خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

شمشاد زن بنزینی هیوندای (Hyundai)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شمشاد زن بنزینی هیوندای
  • شمشاد زن بنزینی هیوندای
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

با شمشاد زن بنزینی هیوندای باغ هایی زیبا خلق کنید

شمشاد ها از دسته گیاهان همیشه سبز با ظاهری درختچه گونه می ‌باشند. این درخت کوتاه قامت به شکل انبوه شاخه‌ هایش را در هم می گستراند و همراه با تعداد بسیار برگ ‌های پهن فضایی بوته ‌ای شکل با ارتفاع بالا خلق می کند.

چنین گیاهی کاملاً مناسب برای استفاده در فضا های سبز با هدف ایجاد حصار ها و یا عناصر تزیینی است.

لکن شمشاد ها به مانند هر گیاه دیگری دائماً در مسیر رشد و نمو قرار دارند. از این ‌رو باید ایده ‌ای برای کوتاه کردن شاخه های بلند شده آن داشته باشیم.

در کنار تمام ابزار های دستی کلاسیک در حال حاضر ماشینی با نام شمشاد زن را ابداع کرده ‌اند. این وسیله با طراحی تخصصی برای کوتاه کردن انواع گیاهان شبیه به شمشاد ها طراحی شده است.

لکن برای آشنایی هر چه بیشتر به بررسی یکی از بهترین شمشاد زن ‌ها می ‌پردازیم. شمشاد زن بنزینی هیوندای در جمع بهترین‌ های بازار می ‌تواند به ‌خوبی از پس خلق فضا های زیبا و زنده در محیط باغ ‌ها برآید.

شمشاد زن بنزنی هیوندای

اصول طراحی دستگاه شمشاد زن

شمشاد زن‌ ها در دسته ماشین ‌آلات کشاورزی با قابلیت برش شاخه ‌های قطور طراحی شده ‌اند. لکن در طراحی آنها سعی در ایجاد ساختاری بوده که بتواند باعث کوتاه کردن همراه با نظم بخشیدن به ظاهر هر گیاه باشد.

وقتی هدف از طراحی یک دستگاه، ایجاد یک فضای منظم و شکل یافته است، مانند آنچه در ظاهر شمشاد های حاضر در فضا های سبز می‌ بینیم، باید به ترتیبی تمام شاخه ‌ها را به شکلی یکدست شده کوتاه کنیم.

شمشاد ها به شکل بوته ‌ای در فضایی درختچه گونه رشد می کنند. آنها می‌ توانند در کنار هم یک حایل سبز بسیار متراکمی را ایجاد کنند.

حایل سبزی که برای تمام ایام سال سبز باقی می ‌ماند. چنین حایلی برای تبدیل شدن به یک حصار جذاب، بهترین ایده است.

لکن باید این حایل سبز آمده از هنر شمشاد ها به شکل منظم درست شبیه به یک حصار و یا هر طرح جذاب دیگری که می‌ خواهید درآید.

برای همین است که لازم است به شکل دوره ‌ای در مدت زمان ‌های تقریباً کوتاهی اقدام به تراشیدن شاخه ‌های از نظم خارج شده گیاه داشته باشیم.

کوتاه کردن منظم چنین شاخه ‌هایی همراه با انواع ابزار های کلاسیک شدنی است. انواع قیچی ها و شاید داس ها می ‌توانند از پس این کوتاه کردن ‌های ساختار یافته برآیند؛ اما فرآیند انجام کار را بسیار سخت و زمانبر خواهند کرد.

لذا ما به یک قدرت موتوری برای تراشیدن شاخه ‌های از نظم خارج شده شمشاد ها نیاز داریم.

از ابزار های موتوری مانند علف زن ها می توانید انتظار برش شاخه‌ های شمشاد ها را داشته باشید؛ اما این ابزار ها توانایی خلق یک فضای منظم و شکل یافته از شمشاد ها را ندارند.

شمشاد زن تجهیز موتوری است که با هدف ایجاد شکل ‌هایی در هنگام کوتاه کردن شاخه های شمشاد طراحی شده است.

در شمشاد زن‌ ها از دو تیغه دندانه ‌دار که به ترتیبی بر سطح هم می ‌لغزند استفاده شده ‌است. این دو تیغه با دندانه ‌های بسیار و دو طرفه ای که دارند، به طوری روی هم قرار می ‌گیرند که هر دندانه بر هر یک از تیغه ‌ها در کنار دندانه ای در تیغه مقابل نشسته و در نهایت یک شکل قیچی گونه را خواهد ساخت.

به ‌این ‌ترتیب وقتی این دو تیغه بر سطح هم می لغزند، هر یک از دندانه ها حکم یک بازو از یک قیچی قدرتمند را بازی خواهد کرد. به ‌این ‌صورت با این ایده در طراحی به ازای هر یک از دندانه ‌ها، یک قیچی قدرتمند موتوری خلق خواهد شد.

حال حضور این قیچی های قدرتمند در امتداد یکدیگر، ما را با یک قیچی بلند و مسطح مواجه می ‌کند که می ‌تواند بر سطح شمشاد ها و یا هر گیاه بوته ‌ای دیگری نشسته و با نظمی که می‌ خواهیم آنها را کوتاه می ‌کند.

به‌ این ‌ترتیب همراه با طراحی تیغه ‌های دندانه ‌دار در دستگاه شمشاد زن از امکان کوتاه کردن منظم و ساختار یافته شمشاد ها بهره‌ مند خواهیم شد.

البته در نظر داشته باشید که این ماشین با هدف تخصصی کار بر سطح شمشاد ها طراحی شده است.

لکن نمی ‌توانید با استفاده از قدرت مکانیکی آنها با هدف کوتاه کردن گیاهان علفی شکل و یا سطح چمن باغات استفاده کنید.

شمشاد زن بنزینی هیوندای

آشنایی با شمشاد زن بنزینی هیوندای

هیوندای از برند های کلاس جهانی در عرصه تولید انواع ماشین ‌آلات می‌ باشد. دست قدرتمند و ایده‌ های مهندسی این ابرشرکت کره ‌ای را می ‌توانید در هر فضای موتوری شاهد باشید.

از طراحی انواع خودرو ها با انواع ایده ‌های کاربردی تا طراحی انواع ابزارآلات موتوری در لیست توانمندی‌ های هیوندای قرار دارد.

چرا که این برند یک موتورساز قهار است. لکن می ‌تواند به ‌راحتی از پی طراحی هر ابزار تا ماشین موتوری بنزینی برآید. مانند شمشاد زن برزیلی هیوندای که حالا قصد آشنایی با آن را داریم.

در طراحی شمشاد زن بنزینی هیوندای شاهد حضور ایده ‌های بسیار قدرتمندی از خلق یک ماشین کامل هستیم. ایده ‌های ارگونومیک در طراحی تا بهره ‌مندی از موتور بنزینی قدرتمند، همگی در طراحی ماشین شمشاد زن بنزینی هیوندای حضور دارند.

هیوندای برای شمشاد زن بنزینی خود از نام Turbo600 استفاده می ‌کند. در طراحی این شمشاد زن بنزینی سعی در خلق ایده ‌های کاملا ارگونومیک بوده است.

حضور دو دسته که یکی در انتهای دستگاه و دیگری در جلوی موتور دستگاه به حالتی عمود بر هم طراحی شده ‌اند، قدرت تسلط تا مانور بالایی را برای کاربران این ماشین فراهم خواهد آورد.

از طرفی این دسته ‌ها از روکش ‌های بسیار نرم و با کیفیت برتر برخوردار هستند. به ‌طوری ‌که در مدت زمان طولانی از کار هرگز باعث ایجاد خستگی در دستان اپراتور ها نخواهند شد.

از طراحی که عبور کنیم، در بطن قدرتمند شمشاد زن بنزینی هیوندای شاهد یک موتور بنزینی با طراحی تخصصی هستیم.

این موتور بنزینی در دسته نمونه ‌های کم ‌مصرف با راندمان کاری بالا قرار دارد. یکی از وجوه مهندسی شده در طراحی شمشاد زن بنزینی هیوندای، صدای تقریباً اندک موتور مذکور در حین کار می باشد.

البته برای حفاظت هر چه بیشتر تمام اجزای این موتور بنزینی توسط یک محافظ کاملاً باکیفیت از پلاستیک فشرده بسیار مقاومی پوشیده شده است.

در کل طراحی شمشاد زن بنزینی هیوندای مدل Turbo600 به گونه ‌ای است که می ‌توانید به ‌راحتی با کمترین فشار در دستان اپراتور ها قرار گرفته و با خلق قدرت موتوری در تیغه ‌های باکیفیت و البته بلندی که دارد، از پس هرس آسان انواع درختچه‌ های انبوه مانند شمشادها برآید.

این ایده های کاربردی تا نگاه مهندسی شده در طراحی شمشاد زن بنزینی هیوندای از طرف مصرف ‌کنندگان نیز بدون پاسخ نبوده است. چرا که در حال حاضر فروش شمشاد زن هیوندای در دسته نمونه ‌های بسیار محبوب بازار های جهانی قرار دارد.

البته در این ‌بین نباید در فروش شمشاد زن هیوندای هنر این برند را در خلق ماشین ‌آلات موتوری توانمند در نظر نگرفته باشیم. جدا از آشنایی کلی با دستگاه شمشاد زن هیوندای لازم است تا هر چه بیشتر از نگاه فنی با این ماشین قدرتمند کره ‌ای آشنا شویم.

بررسی فنی شمشاد زن بنزینی هیوندای

قدرت آمده در طراحی شمشاد زن بنزینی هیوندای همراه یک موتور بنزینی تک سیلندر دو زمانه هوا خنک است.

این موتور بنزینی با طراحی دو زمانه شتاب ‌کاری بالایی دارد و می‌ تواند در اندک زمانی حداکثر سرعت مورد نیاز را تامین نماید.

موتور مذکور در نهایت دورکاری قادر به تامین قدرت 750 وات است. این قدرت برای بریدن شاخه های ترد گیاهان مانند شمشاد ها کاملاً کفایت خواهد کرد.

شمشاد زن موتوری هیوندای دوزمانه

از طرفی موتور بنزینی در دستگاه شمشاد زن Turbo600 قادر به تامین 3000 دور بر دقیقه می باشد. اگر چه می توان دور را بسیار فراتر از نیاز کلی دستگاه در نظر گرفت، لکن به جهت تامین انواع اهداف پرفشار کاری کاملاً مناسب خواهد شد.

دستگاه شمشاد زن بنزینی هیوندای در طرح موتور دو زمانه ‌ای که دارد، با وزنی معادل 6.8 کیلوگرم کاملاً سبک در دستان اپراتور ها قرار خواهد گرفت.

دستگاه مذکور در ابعاد 110´24´21 سانتیمتری طراحی شده است. طول تقریباً زیاد دستگاه به خاطر حضور ریل بلندی است که برای طراحی آن در نظر گرفته شده است.

طول ریل در دستگاه شمشاد زن بنزینی هیوندای برابر با 60 سانتیمتر است. این ابعاد از تیغه‌ های دندانه ‌دار می ‌تواند به ‌خوبی بر سطح شمشاد ها نشسته و با دقت بالایی اقدام به نظم بخشیدن به آنها داشته باشد.

البته در ریل مذکور از دو تیغه با دندانه ‌های بسیار مقاوم استفاده شده است. این دندانه ‌ها از جنس آلیاژ فولاد سخت شده طراحی شده و کاملاً ضد زنگ هستند.

یکی از ایده‌ های برتر مهندسی شده در طراحی شمشاد زن هیوندای طرح یک سیستم لرزش گیر در بطن تجهیزات دستگاه است.

حضور موتور های بنزینی در هر دستگاهی همراه با خلق لرزش های سنگینی می باشند. در این بین طراحی با تیغه ‌های بلند در شمشاد زن بنزینی هیوندای و یا هر دستگاه مشابه دیگری می‌ تواند بر تقویت این لرزش ها تاثیرگذار باشد.

اگر چنین دستگاه ‌هایی را عاری از حضور سیستم‌ های لرزش گیر داشته باشید، یقیناً سخت بتوانید از پس کار کردن با آنها برآیید.

لذا ایده ‌های طراحی با حضور سیستم ‌های لرزش گیر در چنین ماشین ‌آلات موتوری کاملاً جدی و حائز اهمیت می‌ باشد. ایده‌ ای که کاملاً از نگاه هیوندای در شمشاد زن بنزینی Turbo600 رعایت شده است.

شمشاد زن Turbo600 در نگاه کاربردی

تقریباً تمام کسانی که به هر ترتیبی در جریان خرید و فروش شمشاد زن هیوندای هستند و یا اینکه برای مدتی با آن کار کرده ‌اند، همگی بر سطح کیفی مناسب در ساخت آن صحه خواهند گذاشت.

به هر حال از برند صاحب سبکی مانند هیوندای انتظار خلق ماشین تمام عیاری خواهد رفت. از طرفی این کیفیت مطلوب در طراحی شمشاد زن بنزینی هیوندای همراه با قدرت بالایی است.

اصولاً شمشاد زنی چندان عملیات سخت و سنگین در فضا های زراعی و باغبانی نمی باشد. از این ‌رو چندان ضرورتی در ایجاد دستگاهی با قدرتی بالا احساس نمی ‌شود؛ اما گویا هیوندای در این امر دست بالایی دارد.

چرا که می خواهد ماشینی که ساخته به‌ خوبی از پس تمام عملیات ‌های پرفشار کاری برآید؛ اما حضور چنین قدرت بالایی و شاید سختگیری در کیفیت مطلوب قطعات باعث شده تا دستگاه شمشاد زن بنزینی Turbo600 تا حدودی سنگین وزن شده باشد.

تقریباً طیف گسترده ‌ای از کاربران با این تجهیز آمده از صنایع بزرگ هیوندای، نسبت به سنگین ‌وزن بودن آن انتقاد دارند. به هر حال قدرت مقوله جدی است و برای تامین چنین نیازی مستلزم طراحی موتور های وزین ‌تر هستیم.

موتور هایی که می ‌توانند وزن کلی دستگاه را تحت تاثیر داشته باشند؛ اما در آن‌ سوی کار با شمشاد زن بنزینی هیوندای تقریباً وجه قابل ‌قبولی برای حمل ‌و نقل آسان دستگاه در نظر گرفته ‌اند. این ماجرا می ‌تواند وجه جذاب طراحی در شمشاد زن بنزینی هیوندای باشد.

وقتی با ماشینی مواجه هستیم که در عین سنگین بودن از قابلیت حمل ‌و نقل آسانی نیز برخوردار است.

این موضوع کاملاً معرف طراحی ارگونومیک در سطح بالایی برای دستگاه مذکور می باشد. تا جاییکه در دیدگاه مصرف‌ کنندگان و اهل فن هنگام استفاده از آن، این شمشاد زن بنزینی را در سطح مطلوبی از راحتی در استفاده قرار خواهند داد.

شمشاد زن Turbo600 هیوندا

هیوندای همواره برای محصولات موتوری خود سطح بالای ایمنی را نیز در نظر می ‌گیرد. در شمشاد زن بنزینی مدل Turbo600 نیز چنین رویکردی حاکم است.

این ماشین در تامین رده ‌های بالایی از استاندارد های ایمنی در کار با تجهیزات موتوری نمره ‌های قابل‌ قبولی دارد.

شمشاد زن بنزینی هیوندای در فضا های کاربردی

در داشتن دستگاه شمشاد زن بنزینی هیوندای و شاید هر مدل از هر برند دیگری، اصولاً این سوال مطرح می باشد که آیا لازم است برای تراشیدن شاخه‌ های چند درختچه شمشاد در سطح حیاط خانه و یا باغ ‌ها اقدام به تهیه این تجهیزات نماییم؟ اصولاً سطح محدودیتی در امکان با کار برای این ماشین تعریف شده ‌است؟

در کاربرد های شمشاد زن بنزینی بهتر است از رویکرد کار های جاری در عملیات ‌های باغبانی وارد بحث شویم.

شما در سطح باغ و حیاط خانه ‌های بزرگ در مقابل انبوهی از گیاهان و درخت ‌ها و بوته ‌ها هستید که دائماً در حال رشد می باشند. شمشاد ها یکی از این نمونه ‌ها هستند که عموماً در سطح فضا های هر باغی دیده می شوند.

لکن طیف بزرگی از انواع درختان تا درختچه ‌ها در هر فضای باغبانی حضور دارند. گیاهانی که قصد رشدی فراگیر را دارند و می ‌توانند در اندک زمانی فضای بزرگی را به شکلی کاملاً آشفته اشغال کنند.

در چنین حالتی نیاز دائمی برای هرس کردن، کوتاه کردن شاخه ها و در نهایت نظم بخشیدن به مسیر رشد آنها را دارید.

اگر بخواهید از ابزار های کلاسیک مانند انواع قیچی باغبانی تا اره و داس ها استفاده کنید، احتمالاً با یک عملیات کاملاً سخت و نفس‌ گیر باغبانی مواجه خواهید شد؛ اما اگر بخواهید از تفکری مدرن و ماشینی شده بهره ‌مند باشید، اصولاً اولین ایده ‌ها در استفاده از مدل‌ های متنوع علف زن ها می باشد.

علف ‌زن ها شاید بتوانند از پس تراشیدن شاخه ‌ها و شمشاد ها برآیند؛ اما در کل ایده ‌های طراحی آنها مربوط به کوتاه کردن گیاهان با ساقه‌ های علفی شکل است.

لذا یا قدرت کافی برای انجام عملیات شمشاد زنی ندارند و یا اینکه نمی ‌توانند به شکل منظم از پس تراشیدن شاخه ها در بوته ‌های انبوه برآیند.

البته برای این منظور برخی از برند های صاحب نام در اقدامی جالب طراحی علف زن های چندکاره را در اولویت خود قرار داده ‌اند.

آنها عملیات شمشاد زنی را با طراحی تیغه ‌های مخصوص این کار به ‌عنوان یکی از عملیات ‌های اصلی در نظر می‌ گیرند.

این همه یعنی آنکه ما برای شمشاد زنی و یا هرس کردن شاخه های انبوه درختان در سطح باغ و مزرعه به دستگاهی متفاوت از علف زن ها نیاز داریم. دستگاهی که با عنوان شمشاد زن معرف حضور شما شده است.

پس با در دست داشتن هر شمشاد زنی می ‌توانید در سطح باغ و مزرعه همراه شاخه ‌های از نظم خارج شده شمشاد ها و یا هر درختچه بوته‌ ای دیگری باشید و این گیاهان زیبا را با شکل و حالت هایی که می ‌خواهید نظم دهی کنید.

جمع بندی خرید شمشاد زن بنزینی هیوندای:

اصولاً شمشاد زن در دسته ابزار های دسته اول فضا های باغبانی قرار ندارد. این ماشین در مواجهه با حجم بالایی از درختچه‌ ها مانند شمشاد ها کارایی خود را نشان می ‌دهد.

عمده موارد در خرید و فروش شمشاد زن هیوندای و شاید هر مدل از هر برند دیگری متوجه تامین نیاز های باغ ‌های خانگی و یا فضا های سبز شهری است.

زمانی که می ‌خواهیم از یک فضای سبز زیبا و منظم بهره ‌مند باشیم. شمشاد زن ها برای خلق یک فضای سبز زیبا نقش کلیدی دارند.

شمشادزن هیوندای دوزمانه

دستگاه ‌های شمشاد زن موتوری با هدف تامین نیاز ها در فضا های کشاورزی اصولاً در دسته ماشین ‌آلات ارزان‌ قیمت قرار نمی‌ گیرند.

از این ‌رو غالباً در زمان تهیه آنها همیشه یک نگاه اقتصادی حضور دارد. مانند قیمت شمشاد زن بنزینی که در دسته ماشین ‌آلات موتوری، فضای قابل توجهی را ایجاد کرده است.

با حضور چنین رویکردی در قیمت شمشاد زن بنزینی، احتمالاً بسیاری از باغبان ‌ها در کوتاه کردن شاخه های از نظم خارج شده، بر همان ابزار های دستی ای که دارند اکتفا کنند؛ اما مطمئناً این ابزار برای فضا های بزرگ باغی و یا فضا های سبز شهری بسیار مفید است.

لکن نیاز است تا به هر ترتیبی آن را تهیه نمود؛ اما بهتر است در زمان خرید شمشاد زن ها نگاه حرفه ‌ای داشته باشیم و سعی کنیم تا نیاز های خود را با حضور قدرتمندی از این ماشین ‌ها مرتفع سازیم.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5