خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

شمشاد زن برقی اشتیل

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

باغی زیبا با هنر شمشاد زن برقی اشتیل بسازید

بریدن و کوتاه کردن گیاهان از وسیع ترین عملیات های باغبانی محسوب می شود. گیاهان دائماً در حال رشد کردن هستند و تعداد بالای آنها خبر از حجم کاری گسترده در هنگام کوتاه کردن، تراشیدن و یا حذف آنها دارد.

از دروی محصول تا حذف علف های هرز و یا هرس کردن شاخسار درختان باغ و مزرعه جریان بزرگی از عملیات قطع و تراشیدن ساقه ‌های گیاهان پیش روی ما است.

البته برای این کار، هر چه ساده تر و قدرتمندتر در پرداختن به کوتاه کردن گیاهان، انواع ابزارهای موتوری را ابداع کرده اند. مانند شمشاد زن برقی که در لیست پر کاربرد ترین مدل های قطع شاخه های بوته ای شکل مورد توجه قرار دارد.

طراحی تا ساخت شمشاد زن برقی، ایده ای تخصصی است. چرا که ماهیت طراحی چنین دستگاهی اندکی غیرمتعارف است. از این رو کمتر برندی را شاهد هستیم که بخواهد دستگاهی مانند شمشاد زن برقی را طراحی نموده و آن را تجاری شده عرضه نماید.

لکن شمشاد زن برقی اشتیل رویکرد کاملاً متفاوتی در این عرصه را تداعی خواهد کرد. اشتیل با آن سابقه طولانی و درخشان در عرصه تولید تجهیزات موتوری با قابلیت برش گیاهان، قطعا می‌ تواند حرف‌ های پررنگی در عرضه مدل های گوناگون از شمشاد زن stihl داشته باشد.

فروش شمشاد زن برقی اشتیل مدیون توانمندی ‌های برند آلمانی در طراحی و عرضه محصولات موتوری است. به هر صورت هر کسی که در دنیای کشاورزی فعالیت گسترده ای دارد، به طور یقین می داند که محصولات طراحی شده برند اشتیل تا چه اندازه قابلیت های کاملی دارند.

شمشاد زن برقی اشتیل نیز در راستای محصولات این برند با هدف کوتاه کردن حرفه ‌ای و کاملاً تخصصی گیاهان بوته ای شکل طراحی شده است. محصولی که می‌ تواند وجه کاملا مطمئن را در کار تامین نماید.

برای بررسی مشخصه های فنی تا رویکرد کاربردی از شمشاد زن stihl، بهتر است نیم نگاهی بر قاعده طراحی این نوع از تجهیزات موتوری با قابلیت بریدن گیاهان داشته باشیم. اینکه وقتی قرار است در باب یک شمشاد زن برقی صحبت کنیم، در اصل می‌ خواهیم از جزئیات فنی کدام نوع ماشین مطالبی را مطرح کرده باشیم.

شمشاد زن چیست؟

شمشادد زن ها در دسته تجهیزات موتوری کشاورزی با قابلیت برش گیاهان قرار می ‌گیرند. در این دستگاه با تعریف قدرت موتوری که می تواند از انواع برقی و یا بنزینی باشد، شرایط حرکت تیغه هایی با هدف برش گیاهان تامین شده است.

الگوی طراحی هر مدل از شمشاد زن متکی بر تعریف دو تیغه دندانه دار است. این دو تیغه بر روی هم قرار می ‌گیرند. یکی از تیغه ها، به شکل ثابت بر بدنه دستگاه متصل است و تیغه دوم تحت تاثیر قدرت موتوری متحرک بوده و بر سطح تیغه اول جابجا می شود.

از آنجا که تیغه ها دارای دندانه های بلندی هستند، حرکت تیغه دوم بر روی تیغه اول باعث ایجاد قابلیت برش وسیعی را تامین می نماید. در این حالت هر یک از دندانه ها در تیغه دوم در مقابل هر یک از دندانه های ثابت در تیغه اول قرار گرفته و با جابجا شدن نسبت به هم، ساختاری شبیه به یک قیچی قدرتمند باغبانی را پیدا می ‌کنند.

به این ترتیب به ازای هر دندانه ای که بر سطح تیغه ها تعریف شده است، قابلیت حضور قدرتمند یک قیچی باغبانی را داریم. حضور این دندانه ‌ها در یک ردیف بلند و تیغه مانند، قدرت برش بالایی را برای دستگاه شمشاد زن به وجود می ‌آورد. اگر قدرت موتوری در حرکت تیغه متحرک را از طریق موتورهای الکتریکی تامین نماییم، شمشاد زن برقی را ساخته ایم.

عموم شمشاد زن ها برای بریدن شاخه های انبوه در گیاهان متراکم مانند شمشادها طراحی شده اند. قطعا می توانید با حضور یک دستگاه علف زن و تعریف تیغه های دیسکی شکل از پس تراشیدن شاخه‌ های انبوه در گیاهان بوته ای شکل برآیید. اما به طور یقین نمی توانید در تراشیدن با بهره ‌مندی از دستگاه علف زن موتوری، شکل و حالتی منظم با اصلاحی هدفمند را ایجاد کنید.

از آنجا که عموم ایده ‌ها در کاشت و نگهداری از گیاهان بوته ای شکل، تامین فضاهای سبز و یا محوطه سازی با حضور دیوارهای سبز و درختی است، تراشیدن منظم و زیبای آنها اهمیت بالایی دارد. عموم شمشاد زن ها ابداع شده اند تا بتوان به راحتی و با سرعت بالایی انواع گیاهان بوته ای شکل را به شکل یکدست، منظم و زیبا اصلاح نمود.

برند اشتیل در طراحی و تولید هر دو مدل شمشاد زن برقی و بنزینی توانمند است. مدل های بنزینی این برند صاحب ‌نام آلمانی با بهره مندی از موتورهای خوش‌ ساخت اشتیل وجه کاربردی رده بالایی دارند.

در عین حال اشتیل ثابت کرده است که در عرصه طراحی تا تولید تجهیزات برقی نیز حرف ‌های جدی و کاملاً حرفه ‌ای برای گفتن دارد. مانند شمشاد زن برقی اشتیل که در مدل های متنوع سرآمد بازار است.

برترین و شاید اصلی ترین ویژگی در طراحی شمشاد زن های برند اشتیل حضور تیغه ها با دو لبه برنده می باشد. در هر دو تیغه ثابت و متحرک که دارای دندانه ها هستند، تمام این دندانه ‌ها از هر دو لبه تیز هستند.

لذا وقتی تیغه متحرک بر روی تیغه ثابت در عملکرد موتوری شمشاد زن stihl و یا مدل های بنزینی می لغزد، در هر دو حالت رفت و برگشتی قابلیت برش زنی گیاهان را فراهم خواهیم کرد.

به این ترتیب سرعت عمل در عملیات شمشاد زنی و یا تراشیدن هر نوع گیاه بوته ای شکل افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد. در عین حال وقتی هر دو تیغه از لبه های تیز و برنده برخوردار هستند، قابلیت قطع کردن شاخه های ضخیم تری فراهم است. از این رو می ‌توان وجه کاربردی عموم طرح‌ های شمشاد زن برقی اشتیل و یا مدل های بنزینی را برای قطع شاخه های قوی نیز در نظر گرفت.

نگاهی بر انواع شمشاد زن برقی اشتیل

شمشاد زن ها در دسته تجهیزات موتوری قرار دارند. البته بسته به اینکه قرار است قدرت موتوری در آنها چگونه تامین شود، انواع مدل های برقی و بنزینی مطرح شده ‌اند. برند اشتیل یکی از باسابقه های تولید جهانی در عرصه طراحی ماشین آلات با قابلیت برش چوب می باشد.

لذا مهارت‌ ها و توانمندی های خود را در طراحی مدل ‌های شمشاد زن برقی اشتیل گنجانده است. این شمشاد زن ها در حضور موتورهای جریان AC با بهره ‌مندی از برق ۲۲۰ ولت شهری کار می کنند.

شمشاد زن برقی اشتیل مدل HSE61

زیبا، ساده، کارآمد و قدرتمند، چند کلمه مختصر در تشریح هر آنچه که باید از شمشاد زن برقی اشتیل مدل HSE61 گفته شود. اشتیل در طراحی این مدل از شمشاد زن برقی خود، سعی در ارائه نهایت ایده های ارگونومیک را داشته است.

دستگاه از حضور دسته ‌هایی بلند برای حمل ساده و راحت آن برخوردار است. در این شمشاد زن برقی اشتیل از حضور یک تیغه دو لبه با طول ۵۰ سانتیمتری بهره مند هستید.

شمشاد زن برقی اشتیل مدل HSE61 در حضور تامین برق ۲۲۰ ولت شهری کار می‌ کند. الکتروموتور تعریف شده برای این محصول، ساخت خود برند اشتیل است که به شکل جمع و جور و مناسبی در بخش جلویی بدنه تعبیه شده است.

الگوی جانمایی تا طراحی بخش موتوری به گونه ای است که بتوان حداکثر شرایط تامین مرکز ثقل دستگاه را برقرار نمود. در عین حال با متعادل کردن وزن دستگاه باعث ایجاد یک عملکرد ساده و روان است. از این رو هرگز در کار با شمشاد زن برقی اشتیل مدل HSE61 با مشکل به هم خوردن تعادل در حین کار مواجه نخواهید شد.

از طرفی الگوی در نظر گرفته شده برای هدایت این شمشاد زن برقی اشتیل نیز جالب توجه است. حضور یک دسته بلند که میزبان تمام المان های کنترلی است، در کنار دسته جلویی که به موقعیتی عمودی نسبت به دسته اول قرار گرفته است، قابلیت کنترل پذیری بالایی را برای شمشاد زن برقی مذکور تامین خواهد کرد.

طرح ارگونومیک شمشاد زن برقی اشتیل در مدل HSE61 باعث شده است تا بتوان به راحتی آن را در دست گرفته، انواع عملیات های برش زنی در ارتفاع و یا حالت های مختلف را تامین نمود.

در عین حال حضور یک تیغه ۵۰ سانتیمتری نیز خبر از توانمندی ‌های کاربردی قابل توجه در این شمشاد زن برقی است. به طوری که می توان با وزن تقریباً سبک دستگاه، تیغه را تا عمق بوته ها کشاند و به راحتی عملیات‌ های برش شاخه‌ ها را نهایی کرد.

مشخصات فنی شمشاد زن برقی اشتیل مدل HSE61

اصولاً تجهیزات برقی را نمی ‌توان در قیاس با مدل ‌های بنزینی از وجه قدرتمند بودن مقایسه کرد. عمده محدودیت این تجهیزات در تامین قدرت محدود موتورهای الکتریکی است.

اما برند اشتیل که همواره دست بالایی در طراحی تا تولید انواع موتورهای الکتریکی داشته است، تجهیزات موتوری برقی خود را در مدل های قدرتمند عرضه می کند. مانند شمشاد زن برقی اشتیل مدل HSE61 که به طور یقین قدرتی قابل توجه دارد.

در عین حال این قدرت در بهره ‌مندی از یک سیستم ضد لرزش کارآمد به خلق یک دستگاه موتوری آرام و مطمئن انجامیده است. دستگاهی که در عین کارکرد آرام همراه با تعریف تیغه های ۵۰سانتیمتری قابلیت کاملی در تراشیدن انواع بوته های انبوه را دارد. در بررسی مشخصه های فنی شمشاد زن برقی اشتیل مدل HSE61 به موارد زیر می توان اشاره داشت.

در بخش موتوری شمشاد زن برقی اشتیل مدل HSE61، از یک موتور الکتریکی با ظرفیت 0.5 کیلووات بهره مند می باشد. به طور یقین نمی ‌توان قدرت 0.5 کیلوواتی را در میان انواع تجهیزات برش گیاهان به عنوان یک قدرت بالاتر در نظر داشت.

اما وقتی روی کار ما با گیاهان بوته ای شکل است که در آنها شاخه ها غالباً ترد و نازک هستند، بهره مندی از موتور قدرتمندتر چندان ضرورتی پیدا نمی‌ کند. موتور 0.5 کیلوواتی تعریف شده در بطن شمشاد زن برقی اشتیل مدل HSE61 کارایی کافی برای تکمیل عملیات سبک در امر شمشاد زنی را دارد.

موتور مذکور برای فعال شدن نیاز به حضور برق ۲۲۰ ولت الی ۲۴۰ ولت با فرکانس ۵۰ هرتز شهری دارد. این برق، سطح ولتاژ استاندارد آلمانی ها است. از آنجا که سطح ولتاژ استاندارد ایران نیز منطبق با کشور آلمان است، لذا طرح موتوری شمشاد زن اشتیل بدون تغییر خاصی از نمونه آلمانی در اختیار ما قرار خواهد گرفت.

دستگاه شمشاد زن برقی اشتیل مدل HSE61 از حضور یک تیغه ۵۰ سانتیمتری بهره ‌مند است. این تیغه تقریباً در تمام طول نیم متری خود از حضور دندانه ‌های دو لبه بهره مند می باشد. لذا در حین کار می توانید از تمام طول نیم متری آن در تکمیل عملیات برش گیاهان استفاده کنید.

دندانه های تعریف شده نیز از مدل ‌های دو لبه برنده هستند. لذا در هر دو سمت حرکت رفت و برگشتی، قابلیت برش را تأمین می‌ نمایند. این ویژگی در تامین سرعت بالا در حین عملیات تراشیدن گیاهان تأثیرگذار است.

شمشاد زن برقی اشتیل در عین قابلیت بالا در بریدن شاخه ها، از بدنه ای کم لرزش در حین کار برخوردار می باشد. این بدنه کم لرزش از همت برند اشتیل در طراحی یک سیستم لرزش گیر حرفه ‌ای تامین شده است.

سیستم مذکور در تمامی مدل های بنزینی و برقی از شمشاد زن های اشتیل حضور دارد و می ‌تواند حرکتی به غایت آرام و ملایم را در عین تامین قدرت بالا برای شمشاد زن برقی اشتیل فراهم آورد.

همزمان که در بخش میرا کردن لرزش های ناشی از عملکرد موتور، نکات مثبتی در مشخصه های فنی شمشاد زن برقی اشتیل دیده می ‌شود، در زمینه میرا کردن صدای کارکرد موتور نیز شرایط تقریبا مناسبی حاکم است.

میزان تولید صدای شمشاد زن برقی اشتیل مدل HSE61 چیزی در حدود ۸۵ دسیبل می باشد که برای عملکرد یک تجهیز موتوری برقی قابل قبول می باشد.

در این شمشاد زن برقی اشتیل از تیغه ها با دندانه ‌های دو لبه تعریف شده است که دندانه ‌ها در فاصله 29 میلیمتری از یکدیگر حضور دارند. این مقدار معرف قابلیت برش زنی تیغه ها در شمشاد زن برقی اشتیل است.

در عین ‌حال طول ۵۰ سانتیمتری تیغه ها در کنار بدنه دستگاه به ۱۱۳ سانتیمتر برای طول کلی دستگاه ختم خواهد شد. این مقدار اگر چه تا حدودی بزرگ است؛ اما قابلیت تامین بهتر اپراتورها برای رسیدن به عمق گیاهان را فراهم می ‌کند. شمشاد زن برقی اشتیل در مدل مذکور با وزنی در حدود 3.2 کیلوگرم طراحی شده است. لذا می ‌توانیم این مدل را در جمع سبک وزن ها قرار دهیم.

شمشاد زن برقی اشتیل مدل HSE81

الگوی طراحی در شمشاد زن برقی اشتیل مدل HSE81 به مانند نمونه قبلی در مدل HSE61 می‌ باشد. با این تفاوت که در این مدل از تیغه با طول ۷۰ سانتیمتری استفاده شده است. الگوی طراحی همچنان متکی بر خلق یک دستگاه کاملا ارگونومیک است و با طراحی دو دسته اصلی و کمکی همراه شده است.

دسته اصلی در بخش انتهایی دستگاه از فضای بسیار بزرگی برای حضور دستان اپراتورها بهره مند می باشد.

بخش های کنترلی اعم از کلید با ۵ حالت فرمان کاری بر روی این دسته تعریف شده است. دسته کمکی با الگوی طراحی گرد، تمام بخش جلویی دستگاه را پوشانده است. الگوی طراحی گرد آن باعث خواهد شد تا بتوانید با تسلط و البته راحتی بیشتری بدنه شمشاد زن برقی اشتیل را در دست بگیرید و به این ترتیب قدرت مانور بالاتری برای رساندن تیغه به اعماق بوته ‌های شمشاد مانند داشته باشید.

موتور الکتریکی در بخش جلویی بدنه، حد فاصل میان دو دسته استقرار پیدا کرده است. این موتور الگویی ساده اما قدرتمند در تامین قدرت دارد. حجم کم و وزن اندک نیز در ایجاد بدنه جمع و جور و ساده شمشاد زن برقی اشتیل مدل HSE81 تاثیرگذار بوده است.

با این همه باید جنبه های برتری در طراحی شمشاد زن برقی اشتیل مدل HSE81 را مربوط به تیغه ها با طول ۷۰ سانتیمتری آن در نظر بگیریم. هر دو تیغه ۷۰ سانتیمتری این شمشاد زن برقی از دندانه ها با حضور دو لبه برنده تشکیل شده‌ اند.

از طرفی این تیغه ها را از متریال آلیاژ الماسه در نمونه های پر کربن ساخته اند تا از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربات برخوردار باشند. لبه های تیز و الماسه دندانه ‌ها در این تیغه ها بسیار مستحکم هستند و به این سادگی ها اسیر برش شمشادها کُند نمی شوند.

در عین حال با بهره ‌مندی از فولاد آلیاژی پرکربن، این تیغه ها کاملا ضد زنگ زدگی هستند. لذا در کار کردن برای بریدن شاخه ها در فضاهای مرطوب عاری از هر گونه مشکلی هستند.

مشخصه‌ های فنی شمشاد زن برقی اشتیل مدل HSE81

این مدل هم به مانند نمونه قبلی از حضور موتورهای الکتریکی بهره مند می باشد. لذا نباید چندان انتظار تامین قدرتمندی از آن را داشته باشیم. در عین حال موتور الکتریکی تعریف شده برند اشتیل قابلیت کاملی برای حضور در چنین دستگاهی را دارد.

به طور کلی شمشاد زن ها برای بریدن چوب های قطور و خشک طراحی نشده اند. لذا نباید انتظار یک عملکرد سطح بالا در بریدن شاخه ها را از آنها داشته باشید.

در حدود عملکردی استاندارد و تعریف شده برای انواع شمشاد زن موتوری اعم از مدل های برقی و یا بنزینی، شمشاد زن برقی اشتیل مدل HSE81 از قابلیت ‌های توانمندی در کوتاه کردن شاخه های ترد و نه چندان ضخیم بهره مند می باشد. در تحلیل فنی بخش های گنجانده شده برای شمشاد زن برقی اشتیل مدل HSE81 شاهد نکات زیر هستیم.

افزایش طول تیغه ها در این مدل مستلزم تأمین قدرت بالاتری نیز می باشد. از این رو در بخش موتوری تعریف شده برای شمشاد زن برقی اشتیل مدل HSE81 از حضور یک موتور الکتریکی با قدرت 0.65 کیلووات استفاده شده است. این مقدار تقریبا 0.15 کیلووات قوی تر از مدل قبلی است. لذا این انتظار را داریم که با وجود موتور قوی تر، قابلیت قدرتمندی در جابجایی تیغه های بلندتر حاصل آید.

طول تیغه تعریف شده برای شمشاد زن برقی اشتیل مدل HSE81، ۷۰ سانتیمتر است. این مقدار معرف قدرت مانور بالای دستگاه در عملیات برش زنی گیاهان می باشد. تمام این تیغه ۷۰ سانتیمتری از دندانه ‌های دو لبه کاملا تیزی برخوردار است.

لذا می ‌توانیم از عمق ۷۰ سانتیمتری در گیاهان بوته ای را تحت تاثیر حضور این تیغه برش بزنیم. در الگوی طراحی تیغه ها برای شمشاد زن برقی اشتیل مدل HSE81 فاصله ۳۶ میلیمتری را برای هر دو دندانه متوالی در نظر گرفته اند.

به این ترتیب فضای برش زنی هر یک از تیغه ها می‌ تواند تا ابعاد ۳۶ میلیمتری افزایش پیدا کند. قطعاً با تعریف چنین دهانه بازی می توانیم شاخه‌ های تقریباً ضخیم بوته هایی مانند شمشادها را هرس کنیم.

دستگاه در طول کلی ۱۳۳ سانتیمتری طراحی شده است. این مقدار اندکی بلند به نظر می‌ رسد؛ اما با حضور تیغه ۷۰ سانتیمتری قاعدتاً می ‌توانیم شاهد نفوذ عمیق تری در گیاه باشیم. به این ترتیب در تراشیدن گیاهانی که ارتفاع بالایی دارند و یا در ارتفاع بالاتری از ما رشد کرده ‌اند، توانمندتر هستیم.

دستگاه شمشاد زن برقی اشتیل مدل HSE81 به مانند مدل ‌های دیگر از برند اشتیل، دارای سیستم ضد لرزش مطلوبی است. تقریبا تمام قدرت گردش موتور الکتریکی در آن میرا خواهد شد. لذا در عمل مقدار بسیار اندکی از لرزش را در دستان اپراتورها شاهد هستیم.

در عین حال مدل مذکور در بخش حذف صداهای ناشی از عملکرد موتوری نیز تقریباً موفق است. چرا که صدای تولید شده موتور الکتریکی این شمشاد زن برقی، تنها ۸۸دسیبل می باشد. شمشاد زن برقی اشتیل مدل HSE81 با وزن  4.4 کیلوگرمی عرضه شده است. سبک وزن بودن مشخصه کلیدی در طراحی تجهیزات موتوری برقی است.

سادگی در الگوی طراحی الکتروموتورها در کاهش این وزن تاثیرگذار است. وزن کم در طراحی شمشاد زن اشتیل مدل HSE81 قدرت مانور بالایی را برای آن فراهم کرده است. خصوصا که این شمشاد زن برقی اشتیل از تیغه ها با طول بلند ۷۰ سانتیمتری بهره ‌مند است.

لذا می ‌توان با حضور وزن سبک در کنار تیغه ‌های ۷۰ سانتیمتری به راحتی در سخت ترین شرایط کاری برای تراشیدن پیچیده ‌ترین فرم از گیاهان بوته ای شکل قابلیت ‌های بالایی را تامین نمود. در حال حاضر امکانات کامل، قدرت کافی و کنترل پذیری مناسب باعث شده تا سطح فروش شمشاد زن برقی اشتیل در سطح بازارهای جهانی بالا باشد.

ایده ‌آل ها در طراحی انواع شمشاد زن

شمشاد زن برقی اشتیل در هر دو مدل HSE61 و HSE81 در دسته نمونه ‌های خوش ساخت این عرصه قرار می ‌گیرند. آنها را می‌ توانیم در جایگاه مدل های ایده ‌آل برقی قرار دهیم. کافی است نیم نگاهی بر مشخصه های فنی تا ایده های طراحی این دو مدل از شمشاد زن برقی اشتیل داشته باشید تا به اهمیت عملکرد مطلوب آنها پی ببرید.

لکن برای اطمینان از این ادعا بهتر است ابعاد طراحی شده برای این دو مدل از شمشاد زن برقی اشتیل را با ایده آل ها در طراحی انواع شمشاد زن مقایسه کنیم.

◊        یک شمشاد زن ایده آل باید سبک و در عین حال قدرتمند باشد: شمشاد زن ها از جمله ابزارهای موتوری هستند که باید بدون حضور هر گونه بند حایلی توسط دستان اپراتورها حمل شوند. در این حالت سبک وزن بودن جنبه کلیدی در کار طراحی است.

از آنجا که عمده فعالیت یک شمشاد زن، برش شاخه های بوته ها در حالت های مختلف و با ارتفاع گاها بسیار بالایی است، نیاز به قدرت مانور بالا در حین کار وجود دارد که تنها در صورت وزن کم می توان این شرایط را تامین نمود.

مدل های طراحی شده در شمشاد زن برقی اشتیل در زمینه تامین قدرت مناسب با وزن کم بهترین هستند. آنها به راحتی توانسته اند تا دستگاهی باشند که در نهایت سبکی، قدرت و استحکام کافی را تامین نمایند.

◊        شمشاد زن ایده آل از حضور موتورهای قدرتمند بهره مند می باشد: بوته های انبوه مانند شمشادها تماما مملو از شاخه ‌های ترد و ضخیم شده هستند. گاها این شاخه ها شرایط خشکی دارند. لذا بریدن آنها مستلزم حضور قدرت موتوری مناسبی در طراحی شمشاد زن ها می باشد. هر دو مدل از شمشاد زن برقی اشتیل از قدرتی فراتر از 0.5 کیلووات بهره ‌مند هستند. این قدرت در کار با شمشاد زن میانه با سطح توانمندی بالا کافی است.

◊        شمشاد زن ایده آل باید سازگار با محیط زیست باشد: به طوری که در عملکرد نهایی این دستگاه شاهد کمترین آلایندگی محیطی باشیم. تقریباً همگان بر توانمندی برند اشتیل برای ساختن موتورهای بنزینی قدرتمند و کم مصرف با تولید آلایندگی کم صحه می گذارند.

در عین حال بخش موتور الکتریکی نیز جنبه ‌های حرفه ‌ای در امر تولید را دارد. مزیت برتر در کار با شمشاد زن برقی اشتیل عدم تولید هر گونه آلایندگی محیطی است.

◊        شمشاد زن ایده آل از طراحی ارگونومیکی بهره مند می باشد: یکی از اصلی ‌ترین وجوه طراحی شده برای مدل ها در شمشاد زن برقی اشتیل، طرح ساخت کاملا ارگونومیک آنها است. آنها به راحتی و با تسلط بالا در میان دستان اپراتورها قرار می ‌گیرند و این قابلیت را دارند که قدرت مانور بالایی را تامین نمایند.

اصولاً برند اشتیل در طراحی تجهیزات موتوری ارگونومیک با عملکرد ساده مشهور است و این شهرت و توانمندی را در زمینه طراحی شمشاد زن های خوش دست به بهترین وجه ممکن عملی کرده است.

◊        شمشاد زن ایده ‌آل از هر نظر شرایط ایمنی در حین کار دارد: تمامی مدل ها از هر نوع شمشاد زن در دسته ماشین آلات با قابلیت برش قرار می‌ گیرند. در نتیجه عملکرد آنها به طور کامل مستعد بروز انواع حوادث است.

لذا باید جدا از بحث رعایت نکات ایمنی، خود دستگاه در تامین شرایط مطلوب و ایمن از کار توانمند باشد. ویژگی ای که در طرح ساخت مدل‌ های مطرح شده برای شمشاد زن برقی اشتیل شاهد آن هستیم. این شمشاد زن ها از نکات ایمنی متعددی در کنار متریال مقاومی بهره ‌مند هستند.

نکات ایمنی در کار با شمشاد زن برقی اشتیل

در کنار بحث بهره ‌مندی از یک دستگاه شمشاد زن ایمن باید رعایت نکات کلیدی در حین کار با تجهیزات نیز مد نظر قرار بگیرد. قاعده طراحی مدل های مطرح شده از شمشاد زن برقی اشتیل، خلق دستگاه هایی با رعایت حداکثر استانداردهای ایمنی است.

لکن همین دستگاه کاملاً استاندارد با توجه به ماهیت برش زنی ای که دارد، می ‌تواند مستعد ایجاد خطرات جبران ناپذیری باشد. از این رو لازم است تا در کار با این تجهیز، رعایت حداکثر شرایط و نکات ایمنی را در نظر داشته باشید.

  •         اولین نکته ایمنی در کار با شمشاد زن برقی اشتیل آن است که تحت هر شرایطی برای آغاز به کار، دستگاه را بر سطح زمین گذاشته، سپس آن را روشن کنید. هرگز در حالتی که دستگاه مابین دستان شما به حالت معلق در هوا است، اقدام به روشن کردن آن نکنید.
  •         در صورت مشاهده هر بخش شکسته شده، خراب و یا غیر ایمن از روشن کردن شمشاد زن برقی اشتیل خودداری کنید. دستگاه شمشاد زن برقی اشتیل به گونه ای طراحی شده است که بتوانید به راحتی بخش های آسیب دیده را تعویض نمایید. لذا در صورت نیاز اقدام به تعویض بخش های آسیب دیده داشته باشید.
  •         سلامت دسته در بخش کنترلی شمشاد زن برقی اشتیل از نکات کلیدی در کار ایمن با این دستگاه می باشد. این بخش باید کاملاً سالم بوده و کلیدهای کنترل نصب شده بر آن از عملکرد مطلوب و عاری از عیب برخوردار باشد.
  •         در استفاده از مدل ‌های شمشاد زن برقی اشتیل لازم است تا در همه حال از سلامت کامل کابل اتصال برق اطمینان داشته باشید. هر گونه خرابی و یا زدگی در کابل تامین برق شمشاد زن برقی اشتیل، مستعد ایجاد خطراتی مانند برق گرفتگی می باشد.

برند اشتیل نزدیک به یک قرن است که قدرتمند و مسلط در عرصه تولید تجهیزات برش کار می‌ کند. این برند بهترین اره موتوری های بازارهای جهانی را طراحی کرده است. عرصه طراحی تا تولید انواع شمشاد زن ها نیز در همین زمینه حضور دارد.

کیفیت ساخت، رعایت استانداردهای ایمنی، استحکام بالا در کنار طراحی ارگونومیک، محصولات اشتیل را سرآمد بازارهای جهانی کرده است. البته نکته قابل تامل در لیست قیمت شمشاد زن برقی اشتیل می باشد.

در حال حاضر لیست قیمت شمشاد زن برقی اشتیل، جایگاه بالایی در سطح بازار دارد. این قیمت بالاتر به دلیل کیفیت ساخت برتر در کنار شهرت اشتیل مطرح شده است. به هر صورت محصولات اشتیل می ‌توانند وجه حرفه‌ ای از کار را تامین نمایند.

لذا اگر یک حرفه ای هستید و به مدت طولانی از شمشاد زن ها استفاده می کنید و در عین حال می خواهید که از نمونه ای سبک وزن و برقی بهره مند باشید، شمشاد زن برقی اشتیل در مدل های HSE61 و HSE81 مناسب اهداف شما هستند.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5