خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

راهنما خرید چکش تخریب

چکش تخریب برقی

فهرست مطالب

راهنما خرید چکش تخریب

خرید چکش تخریب برای برطرف کردن نیازهای خود

بسیاری از کارکنان و کارگران ساختمانی برای انجام عملیات مربوط به تخریب نیاز به چکش تخریب دارند تا با خرید چکش برقی یا پیکور بتوانند در پروژه های مختلف موفق بوده و نیاز مشتریان خود را برطرف نمایند. قدرت ضربات و حالت ویبره یا لرزشی که این نوع از چکش ها دارند؛ به راحتی توانایی تخریب انواع سنگ های سفت و سخت و نیز دیوارهای بتنی را دارند و می توانند با ایجاد سوراخ در دل آن ها سبب تخریب و در هم شکستن آن ها شوند. بنابراین چکش تخریب به عنوانی ابزار قدرتمند در عملیات عمرانی و پروژه های مختلف می تواند بسیار کارآمد و مفید است که کمک حال این قشر از جامعه است تا به وسیله آن بتوانند نیازهای خود را در پروژه های مختلف برطرف کنند. اما برای هر پروژه ای نیاز به یک نوع از چکش برقی یا همان پیکور می باشد که باید متناسب با نوع نیاز خود هر یک از آن ها را خریداری و مورد استفاده قرار دهید. در ادامه در همین راستا به ذکر نکات لازم و ضروری پرداخته می شود تا بتوانید برای پروژه های سبک، سنگین و نیمه سنگین بهتر است از کدام یک از انواع چکش های تخریب استفاده نمایید.

قدرت تخریب بالا و کیفیت عالی چکش های تخریب

چکش های تخریب را شما می توانید از 5 تا 32 کیلو با توجه به قدرت های مختلف خریداری نمایید که طبیعتا چکش های تخریب زیر 16 کیلو را برای عملیات سبک و چکش های تخریب 16 تا 32 کیلو را برای عملیات سنگین و نیمه سنگین مورد استفاده قرار می دهند. به همین علت قدرت تخریب هر یک از چکش های تخریب با یکدیگر متفاوت می باشد و هر یک از آن ها را برای کار و پروژه های مختص به خود می توان مورد استفاده قرار داد. بنابراین پیش از خرید و یا استفاده از چکش تخریب باید به این مسئله توجه داشته باشید که شما نیاز به چه نوع و مدلی از چکش تخریب دارید تا متناسب با آن خرید خود را انجام دهید و در پروژه های مورد نظر بتوانید به خوبی با توجه به چکش تخریب متناسب با آن پروژه عملیات تخریب را به خوبی به سرانجام برسانید. طبیعتا شما نمی توانید با یک چکش تخریب زیر 16 کیلو از پس پروژه های سخت و سنگین بربیایید. چرا که قدرت چکش تخریب شما آنقدر بالا نیست که بتواند سنگ های سخت و بتن های مستحکم را از میان بردارد. پس برای این کار نیاز به چکش های تخریب با قدرت بالاتری است که توجه به این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

مقایسه و بررسی برای خرید چکش تخریب از 16 تا 32 کیلو

در این بخش فقط به مقایسه و بررسی برای خرید چکش تخریب از 16 تا 32 کیلو می پردازیم تا در صورتی که بخواهید برای عملیات سنگین و نیمه سنگین چکش تخریبی را خریداری کنید؛ بتوانید از میان چکش های تخریب موجود یکی از چکش های تخریب از 16 تا 32 کیلو را خریداری کنید. چرا که به طور کلی چکش های زیر 16 کیلو قدرت تخریب چندان بالایی ندارند. هر چقدر قدرت تخریب چکش ها از 16 کیلو به بالاتر می رویم؛ خرید آن ها برای کسانی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد که بیشتر در عملیات سنگین از وجود چکش تخریب استفاده می کنند. چکش تخریب 32 کیلو با توجه به قدرت تخریب بسیار بالایی که دارد؛ جزء قدرتمندترین نوع چکش های تخریب به شمار می آید. ولی در عین حال باید این نکته حائز اهمیت را در نظر داشت که این نوع از چکش های تخریب در موارد محدود مورد استفاده قرار می گیرد و در بسیاری از موارد می توان با صرف هزینه کمتر، چکش تخریب با قدرت پایین تری را خریداری نمود که همان کیفیت و کارکرد را برای شما داشته باشد. ولی در عین حال اگر تمامی پروژه های شما سنگین می باشد؛ می توانید این نوع از چکش ها را خریداری کنید. اما با توجه به این مسئله که بیشتر پروژه ها را سنگین و نیمه سنگین به خود اختصاص می دهند، شما می توانید از چکش های تخریب کمتر از 32 و بیشتر از 16 کیلو هم استفاده کنید که طبیعتا انتخاب بهتری برای شما خواهد بود.

چکش تخریب برقی

توجه به نکات لازم برای انتخاب چکش تخریب مورد نیاز

به طور کلی اگر قصد خرید چکش تخریب با قدرت بالا برای عملیات سنگین و نیمه سنگین را دارید؛ بهتر است به این نکات توجه داشته باشید:

1-  قیمت چکش تخریب

با توجه به این نکته که هر چقدر قدرت تخریب چکش های تخریب بالاتر می رود قیمت آن ها هم بیشتر می شود؛ شما می بایست ضمن خرید چکش تخریب مورد نیاز خود به قیمت آن ها هم توجه داشته باشید. همان طور که گفته شد؛ در بسیاری از موارد حتما نیازی نیست که شما بالاترین و قدرتمندترین نوع چکش های تخریب را خریداری کنید؛ بلکه شما می توانید با قیمت پایین تر یک چکش تخریب مناسب را برای خود خریداری کنید و به راحتی در بیشتر پروژه ها از وجود آن استفاده کنید. پس قیمت چکش تخریب جز پارامترهای مهمی است که هنگام خرید دستگاه باید به آن توجه کامل داشته باشید. 

2-  نوع نیاز خود

از دیگر مسائل بسیار مهم پیش از خرید، توجه به نوع نیاز شماست که بایستی پیش از خرید به این نکته توجه داشته باشید که کدامیک از انواع چکش های تخریب می تواند نیاز شما را برطرف نماید.

3-  توجه به مدل های چکش تخریب

با توجه به این نکته که چکش های تخریب 16 تا 32 کیلو را شما می تواند در دو مدل روغنی و گریسی خریداری کنید؛ بهتر است پیش از خرید به این نکته هم توجه داشته باشید و چکش تخریب خود را یا به صورت روغنی یا به صورت گریسی خریداری کنید.

4-  توجه به نوع پروژه و انتخاب چکش تخریب متناسب با آن

در صورتی که شما به نوع پروژه مورد نظر و چکش تخریب متناسب با آن توجه نداشته باشید و یک چکش تخریب با قدرت پایین را برای یک عملیات سنگین خریداری و مورد استفاده قرار دهید؛ ممکن است بر اثر ضربات زیاد و فشار بالا به چکش تخریب مورد نظر خیلی زود از عمر مفید آن کاسته شود. پس بهتر است هر یک از آن ها را برای پروژه های متناسب با آن مورد استفاده قرار دهید.

نحوه دست گرفتن چکش تخریب

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر