خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

شیر برقی هیدرولیک یوتین تایوان (Yutien)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیر برقی هیدرولیک یوتین تایوان (Yutien)
  • شیر برقی هیدرولیک یوتین تایوان (Yutien)
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

درباره شیر برقی هیدرولیکی کنترل جهت یوتین تایوان

کنترل سیالات برای جابجایی تا تامین حرکت‌ های مکانیکی در تکمیل فرآیندهای اتوماسیون شده و یا استفاده در ساخت بازوهای مکانیکی را به ‌عنوان سیستم ‌های کنترل هیدرولیکی می ‌شناسند. در این سیستم ‌ها از قدرت پمپاژ سیالات تحت فشار برای تعریف انواع سیستم ‌های مکانیکی استفاده می ‌شود. از آنجا که سیالات به ‌مراتب از گازها شرایط تراکم پذیری کمتری دارند، ایجاد فشار در آنها با قابلیت طراحی سیستم ‌های مکانیکی ساده ‌تر و قدرتمندتر می ‌باشد. البته برای هدایت سیالات در هر سیستم مکانیکی نیاز به انواع شیر برقی ‌های هیدرولیک داریم. شیر برقی هیدرولیک تایوانی از برند مطرح یوتین در تیپ‌ های مختلف برای پوشش نیازهای متنوع فضاهای صنعتی طراحی شده است.

شیر برقی هیدرولیک یوتین تایوان

شیر برقی هیدرولیک تایوان یک محصول خوش‌ ساخت با درجات تحمل فشار بالای سیالات است که تحت تاثیر جریان الکتریسیته قابلیت قطع و وصل کردن مسیر عبور سیالات را دارد. این شیر برقی ‌های هیدرولیکی با استفاده از متریال مقاوم برنجی تحت تأثیر بالاترین ضرائب ایمنی در کار طراحی شده ‌اند.

هر دستگاه شیر برقی هیدرولیک برای کنترل جریان عبوری سیالات در سیستم ‌های هیدرولیکی طراحی ‌شده است. این شیر برقی ‌ها با قابلیت قطع و وصل کلی در مسیر عبور سیالات کار می‌ کنند. به ‌این ‌ترتیب یا سیال از داخل مجرای این شیر برقی ‌ها عبور می ‌کند و یا با عملکرد بوبین مربوطه، مسیر عبور سیالات به ‌طور کامل مسدود خواهد شد.

در قاعده طراحی انواع شیر برقی هیدرولیک تایوان محصول کمپانی یوتین نیز همین الگوی ساده مد نظر قرار دارد. البته یوتین برای پوشش انواع نیازها در جریان دهی سیالات، انواع شیر برقی هیدرولیک تایوانی را طراحی کرده است. اگر چه ماهیت کلی این تجهیزات یکسان است و در آنها به‌ طور کلی با عبور و یا عدم اجازه عبور سیالات مواجه هستیم؛ اما در نهایت لازم است تا دبی‌ های مختلف در جریان دهی سیالات را داشته باشیم.

هر سیستم هیدرولیکی نیاز به سطح مشخصی از عبور دبی سیالات دارد. به ‌این ‌ترتیب انواع شیر برقی ‌ها با توجه به قطر مدخل ‌های ورودی و خروجی ای که دارند، دسته ‌بندی می‌ شوند. شیر برقی ‌های کوچک با قطرهای 1/2 اینچی تا نمونه ‌های بزرگ 2 اینچی در این دسته ‌بندی قرار دارند. کمپانی یوتین نیز در جریان تولید انواع شیر برقی هیدرولیک تایوان، معیارهای متنوعی در جابجایی سیالات را با پوشش مناسب از انواع شیر برقی هیدرولیک ها تامین کرده‌ است.

انواع شیر برقی هیدرولیک تایوان محصول کمپانی یوتین 

در رده‌ بندی انواع شیر برقی به ‌دنبال تعریف ‌های متفاوتی از الگوهای متنوع در طراحی نهایی آنها نیستیم. زیرا همگی تیپ ‌ها از طراحی هر نوع شیر برقی هیدرولیکی دقیقاً یکسان است. در تمامی این تیپ ‌ها، از یک بخش الکتریکی با عنوان بوبین برای جابجایی اسپول کنترل جریان در شیر برقی هیدرولیک استفاده ‌شده است. این اسپول در فضای خانه ‌های تعریف ‌شده شیر برقی حرکت می ‌کند و با این تغییر موقعیت باعث باز و یا بسته شدن حرکت سیال در مسیرهای مشخص خواهد شد. به ‌این ‌ترتیب وقتی با انواع شیر برقی هیدرولیک تایوان مواجه هستیم، در واقع قرار است به ظرفیت‌ ها تا آرایش بوبین ها در کنترل جریان سیالات اشاره کنیم. 

انواع شیر برقی 1/4 اینچ، شیر برقی 3/8 اینچ، شیر برقی 1/2 اینچ، شیر برقی 3/4 اینچ و... در تیپ ‌های گوناگون از محصولات عرضه‌ شده برند یوتین تایوان هستند. طبعا ظرفیت جابجایی سیال باعث افزایش قیمت محصول نیز خواهد شد. به ‌این ‌ترتیب قیمت شیر برقی هیدرولیک تایوان با سایز بزرگتر در مدخل‌ های ورودی و خروجی که به جابجایی عمیق ‌تر و حجیم ‌تر سیالات می‌ انجامد، بالاتر از قیمت شیر برقی هیدرولیک تایوان با سایزهای کوچک 1/4 اینچی است. 

قاعده طراحی انواع شیر برقی هیدرولیکی تایوان 

تمامی تیپ‌ های تعریف ‌شده از انواع شیر برقی هیدرولیک تایوان با قابلیت ساده قطع و وصل جریان سیالات هستند. لذا هر شیر برقی هیدرولیک تایوانی از کنار هم قرار گرفتن دو بلوک مجزا از هم تشکیل می ‌شود. یکبخش متحرک با عنوان اسپول تحت تاثیر قدرت الکترومغناطیسی بوبین در داخل این بلوک‌ ها جابجا می ‌شود. جابجایی اسپول باعث باز شدن و یا مسدود شدن برخی از مدخل‌ های شیر برقی هیدرولیک تایوان است.

شیر برقی کنترل جهت برقی یوتین

بوبین وظیفه تامین قدرت در جابجایی اسپول را بر عهده دارد. بوبین های تعریف ‌شده برای انواع شیر برقی هیدرولیک تایوان از مدل‌ های جریان DC با سطح ولتاژ 24 ولت جریان مستقیم استاندارد فضاهای صنعتی است. تا زمانی‌ که بوبین برق ‌دار نباشد، هیچ قابلیت رانشی نیز وجود ندارد. اما در صورت عملکرد بوبین، جریان مغناطیسی قدرتمندی بر اطراف اسپول متحرک شیر برقی هیدرولیک تایوان برقرار خواهد شد که به جابجایی و تغییر وضعیت نهایی شیر برقی خواهد انجامید. 

به ‌این ‌ترتیب وقتی در میانه طراحی انواع سیستم‌ های هیدرولیکی هستید، باید جریان برق DC مناسبی را برای عملکرد نهایی شیر برقی هیدرولیک تایوان برند یوتین فراهم کرده باشید. یکخط برق ۲۴ولت DC که تحت تاثیر بخش کنترل دستی و یا اتوماتیک دستگاه قطع و وصل می ‌شود.

در هر بار قطع و یا وصل شدن جریان در مدار برق منتهی به شیر برقی مذکور، بوبین عملکردی مستقل خواهد داشت. به ‌دنبال عملکرد بوبین، حالت ‌های عبور جریان سیالات در شیر برقی هیدرولیک تایوان جابجا خواهد شد. به ‌این ‌ترتیب خیلی ساده می ‌توانیم عملکرد نهایی هر سیستم کنترل اتوماتیک شده هیدرولیکی را تحت اختیار کامل داشته ‌باشیم. 

اصول کارکرد شیر برقی هیدرولیک تایوان 

در طراحی این تیپ از محصولات صنعتی، یک کویل الکتریکی که تحت تاثیر هسته نور مغناطیس است، استفاده ‌شده است. هسته با قابلیت جابجا شدن در دامنه کوتاهی است. با برق ‌دار شدن سولونوئید تعریف ‌شده در شیر برقی هیدرولیک تایوان، هسته الکترومغناطیسی، جابجا شده و به ‌این ‌ترتیب زمینه لازم در تغییر حرکت اسپول فراهم است.

از شیر برقی هیدرولیک تایوان در مدل ‌های متنوع برند یوتین، در کنترل حرکت سیلندرهای هیدرولیکی استفاده می‌ شود. در تکمیل پروسه مکانیکی هیدرولیکی تعریف ‌شده برای جابجایی پیستون در هر سیلندر هیدرولیکی، از دو شیر برقی استفاده خواهد شد. یک شیر برقی که وظیفه تامین حرکت رو به جلوی پیستون را بر عهده دارد و شیر برقی دیگر برای تامین سیکل دوم حرکتی در جابجایی رو به عقب پیستون نصب ‌شده است. این شیر برقی هیدرولیک ها کارکردی عکس یکدیگر دارند.

کلیه مدل ‌های مختلف در تیپ ظرفیت‌ های گوناگون شیر برقی هیدرولیک تایوان با قابلیت نصب شدن در هر دوسمت سیلندرهای هیدرولیکی طراحی شده‌ اند. این شیر برقی از سرعت ‌عمل مناسب در حین تغییر موقعیت سلونوئید برای جابجایی هر چه سریعتر اسپول برخوردار است. در نتیجه می ‌تواند سرعت‌ عمل کارکردی مؤثر و عاری از عیب در سیستم‌ های هیدرولیکی را تامین نماید. 

سولونوئید تعریف ‌شده در شیر برقی هیدرولیک تایوان 

وقتی پای بررسی فنی هرشیر برقی، چه از انواع هیدرولیکی و یا  شیر برقی پنوماتیک هستید، در کل با ۲بخش مجزا اما درگیر با هم مواجه خواهید شد. بخش بدنه شیر برقی ‌ها که محل استقرار بلوک‌ ها برای هدایت مؤثر سیالات اعم از جریانات گازی و یا مایعات تحت فشار است. بخش الکتریکی در هر شیر برقی که با عنوان سولونوئید شناخته می ‌شود. سولونوئید، محل اتصال الکتریکی است. این بخش ساختاری ساده دارد و از کنار هم قرار گرفتن قاب و سیم‌ پیچ الکترومغناطیسی شونده تشکیل ‌شده است. برای شیر برقی هیدرولیک تایوان در تیپ‌ های گوناگون با ظرفیت دبی سیالات متفاوت از سولونوئیدهای ۲۴ولت جریان DC استفاده ‌شده است.

با ایجاد جریان مؤثر DC در سولونوئید ولو‌ها، جریانات الکترومغناطیسی با خاصیت‌ های آهنربایی حاصل می ‌شود. به ‌این ‌ترتیب سُنبه سولونوئید به سمت داخل کشیده خواهد شد. این جابجایی مکانیکی سُنبه سولونوئید باعث جابجایی اسپول در شیر این شیر برقی هیدرولیک خواهد شد. برای طراحی شیر برقی هیدرولیک تایوان محصول برند یوتین از سولونوئیدهای با کیفیتی که قابلیت قطع و وصل بی‌ پایان دارند، استفاده ‌شده است. این سولونوئیدهای ۲۴ولتی با قابلیت مانور بالا در پذیرش ولتاژ با تلرانس سنگین هستند. در عین ‌حال نسبت ‌به فرمان ‌های سیگنال شده از طرف سیستم کنترل مرکزی دستگاه عملکردی مؤثر و پاسخی با سرعت مناسب دارند.

زمینه ‌های کاربردی شیر برقی هیدرولیک تایوان 

قاعده اصلی در طراحی هر نوع شیر برقی سیالات اعم از سیالات گازی و یا مایعات تحت فشار در کنترل جریان سیالات است. برای همین است که در فضاهای صنعتی از این شیرها به ‌اصطلاح ساده شیر کنترل هم یاد می‌ شود. اما وقتی پای کنترل سیالات با حالت‌ های مایع پرفشار مانند عموم سیستم‌ های هیدرولیکی در میان است، زمینه‌ های طراحی انواع شیر برقی، شرایط متفاوتی می‌ گیرد. زیرا در این حالت باید سیالات پرفشار و غیر متراکم شونده را کنترل کنیم. در این ‌صورت استحکام بالای بدنه از شرایط ضروری در طراحی انواع شیر برقی هیدرولیک می ‌باشد. 

به ‌طور کلی زمینه کاربردی انواع شیر برقی هیدرولیک تایوان از سری محصولات یوتین در تکمیل بازوهای مکانیکی برای انجام فرآیندهای اتوماسیون شده است. شیر برقی هیدرولیک تایوان با ضریب تحمل فشار بالای ۳۰۰بار از جمله محصولات قدرتمند بازار است که قابلیت استفاده شدن در سنگین‌ ترین بازوهای مکانیکی و یا پیچیده ‌ترین فرآیندهای هیدرولیک صنعتی را دارد. 

شیر برقی 1/4 اینچی از کمپانی یوتین تایوان کوچکترین سری طراحی‌ شده برای این برند است که قابلیت پمپاژ سیالات تا ۴۰لیتر در دقیقه را دارد. این مدل ‌ها با قابلیت تحمل فشار حداکثر ۳۵۰بار طراحی شده‌ اند. طبعا در مدل ‌های حجیم ‌تر مانند شیر برقی  3/8 اینچ و یا شیر برقی 1/2 اینچ می‌ توانیم سطح دبی تحت فشار بالاتری داشته ‌باشیم. در عین ‌حال مدل حجیم و خوش ‌ساخت شیر برقی 3/4 اینچ از برند یوتین تایوان با قابلیت جابجایی حداکثر ۸۰لیتر در دقیقه از مدل ‌های بزرگ ‌جثه است که رده قابلیت ‌های حرفه ‌ای برای حضور در فرآیندهای بزرگ صنعتی را دارد.

عموم این شیر برقی ‌ها برای مصارفی مانند تکمیل بازوهای مکانیکی، حضور در صنایع سنگین اعم از کارخانجات تولید فولاد و سیمان، استفاده در تکمیل ماشین‌ آلات ساختمان ‌سازی و مورد استفاده در عموم صنایع برای جابجایی حجمی گسترده اما تحت کنترل سیالات کاربرد دارد.

مزایای شیر برقی هیدرولیک تایوان از برند یوتین 

  1.     این شیر برقی هیدرولیک تایوانی ‌ها در تمام مدل‌ ها قابلیت پذیرش فشار بالای سیالات را دارد. آنها در سنگین ‌ترین شرایط تعریف ‌شده سیستم ‌های هیدرولیکی همچنان مطمئن و پایدار هستند.
  2.     جریان سیالات در عبور از شیر برقی هیدرولیک تایوان برند یوتین، با کمترین افت فشار همراه است. لذا حضور این شیرهای قدرتمند کمترین تأثیری در جریان سیال تعریف ‌شده برای سیستم‌ های هیدرولیکی را دارد. زیرا با مینیمم افت فشار سیال همراه است.
  3.     از اتصالات الکتریکی با درجه امنیت و کیفیت رده ‌بالا طراحی شده ‌اند. سولونوئیدهای ولتاژ DC قابلیت ‌های کار امن و مطمئن دارند. این سولونوئیدها از ویژگی و توانمندی عملکرد بی‌ نهایت برخوردار هستند و با قطع و وصل شدن دمای دائمی داغ نمی ‌کنند.
  4.     برند یوتین تایوان در سطح بازارهای داخلی از میزان خدمات پس‌ از فروش مناسبی برخوردار است.

انواع مدل ‌های شیر برقی هیدرولیک تایوان از برند یوتین با قابلیت های رده‌ بالای صنعتی در تکمیل حلقه‌ های پرقدرت سیستم‌ های هیدرولیکی طراحی شده ‌اند. مدل ‌ها با ظرفیت ‌های گوناگون از این سری محصولات تایوانی برای پوشش هر نوع سطح نیازی در فضاهای صنعتی کارایی دارند. البته نکته کلیدی در بررسی قیمت شیر برقی هیدرولیک تایوان است. 

با در نظر گرفتن قابلیت ‌های کاربردی و تحمل فشار کاری ایده ‌آل، در عین طراحی خوش ‌ساخت و متنوع از شیر برقی هیدرولیک تایوان باید تمامی مدل‌ ها را با درجات کاربردی فوق صنعتی در نظر داشته ‌باشیم. در این ‌میان قطعا می ‌توانیم فاکتور قیمت شیر برقی هیدرولیک تایوان را با الگوی مصرف فوق حرفه ‌ای آن به‌ عنوان یکفاکتور نه ‌چندان تاثیرگذار در نظر داشته باشیم.

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
کاربر میهمان

تایید و ارسال
انصراف
دیدگاه کابران:
    نمایش دیدگاه‌های بیشتر

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5