با کنار هم قرار گرفتن است که می توانند چنین دستگاه مفید و کار آمدی باشند. یکی از قطعات تشکیل دهنده موتور برق موتور است، که تامین کننده انرژی اصلی مکانیکی است در موتور، موتور برق گازی انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی تبدیل می شود به هر اندازه ای که توان موتور بیش تر باشد میزان برق تولیدی نیز بیش تر خواهد بود یکی دیگر از قسمت های موتور برق سیستم سوخت آن است که کار سوخت رسانی به موتور را انجام می دهد که سوخت آن می تواند بنزین و گاز و گازوئيل باشد. دیگر قطعه لازم در موتور برق روغن است که به وسیله آن درون دستگاه را روغن کاری می کنند که اجزای آن دچار سائیدگی نشود. آلترناتور قطعه ای دیگر در موتور برق است که وظیفه اصلی آن تامین برق یا همان الکتریسیته برای دستگاه است. پانل برق هم که در موتور برق وظیفه کنترل و محافظت از موتور و ژنراتور را به عهده دارد. 

 

قسمت های مختلف موتور برق گازسوز برند گرین پاور

تهیه موتور برق

خوشبختانه موتور برق یکی از لوازم مهم و ضروری است که اتفاقا مصارف خانگی هم دارد از این رو به وفور تولید شده و انواع مختلفی دارد و می توان انواع موتور برق را در بازار یافت، البته باید توجه داشته باشید موتور برق مورد نظر خود را از قبل انتخاب کنید یعنی تصمیم بگیرید که موتور برق گازی بخرید یا بنزینی اگر دو گانه سوز باشد بهتر است و با توجه به مکانی که قرار دارید از آن استفاده می کنید لطفا از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. در این صورت از اصل بودن دستگاه مطمئن خواهید بود و هم چنین سعی کنید از برند معروف و با کیفیتی موتور برق مورد نظر را خریداری کنید. 

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر