خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

خرید یا اجاره هیلتی

تخریب دیوار با چکش تخریب های سنگین

فهرست مطالب

چرا خرید چکش تخریب؟! ماجرا از آنجا حساس می ‌شود که بدانید تقریباً هیچ ابزاری جز همین چکش برقی تخریب، توانایی نفوذ در بطن بتن را ندارد. این اهمیت در توانایی است که فروش چکش تخریب را رونق می دهد. آن وقت برای عبور هر لوله ‌ای، داکتی، کابلی و... در میان فضا های ساختمانی نیاز است تا یک چکش برقی همراه خود داشته باشیم.

اجاره یا خرید چکش تخریب، تصمیمی برای نگاه حرفه ای شما

وقتی سازندگان در مراحل ساختمان های بتنی هستند، در زمان اسکلت بندی و دیوار چینی، غالباً نگاه عمیقی به ظرافت ‌های آتی ساختمان ندارند. آنها فقط می خواهند یک سازه بتنی بسیار مستحکم و عاری از هر گونه عیب و ضعف را تحویل صاحبان کار دهند. عدم دقت بالای آنها در ساخت سازه های مستحکم وقتی خودش را نشان می دهد که بخواهیم در پایان کار آنها، اقدام به نصب تاسیسات ساختمانی تا درب و پنجره در بدنه ساختمان داشته باشیم. آن وقت است که در هر جایی که بخواهیم لوله آبی بکشیم و یا قاب پنجره ای را نصب کنیم، با یک دیوار بتنی بسیار سرسخت مواجه خواهیم بود. در چنین زمانی است که لاجرم باید از ابزار هایی که می توانند در بطن این بتن های سرسخت نفوذ کرده و مسیر عبور تاسیسات ما را باز کنند، استفاده کنیم. به این ترتیب است که خرید چکش تخریب یکی از مهمترین دغدغه‌ های سازندگان خواهد شد.

تخریب دیوار با چکش تخریب های سنگین

و اما چرا خرید چکش تخریب؟! ماجرا در خرید چکش تخریباز آنجا حساس می ‌شود که بدانید تقریباً هیچ ابزاری جز همین چکش برقی تخریب، توانایی نفوذ در بطن بتن را ندارد. این اهمیت در توانایی است که فروش چکش تخریب را رونق می دهد. آن وقت برای عبور هر لوله ‌ای، داکتی، کابلی و... در میان فضا های ساختمانی نیاز است تا یک چکش برقی همراه خود داشته باشیم. از سوی دیگر ماجرا در اهمیت خرید چکش تخریب زمانی است که بخواهیم الزاماتی مانند قاب درب و پنجره های ساختمان را نصب کنیم. باز هم با دیوار هایی مواجه هستیم که احتمالاً اندکی خارج از محاسبات سازه در میان فضا های مربوط به درب و پنجره ها نفوذ کرده و باید از میان برداشته شوند. اینجا هم نیاز است تا در فکر خرید چکش تخریب و یا چیز هایی شبیه به آن مانند خرید هیلتی باشید.

ولی مگر خرید چکش تخریب و یا خرید هیلتی به این سادگی ‌ها است؟ تمام کسانیکه در امر فروش چکش تخریب هستند، اذعان دارند که قیمت چکش تخریب به مراتب در زمان خرید به نسبت دیگر ابزار های ساختمانی اعداد نجومی پیدا می ‌کند. خیلی ها در زمان خرید و فروش چکش تخریب گویا نمی توانند و یا نمی خواهند با این قیمت چکش تخریب کنار بیایند. از این رو یک راه حل دیگر را برای تامین نیاز های ساختمانی خود بر می ‌گزینند. آنها خیلی راحت، تامین این ابزار کارآمد را جدا از مسیر خرید و فروش چکش تخریب از طریق اجاره چکش تخریب تامین خواهند کرد.

و اما آیا منطقی است که اجاره چکش تخریب را جایگزین خرید چکش تخریب نماییم؟ آیا اجاره در مقوله ی فروش چکش برقی تاثیر گذار است؟ در این مقاله می خواهیم در باب همین انتخاب بحثی مختصر به راه اندازیم. اینکه در زمان نیاز به چکش برقی، اجاره چکش تخریب مفید است و یا خرید چکش تخریب اولویت دارد؟

استفاده از چکش تخریب در راهسازی

اهمیت نگاه کیفی در خرید چکش تخریب

اینکه چرا برخی از سازندگان فضا های ساختمانی اجاره هیلتی را در ارجحیت به نسبت خرید هیلتی و یا فروش هیلتی قرار می دهند، ظاهراً فقط یک دلیل قانع کننده بیشتر ندارد و آن هم قیمت هیلتی است که در عدد هایی نجومی سیر می‌ کنند. قیمت هیلتی متناسب با دستگاهی است که قصد کار کردن با آن را دارید. به هر صورت خرید چکش تخریب، خرید ابزار دست پایینی نیست. یک ابزار بسیار قدرتمند و پرتوان است که در ساخت آن از متریال های جان سخت و گران استفاده خواهد شد. همین سرسختی در ساخت می تواند فروش هیلتی را اندکی با چالش مواجه سازد.

یقینا نمی توان قیمت هیلتی را یک عدد غیرمنطقی دانست. چرا که تجهیزات سنگین و حساسی مانند چکش تخریب را نمی ‌توان همراه با متریال های بی کیفیت طراحی کرد و به راحتی فروش چکش برقی را به انجام رسانید. از این رو کاملا منطقی است که در زمان خرید و فروش هیلتی با عدد های درشت در قیمت هیلتی همراه شوید.

به همین دلیل اگر از فعالان در عرصه های ساختمان سازی هستید و با هدف خرید چکش تخریب راهی بازار ها می‌ شوید، هرگز در پی تهیه این ابزار با قیمت های پایین نباشید. چرا که قیمت چکش تخریب را در عدد هایی درشت خواهید یافت و اگر در جایی با نمونه ‌هایی در قیمت ‌هایی غیرمنطقی مواجه شدید، بهتر است قبل از انجام هر گونه معامله ای در اصالت تا کیفیت چکش برقی مذکور نهایت دقت را به عمل آورید؛ اما آیا قیمت چکش تخریب در عدد های بالا منطقی است که صاحبان کار، دست از خرید چکش تخریب بکشند و پای در ماجرای اجاره چکش تخریب بگذارند؟

آیا اجاره چکش تخریب اقدامی منطقی است؟

اصولاً اجاره کردن ابزار، امر درست و یا حرفه ایی نیست. چرا که ابزار ها عصای دست ما هستند. چطور ممکن است که کسی بخواهد عصای دستش را در شکل و شمایل اجاره همراه خود داشته باشد؟! تقریباً تمام کسانیکه در سطح بازار اقدام به فروش چکش برقی دارند، به این واقعیت صحه می گذارند که بسیاری از افراد با هدف خرید چکش تخریب، بعد از یک دوره بلاتکلیفی در زمان اجاره هیلتی است که راهی بازار ها می شوند.

اصولاً کسانیکه برای اولین بار در فکر اجاره هیلتی هستند، افرادی می باشند که فکر می‌ کنند برای آخرین بار است که به این ابزار نیازمند خواهند شد. مثلاً در مسیر تخریب ساختمانی افتاده ‌اند و برای این منظور نیاز است تا از یک چکش برقی بهره مند شوند و چون فکر می ‌کنند که در ادامه گویا هرگز به این ابزار نیازمند نخواهند شد، در فکر اجاره چکش تخریب خواهند افتاد. گاها هم پیش می آید که افراد تازه کار و یا آنها که تازه از دنیای شاگردی پا در عرصه های استادی نهاده و می ‌خواهند به تنهایی کسب و کار خود را در امر ساختمان سازی داشته باشند، در فکر اجاره هیلتی می ‌افتند.

یک شاگرد کاشی کار را تجسم کنید که بعد از چند سالی که در نزد اساتید این حرفه سیر تا پیاز کاشی کاری را یاد گرفته است، از زمانیکه تصمیم به استقلال کاری می ‌گیرد، نیاز به تمام ابزار های این حرفه را خواهد داشت. خصوصا چکش برقی که باید همراه با آن، شیار هایی در دل دیوار های بتنی ایجاد کند.

اجاره چکش تخریب برای چنین کسانی، یک امر منطقی به نظر می رسد. آنها تازه پای در دوران حرفه ای خود گذاشته اند و در این دوران، آنقدر هزینه های کوچک و بزرگ گریبان گیر شغل آنها خواهد شد که مجالی در خرید چکش تخریب باقی نمی‌ ماند؛ اما اگر این استادکار جدید در ادامه فعالیت های ساختمان سازی خود به یک فرد حرفه ای تبدیل شود چه؟ آیا منطقی است که یک استادکار حرفه ای ابزار مورد نیاز خود را اجاره کند؟ خرید چکش تخریب برای کسانیکه به شکل حرفه‌ ای فعالیت های ساختمان سازی را دنبال می ‌کنند، یک امر حیاتی و کاملاً حرفه ‌ای خواهد بود. به چه دلیل؟! می ‌خواهیم دلایل رفتار های حرفه‌ ای در امر خرید چکش تخریب را در ادامه تشریح کنیم.

دلایل خرید چکش برقی:

ª    ساختمان سازی یک فعالیت مستمر است: برای کسانیکه فکر می کنند همراه با اجاره چکش تخریب می توانند فارغ از صرف هزینه های بالا در زمان خرید چکش تخریب، نیاز های خود را تأمین سازند، باید گفت که ساختمان سازی و اجرای فعالیت‌ های موجود در آن یک عملیات یکی دو روزه نخواهد بود که بتوان همراه با اجاره چکش تخریب به نوعی این موضوع را حل و فصل نمود. گاهی پیش می‌ آید که یک تیم کاری چندین سال درگیر یک عملیات سنگین ساختمان سازی باشند. آیا منطقی است که در یک عملیات سنگین و طولانی اقدام به اجاره هیلتی در قبال خرید چکش تخریب داشته باشید؟

ª    گاهی سرعت در اجرای عملیات مهم می ‌شود: از نگاه استادکاران ساختمان سازی، تا وقتیکه در این عرصه به شکل حرفه ‌ای فعالیت می کنید و شما را را به عنوان یک فرد ماهر می شناسند، باید تمام ابزار های خود را همراه داشته باشید. از این رو هر استادکاری باید حداقل در مسیر خرید چکش تخریب به اندازه یک عدد باشد. بسیاری از فعالیت‌ های مورد هدف چکش برقی با همان یک خرید در امر ساختمان سازی مرتفع خواهد شد. کار در جایی بحرانی است که یا حجم کار زیاد است و یا سرعت عمل در اجرای پروژه، فعالیت استادکار را تحت تاثیر قرار داده است. در چنین حالتی واقعاً به صرفه نیست که در تکاپوی خرید چکش تخریب باشید. برای این منظور می‌ توان همراه با اجاره چکش تخریب این شرایط اضطراری را با مدیریت مطلوبی سپری کرد.

ª    ابزار هم ممکن است خراب شود: این یک امر ضروری برای هر استادکاری در امر ساختمان سازی است که اگر نیاز به چکش برقی دارد، از قبل خرید چکش تخریب را به انجام رسانده باشد. چرا که وقتی فاقد چکش تخریب هستید، احتمالاً نتوانید به این راحتی ‌ها پروژه ‌های بزرگ را به پیش برانید. در عین حال ابزار کارآمد شما ممکن است که خراب شود، درست در زمانیکه شما در مرکز یک عملیات سنگین ساختمانی قرار گرفته اید. در این احوال است که نمی توان پیشرفت ساخت یک ساختمان را موکول به تعمیر چکش برقی گذاشت. از طرفی وقتی چکش برقی خراب شده، قابلیت تعمیر و استفاده مجدد دارد، چه نیاز است که در فکر خرید چکش تخریب جدیدی باشید؟ برای این اتفاقات عادی مانند خرابی دستگاه در حین اجرای عملیات های ساختمانی است که می ‌توان اجاره چکش تخریب را یک امر راهگشا دانست.

ª    وقتی عملیات تخریب در شرایط خاصی است: همه چکش های تخریب از پس تمام شرایط متنوع کاری بر نمی آیند. آنها در وزن های متنوع، همراه با قدرت های متفاوت تولید می شوند. چرا که هر کدام باید در فضایی مخصوص به خود مورد استفاده قرار گیرند. اگر استادکاری در امر ساختمان سازی هستید، منطقی است که خرید چکش تخریب با سطح کارآیی متوسطی را به انجام برسانید. به این ترتیب می توانید بسیاری از نیاز های حرفه ‌ای خود را به راحتی مرتفع سازید؛ اما در مواجهه با شرایط خاصی که دیگر چکش تخریب شما پاسخگو نخواهد شد، می توانید همراه بااجاره چکش تخریب در ویژگی های خاصی، نیاز های دشوار خود را تامین سازید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر