خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

سمپاش دستی 2 لیتری رونیکس

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
سمپاش دستی 2 لیتری رونیکس
  • سمپاش دستی 2 لیتری رونیکس
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

سمپاش دستی همانطور که از نامش پیداست، جهت کار نیاز به نیروی دست دارد. سمپاش دستی با نام سم پاش گلخانه ای نیز معروف است و با عملکرد وکار کرد ساده ای که دارد، جهت سمپاشی مزارع و فضاهایی با مقیاس کوچک‌تر مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه عملکرد و کارکرد با این دستگاه نسبت به سمپاش های برقی و بنزینی خیلی آسان تر است و نیاز به مهارت خاصی ندارد و نکته بسیار مهمی که باید نسبت به سم پاش های دستی حتماً رعایت شود تا طول عمر بیشتری داشته باشند، تمیز کردن مداوم آن‌ها بعد از هر بار استفاده می باشد.

زیرا که باقی ماندن سم به صورت طولانی‌مدت در مخزن دستگاه سبب آسیب رساندن به قسمت های مختلف دستگاه خواهد شد. در ابتدا قبل از معرفی بیشتر این مدل سمپاش یعنی سمپاش دستی 2لیتری رونیکس باید بدانید که از مهم‌ترین کارهایی که برای حفظ و نگهداری محصولات کشاورزی و به ثمر رساندن آنها باید انجام دهیم، توانایی حفاظت از آن‌ها در مقابل انواع مختلف آفات کشاورزی می باشد.

آفات به صورت کلی سبب کاهش کیفی و کمی محصولات کشاورزی خواهد شد اما می توان با حذف اصولی این نوع آفات، با به کار بردن انواع مختلف شیوه‌های آفت زدایی از قبیل استفاده از سموم و سمپاش های متعدد این کار عمل خواهد شد. در دنیای امروز انواع متعددی از سمپاش ها توسط شرکت‌های گوناگون طراحی و تولید شده‌اند.

شرکت رونیکس نیز یکی از شرکت‌های تولید کننده انواع سمپاش ها می باشد که به تولید انواع آلات سمپاشی با رعایت تمام استانداردهای لازم این صنعت می پردازد. لذا شناخت کافی از ویژگی‌های سمپاش های تولید شده تا حد زیادی می‌تواند برای شما مفید و کارآمد به حساب بیاید. ما سعی داریم در این مطلب شما را با سمپاش دستی 2لیتری رونیکس بیشتر آشنا کنیم و به معرفی و بررسی هر چه بیشتر این سمپاش بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی سمپاش دستی ۲ لیتری رونیکس:

اگر شمایی که در حال خواندن این مطلب هستید، باغدار می باشید و قصد دارید جهت تأمین شرایط مطلوب برای مزارع و باغ های خود از امکانات سمپاشی استفاده کافی را انجام دهید، باید به سراغ سمپاش هایی بروید که متناسب با مساحت باغ شما می باشند.

شما به هر حال به دنبال بهترین سم پاش جهت حفاظت از باغ های خود از آفات گوناگون هستید. یکی از پیشنهادهای ما برای شما سمپاش دستی ۲ لیتری رونیکس می می باشید. این ابزار آلات قاعدتاً دارای یک مخزن می‌باشند که شما آن را توسط سموم پر می کنید که این کار باید با نسبت و ترکیب مناسب صورت گیرد و با توجه به نوع سم از آن برای گیاهی خاص استفاده کنید.

همانطور که دیده اید سمپاش ها دارای اجزای مختلفی می باشند. مانند :نازل یا لانس، مخزن، اتصالات، لوله، موتور و غیره. از میان این اعضای تشکیل دهنده سمپاش مهمترین جز مخزن سمپاش می‌باشد که باید توسط شرکت تولید کننده از مرغوب ترین مواد ساخته شود.

مخزن باید طوری طراحی شود که سبب به سبکی سمپاش نیز شود و شما حین استفاده از آن به خاطر سنگینی زود خسته نشوید. علاوه براین، مخزن باید طوری طراحی شود که در مقابل آفتاب مقاوم باشد و با سرعت زیاد و خراب و تجزیه نشود.

پس استفاده از مواد با کیفیت بالا مهمترین شرط در ساخت این گونه سمپاش ها می باشد. شرکت رونیکس تمامی این موارد و نکات را در طراحی و ساخت این ابزار آلات رعایت کرده است تا بهترین محصول را در اختیار شما کشاورزان و باغداران قرار دهد و شما بتوانید به تولید هرچه بیشتر محصولات کشاورزی بپردازید و برای کشور خود سرمایه تولید کنید.

این طراحی خاص سبب تداوم و حداکثر کارایی ممکن برای شما عزیزان شده است. این سمپاش حرفه ای به صورت دستی می باشد و مناسب برای مساحت 10 تا ۲۴ متر می‌باشد و شمایی که در حال باغداری خانگی و یا صنعتی در مساحت های کوچک هستید می توانید از این مدل سمپاش ها نهایت استفاده را ببرید.

ولی برای باغدارانی که دارای با غ های بزرگ تر از این مساحت هستند، خرید این گونه محصول ها برای آنها پیشنهاد نمی شود. زیرا با این سمپاش ها شما مساحت کوچکی را قادر خواهید بود سمپاشی کنید. این محصول رونیکس بسیار سبک بوده و دارای وزن حدود نیم کیلوگرم می باشد.

حجم و گنجایش مخزن این مدل سمپاش به ۲ لیتر می رسد. همچنین ابعاد این دستگاه به صورت ۱۳ در ۲۵ در ۳۰ سانتی‌متر می باشد. این تناسب وزن و ابعاد سبب شده است تا بتوان حین کار سهولت استفاده را داشته باشد و بتوانید به راحتی آن را حمل و نقل کنید و حین سمپاشی احساس خستگی نداشته باشید.

ویژگی ها و خصوصیات خاص سمپاش دستی ۲ لیتری رونیکس:

این دستگاه از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد ممکنه pe ( پلی اتیلن )ساخته شده است. تعبیه بطری شفاف مخزن این مدل سمپاش سبب شده است تا شما بتوانید حین استفاده از آن ظرفیت باقیمانده مخزن را به راحتی مشاهده کنید و از مایع و سموم باقی‌مانده نهایت استفاده را ببرید.

این مدل سمپاش مجهز به یک نازل از جنس آلیاژ برنج می باشد که شدت پاشش آب را تنظیم می‌کند. به صورتی که شما می‌توانید هم به صورت مستقیم هم به صورت افشانی به پاشش آب و سموم اقدام کنید. علاوه بر این موارد این دستگاه دارای یک دسته ارگونومیک می‌باشد که شما به کمک آن می توانید به صورت طولانی مدت به اسپری سموم وآب بپردازید و در حین استفاده از آن احساس خستگی نکنید.

این سمپاش به همراه ماشه دارای حالت فعال و غیر فعال می باشد و شما با قفل کردن ماشه توانایی پاشش آب و یا سموم به صورت مداوم با مقدار معین را خواهید داشت. این دستگاه همچنین دارای یک شیر اطمینان می باشد و در زمانی که فشار وارد بر ماشه بیش از حد باشد از پاشش مقدار بیشتر مایع و سموم جلوگیری به عمل می آورد.

قابل ذکر است که این سمپاش علاوه بر سمپاشی باغات و مزارع کوچک جهت نظافت خانه ها نیز استفاده می‌شود و حتی شما می توانید از آن برای آبیاری گلها و گیاهان زینتی نیز استفاده کنید.

ویژگی ها و خصوصیات خاص سمپاش دستی ۲ لیتری رونیکس:

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5