خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

راهنمای خرید توپ صوتی (کلاغ پران)

دستگاه کلاغ پران

فهرست مطالب

بیرون راندن حیوانات و پرندگان مختلف از زمین‌های زراعی به جهت پیشگیری از آسیب‌ها و خسارت‌ها به کشاورزان همواره به عنوان یک دغدغه اساسی برای تمامی کشاورزان و باغبانان بوده است.

در قدیم الایام برای این منظور از مترسک استفاده می‌شد تا حیوانات و پرندگان مختلف با دیدن مترسک احساس ترس کرده و به مزرعه یا زمین زراعی مورد نظر وارد نشوند تا بدین ترتیب آسیبی به محصولات کشاورزی و زراعی شما وارد نشود. طبیعتاً انتخاب بهترین شیوه برای دور راندن پرندگان و حیوانات موذی می‌تواند به شما کمک کند تا با کمترین خسارت ممکن بتوانید در موعد مقرر شاهد برداشت محصولات کشاورزی خویش باشید.

یکی از بهترین شیوه‌های نوین که امروزه در این راستا مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ استفاده از توپ صوتی یا کلاغ پران می‌باشد. در صورتی که نیاز به چنین وسیله ای در زمین‌های زراعی خود دارید تا بدین ترتیب برای همیشه از شر حیوانات و پرندگان مختلف در امان باشید؛ بهتر است به فکر چنین وسیله ای باشید.

دستگاه توپ صوتی

درباره دستگاه کلاغ پران گازی

کلاغ پران ایده ای نوین در جهت دور راندن کلاغ ها و سایر پرندگان و حیوانات دیگر در زمین‌های زراعی است که با توجه به پیشرفت‌های حوزه صنعت و تکنولوژی امروزه شما می‌توانید این محصول را به صورت دیجیتالی و مکانیکی در بازار خریداری کنید.

کلاغ پران به طور کلی با گاز مایع کار می‌کند و نیروی مورد نیاز خود را از فشار گاز درون پیک نیک تأمین می‌کند. روال کار با این دستگاه که به توپ صوتی هم معروف می‌باشد بدین صورت است که هر دو دقیقه یکبار خود به خود به صورت خودکار صدایی به قدرت حدود 120 دسیبل از این دستگاه تولید می‌شود که با صدای یک اسلحه ژ3 برابری می‌کند.

بنابراین در صورتی که نیاز به توپ صوتی یا کلاغ پران در زمین‌های زراعی خود دارید؛ تا پیش از قطعی شدن تصمیم خود مبنی بر خرید بهتر است به ارائه نکاتی در این راستا پرداخته شود تا بتوانید به عنوان راهنمای خرید توپ صوتی کلاغ پران بتوانید تصمیم بهتری را اتخاذ کنید.

کلاغ پران صوتی

راهنمای خرید توپ صوتی یا کلاغ پران

با توجه به انواع و مدل‌های مختلفی که از دستگاه کلاغ پران امروزه تولید و روانه بازار شده است؛ به عنوان راهنمای پیش از خرید این وسیله کاربردی در زمین‌های زراعی و باغبانی بهتر است به موارد زیر توجه شود تا در نهایت بتوانید متناسب با نیاز خود، بهترین انتخاب را پیش رو داشته باشید:

  • توجه به انواع مختلف دستگاه کلاغ پران: کلاغ پران‌ها همگی با سوخت گاز مایع راه اندازی ‌می‌شوند اما شیوه تنظیم تایمر آن هم به صورت دستی بوده و در نوع جدیدتر به صورت دیجیتالی است. در حال حاضر فقط مدل مکانیکی آن موجود است و تنظیم تایمر به صورت دستی با رگلاتور دستگاه انجام می‌شود. بدیهی است در صورت موجود بودن مدل دیجیتالی، خرید آن انتخابی بهتر و هوشمندانه است.
  • برند و کشور محل ساخت کلاغ پران: در حال حاضر توپ صوتی از برندهای ایرانی و ترکیه‌ای در بازار موجود است. شرکت توپسان تولیدکننده داخلی این دستگاه و شرکت‌های کورت بومسان و دِگِر ترکیه، سازندگان خارجی این دستگاه می‌باشند. پیشنهاد همیشگی فروشگاه نیکا، خرید برند Deger ترکیه به علت کیفیت بالا و عمر کاری بیشتر است.
  • قیمت کلاغ پران گازی: با توجه به مدل‌های خاص و نمونه‌های مختلفی که از دستگاه‌های کلاغ پران طراحی و تولید گشته اند؛ قیمت هر یک از آن ها با یکدیگر متفاوت می‌باشد. به این صورت که به عنوان مثال: قیمت کلاغ پران ایرانی حداقل تا 30 درصد ارزان‌تر از قیمت کلاغ پران دگر ترکیه است.

 

خط تولید دستگاه کلاغ پران

جمع بندی درباره‌ی راهنمای خرید کلاغ پران

توجه به هر یک از این موارد به طور کلی می تواند در نوع انتخاب شما تأثیرگذار باشد. بنابراین در صورتی که صاحب مزرعه و زمین کشاورزی هستید و می خواهید از شر حیوانات و پرندگان مختلف خلاص شوید؛ با در نظر گرفتن بودجه لازم برای خرید و با توجه به متراژ زمین های زراعی خود بهتر است هر یک از مدل ها و انواع مختلف توپ صوتی یا کلاغ پران را برای خود خریداری کنید تا بدین ترتیب بتوانید با توجه به صدای توپ صوتی خیال خود را راحت و آسوده خاطر کنید.

  • جنس بدنه و لوله تفنگ کلاغ پران از چیست؟

    جنس لوله و بدنه دستگاه کلاغ پران گازی را جهت جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی از استیل گالوانیزه می‌سازند.

  • دستگاه کلاغ پران را معمولاً در چه باغ‌هایی استفاده می‌کنند؟

    با توجه به تجربه فروش این دستگاه، مشتریان ما برای محافظت از محصولاتی نظیر سیب،گوجه فرنگی، سیب زمینی،گیلاس، آلبالو، زردآلو، ذرت، هندوانه، گل آفتابگردان، خربزه و فندق کلاغ پران را خریداری کرده اند.

    مرتب‌سازی مقالات:

  • پیش‌فرض
  • جدید‌ترین
  • پربازدیدترین
  • بیشترین امتیاز

    جدید‌ترین مقالات:

مشاهده مقالات بیشتر
دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
کاربر میهمان

تایید و ارسال
انصراف
دیدگاه کابران:
    نمایش دیدگاه‌های بیشتر