خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

شیلنگ سمپاش پانافلکس کره

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

شیلنگ سمپاش کره‌ ای پانافلکس با قطر ۱۰ میلیمتری کاملا مناسب برای نصب در مدل ‌های تراکتوری است.

البته از آن می توانید با هدف استفاده با عنوان شیلنگ سمپاش زنبه ای نیز بهره مند باشید.

شیلنگ سمپاش پانافلکس، مطمئن و حرفه ای در کار

برای سمپاشی در مزارع و باغات بسیار بزرگ، مدل های متنوع از سمپاش فرغونی تا زنبه ای را طراحی کرده اند.

این گونه از سمپاش ها با بهره ‌مندی از قدرت بالای موتور های بنزینی قادر هستند تا قدرت پمپاژ بالایی را تامین نمایند.

فقط کافیست تا آنها را در مرکز یک فضای زراعی قرار دهید. آنگاه می توانید با کمک شیلنگ هایی طویل قدرت پمپاژ این سمپاش را در سطح وسیعی از مزرعه بگسترانید.

البته برای این کار نیاز به استفاده از شیلنگ سمپاش مناسبی دارید.

لکن شیلنگ سمپاش مناسب دارای چه مشخصه هایی است؟ آیا می ‌توان از هر نوع شیلنگی با هدف نصب بر سمپاش‌ های فرغونی استفاده کرد؟ قطعاً این طور نیست.

برای بهره مندی از قدرت بالای سمپاش های فرغونی و رساندن کامل سموم نباتی به پای گیاهان مزرعه نمونه های تخصصی از شیلنگ سمپاش ها طراحی شده است.

مانند شیلنگ سمپاش پانافلکس از کشور کره که یکی از بهترین های بازار است.

بررسی فنی شیلنگ سمپاش پانافلکس کره ای

برند های مطرح در تولید انواع سمپاش فرغونی، غالباً قدرت قابل توجهی را همراه این محصول خواهند کرد. قدرتی که باید توسط بهره مندی از یک شیلنگ سمپاش استاندارد مهار شده و کاملا اصولی تا پای گیاهان کشیده شود.

در محصول مورد نظر ما که شیلنگ سمپاش کره ای از برند پانافلکس می باشد، شاهد یک شیلنگ با متریال مخصوصی هستیم. شیلنگی که در طول های استاندارد ۵۰ متری عرضه شده است.

شیلنگ سمپاش کره‌ ای پانافلکس با قطر ۱۰ میلیمتری کاملا مناسب برای نصب در مدل ‌های تراکتوری است.

البته از آن می توانید با هدف استفاده با عنوان شیلنگ سمپاش زنبه ای نیز بهره مند باشید. این مدل از شیلنگ سمپاش کره ای قادر است تا برای شما ظرفیت سمپاشی تا حداکثر ۵۰ لیتر در دقیقه را حاصل آورد.

از طرفی با ظرفیت تحمل فشار تا حداکثر ۳۰۰ بار کاملاً مناسب برای نصب بر قدرتمندترین مدل ها از انواع سمپاش فرغونی تا مدل های زنبه ای می باشد. شیلنگ سمپاش مذکور با وزن 8 کیلوگرم عملا چندان سنگینی خاصی ندارد.

لذا در صورت استفاده برای یک سمپاش زنبه ای مانع جدی برای قدرت مانور بالای شما نخواهد شد.

تحلیل ایده استفاده از سمپاش های فرغونی

در آشنایی با شلنگ سمپاش کره ای از برند پانافلکس ممکن است این طور سوال پیش آید که اصولاً چرا لازم است تا از مدل سمپاش های قدرتمند فرغونی با هدف نصب در تراکتور ها استفاده کنیم؟ آیا نمی توان با بهره مندی از یک دستگاه سمپاش ساده تر مانند مدل‌ های موتوری و یا شارژی نیاز خود در آفت زدایی مزارع تا باغات را مرتفع نمود؟

پاسخ در بزرگی سطح مزارع و یا ارتفاع بالای درختان در باغات می باشد. زمان در انجام عملیات های سمپاشی اهمیت بالایی دارد. چرا که آفات نباتی اعم از انواع بیماری ها تا حشرات منتظر ما نمی ‌نشینند.

آنها آماده اند تا در اندک زمانی تمام محصولات زراعی و یا باغی ما را نابود کنند. یک سمپاش ساده دستی تا مدل های موتوری هرگز قادر نیست تا بتواند سرعت عمل لازم برای سمپاشی سطح بزرگی از زمین ‌های زراعی را تامین نماید.

چنین فضا هایی به دستگاه سمپاش های قدرتمندتری نیاز دارند. مانند سمپاش های فرغونی و یا زنبه ای که همراه با بهره ‌مندی از موتور های بنزینی قدرتمند با حضور دو نازل برای خروجی سمپاش ها می توانند با سرعت بالای بیشتری سطح مزارع را سمپاشی کنند.

اصول طراحی سمپاش فرغونی و یا زنبه ای در مرکزیت موتور سمپاش همراه با بهره مندی از شیلنگ سمپاش های طولانی می باشد.

در این ایده به جای آنکه بخواهید مانند سمپاش های قابل حمل، تمامیت دستگاه را بر دوش گرفته در سطح مزرعه حمل کنید، موتور به همراه پمپ سمپاش و البته مخزن در یک مکان خاص مستقر شده و قدرت سمپاشی از طریق شیلنگ سمپاش های طولانی در سطح مزرعه توسعه پیدا می ‌کنند.

هر سمپاش فرغونی و یا مدل های زنبه ای از پمپ‌ هایی با توان تامین دو خروجی بهره‌ مند هستند. هر کدام از این دو خروجی می توانند ظرفیت سمپاشی بالایی داشته باشند.

برای هر کدام از این دو خروجی می توانید از دو شیلنگ سمپاشی بهره مند باشید. شیلنگ سمپاشی های مذکور غالباً در طول های استاندارد ۵۰ الی ۱۰۰ متر طراحی می‌ شوند.

به این ترتیب همراه با دو خروجی و استفاده از دو شیلنگ سمپاش زنبه ای و یا فرغونی توانایی سمپاشی سطح مزارع تا باغات به شعاع ۵۰ الی ۱۰۰ متر را پیدا خواهید کرد. این توانایی معرف قدرت مانور بالای شما می باشد.

مشخصه های شیلنگ سمپاش ایده آل

در مقدمات امر متوجه اهمیت استفاده از دستگاه سمپاش فرغونی و یا زنبه ای شده اید. دستگاه ‌هایی که می‌ توانند سطح بزرگی از زمین های زراعی را با سرعت عمل بالایی سمپاشی کنند.

در ادامه مطرح کردیم که این سمپاش ها در کنار شیلنگ سمپاش های استاندارد است که قادر به تامین چنین قدرتی هستند.

حال می خواهیم مطرح کنیم که اصولا شیلنگ سمپاش استاندارد چیست؟ آیا می ‌توان از هر شیلنگی برای این منظور استفاده کرد؟

سمپاشی عملیات بسیار خطیری در سطح مزارع می باشد. در این عملیات لازم است تا شما برای تمام گیاهان تا درختان سطح باغ و مزرعه مقدار مشخصی از سموم نباتی تهیه کرده باشید.

هر گونه عدم تعادل در ماجرای سمپاشی قطعاً مانع از دفع کامل آفات و یا آسیب جدی برای گیاهان خواهد بود. از این رو باید مطمئن باشید که در طول مسیر سمپاشی هیچ گونه نشتی از سموم نباتی حادث نخواهد شد.

یکی از مشخصه های اصلی در طراحی شیلنگ سمپاش ایده ‌آل مقاومت بالای آنها در برابر حوادث محیطی است. اصولاً قطر جداره شیلنگ سمپاش معرف قدرت تحمل آن در برابر شرایط سخت کاری می باشد.

در ادامه برای معرفی مشخصه ‌های ایده آل از یک شیلنگ سمپاش کافی است نگاهی کوتاه بر قدرت خروجی پمپ ها در دستگاه ‌های سمپاش زنبه ای و یا فرغونی داشته باشید.

موتور های قدرتمند بنزینی قادر هستند تا سطح فشار بالایی را در خروجی خود تولید کنند.

این فشار بالا آنچنان است که قطعاً هر شیلنگی نمی ‌تواند در مقابل آن تاب تحمل لازم را داشته باشد. شیلنگ سمپاش ایده ‌آل باید بتواند از پس تحمل فشار بالای تولید شده در خروجی سمپاش برآید.

یکی دیگر از شرایط کلی حاکم بر عملیات سمپاشی، جابجایی‌ های بسیار سریع نازل ها می باشد. سطح مزرعه و یا باغ بسیار بزرگ است و لازم است تا در مقام یک سمپاش بتوانیم با سرعت عمل بالایی همراه باشیم.

لذا نیاز به قدرت مانور بالایی داریم. حضور یک شیلنگ با انعطاف بالا می ‌تواند چنین قدرت مانوری را تولید کند.

به این ترتیب در تشریح یکی دیگر از ایده آل ها برای معرفی شیلنگ سمپاش ایده ‌آل متوجه قدرت انعطاف بالای آنها هستیم.

در نهایت با مطرح کردن تمام این ایده آل ها، ما از یک سمپاش فرغونی و یا زنبه ای رسیدن به حداکثر فضای سمپاشی را می ‌خواهیم.

موتور های بنزینی تا پمپ های قدرتمند نصب شده در طراحی انواع سمپاش های زنبه ای و فرغونی قادر به تامین قدرت لازم برای رسیدن به چنین مانور بالایی هستند.

لکن لازم است تا با بهره مندی از شیلنگ های طولانی به طور کامل محلول سموم نباتی را به هر نقطه از زمین زراعی برسانیم. از این رو یک شیلنگ سمپاش ایده ‌آل باید از طول بلند و کافی بهره مند باشد.

طراحی استاندارد انواع شیلنگ سمپاش برابر با طول های ۵۰ الی ۱۰۰ متر می باشد. بهتر است بدانید که لازم است تا در تمام عملیات ‌های سمپاشی از شیلنگ سمپاش های یک تکه استفاده شود. هر گونه برش و یا اضافه شدن طول شیلنگ سمپاشی با استفاده از انواع بست های فلزی خطر نشتی محلول سموم نباتی را به دنبال دارد. موضوعی که هرگز مورد تایید عملیات استاندارد سمپاشی قرار نخواهد گرفت.

از طرفی کمتر شیلنگی در هر هدفی که تولید شده باشد، همراه با ابعاد ۵۰ الی ۱۰۰ متری خواهد شد. مادامیکه اصولاً طراحی مدل های متنوع از شیلنگ سمپاش زنبه ای و فرغونی با ابعاد بزرگ از ۵۰ متر الی ۱۰۰ متر می ‌باشد.

آخرین ویژگی قابل توجه در تحلیل یک شیلنگ سمپاش ایده آل در تامین قدرت فشار پایین سموم نباتی است. این شیلنگ ها وظیفه انتقال سموم نباتی آن هم تحت فشار بالای خارج شده از پمپ سمپاش های فرغونی و زنبه ای را بر عهده دارند.

خروجی سموم در دستگاه سمپاش فرغونی و یا زنبه ای به خودی خود صاحب سطح فشار بسیار بالایی است؛ اما در صورت استفاده از شیلنگ نامناسب با قطر های بالا در طول ۵۰ الی ۱۰۰ متر یقیناً سطح فشار ایده ‌آل را از دست خواهیم داد. شیلنگ سمپاش ایده آل می تواند قدرت فشار بالای تولید شده در دستگاه ‌های سمپاشی را برای طول بالایی از ابعاد زمین های زراعی ثابت نگه دارد.

شما می توانید با بهره مند شدن از یک شیلنگ سمپاش ایده ‌آل همان قدرت پاشش تولید شده در خروجی پمپ سمپاش فرغونی و یا زنبه ای را در ابعاد بزرگ از ۵۰ الی ۱۰۰ متر آن طرف تر داشته باشید. این ویژگی با قطر استاندارد و البته اندک ۸ الی ۱۰ میلیمتری تامین خواهد شد.

قطر اندک در طراحی شیلنگ سمپاش به نوعی ضامن بقای فشار تولید شده در خروجی پمپ دستگاه سمپاش زنبه ای می باشد. البته این قطر اندک در طول های ۵۰ متری مانع از افزایش حجم شیلنگ نیز خواهد شد.

ویژگی های ایده آل در شیلنگ سمپاش پانافلکس

شیلنگ سمپاش تولید شده از برند مطرح پانافلکس کره ای در شرایط مطلوبی می‌ تواند حداکثر ایده ‌آل‌ های مطرح شده را تامین نماید. شما در طراحی این شیلنگ سمپاش شاهد بهره مندی از متریال بسیار مقاوم PVC هستید.

این متریال با انعطاف بالا قادر است تا از پس تحمل انواع ضربات محیطی برآید. از طرفی متریال PVC به کار رفته شده در طراحی تا ساخت شیلنگ سمپاش پانافلکس از نمونه های ضد UV می باشد.

به این ترتیب می توانید با استفاده از این مدل شیلنگ سمپاش در هر آب و هوایی و با در نظر گرفتن هر سطح سختی محیطی کاملاً مطمئن از استحکام لازم، عملیات سمپاشی را نهایی کنید.

در سوی دیگر ماجرا طراحی مقاوم و ایده ‌آل شیلنگ سمپاش پانافلکس آنها را کاملاً مطلوب برای نصب در ظرفیت های متنوع از قدرت دستگاه ‌های سمپاش فرغونی و یا زنبه ای کرده است.

این شلنگ سمپاش کره ای ظرفیت تحمل 160 کیلوگرم فشار را دارد.

این مقدار برای تامین قدرت کاری هر یک از مدل های متنوع سمپاش فرغونی و یا سمپاش زنبه ای مناسب است.

در ادامه از تحلیل مشخصه های فنی شیلنگ سمپاش پانافلکس کره ای، شاهد محصولی با سطح انعطاف بسیار بالایی هستیم. این شیلنگ به راحتی جمع شده و با انعطاف بالایی که دارد به خوبی در سطح مزرعه و در میان گیاهان همراه با باغبان گسترده خواهد شد.

شیلنگ سمپاش مذکور در طول استاندارد 50 متری طراحی شده است. از این رو به خوبی می تواند سطح بزرگی از زمین های زراعی را پوشش داده باشد و در نهایت در طراحی این شیلنگ شاهد بهره مندی از قطر ۱۰ میلیمتری هستیم.

این قطر استاندارد ضامن بقای فشار سطح بالای تولید شده در خروجی سمپاش فرغونی است و در عین حال کاملاً مناسب برای نصب در اهداف تراکتوری می‌ باشد.

به این ترتیب همراه با شلنگ سمپاش پانافلکس اصل کره ای از یک مدل شلنگ سمپاش ایده ‌آل و کاملاً استاندارد بهره ‌مند هستیم که قادر است ما را در سطح بزرگی از انواع زمین های زراعی یاری کند. مادامیکه از تمام شرایط ایده ‌آل در کار مطمئن هستیم.

شیلنگ سمپاش پانافلکس کره‌ ای در سطح بازار

در سطح بازار که باشید، شاهد طیف بزرگی از برند های مطرح در تولید شیلنگ سمپاش خواهید شد. طیف بزرگی که باعث خلق لیست قیمت شیلنگ سمپاش شده است.

به هر حال هر برندی با توجه به سابقه تا کیفیت محصولات خود، قیمتی را برای آنها در نظر خواهد گرفت که در نهایت شما را در مقابل لیست قیمت شیلنگ سمپاش قرار خواهد داد.

اصولاً در خرید شیلنگ سمپاش نیازی نیست تا چندان توجهی در مدل دستگاه سمپاش داشته باشید. چرا که انواع شیلنگ سمپاش را برای دستگاه‌ های سمپاش فرغونی تا زنبه ای طراحی می کنند. این دو مدل دستگاه سمپاش در ایده های طراحی تقریبا یکسان هستند.

تنها در حضور و یا عدم حضور مخزن سمپاش با یکدیگر متفاوت می باشند. لذا در بهره مند شدن از یک شیلنگ سمپاش ایده ‌آل تقریباً شرایط یکسانی دارند.

از این رو در هنگام خرید می توانید نگاه مشترکی برای شیلنگ سمپاش زنبه ای تا فرغونی داشته باشید.

شیلنگ سمپاش پانافلکس با قطر ۱۰ میلیمتری که کاملاً مناسب اهداف با حمل تراکتوری می باشد، یک نمونه ایده آل برای نصب در هر دو مدل مذکور است.

ساخت شیلنگ سمپاش پانافلکس از جنس PVC است. این متریال باعث کیفیت مطلوب در کنار رنج منطقی قیمت شیلنگ سمپاش مذکور شده است.

بهتر است بدانید که متریال PVC از بهترین ایده ها در طراحی انواع شیلنگ های خاص و مقاوم می باشد.

چرا که PVC از متریال های ارزان قیمت با سطح دسترسی بالا است و به آسانی در مسیر تولید قرار می ‌گیرد.

در عین حال می تواند سطح کیفی بسیار بالایی را تولید نماید. این همه تاثیر مستقیم بر کیفیت تا قیمت شیلنگ سمپاش خواهد گذاشت.

به هر صورت اگر در سطح مزرعه همراه با یک شیلنگ سمپاش پانافلکس کره ای هستید، مطمئن باشید که شما از یک شیلنگ سمپاش با سطح کیفی برتر در طراحی ساده و کاربردی با مقاومت بالا بهره مند شده اید.

شیلنگی که با در نظر داشتن حداکثر استاندارد های جهانی تولید و عرضه می ‌شود.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5