خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

خرید توری سایه بان

خرید توری سایه بان

فهرست مطالب

همان طور که می دانیم امروزه خرید شید سایه بان بسیار رونق پیدا نموده و این تجهیزات به عنوان پرکاربردترین ابزار مورد استفاده در گلخانه ها شناخته می شوند و وجود آن ها در اکثر گلخانه ها الزامی است و این امر باعث افزایش خرید توری سایه بان گردیده است. یکی از عمده ترین چالش هایی که اکثر گلخانه داران در انتخاب  توری سایه بان با آن مواجه اند، انتخاب نوع درصد سایه اندازی و تراکم پارچه می باشد. در این راهنمای خرید توری سایه بان گلخانه سعی نموده ایم شما را راهنمایی، و چالش خرید توری گلخانه را برای شما برطرف نماییم.  

مهمترین نکات هنگام خرید توری سایه بان

1-    یکی از نکات مهم در انتخاب درصد تراکم توری، توجه به شرایط آب و هوایی می باشد. هرچه هوا شرجی تر و داری رطوبت بالاتر باشد، از توری با درصد تراکم کمتری استفاده می گردد. (به عنوان مثال توری سایه انداز با درصد تراکم 30% یا توری سایه انداز نهایتا 50% مناسب شهری همچون بوشهر می باشد.)

2-    بر اساس نوع محصولی که می خواهید در گلخانه کشت کنید، تراکم توری موردنظر را انتخاب نمایید. (بعضی از محصولات به نور زیادی احتیاج دارند که جهت کشت آن ها نباید از توری سایه انداز با تراکم بالا همچون 80% استفاده نمود)

3- در هنگام خرید شید گلخانه، ابعاد توری سایه انداز بر اساس ابعاد سالن مورد نظر و با دقت و حساسیت بالا انتخاب گردد، تا در هنگام نصب توری گلخانه مجبور به کشیدن و تغییر ابعاد یا برش قسمتی از توری نکردیم.

4-    کارکرد توری ها بسته به کیفیت آن ها می باشد، از این رو خرید اجناس و برندهای نامعتبر رو به فراموشی بسپاریم.

5- در هنگام خرید توری سایه انداز، گیره های مناسب جهت نصب توری را نیز تهیه نمایید تا در هنگام نصب توری سایبان دچار مشکل نشوید.

6- حتما توری سایبان خریداری شده دارای پوشش UV باشد، تا در مقابل خورشید و اشعات آن مقاومت لازم را داشته باشد.

7- از لحاظ رنگ بندی ایده آل ترین رنگ جهت خرید و انتخاب توری سایه بان رنگ سبز می باشد. البته رنگ سفید نیز در بازار موجود می باشد، که چندان پرکاربرد نیست.

8- توری سایه انداز تنها مختص به گلخانه نبوده و از آن می توان جهت سایه اندازی و جلوگیری از تابش خورشید در فضاها و مکان های مختلف همچون اماکن ورزشی و مسکونی، استخرهای پرورش ماهی، منازل مسکونی و ... استفاده نمود.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر