خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

شمشه ماله تلسکوپی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شمشه ماله تلسکوپی
  • شمشه ماله تلسکوپی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

معرفی شمشه ماله تلسکوپی

یکی از وسیله هایی است که در عرصه ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. شمشه ماله تلسکوپی ساخت کشور بلژیک و از کمپانی Beton Trowel است. دلیل معروفیت این کمپانی به ساخت تجهیزاتی است که کار ساختمان سازی را آسان تر کرده. این محصول از جدیدترین و بهترین وسیله هایی است که این کمپانی به تازگی طراحی و روانه بازار کرده است.

شمشه ماله تلسکوپی به 3 بخش تقسیم می شود این سه بخش شامل گیره کنترل کننده، دستگیره و شمشه است.

معرفی کاربرد شمشه ماله تلسکوپی

زمانی که شمشه ماله های دیگر روانه بازار شدند اپراتورها برای هم سطح شدن سطح بتن، مجبور بودند خود بر روی آن قدم بگذارند این فعالیت چندان مهندسی شده نیست و امکان دارد سطح بتن از آن چیزی که انتظار می رود ناهموارتر شود، به همین دلیل این دغدغه باعث شد که بسیاری از افراد در خرید این محصول تردید کنند. هم چنین موضوع دیگری که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است عمق بتن ریزی است. بسیاری از این وسیله ها که در بازار موجود است تا یک سطح معین از عمق بتن ریزی را می توانند هموار کنند و این اصلا نمی تواند خبر خوبی برای اپراتورها باشد چون که اگر عمق بتن ریزی زیاد شود دیگر امکان قدم زدن و هموار کردن سطح آن برای اپراتورها نیست و این دو مورد مهم ترین دغدغه ها و تردیدها جهت انتخاب شمشه است.

اما با ساخت شمشه ماله تلسکوپی تمامی این دغدغه ها رفع گردید. دیگر نگران این مساله نباشید که عمق بتن ریزی زیاد باشد. این محصول می تواند به شما کمک کند که تا هر سطحی از بتن ریزی را صاف و صیقل کنید و این بهترین استفاده و کاربرد محصول تلسکوپی است.

جنس تیغه این محصول از فولاد کربن دار درست شده و همین ویژگی می تواند سطحی بسیار صاف و صیقلی شده را تحویل دهد و این اصل به خصوص برای پروژه هایی که نیاز به دقت زیاد و کافی دارند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

معرفی مشخصات فنی شمشه ماله تلسکوپی

اولین و مهم ترین گزینه در معرفی مشخصات فنی مربوط به این محصول می توان به جنس تیغه آن اشاره کرد که از فولاد کربن دار ساخته شده. تیغه یکی از مهم ترین ملزوماتی است که در شمشه ماله تلسکوپی موجود است و اگر جنس آن مناسب نباشد عمر محصول را بسیار کوتاه می کند، چون در برخورد با هر سطح ناهموار و سفتی آن کارایی خود را از دست می دهد، این در حالی است که با ساخت این دستگاه دیگر نگرانی بابت از بین رفتن و فرسایش تیغه آن نخواهیم داشت.

نکته دیگری که در تیغه محصول وجود دارد پراکندگی متناسب کربن بر روی آن است که این اصل باعث می شود که سطحی بسیار صاف را به ما تحویل دهد. این خاصیت را زمانی می توانیم بهتر مشاهده کنیم که شمشه را بر روی سیمان تازه ریخته شده بکشیم که بلافاصله متوجه یکدست شدن سطح آن می شویم. هم چنین یکی دیگر از خاصیت های مهم در تیغه این محصول، فنری بودن آن است که این خاصیت در شمشه ماله دستی وجود ندارد.

بدون شک مهم ترین کاربرد مربوط به این وسیله که آن را از سایر برندهای دیگر مجزا کرده، گیره ای است که مابین تیغه و دستگیره موجود است. وظیفه این گیره حرکت دادن تیغه است که باعث می گردد در هنگام حرکت رو به جلو و عقب شمشه، بتن را تغییر ندهد.

زمانی که این وسیله را به جلو حرکت می کنیم باعث می شود که سرتیغه به بالا حرکت کند و این مساله باعث جمع نشدن بتن در یکجا می گردد و به همین دلیل از قرار گرفتن تیغه در زیر بتن جلوگیری می کند، هم  چنین اگر شمشه ماله تلسکوپی را به عقب حرکت دهیم تیغه دیگر به سمت بالا می آید و این حرکت باعث صاف و صیقل شدن سطح بتن می گردد، این اصل مهم ترین کاربرد مربوط به این وسیله است.

یکی دیگر از کاربردهای بسیار مهم در رابطه با این محصول می توان به زاویه تیغه از سطح بتن اشاره کرد. این زاویه به گونه ای طراحی شده که باعث می شود سطح بتن یکجا جمع نگردد هم چنین به قدی تیغه به سطح بتن نزدیک است که باعث صاف شدن کامل سطح بتن ریزی می گردد و این می تواند هرگونه خلل و فرجی را در این سطح از بین ببرد.

گیره مربوط به شمشه ماله تلسکوپی باعث تراز کردن سطح بتن ریزی می شود و این اصل در شمشه ماله دستی موجود نیست به خصوص برای مواقعی که عمق بتن ریزی زیاد شود به هیچ عنوان نمی توان از این وسیله استفاده کرد و این نکته ای است که کاربرد این محصول را زیاد کرده است. طرز استفاده از گیره بسیار ساده و راحت می باشد و بدون شک هر اپراتوری می تواند از آن استفاده کند. تمامی این مسائل باعث افزایش فروش شمشه ماله تلسکوپی در جهان شده و این کمپانی بلژیکی را جهت ساخت این محصول بسیار معروف کرده است.

اما آخرین ویژگی و مزیت مربوط به شمشه ماله تلسکوپی که بدون شک آن را از سایر برندهای مشهور مربوط به این وسیله جدا کرده، گیره بلند آن است. در نگاه اول و زمانی که هر اپراتور به این دستگاه نگاه می کند متوجه بلند بودن این گیره می شود و شاید فکر کند که به راحتی می شکند و استفاده از این دستگاه را با مشکل مواجه می کند این در حالی است که مواد به کار گرفته شده در این گیره طوری طراحی شده که به هیچ عنوان و تحت هیچ نیرویی شکسته نمی شود. هم چنین طراحان این کمپانی بلژیکی جهت افزایش فروش شمشه ماله خود، این گیره را تکه تکه ساخته اند و هر تکه به دیگری متصل می شود و این قابلیت شک و تردید کاربران را جهت استفاده از این محصول از بین برده است. این نکته در هیچ کدام از دیگر محصولات شمشه ماله وجود ندارد به همین دلیل قابلیت استفاده از محصول را بسیار بالا برده است.

شمشه ماله تلسکوپی

فروش شمشه ماله تلسکوپی

شمشه ماله تلسکوپی نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای اروپایی پرطرفدار است و این شرکت بلژیکی با طراحی این محصول توانسته تحولی عظیم را در تولید قطعات و دستگاه های ساختمان سازی به وجود آورد. بدون شک در سال ها اخیر شاهد رشد چشمگیر فروش شمشه ماله تلسکوپی خواهیم بود هر چند در حال حاضر نیز خرید این محصول به نسبت سایر برندهای مربوط به این وسیله بسیار بیش تر است.

مطمئنا افراد حرفه ای و خبره در صنعت ساختمان سازی ای وسیله را برای خود انتخاب می کنند. مواد باکیفیت و مقاومی که در متریال این محصول به کار گرفته شده به همراه قابلیت ساده و راحت آن، باعث شده که این برند یکی از محبوب ترین وسیله ها در حوزه ساختمان سازی شود.

اگر در انتخاب و خرید خود در این زمینه شکی ندارید می توانید از طریق سایت نیکاکورپ سفارش خود را در جهت خرید شمشه ماله تلسکوپی انجام دهید، هم چنین کارشناسان و مشاورین ما در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5