خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

شلنگ ویبره دریلی پرومکس

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

شلنگ ویبراتور دریلی پرومکس

برند پرومکس یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین برند هایی است که در زمینه تجهیزات ساختمانی در حال فعالیت می باشد. محصولات ارائه شده توسط این برند کره ای از کیفیت کارایی و دوام بسیار بالایی برخوردار می باشد. اما محصولاتی که در بازار داخلی کشور عزیزمان تحت عنوان برند پرومکس ارائه میگردد ساخت کشور چین می‌باشد و تحت لیسانس کارخانه سازنده یعنی کارخانه اصلی پرومکس در کره جنوبی می باشد. مهمترین مزیت و ویژگی شلنگ ویبراتور دریلی پرومکس راحتی استفاده از این قطعه می باشد.

شلنگ ویبره دریلی پرومکس

در حالت کلی انواع مختلف شیلنگ ویبراتور که به موتور  متصل می گردند، وزن سنگین داشته و حمل و نقل و استفاده از آنها سخت می باشد، اما از جمله مزایای که شلنگ ویبراتور دریلی پرومکس دارد این است که وزن بسیار کمی داشته و هم ابعاد آن به صورتی است که در هنگام استفاده و حمل و نقل دستگاه هیچگونه سختی و مشقتی شامل حال استفاده کننده دستگاه نمی شود. شلنگ ویبراتور دریلی پرومکس از نوع برقی بوده و با سرعت جریان ۲۲۰ ولت کار می کند و همچنین دارای دو طول ۲ متر و ۳ متر می باشد. همچنین دستگاه توانایی ایجاد ۱۲۰۰ ولت قدرت را دارد. طراحی شلنگ ویبراتور دریلی پرومکس به گونه ای است که برای قسمت خارجی آن از پلاستیک فشرده استفاده شده و رنگ آن نارنجی می باشد، همچنین به منظور آنکه گرمای حاصل در هنگام کارکرد دستگاه به خوبی و با جریان مناسبی خارج گردد، در قسمت جلویی دستگاه از آلیاژ آلومینیوم به کار رفته است.

مزیت های مثبت شلنگ ویبراتور دریلی پرومکس 

شلنگ ویبراتور دریلی پرومکس از مزایا و نکات مثبت بسیاری در برابر رقبا بهره می برد. از جمله مهم ترین آن ها مواردی هستند که در زیر به آنها اشاره خواهیم نمود:

در طراحی انواع مختلف شلنگ ویبراتور دریلی سعی می گردد دو قسمت وجود داشته باشد که یک قسمت از جنس پلاستیک و دیگری از جنس آلیاژ آلومینیوم ساخته می شود. از قسمت پلاستیکی برای آنکه عایق مناسبی در برابر جریان برق است و جلوگیری از هر گونه خطر احتمالی برای کاربر استفاده می گردد و همچنین از آلیاژ آلومینیوم در قسمت جلویی دستگاه از آنجایی که دستگاه در هنگام کار کردن گرمای زیادی تولید می کند و بتوان به خوبی گرمای تولید شده در دستگاه را به محیط خارجی هدایت نمود تا باعث کاهش راندمان و یا ایجاد خرید دستگاه نگردد، استفاده می شود. همچنین باید طراحی شلنگ ویبراتور دریلی به گونه‌ای باشد که دو قسمت نام برده شده به خوبی با یکدیگر هماهنگی داشته و بتوانند یکدیگر را تحمل کنند. به عنوان مثال اگر شلنگ ویبراتور دریلی در قسمت پلاستیکی خود از پلاستیک های ضعیف و نازک جهت اتصال به قسمت آلومینیومی بهره برد، دستگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا می کند.

شلنگ ویبره دریلی پرومکس

 یکی دیگر از مزایای شلنگ ویبراتور دریلی پرومکس این است که قسمت پلاستیکی به کار رفته در دستگاه از ضخامت و استحکام بسیار خوبی برخوردار بوده و به خوبی با قسمت آلومینیومی هماهنگ شده، که در نتیجه راندمان و کارایی بالاتر دستگاه را نتیجه می نماید. همچنین سیم پیچی به کار رفته در شلنگ ویبراتور دریلی پرومکس تمام از جنس فلز مس بوده که همین امر باعث می‌شود، برق در دستگاه به راحتی در جریان بوده و بازده و راندمان دستگاه تا حدود زیادی افزایش پیدا کند. اگر بخواهیم در مورد دیگر مزیت و نکات مثبت شلنگ ویبراتور دریلی سخن بگوییم، می‌توانیم به کیفیت بسیار بالای سیم کشی برق و کلیدهای به کار رفته در این محصول اشاره کنیم. در صورتی که سیم کشی برق در اکثر شلنگ ویبراتور دریلی های موجود در بازار کیفیت مناسبی نداشته باشد و در هنگام کار کردن دستگاه کلید ها به سرعت داغ می کنند و دستگاه در کمترین زمان ممکن به استهلاک افتاده و نیاز به تعمیر پیدا می کند. اما سیم کشی برق درون شلنگ ویبراتور دریلی پرومکس بسیار با کیفیت بوده و هیچگونه مشکل داغ کردن و ذوب شدن سیم های برق در این دستگاه به وجود نخواهد آمد.

شلنگ ویبره دریلی پرومکس

نکات قابل توجه در هنگام کار با شلنگ ویبراتور دریلی

شیلنگ ویبراتور دریلی یک قطعه صنعتی پرمصرف به حساب می‌آید و دیگر قطعات و دستگاههای صنعتی نیاز به یکسری فرایند و موارد مصرف دارد تا در نتیجه ایمنی لازم در هنگام کار با دستگاه حفظ شده و همچنین عمر دستگاه کاهش پیدا نکرده و عملکرد آن با افت راندمان و کارایی همراه نگردد ما در ادامه به لیست مهمترین نکات در هنگام کار با شیلنگ ویبراتور دریلی خواهیم پرداخت:

  •         در صورتی که سوئیچ قطع اضطراری دستگاه با مشکل مواجه شده و خراب شد بهتر است به هیچ وجه از دستگاه استفاده نکنید چرا که در حالت کلی هر ابزاری که این امکان را نداشته باشد که در مواقع اضطراری آن را خاموش نموده و فعالیت آن را متوقف نماییم می تواند خطرات بسیار زیادی را در هنگام فعالیت برای فرد استفاده کننده به همراه داشته باشند.
  •         در هنگام کار با این دستگاه بهتر است هیچ گونه فشار اضافی ضربات متعدد بی مورد به دستگاه وارد نگردد چرا که این عمل می‌تواند تا حدود زیادی عمر دستگاه و کارهای آن را کاهش داده و در حالت کلی این موضوع را باید در نظر بگیریم که باید از ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی برای انجام وظایفی که برای آن طراحی و تولید شده اند استفاده کرد همچنین باید به این نکته توجه کرد که اگر دستگاه شلنگ ویبراتور دریلی معیوب و آسیب دیده می باشد از دستگاه استفاده نگردد.
  •         بهتر از قبل از آنکه بخواهیم فرآیند سرویس دوره ای و یا تعمیرات مختلف را بر روی انواع مختلف شلنگ ویبراتور انجام دهیم از قطع بودن دوشاخه برق آن و متصل نبودن دستگاه به برق به صورت کامل حاصل نماییم تا از این طریق بتوان از روشن شدن ناگهانی دستگاه و به وجود آمدن خطرات احتمالی جلوگیری کرد.
  •         شیلنگ ویبراتور دریلی وظیفه دارد تا ارتعاش و لرزش لازم را برای از بین بردن حباب های اضافی درون بتون تولید نماید و با توجه به کارکرد آن یعنی تولید ارتعاش لازم در صورتی که اپراتور و یا کاربر استفاده کننده از دستگاه به صورت دائمی و بدون وقفه در معرض ارتعاش ها و تکان های تولید شده توسط دستگاه قرار گیرد می تواند آسیب های عضلانی و جسمانی بسیار زیادی را به نواحی مختلف بدن مانند گردن، دست، شانه و غیره وارد نموده و خطرات جانی زیادی را برای فرد استفاده کننده از دستگاه ایجاد نماید پس توصیه می شود که استفاده از شلنگ ویبراتور دریلی را به صورت مدت زمان دوره مشخص برنامه‌ریزی کرده و در مدت زمانی مشخص به دستگاه و همچنین خود کاربر استفاده کننده دستگاه استراحت داده شود.
  •         در صورتی که از دستگاه استفاده نمی گردد بهتر است آن را در مکانی مناسب قرار دهیم در حالت کلی شلنگ ویبراتور دریلی باید در محلی که هیچ گونه ارتباط اضافی وجود نداشته باشد و هم چنین کاملا دور از دسترس اطفال قرار گیرد. همچنین در صورتی که برای مدت زمان زیادی از دستگاه استفاده نشده و قرار است بعد از گذشت زمانی دوباره از دستگاه استفاده شود لازم است تمامی قسمت ها و موارد موجود در دستگاه به طور دقیقی به خوبی مورد بررسی و بازبینی و در صورتی که نیاز بود قسمت های آسیب دیده مورد عیب یابی قرار گیرند.
  •         کار کردن با این دستگاه صنعتی به تجربه و تخصص کافی احتیاج دارد و به هیچ وجه توصیه نمی گردد افرادی که تازه کار هستند و طرز کار صحیح با شلنگ ویبراتور دریلی را بلد نیستند با این دستگاه کار کنند.
  •         در هنگامی که دستگاه در حال فعالیت نمی باشد و قرار نیست از آن استفاده گردد بهتر است حتما سوئیچ موجود برای دستگاه در حالت خاموش قرار گیرد تا هر گونه خطر احتمالی از بین برود.
  •         در صورتی که قصد استفاده از دستگاه برای بیرون نمودن دیوارهای بتنی یا ستون ها را دارید بهتر است قبل از اقدام به استفاده از شیلنگ ویبراتور دریلی برای انجام چنین کارهایی مطمئن شوید تا با نیرو و ارتعاش تولید شده توسط دستگاه باعث ریختن و یا سقوط دیوار ها نگردد.
دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
کاربر میهمان

تایید و ارسال
انصراف
دیدگاه کابران:
    نمایش دیدگاه‌های بیشتر

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5