خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

سمپاش لانسی موتوری اپکس (APEXX)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
سمپاش لانسی موتوری اپکس
  • سمپاش لانسی موتوری اپکس
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

سمپاش لانسی موتوری اپکس  یک سمپاش باکیفیت عالی و چندمنظوره است. این سمپاش قابلیت استفاده در باغات جهت سمپاشی درختان تا ارتفاع 6 متر را دارد. ارتفاع و نوع پاشش نازل باغی این سمپاش با چرخش دسته آن قابل تنظیم می‌باشد. سمپاش موتوری اپکس با موتور 2  زمانه نازلی مخصوص جهت سمپاشی محصولات زراعی نیز همراه دارد.

نازل محصولات زراعی و جالیزی این سمپاش، دارای 3 خروجی است. این خروجی‌ها در طول نازل قرار دارند و به‌نوعی طراحی‌شده‌اند که مساحت بیشتری را با چرخش دست پوشش دهند. سمپاش های پشتی موتوری به سمپاش لانسی نیز در بین کشاورزان معروف هستند.

ظرفیت مخزن این سمپاش 25 لیتر است. اما نیازی به پر کردن کامل مخزن نیست. هنگام پر کردن مخزن دقت نمایید مایع از طریق صافی قرار داده‌شده در روی درب مخزن عبور داده شود. این امر از ریخته شدن شاخ و برگ و … به مخزن و آسیب به پمپ دستگاه جلوگیری می‌کند.

انواع سمپاش های باغی کدم‌اند؟

نکته‌ای که این روزها باید بدانید این است که بهترین مدل از انواع سم‌پاش‌های باغی را انتخاب کنید تا به گیاهتان آسیب نزنید.

چون اگر قطرات سم که به‌صورت مایع پاشیده می‌شود، روی برگ گیاه درست نخوابد، ممکن است جای آن شبیه به سوختگی ایجادشده به گیاه آسیب بزند.

درنتیجه کیفیت لانس سمپاش اهمیت بسزایی در این زمینه دارد. انواع لانس هایی که متأسفانه در بازار وجود دارند، بیشتر چینی هستند. اما لانس های باکیفیت‌تر ترک هم در فروشگاه‌های معتبر پیدا می‌شود که در چندین حالت می‌توان پاشش را با آن‌ها انجام داد.

سمپاش دستی تا 20 لیتری برای سمپاشی های در سطح کم استفاده می‌شود. مدل‌های 10، 15 و 20 لیتری این نوع از سمپاش ها کوله‌ای هستند. درنتیجه به پشت متصل می‌گردد. عیب این مدل از سمپاش ها میزان پاشش افقی و عمودی نسبتاً کم و البته نوع حمل آن‌ها است.

چون در ظرفیت 15 و 20 لیتری کمی سنگین می‌شوند و افرادی که قوای جسمی زیادی ندارند شاید نتوانند با آن به‌راحتی کار کنند.

به همین دلیل انواع سمپاش شارژی روانه بازار شد. شارژِی ها هم از 5، 10، 15، 20 لیتری در دو نوع کوله‌ای و چرخ‌دار هستند.

در حقیقت مشکل نوع حمل را برای کشاورزان برطرف می‌کنند.

میزان پاشش در این مدل از سمپاش ها تا 7 متر بسته به مدل و مارک هم می‌رسد. پس برتری‌های نسبی نسبت به مدل‌های دستی دارند.

 

انواع سمپاش های باغی کدم‌اند؟

سمپاش ۲ حالتِ اپکس  چیست؟

سمپاش های دوحالته (شارژی ، دستی) چند سال است که به یکی از ابزارهای پرکاربرد در باغبانی و کشاورزی تبدیل‌شده است. سمپاش های شارژی به دلیل آسانی کار و سرعت بخشیدن به کار و کاربرد بسیار توجه باغداران و کشاورزان را به خود جلب کرده است.

سمپاش ها در ظرفیت‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که کاربران به نسبت کاری که دارند می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند . یکی از مدل‌های سمپاش شارژی ، سمپاش شارژی دستی اپکس با ۱۴ قلم لوازم همراه است که امروزه برای ضدعفونی محیط می‌تواند مورداستفاده قرار گیرد.

سمپاش شارژی دستی اپکس از کیفیت بدنه عالی و مقاوم ساخته‌شده است ، این نوع به دلیل صدای کم و نداشتن آلودگی در محیط‌های بسته مانند گلخانه نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد.

سمپاش شارژی دستی اپکس جهت محلول‌پاشی ، پخش کود مایع ، استریل کردن و ضدعفونی محیط‌های مختلف ، پخش علف‌کش و … استفاده نمود . این نوع سمپاش دارای ۴ نوع نازل مختلف هست.

سمپاش شارژی دوحالته (شارژی ، دستی) مجهز به باتری ۱۲ ولت ۸ آمپر می‌باشد ، سمپاش دوحالته زمانی که بعد از چند ساعت باتری تمام می‌شود و امکان شارژ مجدد نباشد می‌توان شیلنگ سمپاش را به پمپ دستی وصل کرد و به سمپاشی ادامه داد. سمپاش ۲ کاره فعلاً با ۱۴ قلم لوازم همراه عرضه می‌شود .

سمپاش لانسی موتوری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

امروزه انواع و اقسام سمپاش های کشاورزی موجود می‌باشد که هر یک از کشاورزان می‌توانند نمونه‌های مختلفی از آن‌ها را خریداری نمایند و از آن‌ها برای دفع سموم موجود در زمین‌های زراعی خویش استفاده به عمل‌آورند. یکی از بهترین سمپاش های موتوری، سمپاش لانسی موتوری می‌باشد که هرچند شباهتی به سمپاش های دستی دارد؛ ولی ازنظر سرعت درروند کار و نیز کیفیت و کارایی، قابل‌مقایسه با نمونه دستی آن نیست.

بنابراین شما می‌توانید سمپاش لانسی موتوری را برای خود خریداری کنید و حجم وسیعی از زمین‌های زراعی خود را با استفاده از این وسیله بسیار کارآمد از هرگونه سم و آفت‌های مضر مصون دارید.

بنابراین اگر شما زمین‌های زراعی و باغ‌های وسیع و گسترده‌ای دارید و خیال می‌کنید که نمی‌توانید در کمترین زمان ممکن، بالاترین بازدهی را داشته و ممکن است آفت‌های گیاهی مختلف، بلای جان شما گردد؛ کافی است سمپاش لانسی موتوری را تجربه کنید تا روزانه تقریباً 2 تا 3 هکتار از زمین‌های زراعی خویش را عاری از هرگونه سم و آفتی سازید.

بنابراین سمپاش لانسی موتوری  همان‌طور که از نام آن کاملاً واضح و آشکار است.ازجمله سمپاش هایی به شمار می‌آید که به شیلنگ و لانس مجهز می‌باشد و این نوع از سمپاش ها بیشتر در باغبانی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

لانس موجود در این سمپاش به شما کمک می‌کند تا از زاویه‌های مختلف روند سمپاشی را صورت داده تا به بخش بخش زمین زراعی شما سم با فشار بالایی پاشیده شود. همین یکنواختی پاشش سم در این سمپاش و قطرات پودری آن جزء مزیت‌های شایان توجه سمپاش لانسی موتوری می‌باشد که شما می‌توانید با خرید این سمپاش از آن بهره‌مند گردید.

 

لوازم همراه سمپاش اپکس :

  • دارای ۱ عدد پمپ یدک شارژی
  • دارای ۳ عدد شارژر
  • دارای ۲ سری نازل
  • دارای ۳ عدد دسته استیل تلسکوپی
  • دارای ۳ عدد شیلنگ
  • دارای ۲ عدد سوئیچ

کاربرد سمپاش لانسی موتوری

همان‌طور که گفته شد؛ سمپاش لانسی موتوری کاربردهای بسیار زیاد و قابل‌توجهی در صنعت کشاورزی دارد. به این صورت که می‌تواند با توجه به ظرفیت بالای خود و نیز برحسب ویژگی‌ها و مزیت‌هایی که دربردارد؛ به‌راحتی حجم بسیار زیادی از آفت‌ها و بلاهای خانمان‌سوز هر کشاورزی را در زمین‌های زراعی آن از میان بردارد تا لبخند رضایت را به کنج لب کشاورزان بنشاند.

بنابراین عمده‌ترین کاربرد سمپاش لانسی موتوری، سم‌زدایی در زمین‌های زراعی با حداکثر بازدهی و راندمان بالای کاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن است که شما می‌توانید با خرید یک دستگاه سمپاش لانسی موتوری به‌جای مدل‌های دیگر با بازدهی و کیفیتی پایین‌تر خیال خود را از سم‌زدایی زمین‌های زراعی و دور راندن هرگونه ضرر و زیان مالی برای محصولات خود راحت و آسوده‌خاطر کنید.

مشخصات کلی سمپاش لانسی موتوری اپکس

در سمپاش لانسی موتوری اپکس فشار آن به‌جای اهرم توسط موتور تأمین می‌شود.

حجم مخزن سم‌پاش موتوری  بین ۲۰ تا ۲۵ لیتر می‌باشد.

فشار آن ثابت است و قابلیت نصب بوم و نازل را دارد. این نوع برای مزارع مناسب می‌باشد.

سمپاش لانسی موتوری اپکس  به‌منظور سهولت کار و نیز افزایش بازده عملیات سمپاشی، ساخته و ارائه‌شده‌اند.

موتور توان لازم برای تأمین فشار در مایع سم و پاشیدن آن را تأمین می‌کند.

سمپاش موتوری در شرایط مساعد روزانه در حدود 2 تا 3 هکتار را می‌توان سمپاشی کرد.

در سم پاش موتوری ،کیفیت سمپاشی نیز به خاطر وجود قطرات بسیار ریز بهتر است.

از چکیدن مایع سم از روی برگ‌ها جلوگیری می‌شود.

امروزه استفاده از سمپاش موتوری ، به دلیل وزن سبک، عدم اتلاف انرژی و لهیدگی محصول در مقایسه با پشت تراکتوری، با استقبال زیادی مواجه شده است.

که درنتیجه بهبود کیفیت سمپاشی را در پی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5