خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

تیغه ماله پروانه ای هیساکی مالزی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
تیغه ماله موتوری هیساکی مالزی
  • تیغه ماله موتوری هیساکی مالزی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

تیغه ماله پروانه ای هیساکی مالزی:

این نوع از تیغه های ماله پروانه ای یک محصول منحصر به فرد و با کیفیت عالی بوده که از استیل مقاوم در برابر سایش تهیه و ساخته شده است. از ویژگی های مناسب این محصول که باعث منحصر به فرد شدن آن در مقایسه با انواع تیغه ماله پروانه ای گردیده است می توان به جوش های مستحکم و عدم وجود پلیسه بر روی تیغه ماله پروانه ای اشاره نمود که باعث ایجاد کیفیت بالا در کار و پرداخت مناسب سطح بتن می گردد.

تیغه ماله پروانه ای هیساکی
 

مشخصات کلی تیغه ماله پروانه ای:

برند تیغه ماله پروانه ای

هیساکی

کشور تولید کننده

مالزی

تعداد هر دست تیغه

4 عدد

مشخصات فنی تیغه ماله پروانه ای:

اندازه تیغه ماله پروانه ای

150×350 میلیمتر

جنس تیغه

استیل ضدزنگ

وزن تیغه ماله

10 کیلوگرم

ضخامت تیغه ماله

2 میلیمتر

سایز ماله مناسب جهت نصب تیغه

ماله 90 سانت

رنگ تیغه ماله

زرد

زمان مناسب برای استفاده از تیغه ماله پروانه ای:

در هنگام ماله کشی با استفاده از تیغه ماله موتوری باید به این نکته توجه نمود که بتن به اندازه کافی خود را گرفته باشد تا از فرو رفتن دستگاه و تیغه ماله پروانه ای در داخل بتن جلوگیری به عمل آید. همچنین به این مورد توجه شود که بتن کاملا سفت نشده باشد، سفت شدن کامل بتن باعث می گردد تا عمل ماله کشی با ماله پروانه ای تاثیری بر روی سطح بتن نگذارد.

تیغه ماله پروانه ای چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

رشد روز افزون علم و در پی آن پیشرفت صنعت باعث شده که تجهیزات و امکانات صنعتی پیشرفت کنند و برای آسوده تر بودن یک فرد برنامه ریزی شوند. یکی از این تجهیزات تیغه ماله پروانه ای می باشد که با وجود ماشینی شدن و صنعتی شدن به روز شده و مدل های متنوعی در اختیارما گذاشته است. رشد صنعت با خود افزایش سرعت درکارها را داشته بنابراین ماشین آلات صنعتی به فکر گسترش کار خود و تطابق خود با صنعت بوده اندو تجهیزاتی همانند ماله موتوری دستگاه هایی با تیغه ماله پروانه ای و یا هلیکوپتری تولید کرده اند که باعث افزایش سرعت و کارایی در عملیات بتن ریزی شده است. در نظر داشته باشید که تیغه ماله پروانه ای در مشاغل خاصی مصرف می شود و تعداد افرادی که از این وسیله استفاده می کنند کم نبوده و افراد زیادی را شامل می شود و خرید آن برای افراد زیادی مهم می باشد. در ادامه با معرفی کلی محصول مشخصات فنی و.... تیغه ماله پروانه ای همراه خواهیم بود.

معرفی تیغه ماله موتوری

تیغه ماله موتوری  یکی از محصولاتی می باشد که شما به وسیله آن می توانید موارد مربوط به صاف کردن سطح بتن را انجام دهید و بیشتر در مشاغل ساختمانی و صنعتی کاربرد دارد و تمامی مهندسین معماری و ساختمانی آن را می شناسند. اما چه کاری می‌توان با تیغه ماله پروانه ای انجام داد؟ عموما تیغه ماله پروانه ای در ماله موتوری را برای صاف کردن سطح بتن و ملات سیمان استفاده می‌کنند به همین دلیل باید ویژگی هایی داشته باشد که بتوان با آن به راحتی سطح بتن را صاف و صیقلی کرده و از آن استفاده نمود. علاوه بر اینکه تیغه ماله پروانه ای برند هیساکی  باید ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی داشته باشد تا از دیگر تیغه ها جدا باشد همچنین باید دارای شرایطی باشد تا به راحتی بتوان با استفاده از سایز های متفاوت آن سطح بتن مورد نظر را صاف و صیقلی کرد.

ماله پروانه ای هیساکی مالزی

معرفی تیغه ماله هیساکی:

 تیغه ماله پروانه ای که در نظر داریم برای شما معرفی کنیم تیغه ماله پروانه ای از برند هیساکی می باشد. تیغه ماله این برند همچون سایر محصولات آن باکیفیت می باشد و سطح تیغه ماله آن صاف می باشد و اثری از براده آهن  هنگام برش در سطح صاف و صیقلی شده آن وجود ندارد و هنگامی که کار تیغه ماله پروانه ای را مشاهده می‌کنید هیچ گونه خطوط نامتوازن و نامناسبی که بر اثر براده آهن و یا نامطلوب بودن تیغه ماله باشد نخواهید دید. همانطور که متوجه شدید برای صاف کردن سطح بتن از تیغه ماله پروانه ای و یا سایر تیغه ماله ها استفاده می‌کنند که هر کدام برند و اندازه های متفاوتی دارند. تیغه پروانه ای خود به تنهایی نمی‌تواند کارایی داشته باشد بلکه قطعه ای از دستگاه بزرگتری می باشد که به چندین دسته تقسیم میگردد که نام آن ماله  موتوری می باشد.  ماله پروانه ای عموماً با برندهای متفاوت و گوناگونی در کشور ما به فروش می رسد یکی از برندهای تیغه ماله پروانه ای که شما به راحتی می توانید آن را تهیه کرده و از کیفیت خوب و مطلوب آن بهره‌مند شوید برند هیساکی می باشد. هیساکی یکی از برترین تولید کننده ها است و تفاوت هایی با دیگر برندها دارد که قصد داریم آن را به شما معرفی  کنیم و بگوییم که چرا تیغه ماله پروانه ای برند  هیساکی را خریداری کنید.

زمانیکه شما قصد خرید تیغه ماله خود را می کنید باید ویژگی و مشخصاتی از محصول مورد نظر را داشته باشید تا بتوانید دستگاه مفید و مناسب خود را از بین برندهای متفاوت انتخاب کرده و خرید نمایید. تیغه ماله پروانه ای ویژگی‌های فنی متفاوت و گوناگونی دارد که در ادامه به برخی ویژگی‌های فنی که ما بین تمامی تیغه های پروانه ای مشابه می باشد و شما می توانید برندهای متفاوت را از آن لحاظ مقایسه کنید برای شما توضیح خواهیم داد. 

مشخصات عمومی تیغه ماله پروانه ای

همانطور که در قسمت قبل نیز برای  توضیح دادیم. تیغه ماله پروانه ای مشخصات گوناگون و ویژگی های متفاوتی دارد که افراد سعی می کنند با توجه به آنها این دستگاه را با سایر وسایل مرتبط و  تیغه ماله ها مقایسه کرده و بهترین و محبوب ترین نوع آن را خریداری کنند. اما در حال حاضر ما قصد داریم برای شما تیغه ماله پروانه ای برند هیساکی را معرفی کنیم و پیشنهاد می‌دهیم که شما برند هیساکی را خریداری کنید. اما ویژگی های فنی تیغه ماله پروانه هیساکی چه چیزهایی می باشد که آن را از سایر برندهای تیغه ماله پروانه ای و یا ماله موتوری متفاوت می گرداند؟

ماله پروانه ای بنزینی هیساکی مالزی

 همانطور که می دانید تیغه ماله پروانه ای در ابعاد و اندازه مشخص به فروش می رسد. این ابعاد می‌تواند 60، 90 و 120 باشد. یکی از برتری های تیغه ماله پروانه ای برند هیساکی این است که در حال حاضر شما در هر سه اندازه می‌توانید این تیغه را پیدا کرده و خریداری کنید. البته نوع ایرانی تیغه ماله پروانه ایدر سایز ۱۲۰ نیز موجود می باشد که پرفروش

می توانید بهترین مدل آن یعنی شماره ۹۰ را انتخاب کرده و خریداری کنید. مورد دیگری که در تیغه ماله پروانه ای به وضوح دیده می شود جنس تیغه، ماله پروانه ای می‌باشد. از آنجایی که جنس تیغه ماله پروانه‌ای بسیار مهم می باشد و شما باید در انتخاب تیغه ماله هلیکوپتری خود به این مورد دقت کنید که ماله پروانه ای  شما از جنس با کیفیت و مرغوب باشد تا شما را در حین انجام کار و یا زمانی که مشغول به کار می باشید دچار مشکل نکند، زنگ نزند یا پدید آورنده مسائل دیگری که دردسر را برای شما به همراه دارد نباشد. بنابراین به این مورد دقت کنید که جنس تیغه ماله پروانه ای هیساکی استیل ضد زنگ و از نوع مرغوب آن نیز می‌باشد که سال‌ها برای شما کارایی دارد.

تیغه ماله پروانه ای ضخامت 2 میلیمتر هیساکی

چرا تیغه ماله پروانه ای هیساکی را بخریم ؟

امروزه کارها صنعتی شده و صنعت  با سرعت هر چه تمام به پیش می‌رود. اگر کارها را با دست انجام ندهیم و یا با وسائل نامرغوب انجام دهیم سرعت کار ما پایین می‌آید همچنین کیفیت کار ما نیز کاهش پیدا کرده وعدم کیفیت باعث می‌شود که از بازار رقابت عقب مانده و تقریباً از بازار حذف شویم. به همین دلیل به دنبال وسایل مرغوب و با کیفیت می باشیم. تیغه ماله پروانه ای هیساکی نیز یکی از این موارد می باشد که از مرغوبیت بسیار بالا و کیفیت بسیار خوب برخوردار می باشد و شما را در سطح شرکت های ساختمانی و شرکت‌هایی که همانند شما در فعالیتهای ساختمانی و در عرصه ساختمانی فعالیت می‌کند کمک کرده و سخنی برای گفتن به شما خواهد داد. اما اگر شما قصد خرید تیغه ماله پروانه ای دارید باید به برخی مشخصات عمومی که در قسمت قبل نیز به آن اشاره شد دقت کنید.  این مشخصات عمومی شامل مواردی مانند   تیغه استیل ضد زنگ و کیفیت ان می شود. همچنین این تیغه استیل ضد زنگ در برخی از مواردی که به وفور مشاهده می شود دارای خراش و حتی  براده آهن می باشد که باعث شده هنگام استفاده از تیغه ماله پروانه ای برای صاف کردن سطح بتن و یا صیقلی کردن سطح آن استفاده کنید و مشکلاتی پیش بیاید که در پایان کار شما از کیفیت کار خود ناراضی باشید. علاوه بر این زمانی که شما جنسی را خریداری می کنید وقتی از آن استفاده می کنید دیگر قابلیت بازگرداندن آن را نیز ندارید به همین دلیل استفاده از تیغه ماله پروانه ای هیساکی برای شما مشکل را برطرف کرده و زمانی که شما این تیغه ماله را خرید می کنید به خوبی مشاهده خواهید کرد که هیچ  براده آهن و یا خرابی در سطح تیغه مشاهده نمی‌شود و سطحی صاف و صیقلی و ضد زنگ را مشاهده می کنید.

ویژگی های منحصر به فرد تیغه ماله هیساکی:

استیلی که برای ساخت ماله پروانه ای به کار می‌رود استیل ضدزنگ بوده و از نوع مرغوب و با کیفیت و درجه یک می باشد.

وزن تیغه ماله حدود ۱۰ کیلوگرم می باشد که وزن مناسب و قابل تحمل بر روی سطح سیمان باشد.

 ابعاد این تیغه ماله نیز حدود ۱۵ در ۳۵ سانتی‌متر بوده که حدود ۲ میلی متر ضخامت تیغه آن می‌باشد.

 هنگامی که شما تیغه ماله پروانه ای هیساکی را خریداری کنید با این اندازه ها و ابعاد مواجه می شوید البته اگر این اندازه و ابعاد را انتخاب کنید که ماله پروانه ای هیساکی  همان‌طور که در قسمت بالا گفتیم در اندازه های متفاوتی در اختیار شما قرار می گیرد که شما می توانید با توجه به سطح کارایی و نیاز خود یکی از آنها را خریداری نمایید.

کارایی بهتر تیغه ماله موتوری هیساکی

هنگامی که شما تیغه ماله پروانه ای را خریداری می کنید یا از تیغه هلیکوپتری استفاده می کنید برای اینکه کارایی بهتری داشته باشد و یا کارایی شما از آن انتظار دارید را برآورده کند باید در شرایط و مواقع متفاوت از آن استفاده کنید به همین دلیل بهتر است در هنگامی که قصد خرید تیغه ماله پروانه ای یا تیغه هلیکوپتر را دارید از فروشنده تقاضا کنید که شرایط کار با تیغه یا ماله را برای شما توضیح داده و شما را مجاب کند که در چه زمانی و شرایطی می توانید از آن استفاده کنید. برخی از تیغه ها  در زمان‌های متفاوت بتن ریزی و مساحت متفاوتی از سطح استفاده می شود برای مثال شما نمی توانید برای مساحت بسیار بالا از تیغه های کوچک تر استفاده کنید و یا برای متراژهای کوچک تیغه ماله های بزرگ استفاده کنید در صورتی که شما چنین کاری انجام دهید دچار مشکل شده و خودتان نیز نتیجه مناسب و قابل توجهی نخواهید دید. یعنی زمانی که مکانی دارید که مساحت ان زیاد نیست و به دویست و پنجاه تا سیصد متر نمیرسد بهتر است  از ماله موتوری کوچک یا از ماله موتوری دستی استفاده کرده که تیغه ماله پروانه ای آن حدود ۶۰ تا ۹۰ سانتیمتر میباشد در این  مواقع شما به راحتی می توانید گوشه و کنار ها را به وسیله تیغه ماله پروانه ای خود صاف و صیقلی کرده و از کار و خرید خود راضی باشید. برای مکان هایی که از حدود ۳۰۰ متر بالاتر باشد بهتر است که شما از ماله موتوری سرنشین دار استفاده کنید و  که  تیغه ماله پروانه ای  این مدل نیز همان اندازه ها را دارد و بسته به مکان و نوع گوشه ها استفاده از سایز متفاوت تیغه ایجاد میشود.ماله موتوری دو مدل دارد ماله موتوری دستی و ماله موتوری نفر بر. تیغه ماله پروانه ای با توجه به ویژگی هایی که دارد هم برای ماله موتوری دستی و هم نفر بر مورد استفاده قرار میگیرد که از ویژگی‌های بسیار عالی و خوب آن می باشد. مورد دیگری که در مورد کارایی بهتر تیغه ماله پروانه ای باید مد نظر قرار دهید میزان سفت یا شل بودن بتن می باشد همانطور که می دانید از زمانی که بتن آماده پرداخت می‌شود شما بتنی سفت نشده دارید که اگر در آن راه بروید جای پای شما بر روی آن می ماند و نمی توانید آن را صاف و صیقلی کنید بنابراین باید به بتن خود زمان بدهید تا خود را بگیرد و کمی سفت بشود. البته این مسئله را نیز مد نظر خود قرار دهید که بتن شما بیش از حد سفت نشود چون نمیتوانید آن را صاف و صیقلی کنید. زمانی که بتن ریزی شما تمام شد و از میزان کافی تبخیر شدن آب بتن مد نظر خود اطمینان کردید میتوانید با استفاده از تیغه ماله پروانه ای سطح بتن خود را صاف و صیقلی کرده و کاری زیبا و تمیز برای ارائه داشته باشید.

تیغه ماله موتوری هیساکی مالزی

خرید و فروش تیغه ماله پروانه ای

تیغه ماله پروانه ای از برترین و بهترین برندهای  تیغه ماله می می باشد که شما می توانید در ایران پیدا کنید. برای خرید و فروش این تیغه شما باید با نمایندگی های مجاز آن تماس گرفته و یا از سایت‌های اینترنتی خرید کنید. هنگام خرید تیغه ماله پروانه ای به نکات فنی آن بسیار دقت کرده و آن را مدنظر خود قرار دهید. اگر شما قصد خرید تیغه ماله پروانه ای را دارید بهتر است به این موارد دقت کنید.

 یک اندازه تیغه ماله پروانه ای که شما نیاز دارید حتما چک کرده و متناسب با دستگاه خود خرید کنید.

  نوع دستی و یا موتوری آن را انتخاب کنید.

 دقت کنید که تیغه ماله پروانه ای که خرید می کنید نوع عالی و مرغوب آن باشد و جنس های تقلبی آن را به شما تحویل ندهند.

 مورد دیگری که در هنگام خرید تیغه ماله پروانه ای باید به آن دقت کنید گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات می باشد شما باید این موارد دقت کنید که نوع تیغه ماله ای که خرید می کنید با محصول شما و یا دستگاهی که از آن استفاده می کنید سازگاری داشته باشد و بتواند آن را در همه موارد استفاده کنید با توجه به خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات دارند شما نیز می توانید برند خود را انتخاب کنید و تیغه ماله پروانه ای یکی از محصولات این باشد که در انحصار چند شرکت بوده و تنها چند شرکت وارد کننده آن به کشور می باشند. بنابراین شما نمی توانید انتخاب های زیادی داشته باشید باید سعی کنید تحقیقات زیادی کنید تا از دست کلاهبرداران در امان باشید یکی از بهترین راه‌های که شما می توانید تیغه ماله پروانه ای را تهیه کنید استفاده از فروشگاه های اینترنتی میباشد که فروشگاه های اینترنتی معتبر و محبوب نیز در اختیار شما قرار خواهند داد.

قیمت تیغه ماله پروانه ای

با توجه به اینکه تیغه ماله پروانه ای یکی از محصولاتی می باشد که به کشور وارد می‌شود با تبادلات ارزی کشور ما رابطه مستقیم دارد و بنابراین قیمت آن نیز وابسته به ارز می‌باشد اما برخی از شرکتهای فروشنده  قیمت آن را تعیین کرده و شما به راحتی می توانید در هنگام خرید قیمت آن را نیز مشاهده کنید. با توجه به نوع  تیغه ماله پروانه ای و همچنین اندازه‌ای که مورد انتخاب شما است. قیمت آن نیز متفاوت می باشد و شما می توانید هر کدام از قیمت هایی که مد نظرتان بوده با توجه به نیازتان را تهیه کنید.

برندهای متفاوت تیغه ماله پروانه ای

تیغه ماله پروانه ای برند های متفاوتی دارد یعنی کشورهای متفاوت تولید کننده تیغه ماله پروانه ای می باشند.اما برخی از کشورها با توجه به سابقه چندین ساله آنها و همچنین با توجه به اینکه محصولات مرغوب و با کیفیت برای کارایی های متفاوتی ساخته و تولید می‌کند، تیغه ماله پروانه ای نیز باید از برندهای خاص و معتبر باشد. برندهای وجود دارند که اکنون در داخل کشور تولید شده و برندهایی که از خارج از کشور تولید شده و به کشور وارد می‌شود. یکی از بهترین برندهای که شما می توانید تهیه کنید و از آن استفاده نمایید برند هیساکی می باشد این برند ساخته چین است و قیمت مناسب و مرغوب نیز برخوردار می باشد علاوه بر قیمت شما نیز می‌توانید از کیفیت بسیار بالای محصولات آن نیز لذت برده و به راحتی محصولی  را انتخاب کنید که در نوع خود بی نظیر و متفاوت با سایر محصولات باشد. مورد دیگری که در مورد برند هیساکی  می‌توان بیان کرد خدمات پس از فروش و همچنین گارانتی محصولات می باشد همانطور که در قسمت قبل نیز برای شما توضیح دهیم برند هیساکی سعی می‌کند محصولات خود را مرغوب و بدون عیب ارائه دهد تا پس از آن مشتری خود و یا خریداران عزیزاز خرید خود لذت ببرند.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5