خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

شلنگ ویبراتور ایران ویبره

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیلنگ ویبراتور مکانیکی ایران ویبره
  • شیلنگ ویبراتور مکانیکی ایران ویبره
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

ایران ویبره برندی با استاندارد های جهانی

ایران ویبره که سابقه ی فعالیت 30 ساله را در کارنامه ی خود دارد، در امر تولید تا تعمیر انواع شیلنگ ویبراتور با شرکت دایناپاک سوئد در تبادل دانش فنی قرار دارد. از این رو می توان شلنگ ویبره بتن ایران ویبره را به عنوان یکی از بهترین های بازار در نظر گرفت. از طرفی قیمت شیلنگ ویبره ایران ویبره یکی از خوش قیمت ترین ها در این بازار محسوب می شود.

همان طور که گفتیم برند، یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت شیلنگ ویبره بتن خواهد بود. از آنجا که نوسانات بازار ارز در این سال ها که می گذرد بر قیمت هر برند خوش نام خارجی تاثیر عمیقی گذاشته است، قطعا برند های مطرح و خوش قیمت داخلی می توانند ضریب اطمینان بالاتری به نسبت انواع برند های گمنام و کم کیفیت خارجی داشته باشد.

مناسب بودن قیمت شلنگ ویبراتور ایران ویبره

شرکت ایران ویبره در تعیین قیمت شلنگ ویبراتور ایران ویبره آنچنان سیاستی را اتخاذ نموده که بتواند فضای خرید و فروش شیلنگ ویبره را در یک فضای کاملا رقابتی به نفع برند خوشنام ایرانی سنگین کند. فروش شیلنگ ویبراتور ایران ویبره به طور منطقی در بازار های سنتی انجام می پذیرد و به طبع آن عمده ی فروشندگان حرفه ای تجهیزات ساختمانی اصولا در مسیر این فروش قرار خواهند داشت؛ اما فروش شلنگ ویبراتور ایران ویبره در فضای مجازی نیز امکان پذیر شده است. به هر صورت در این فضا به خوبی می توانید با ویژگی های کامل این محصول آشنا باشید.

شلنگ ویبراتور ایران ویبره

از طرفی شرکت ایران ویبره یکی از بهترین ها در امر تعمیرات انواع شیلنگ ویبره مکانیکی می باشد و این تخصص را همراه با تعهد و مهارت کافی به انجام می رساند. از سوی دیگر شرکت ایران ویبره یک شرکت پویا در عرصه ی تولید تا تامین و تعمیر طیف بسیار گسترده ای از تجهیزات ساختمانی تا کشاورزی نیز می باشد. از شیلنگ ویبراتور تا موتور های ویبره در فضا های ساختمانی و کشاورزی تا تامین و تعمیر چکش های تخریب، سنگ های فرز و دستگاه های جوش در فعالیت های این شرکت قرار دارند.

به هر صورت ایران ویبره تنها تولید کننده ی ایرانی انواع شیلنگ ویبراتور نمی باشد؛ اما می تواند به خوبی نماینده ی آبرومندی از تولید ایرانی در عرصه ی تجهیزات ساختمانی باشد. از این رو همراه با تولید مطمئن شرکت ایران ویبره با اطمینان کامل از کیفیت محصولات به خوبی می توان ضریب اطمینان مطلوبی در عملیات های بتن ریزی در استفاده از این محصولات داشت.

برند ایرانی در مسیر خرید شلنگ ویبره

اگر چه همواره محصولات انواع برند های خارجی فضایی مطمئن تر را در ذهن بسیاری از ما تداعی می کنند؛ اما به یقین نمی توان گفت که این اطمینان کاذب دلیل برکیفیت بالای محصولات برند های خارجی نیز باشد. به یقین برخی از برند ها در انواع شیلنگ ویبره بتن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. اما یقینا تولیدکننده ی ایرانی توانسته است فراتر از کیفیت برخی از برند های خارجی و حتی در تراز برندهای مطرح و صاحب نام در تولید انواع شیلنگ ویبره بتن (ویبراتور دریلی) گام بردارد. این موضوع در مقام فروش شیلنگ ویبره در سطح بازار به خوبی قابل مقایسه است. جایی که در مسیر خرید شلنگ ویبره برخی از مصرف کنندگان با اعتماد بر کیفیت برند داخلی دست به خرید می برند.

اگر چه قیمت شلنگ ویبره به عوامل متعدد مانند طول، قطر، کیفیت ساخت و... وابسته است؛ اما تاثیر برند در قیمت شلنگ ویبره بی تاثیر نخواهد بود. برند می تواند در فروش شیلنگ ویبره حرف اول را بزند. چرا که بسیاری از مصرف کنندگان در پی استفاده ی باکیفیت برخی از برند های صاحب نام قدیمی به این سادگی ها هر برند نوپایی را آزمایش نخواهند کرد.

اما در اینجای مقاله می خواهیم تا در باب یکی از برند های صاحب نام و اصیل ایرانی در تولید شلنگ ویبره بتن صحبت کنیم. یک برند 30 ساله که پرسنل خود را تحت آموزش شرکت های معتبر سوئدی قرار می دهد تا بتواند در امر تولید، کیفیت لازم را تامین نماید. قصد داریم تا اندکی در باب شرکت ایران ویبره در امر تولید شلنگ ویبره بتن صحبت کنیم.

آشنایی با شیلنگ ویبراتور از کاربرد تا انواع

قطعاً برای هر کسی پیش آمده است که از نزدیک شاهد عملیات بتن ریزی در یک ساختمان مسکونی و یا بزرگتر از آن باشد. البته عموما دیدن این عملیات در مشاهده ی یک یا دو میکسر بتن در کنار ماشین هایی که پمپ بزرگ را حمل می کنند، خلاصه شده است؛ اما اگر کمی در این عملیات های بتن ریزی دقیق بشوید، قطعاً شاهد ابزار های متنوع و عجیبی خواهید بود که شاید تا به حال ندیده باشید. یکی از همین ابزار های بسیار پرکاربرد در عملیات ‌های بتن ریزی، شیلنگ ویبراتور می باشد.

شیلنگ ویبراتور در عملیات ‌های بتن ریزی یک وسیله ی دراز و قطور و بسیار منعطف است که همزمان با فرآیند بتن ریزی در اعماق بتن رها می شود. شیلنگ ویبراتور همان طور که از نام آن باید انتظار داشت، همراه با ویبره ای شدید و با توان و فرکانس بالا راهی اعماق بتن می شود. و اما چرا این تجهیز خاص در عملیات‌ های بتن ریزی حضور دارد و عملیاتی که انجام می دهد چه مزایایی را به دنبال خواهد داشت؟

ماجرا از خاصیت نیمه سیال بتن آماده شروع می ‌شود. در فرآیند بتن ریزی، از آنجا که بتن در ابتدای امر یک سیال بسیار غلیظ است و گرانروی بالایی دارد، به خوبی نمی ‌تواند در فضا های خالی به حرکت در آید. از این رو همیشه این احتمال وجود خواهد داشت که سیال غلیظ بتن نتواند در تمامی فضا های مورد نظر نفوذ کرده و به نوعی در اعماق بتن حفره ‌هایی به وجود آید که از نگاه ما به دور مانده اند. از طرفی سیالی به غلظت و گرانروی بتن به راحتی حباب های هوا را در خود حبس می کند. این حباب ها از سطح تا اعماق سطوح بتن ریزی شده به وفور وجود خواهند داشت. مشکل، پر نشدن تمام فضا های مورد هدف در بتن ریزی و یا وجود حباب های هوا که در لا به لای بتن ایجاد می ‌کنند، در محاسبات استحکام بنا می باشد. این حباب ها و یا فضا های خالی در عملیات بتن ریزی تاثیر عمیقی بر استحکام کلی سازه خواهند گذاشت. خصوصاً اگر این شرایط در پس و یا ستون های طبقات ابتدایی سازه اتفاق افتاده باشد.

از این رو در عملیات ‌های بتن ریزی باید تدابیری دیده شود تا این حباب ها از بین رفته و یا اینکه اطمینان حاصل شود تا بتن به تمامی فضا ها در اعماق پنهان بتن ریزی شده نفوذ نموده است. استفاده از شیلنگ ویبراتور همان تدبیر ساده اما کارآمدی است که می تواند تمامی این فضا های خالی و یا حباب های مانده در بتن را از بین ببرد. این اقدام با یک تفکر ساده همراه شده است، ایجاد تنش های سنگین همراه با فرکانس بالا در اعماق بتن. این تنش‌ ها که توسط یک شیلنگ ویبراتور صورت خواهد گرفت، به راحتی می تواند تمامی حباب های مانده در دل فضای بتن ریزی شده را خارج نماید. از این رو است که از شیلنگ ویبراتور به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات در عملیات های بتن ریزی یاد می کنند.

شلنگ ویبراتور ایران ویبره

از شیلنگ ویبراتور خوب چه انتظاری باید داشت؟

مهمترین نکته ای که باید در بررسی کیفیت یک شیلنگ ویبراتور در نظر داشته باشید، شرایط کاری این تجهیز می باشد. آنچه مشخص است فضای کاری یک شیلنگ ویبراتور یک فضای سخت و بسیار تخریب کننده می باشد. نفوذ در اعماق بتن که بسیار غلیظ و سنگین و متراکم است و در عین حال به سرعت سفت می ‌شود. سنگینی بیش از اندازه ی بتن می ‌تواند انواع بی‌ کیفیت شیلنگ ویبراتور را به سرعت تخریب نموده و یا از کارایی آن بکاهد. از این رو خیلی مهم است که در تهیه نمودن شیلنگ ویبراتور به سراغ انواع با کیفیت آن در سطح بازار برویم.

و اما از چه فاکتور هایی در تشخیص یک شیلنگ ویبراتور با کیفیت استفاده کنیم و با استفاده از چه دانشی متوجه ی مناسب بودن این تجهیز بشویم؟ شاید بتوان عوامل متعددی را در این باب مطرح نمود؛ اما اگر در یک بیان کلی بخواهیم این موضوع را بررسی کرده باشیم به نکات زیر خواهیم رسید.

¨     ثبات در کارکرد: 

منظور از ثبات در کارکرد، ایجاد یک شرایط کاری با ثبات در اولین استفاده تا چندمین آن می باشد. در واقع شیلنگ ویبراتور خوب باید بتواند در طول استفاده های متعدد شرایط کاری مطلوب و یکنواخت خود را حفظ کند.

¨     طراحی مناسب: 

جمع و جور بودن و در عین حال رعایت استاندارد های لازم در طراحی یک شیلنگ ویبراتور، اصلی مهم در کارکرد خواهد بود. یک طراحی بزرگ و پیچیده قطعاً در کارکرد روان مجموعه تاثیرات منفی خواهد گذاشت.

¨     انعطاف پذیری بالا: 

شرایط کاری هر شیلنگ ویبراتور، نفوذ به اعماق بتن و رخنه در انواع درز ها و خلل ها و فرج های مانده در بتن می باشد. تمام این شرایط کاری همراه با انعطاف بالای شیلنگ ویبراتور تامین خواهد شد. از این رو خیلی مهم است که شیلنگ ویبراتوری که انتخاب کرده اید از انعطاف قابل قبولی برخوردار باشد.

¨     مقاومت بالا در برابر پاره شدن و یا له شدن: 

همان طور که اشاره کردیم، بتن تازه یک سیال بسیار غلیظ و سنگین است. آنچنان که به راحتی می تواند هر وسیله ای را نابود کند. وقتی یک شیلنگ ویبراتور راهی اعماق بتن می شود، باید تحمل وزن بالای بتن را داشته باشد؛ در غیر این صورت یا له خواهد شد و یا دچار پارگی خواهد بود که هر دو اتفاق کارایی شیلنگ را از بین خواهد برد.

¨     نگهداری و تعمیرات آسان: 

کارکرد در شرایط سخت، خرابی های متعدد به همراه خواهد داشت. یک شیلنگ ویبراتور خوب شرایط تعمیر آسانی دارد. از طرفی نگهداری این تجهیز درگیر سختی‌ های خاص خودش خواهد بود. چرا که پس از هر بار استفاده در عملیات بتن ریزی باید کاملاً تمیز و عاری از هر گونه آلودگی های مانده از بتن باشد. در عین حال روغنکاری دائمی از جمله موارد اصلی در نگهداری شیلنگ ویبراتور می باشد. شیلنگی خوب است که شرایط نگهداری ساده تری داشته باشد.

اصول حرفه ‌ای در کارکرد با شیلنگ ویبراتور

کارکرد شیلنگ ویبراتور خیلی ساده است، نفوذ در اعماق بتن و ایجاد نوسانات شدید همراه با فرکانس بالا با هدف خارج کردن هر گونه حباب و یا فضای خالی مانده در اعماق بتن؛ اما این کارکرد همراه با نکاتی حرفه ای است. نکاتی که رعایت آنها می تواند علاوه بر نتیجه ی مطلوب، به افزایش راندمان و طول عمر شیلنگ ویبراتور بیانجامد.

  • نفوذ شیلنگ ویبراتور در داخل بتن باید به صورت عمودی باشد. هر گونه ورود به شکل اریب از کیفیت کار خواهد کاست.
  • خروج شیلنگ ویبراتور از دل بتن باید به آرامی و همراه با بالا و پایین شدن باشد تا از ایجاد هر گونه حباب احتمالی جلوگیری شود.

شیلنگ ویبراتور مکانیکی برند ایران ویبره

  • در مرحله ی خروج شیلنگ ویبراتور در قسمت انتهایی که سر ویبراتور قرار دارد، این قسمت را به سرعت از دل بتن بیرون بکشید.
  • در نظر داشته باشید که در هنگام ورود شیلنگ ویبراتور، هیچ گونه نیروی خارجی وجود نداشته باشد. شیلنگ باید با وزن خود در دل بتن فرو رفته و عملیات خود را به انجام برساند.
دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
کاربر میهمان

تایید و ارسال
انصراف
دیدگاه کابران:
    نمایش دیدگاه‌های بیشتر

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5