خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

تیلر کولتیواتور دیانا (Diana)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

تیلر کولتیواتور دیانا از پرمصرف ترین برند های ماشین باغبانی در بازار کشورمان می باشد. این برند، ساخت کشور چین است. بهترین این محصول پر کاربرد، تیلر کولتیواتور ۱۰ اسب دیانا می باشد که طراحی آن به گونه ای می باشد که خاک نرم را به راحتی مخلوط کرده و همچنین قابلیت مخلوط کردن کمپوست و کود با خاک را دارد.

توان مصرفی کولتیواتور نسبت به تیلر بسیار کم تر می باشد و برای شکستن خاک و نرم کردن لایه های سخت آن طراحی نشده است. به طور کلی ‌می توان گفت که این دستگاه برای خاک ورزی ثانویه طراحی شده است و اغلب با لایه‌های نرم خاک سر کار دارد.

انواع تیلر دیانا

تیلر های دیانا انواع مختلفی دارند که بر حسب قدرت تقسیم می شود. طبق این معیار تقسیم بندی این دستگاه بین 6.5 تا 12 اسب بخار تولید شده و در بازار عرضه می شود. معروف ترین تیلر، تیلر دیانا 10 اسب و تیلر دیانا 7 اسب می باشد که در ادامه به بررسی هر یک می پردازیم.

1.تیلر 10 اسب دیانا: بهترین مدل این دستگاه، تیلر 10 اسب می باشد که علت آن قدرت بالای این دستگاه است. این دستگاه یک تراکتور دوچرخ به همراه یک کولتیواتور دستی است که بر اساس نیاز کشاورزان ساخته شده است و یک موتور دارد که روی شاسی چرخ دار دستگاه قرار می گیرد.

موتور این دستگاه مجهز به ابزار آلاتی مانند پمپ آب، پمپ سمپاش، شاسی کولتیواتور، شاسی دروگر و تریلی حمل بار است.

2.تیلر 7 اسب دیانا: خصوصیات تیلر 7 اسب بخار نیز مانند 10 اسب بخار می باشد با این تفاوت که میزان قدرت این ماشین کم تر از 10 اسب بخار است.

 این مدل از تیلر ها نیز بسیار پر طرفدار بوده و امروزه در بسیاری از اماکن مورد استفاده می گیرد.

انواع مدل های تیلر دیانا

علاوه بر انواع تلور های دیانا این دستگاه، مدل های مختلفی دارد که در این بخش قصد داریم به بررسی هر یک بپردازیم:

  1.       DN-7500C/C: این مدل از تیلر های دیانابنزینی می باشد و قدرت آن 6.5 اسب بخار است. همچنین این دستگاه به یک گیربکس جلو و یک گیر بکس عقب مجهز  می باشد. بهتر است بدانید که عرض تیغه این محصول 900 میلی متر است و عمق شخم آن از 150 تا 250 میلی متر می باشد.
  2.       DN-7500C/3G: این مدل از تیلر های دیانا خصوصیاتی مشابه مدل قبلی دارد با این تفاوت که مجهز به دو گیربکس جلو می باشد.
  3.       DN-9500CG: تفاوت این مدل با دو مدل قبلی در عمق شخم و عرض تیغه آن می باشد. عمق شخم زدن این دستگاه نسبت به دو دستگاه قبلی بیشتر و بین 150 تا 300 میلی متر است. همچنین عرض تیغه آن 1050 می باشد.
  4.       DN-9500CD: موتور این مدل از تیلر های دیانا دیزلی بوده و قدرت آن 5 اسب بخار می باشد. دیگر مشخصات این محصول مشابه با مدل قبلی است.
  5.       DN-9900CGX: موتور این دستگاه بنزینی بوده و قدرت آن 6.5 اسب بخار می باشد. تفاوت این مدل با مدل های قبلی این است که 3 گیربکس جلو دارد اما گیر بکس عقب آن یک عدد می باشد. عمق شخم این مدل مانند مدل قبلی بوده و و عرض تیغه آن بین 700 تا 1050 می باشد.
  6.       DN-9900CDX: موتور تعبیه شده در این دستگاه بر عکس مدل قبلی دیزلی می باشد و قدرت آن 5 اسب بخار است. سایر خصوصیات این نوع از تیلر شبیه به مدل قبلی می باشد.
  7.       DN-10000CG: این مدل از تیلر موتوری بنزینی داشته و قدرتی معادل 7 اسب بخار دارد. همچنین این دستگاه دو گیر بکس جلو داشته و عرض تیغه آن بین 800 تا 1300 است.
  8.       DN-10000CD: موتور این دستگاه بر عکس مدل قبلی دیزلی بوده و قدرت آن 7.5 اسب بخار می باشد. سایر خصوصیات این مدل از تیلر های دیانا مشابه مدل قبلی است و تفاوتی ندارد.
  9.       DN-15000CD: این مدل نیز مشابه با مدل قبلی می باشد و خصوصیات به همان شکل دارد با این تفاوت که قدرت آن 9 اسب بخار است.
  10.   DN-11000CD-ES: آخرین مدل نام برده شده در این قسمت نیز خصوصیاتی مشابه دو مدل قبلی دارد با این تفاوت که قدرت آن متفاوت بوده و 7.5 اسب بخار می باشد.

معرفی تیلر 10 اسب بخار دیانا

از آن جا که بهترین تیلر کشاورزی، تیلر 10 اسب بخار می باشد در این قسمت قصد داریم به این مدل تیلر کولتیواتور دیانا یعنی تیلر 10 اسب بپردازیم.

1. این دستگاه پر کاربرد مشابه 7 بخار آن بوده و کارکرد آن به صورت استارتی می باشد. یعنی روشن شدن و خاموش شدن این دستگاه با استارت صورت می گیرد.

2.این دستگاه فیلتر روغنی مخصوص خاک دارد.

3. همچنین این محصول با سیستم استارت الکتریکی کار میکند و مجهز به باتری گیربکس تمام دنده ها می باشد.

4. این تیلر سه حالت است یعنی دو دنده جلو و یک دنده عقب که درون تعبیه شده است.

5. این دستگاه مجهز به سیستم انتقال قدرت می‌باشد و این انتقال قدرت به شکل اتصال موتور به گیربکس صورت می گیرد. توجه داشته باشید که این اتصال باید مستقیم باشد.

6.سیستم فرمان این دستگاه کاملاً قابلیت تنظیم شدن را دارد و فرد کاربر به راحتی می‌تواند آن را تنظیم کند.

7. نوع چرخ های این نوع تیلر سایز های بسیار بزرگی دارد که  بین ۸۰ تا ۱۴۰ سانتی متر می باشد.

8.همچنین قابلیت نصب تریلر گاو آهن روی این دستگاه وجود دارد.

کاربرد تیلر کالتیواتور دیانا

این ماشین بیشتر در زمینهای باغی کوچک به کار می‌آید یا به بیان ساده‌تر از این دستگاه در مکان هایی که حرکت تراکتور و ماشین آلات کشاورزی سنگین بر آنها دشوار است؛ استفاده می شود. به همین علت برخی این دستگاه را با نام تیلر کولتیواتور باغی هم می شناسند. از دیگر کاربرد این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. سله شکنی و هم زدن خاک

2. مخلوط کردن کود و کمپوست

3. کنترل علف های هرز

قیمت دستگاه کولتیواتور دیانا

قیمت کولتیواتور دیانا به نوع آن بستگی دارد. قیمت تیلر شخم زن دیانا نسبت به دیگر برند ها مناسب تر بوده و کیفیت بالاتری دارد ما به طور کلی قیمت تیلر کولتیواتور به نوع و کفیت آن بستگی دارد.

مدل های تیلر گفته شده در قسمت های قبل قیمت هایی متفاوت داشته و از ارزش یکسانی برخوردار نیستند. فروش تیلر کولتیواتور دیانا نیز بر حسب نوع و متناسب با نیاز و خواست مشتری انجام می شود.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5