خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

سمپاش پرتابل بنزینی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
سمپاش پرتابل بنزینی
  • سمپاش پرتابل بنزینی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

سمپاش پرتابل بنزینی چیست؟ و چگونه کار می کند؟

برای انجام یک سمپاشی موفق چه در فضای مزرعه تا محیط گلخانه ‌ای و حتی در انجام عملیات گندزدایی و یا ضدعفونی کردن محیط هایی همچون دامداری‌ ها، مرغداری‌ ها، انبارها و... باید از یک دستگاه سمپاش مناسب که قدرت کافی در تکمیل عملیاتی موثر را داشته باشد، استفاده کنید. دستگاه های سمپاشی در انواع تیپ های ساده تا مدل های بزرگ و پیچیده طراحی می شوند.

مدل هایی که هر کدام توانمندی های خاصی دارند و قرار است در فضاهای مشخصی موفق باشند. در این میان اگر نیاز به یک دستگاه سمپاش قدرتمند با قابلیت حمل و نقل ساده در محدودترین فضاها را دارید، استفاده از یک دستگاه سمپاش پرتابل بنزینی توصیه می شود.

سمپاش پرتابل بنزینی چیست؟ و چگونه کار می کند؟

سمپاش پرتابل بنزینی در دسته سمپاش های موتوری با الگوی طراحی مدل ‌های زنبه ای است که با هدف استفاده سیار در محیط باغ و مزرعه طراحی شده است. در بخش فنی، یک دستگاه پرتابل بنزینی از کنار هم قرار دادن موتور بنزینی و پمپ سمپاش، یک مجموعه توانمند را ایجاد کرده اند.

در این بین برای کنار هم قرار دادن موتوری قدرتمند از نوع بنزینی و پمپ پیستونی، المان های طراحی یک ماشین کوچک، سبک وزن با قابلیت‌ های حمل و نقل ساده را پیش بینی کرده اند.

آنچه مسلم است با در اختیار داشتن یک دستگاه سمپاش پرتابل سبک بنزینی می توانید با قدرت مانور بسیار بالایی انواع عملیات های رده بالای سمپاشی را مدیریت کنید، در عین حال این دستگاه قدرتمند سمپاشی را به سادگی در هر فضا و مکانی که می خواهید جابجا سازید و از یک جریان سمپاشی هدفمند و بارانی شکل که سطح گسترده ‌ای از فضا را در ارتفاعی زیاد پوشش می ‌دهد، برخوردار باشید. این همه از قابلیت های رده بالای انواع سمپاش پرتابل بنزینی است.

در این مطلب قصد داریم تا به تشریح کلیات فنی از دستگاه سمپاش پرتابل بنزینی بپردازیم. در ادامه به جایگاه کاربردی این دستگاه توانمند اشاره خواهیم کرد و بحث خود را در باب محدودیت ‌ها، قابلیت ‌ها و برخی ملاحظات در کار با چنین ماشینی به اتمام می رسانیم. اما در همین گام نخست برای تحلیل هر چه فنی تر دستگاه سمپاش پرتابل بنزینی، لازم است درک درستی از چرایی طراحی این سمپاش و الگوی کلی مدل های زنبه ای را داشته باشیم.

سمپاش پرتابل بنزینی در دنیای قدرتمند سمپاش های زنبه ‌ای

در طراحی یک دستگاه سمپاش پرتابل بنزینی از موتورهای احتراق داخلی برای تامین قدرت سمپاشی استفاده شده است. این الگو زمینه طراحی طیف بزرگی از انواع سمپاش های پشتی موتوری فرغونی و زنبه ای را شامل می شود.

لکن به صرف استفاده از موتور بنزینی نمی توانیم دسته بندی کلی از انواع سمپاش ها را مطرح کنیم. سمپاش بنزینی ارزان یک مدل کوچک شده از سمپاش زنبه ای بنزینی است. اما چه چیز این دستگاه شبیه به سمپاش زنبه ای بنزینی خواهد بود؟

قاعده طراحی تمامی سمپاش های موتوری بنزینی تقریباً یکسان است. در تمامی آنها که شامل سمپاش پرتابل بنزینی نیز خواهد شد، از یک موتور کوچک اما توانمند بنزینی در ارتباط مستقیم با پمپ هیدرولیک پیستونی استفاده شده است. پمپ هیدرولیک پیستونی تحت تاثیر قدرت موتور عملیات پمپاژ رده بالایی را تدارک می بیند.

این پمپ می تواند سیال با دِبی بالا را از داخل مخازن محل نگهداری سموم مکیده و آنها را تحت پمپاژ بسیار قدرتمندی در طول شیلنگ های تحویل ۵۰ متری رها سازد. در نهایت آنچه در خروجی پمپ دیده می ‌شود، یک پمپاژ بسیار قدرتمند از محلول سموم است که به شکل بارانی بر سطح تمام گیاهان با حالتی کاملاً یکنواخت در حال توزیع شدن است.

قاعدتاً هر چه موتور و حجم پمپ را بزرگتر کنیم، می‌ توانیم مقدار دبی بیشتری از سموم را تحت فشار قویتری پمپاژ نماییم. اما در طراحی مدل های موتوری پشتی با محدودیت ابعاد و وزن موتور مواجه هستیم. در عین حال برای طراحی سمپاش های فرغونی از مخزن های بسیار بزرگی استفاده شده است.

در این میان رده سمپاش های موتوری زنبه ای حضور دارند که حد فاصل از مدل ‌های پشتی تا نمونه‌ های فرغونی هستند. در طراحی یک سمپاش زنبه ای بنزینی از موتور قدرتمند بنزینی استفاده شده است. موتور در ارتباط نزدیک با پمپ قدرتمندی حضور دارد تا در نهایت قابلیت پمپاژ سطح بالایی را حاصل آورد. اما ویژگی برجسته طراحی سمپاش زنبه ای بنزینی در طراحی بدون مخزن آنها است.

سمپاش پرتابل بنزینی در دنیای قدرتمند سمپاش های زنبه ‌ای

مشکل بزرگ در طراحی عموم سمپاش های موتوری، حضور مخزن گاهاً خیلی بزرگ با کاربری اندک است. این مشکل در طراحی سمپاش های فرغونی به وضوح دیده می شود. وقتی که قرار است در محیط محدود یک باغ و یا فضای کوچک گلخانه و شاید یک دامداری و مرغداری سمپاشی و گندزدایی کنیم؛ اما با مخزن حجیم مدل های فرغونی مواجه هستیم. اینجاست که قابلیت مانور ما در دسترسی به فضاهای محدود، کم خواهد شد.

در طراحی سمپاش زنبه ای بنزینی، مخزن حذف شده است. البته این حذف شدن دلیل بر بی استفاده بودن نیست. بلکه انتخاب نوع و ظرفیت و همچنین شکل و حالت مخزن بر عهده مصرف‌ کنندگان قرار دارد. هر کسی که یک دستگاه سمپاش زنبه ای بنزینی خریداری می ‌کند، باید بنا به فراخور شرایط مزرعه تا هر محیط تحت سمپاشی دیگر، مخزن با ابعاد و اشکال مناسب را تهیه نماید.

در طرح ساخت سمپاش بنزینی ارزان نیز همین الگوی ساده پیش بینی شده است. زیرا دستگاه سمپاش پرتابل بنزینی یک دستگاه از کنار هم قرار گرفتن موتور بنزینی و پمپ هیدرولیک پیستونی است که بدون مخزن عرضه می شود.

البته این مدل در ابعادی بسیار کوچکتر و وزنی کمتر به نسبت از سمپاش زنبه ای های حرفه ای طراحی شده است. در یک کلام سمپاش پرتابل بنزینی همان مدل های کارآمد زنبه ای است که بدون حضور مخزن در ابعادی کوچک ساخته می شوند تا قابلیت حمل و نقل آنها بسیار ساده باشد.

ایده طراحی کلی سمپاش پرتابل بنزینی

قاعده طراحی سمپاش های زنبه ای در چیدمان اجزای فنی، داخل یک شاسی فلزی ساخته شده از لوله های فولادین شکل گرفته است. در این قاعده برای هر سمپاش زنبه ای بنزینی یک شاسی تقریبا بزرگ به فرم مکعبی از لوله ‌های فولادین استفاده می ‌شود. در مرکز این شاسی نشیمنگاهی برای استقرار متعلقات فنی اعم از موتور، پمپ و دیگر ملزومات پیش‌ بینی شده است.

طبعاً اندازه شاسی تا وزن متعلقات فنی به مقداری است که نتوانیم چنین دستگاه قدرتمندی را به راحتی جابجا کنیم. لذا غالبا استفاده از انواع سمپاش زنبه ای بنزینی به شکل نصب ثابت در کنار مخازن نگهداری از سموم می باشد.

اما برای طراحی سمپاش پرتابل بنزینی همین الگوی ساده را با اندک تغییراتی در نظر گرفته ‌اند. اول آنکه موتور بنزینی در حجمی کمتر از مدل های متداول زنبه ای است تا بتوانیم آن را در یک شاسی کوچک قرار بدهیم. موتور سبک در کنار یک پمپ کوچک، ماهیت طراحی سمپاش پرتابل سبک بنزینی را تشکیل داده است.

اما برای قابلیت پرتابل شدن باید علاوه بر وزن سبک، طراحی دستگاه نیز الگوی حمل و نقل شدن را داشته باشد. یک دستگاه پرتابل باید ساختاری متراکم و تقریباً جمع و جور داشته باشد. در عین حال باید برای آن از یک دسته کارآمد استفاده بشود.

برای طراحی سمپاش بنزینی ارزان طرح شاسی را اندکی متفاوت کرده ‌اند. حالا شاسی علاوه بر یک نشیمنگاه ساده برای استقرار تجهیزات فنی در امتداد محل نصب موتور توسعه داده شده تا به یک دسته ساده ختم بشود. موتور بنزینی در کنار پمپ پیستونی در فضایی میان ابعاد این شاسی که حالا فرمی دسته ‌دار دارد، قرار می گیرد.

ایده طراحی کلی سمپاش پرتابل بنزینی

موتور بنزینی در اتصالی یکپارچه با پمپ پیستونی طراحی شده است. به شکلی که خود پمپ می تواند محل استقرار کل دستگاه باشد. در این حالت پمپ بر نشیمنگاه شاسی سوار شده و در امتداد محور خود موتور را نگه می دارد. به این ترتیب مجموعه جمع و جوری که طراحی ایده آل در جابجا شدن ساده دارد را تهیه کرده ایم.

موتور باید کوچک و در عین حال سبک باشد. لذا غالباً در طرح ساخت سمپاش پرتابل سبک بنزینی از یک موتور تک سیلندر دو زمانه استفاده شده است. این موتور قدرت و قابلیت پمپاژ کردن سطح مناسبی از سیال را فراهم می کند. در عین حال پمپ از الگوی تک نازله است تا در هدایت قدرت تولید شده موتور بالاترین راندمان کاری را داشته باشد.

این مجموعه فاقد چرخ می باشد. برای جابجایی آن کافی است از بخش برآمده شاسی به عنوان دسته ارگونومیک استفاده کنید. در عین حال کل دستگاه فاقد بشکه و یا مخزن خاصی است. لذا در کار با سمپاش پرتابل بنزینی به مانند تمام مدل ‌های زنبه ای باید در تکاپوی تهیه یک مخزن با ابعاد مناسب باشید. ویژگی برجسته طراحی شده برای سمپاش پرتابل بنزینی قابلیت جابجا کردن ساده آن است.

مشخصه های فنی سمپاش پرتابل بنزینی

در بحثی مفصل از قاعده طراحی سمپاش پرتابل بنزینی گفتیم و این محصول را به عنوان یک سمپاش زنبه ای بنزینی کوچک اما کاملاً توانمند معرفی کردیم. لکن از جایگاه طراحی و زمینه های کاربردی که خارج شویم، باید ببینیم که این محصول کوچک شده از سمپاش های زنبه ای را غالباً با چه رویکرد فنی طراحی می‌ کنند.

در هر دستگاه سمپاش پرتابل سبک بنزینی از یک موتور بنزینی استفاده شده است. اما دیگر نمی توانیم این موتور را به مانند مدل ‌های زنبه ای در گونه های بزرگ جثه و قدرتمند انتخاب کنیم. بلکه برای تامین اهداف طراحی دستگاه در ایجاد یک سمپاش زنبه ای کوچک با قابلیت جابجایی ساده باید از موتورهای کوچک استفاده کنیم.

در طراحی عموم مدل ها برای سمپاش پرتابل بنزینی از یک موتور تک سیلندر با عملکرد دو زمانه استفاده شده است. موتورهای دو زمانه حجم و وزن اندکی دارند و با الگوی طراحی تک سیلندر برای ماندن در طراحی یک ماشین سبک وزن بهترین هستند.

موتور تک سیلندر دو زمانه تعریف شده برای انواع سمپاش پرتابل بنزینی قاعدتاً در حجم های ۴۰ الی ۵۲ سی سی طراحی می شود. این موتورهای کوچک جثه تک سیلندر دو زمانه، در نهایت قدرت خود می‌ توانند توانی بالغ بر دو اسب بخار تولید نمایند. این مقدار توان برای تدارک یک سمپاشی موتوری با قدرت بالا کفایت می کند.

موتورهای تک سیلندر با الگوی طراحی دو زمانه در عین کوچک بودن، مادامیکه سبک وزن هستند، غالباً عملکرد چندان روانی ندارند و با اندک تولید صدای بالا کار می کنند. از طرفی این موتورها غالباً شتاب‌ گیری مناسبی دارند و استفاده از آنها در تکمیل دستگاه های موتوری کوچک جثه کاملاً متداول است.

قاعدتاً در طراحی سمپاش پرتابل بنزینی، حضور چنین موتورهایی کاملاً منطقی و کارآمد به نظر می رسد. اما در بحث موتور دو زمانه که باشید، چالش جدی در نحوه تامین سوخت مصرفی چنین موتورهایی است. زیرا هر موتور دو زمانه لاجرم نیاز به استفاده از سوخت ترکیبی دارد.

مشخصه های فنی سمپاش پرتابل بنزینی

سوخت ترکیبی چیست و چگونه تهیه می شود؟

در بحث فنی برای شکل‌ گیری سمپاش پرتابل بنزینی صحبت از موتورهای دو زمانه کردیم. لزوم استفاده از موتورهای دو زمانه برای ساختن یک ماشین کوچک و سبک می باشد. لکن چنین موتورهایی را باید با استفاده از سوخت ترکیبی راه اندازی کنیم. سوخت ترکیبی از اختلاط نسبت معینی از روغن در بنزین مصرفی موتور تهیه می شود. در این حالت باید دست به کار باشیم و برای هر بار سوختگیری موتور از چند قطره روغن هم استفاده کنیم.

ماجرای لزوم استفاده از سوخت ترکیبی در نحوه طراحی موتورهای دو زمانه است. از آنجا که در موتورهای دو زمانه بخش روانکاری مستقل موتور را حذف کرده ‌اند، برای روانکاری بخش های متحرک داخل موتور، چاره ای نیست جز اینکه از تزریق سوخت در محفظه احتراق استفاده کنیم.

برای این کار باید چند قطره روغن را در سوخت مصرفی دستگاه تزریق کنیم. به این اختلاط روغن در سوخت بنزین به اصطلاح سوخت ترکیبی گفته می شود. هر موتور دو زمانه باید از سوخت ترکیبی استفاده نماید. یکی از نکات چالش برانگیز در تهیه کردن سوخت ترکیبی، اختلاط با نسبت درست روغن در بنزین می باشد. برای این کار غالباً از پیمانه های مخصوص که همراه با ماشین آلات موتوری عرضه می ‌شود، استفاده می ‌کنند.

کاربرد سمپاش پرتابل بنزینی

در بحث فنی در تحلیل سمپاش پرتابل بنزینی با یک ماشین مواجه هستیم که در ابعادی کوچک و وزنی سبک طراحی شده است تا بتوانیم آن را به راحتی در سطح مزرعه برای انجام سنگین ترین فعالیت های سمپاشی جابجا کنیم. اما اصولاً طراحی چنین سمپاش زنبه ای کوچک جثه چه کارایی ای دارد؟ اصولاً قرار است این دستگاه را با چه هدفی تهیه کنیم؟ زمینه های کاربردی آن چگونه است؟

در کارکرد با سمپاش پرتابل بنزینی باید متوجه باشید که این دستگاه فاقد مخزن است. لذا وقتی یک عدد سمپاش پرتابل بنزینی تهیه کرده ‌اید، باید با توجه به سطح نیازی که دارید، یک مخزن مناسب هم تهیه کنید. قاعده استفاده ایده ‌آل از سمپاش پرتابل بنزینی در همین قدرت مانور مناسب برای انتخاب مخزن است.

شما می ‌توانید از یک مخزن با حجم زیاد داشته باشید و آن را در هر نقطه از باغ که می ‌خواهید مستقر کنید. برای سمپاشی با دستگاه پرتابل دیگر نیازی نیست که مخزن ‌های سنگین و پر از محلول سموم را جابجا کنید. بلکه فقط کافی است خود دستگاه سمپاش پرتابل بنزینی را جابجا نمایید.

دستگاه پرتابل سبک بنزینی از طریق یک شلنگ طویل که گاها تا ۵۰ متر هم می‌ رسد، با مخزن حجیم نصب ثابت در ارتباط است و در هر جایی که قرار گرفته باشد، از طریق همان شیلنگ اتصال شده، مکش سیال خود را انجام می ‌دهد. در این حالت بدون نیاز به جابجایی مخزن ‌های سنگین وزن، تنها با در اختیار داشتن یک دستگاه سمپاش پرتابل بنزینی می توانیم در کل فضا تا شعاع ۵۰ متری حرکت کنیم و هر نوع عملیات گسترده سمپاشی را تکمیل نماییم.

کاربرد سمپاش پرتابل بنزینی

این شرایط ساده کارکرد، از نگاه بسیاری از فعالان عرصه کشاورزی و باغبان ها مورد توجه قرار دارد. آنها می دانند که جابجایی مخزن های سنگین وزن تا چه اندازه چالش برانگیز است. لذا وقتی یک دستگاه سمپاش به گونه ای طراحی شده باشد که می ‌تواند در هر فضا و مکانی به سادگی در اختیار ما قرار بگیرد و در عین حال از یک مخزن بزرگ و حجیم، محلول سمپاشی خودش را تامین نماید، قطعاً مورد توجه قرار می‌ گیرد.

در حال حاضر این سبک کاری مورد توجه بسیاری از باغداران است. تا جاییکه شاهد سطح فروش سمپاش پرتابل بنزینی هستیم. در این بین هر چه میزان قدرت موتوری بالاتر باشد، قطعاً قابلیت مانور بهتری حاصل می شود و می توانیم از مخزن های نصب ثابت فاصله بیشتری بگیریم. البته این قدرت به خودی خود در لیست قیمت سمپاش پرتابل بنزینی تاثیرگذار است.

نکاتی که در نگهداری از سمپاش پرتابل باید بدانید

هر دستگاه سمپاش پرتابل بنزینی در عین سبک بودن، با طراحی کم حجمی که دارد، در دسته ماشین های موتوری بنزینی قرار می گیرد. لذا به مانند هر ماشین دیگری که از موتورهای بنزینی استفاده می کند، در چم و خم چالش ‌های جدی قرار دارد. این موتور تک سیلندر بنزینی به مانند تمام موتورهای احتراق داخلی الزاماتی دارد که باید در هنگام استفاده از سمپاش پرتابل بنزینی متوجه آن باشید و تک به تک رعایت کنید.

ü     هرگز از سوخت معمولی برای روشن کردن موتور سمپاش پرتابل بنزینی استفاده نکنید. در این دستگاه ها از موتورهای تک سیلندر دو زمانه استفاده شده است که برای فعال شدن نیاز جدی به سوخت ترکیبی دارند.

ü     الزامات و قطعات مصرفی موتورهای کوچک و دو زمانه بنزینی را شناسایی کرده و آنها را پس از مستهلک شدن به قطعات اصلی که دقیقاً شبیه به نمونه های نصب شده بر موتور دستگاه هستند، تعویض کنید. فیلتر سوخت، فیلتر هوا و شمع دستگاه از قطعات مصرفی در سمپاش پرتابل بنزینی هستند که باید به موقع آنها را تعویض کنید.

ü     از قرار دادن دستگاه سمپاش پرتابل بنزینی در مکان های مرطوب که مستعد مواجه شدن با باد و باران هستند، اجتناب کنید. قاعدتاً باید این دستگاه سمپاشی را در فضایی ثابت از محیط باغ و یا مزرعه مستقر ساخته باشید. بهتر است محل استقرار دستگاه فضایی کاملاً خشک و عاری از رطوبت باشد.

ü     برای سمپاش پرتابل بنزینی از یک مخزن با حجم کافی تهیه نمایید. به شکلی که برای هر بار سمپاشی تنها نیاز به یک بار پر کردن مخزن داشته باشید. از انتخاب مخزن تا تهیه محلول سمپاشی به شکلی رفتار کنید که در پایان عملیات سمپاشی هیچ محلول مازادی در داخل مخزن قرار نگرفته باشد.

ü     مخزن را در فاصله طولانی از دستگاه سمپاش پرتابل بنزینی قرار ندهید. قاعدتاً می توانید با استفاده از یک شیلنگ، دستگاه سمپاش پرتابل بنزینی را به مخزن متصل کنید. به این ترتیب در جانمایی مخزن مختار هستید و می ‌توانید آن را در هر فضایی قرار بدهید. اما بهتر است این فضا چندان از محل استقرار سمپاش زنبه ای بنزینی فاصله نداشته باشد.

ü     در هر لحظه از عملیات سمپاشی اتصالات دستگاه را بازرسی کنید. با یک نگاه ساده قطعاً می توانید حضور هر نوع نشتی از اتصالات دستگاه را شناسایی کنید. تا زمانیکه دستگاه سمپاش پرتابل بنزینی نشت دارد، از ادامه عملیات سمپاشی جداً خودداری کنید.

نکاتی که در نگهداری از سمپاش پرتابل باید بدانید

ü     طول شیلنگ برای انتقال محلول سمپاشی را متناسب با قدرت دستگاه سمپاش پرتابل بنزینی انتخاب کنید. هر چه طول شیلنگ بزرگتر باشد، از میزان فشار سیال تحت پمپاژ کاسته خواهد شد. با اندک مطالعه دفترچه راهنمای محصول می توانید از حداکثر طول استاندارد برای کار با دستگاه سمپاش پرتابل بنزینی آگاه شوید.

ü     هرگز اجازه ندهید که پمپ سمپاش دستگاه بدون‌حضور سیال کار کند. کارکرد خالی پمپ باعث داغ شدن و در نتیجه خراب شدن آن خواهد شد. اگر قصد تست کردن دستگاه را دارید، می توانید از مخزن های پر از آب برای فعالیت مستمر دستگاه استفاده کنید. با همین مخزن های پر از آب است که مجرای داخلی اتصالات دستگاه سمپاش زنبه ای بنزینی را می شویند.

سخن پایانی در مورد خرید سمپاش پرتابل بنزینی

هر باغبانی دوست دارد که در سمپاشی به طور کامل موفق باشد. قطعاً باغبان داستان ما می خواهد همه گیاهان باغ و بوستان تا فضای مزرعه و حتی محیط گلخانه را به طور کامل و البته یکدست و یکنواخت از محلول سمپاشی و یا گندزدایی بپوشاند. اینجاست که هنر استفاده از یک دستگاه سمپاش مناسب حائز اهمیت خواهد شد.

سمپاش پرتابل بنزینی یک ایده ساده است تا دست باغبان ها را به یک سمپاش قدرتمند موتوری برساند. در عین حال برای رسیدن به چنین قدرت سطح بالایی مستلزم صرف هزینه های هنگفتی نباشد. از طرفی برای داشتن یک سمپاش موتوری در محوریت دستگاه های حجیم و سنگین وزن مانند موتور مدل های فرغونی قرار نگیرد.

>        یک دستگاه سمپاش پرتابل بنزینی قدرتمند است. زیرا از موتورهای حجیم احتراق داخلی استفاده می کند. این موتورها بسیار قدرتمندتر از انواع دستی و یا برقی می توانند حجم سیال سموم را تحت پمپاژی گسترده به حالتی بارانی درآورند.

>        یک دستگاه سمپاش پرتابل بنزینی سبک وزن است. زیرا در طراحی آن قاعده هر بخش فنی برای ساخت یک ماشین سبک وزن و کوچک طراحی شده است. این دستگاه کوچک را می توان به راحتی در هر فضا و مکانی مستقر کرد و یک عملیات رده بالای سمپاشی را انجام داد.

>        یک دستگاه سمپاش پرتابل بنزینی کم حجم است. زیرا با الگوی مدل های زنبه ای طراحی شده است و می توان برای آن هر نوع مخزن با هر طرح و ابعاد و ظرفیتی را در نظر گرفت. به این ترتیب دست ما در تعیین حجم دستگاه کاملاً باز است.

>        یک دستگاه سمپاش پرتابل بنزینی ارزان قیمت است. زیرا در طراحی تا ساخت آن متریال کمی مصرف شده است. موتور کوچکی دارد و بدون نیاز به تعریف مخزن های بزرگ و گران قیمت و یا شاسی های حجیم و سنگین وزن طراحی شده است.

قطعاً مهمترین دلیل برای استفاده از سمپاش پرتابل بنزینی قدرت مانور بالای این محصول در عملیات های سمپاشی برای فضاهای سرپوشیده مانند محیط گلخانه‌ ای و یا حضور در سطح باغ های کوچک خانگی است. اما با وجود تمام این مزایا نمی توانیم به این سادگی از کنار قیمت سمپاش پرتابل بنزینی عبور کنیم. این دستگاه قدرت یک سمپاش تمام‌ عیار موتوری را در اختیار ما قرار می دهد.

مادامیکه به هیچ حالت دستگاه گران قیمتی محسوب نمی شود. همین نکته ساده از دلایل جدی در میزان فروش سمپاش پرتابل بنزینی است. دستگاهی که در عین قدرتمند بودن با قابلیت مانور بالایی طراحی شده است تا در محیط های کوچک باغبانی و فضاهای محدود کشاورزی بهترین باشد.

سخن پایانی در مورد خرید سمپاش پرتابل بنزینی

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5