خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

شیلنگ سمپاش کشاورزی چینی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

بررسی شیلنگ سمپاش کشاورزی چینی

شیلنگ سمپاش یکی از اصلی ترین کالا های استراتژیک در فضا های بزرگ زراعی می باشد. در یک زمین بزرگ کشاورزی که قرار است حجم بالایی از محصولات کشاورزی را روانه بازار کنند، تهدید انواع آفت ‌ها حضوری همیشگی است.

برای همین است که مقوله سمپاش، آن هم با سرعت عمل بالا به طور جدی مورد توجه تمامی کشاورزان حرفه ای قرار خواهد گرفت.

از این رو آنها می‌ دانند که جدا از تامین یک دستگاه سمپاش قدرتمند، نیاز به یک شیلنگ سمپاش کارآمد نیز دارند. در این بین همراه با طیف بزرگ برند ها، شلنگ سمپاش چینی نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

چینی ‌ها در این سال ‌های اخیر نشان داده اند که مستعد تولید هر چیزی هستند. آنها گاهاً در کیفیت های برتر و گاهاً با عدم سطح رضایت نسبی محصولات خود را روانه بازار های هدف کرده اند.

به هر صورت چینی ها در عرصه تولید لوازم کشاورزی نیز قدرتمند ظاهر شده‌ اند و در این بین شلنگ سمپاش چینی توجه بسیاری را به سمت خود جلب می کند.

نام چین اندکی این نگاه های متوجه را دچار تردید خواهد کرد. اینکه آیا می توان به کیفیت گنجانده شده در شیلنگ سمپاش چینی اعتماد نمود؟

برای شما که قصد تهیه شیلنگ سمپاش را دارید، اطلاع از مشخصه های فنی تمام محصولات بازار امری جدی و حیاتی خواهد شد.

از این رو باید قبل از هر چیز، دیدی کلی نسبت به یکی از متداول ترین نمونه های بازار یعنی شیلنگ سمپاش چینی داشته باشید.

آشنایی با شیلنگ سمپاش تولید کارخانجات چینی

همان طور که از نام این محصول پیدا است، شیلنگ سمپاش مذکور ساخت کشور چین بوده و همراه با دیگر محصولات متنوع از صنایع داخلی این کشور، حضور پررنگی در سطح بازار های داخلی دارد. شیلنگ سمپاش چینی به نسبت از رقبای کره ‌ای و یا ژاپنی خود ارزانتر است.

این قیمت کمتر شلنگ سمپاش چینی می تواند در مقام یک برگ برنده باشد؛ اما آیا قیمت تنها ملاک برای تعیین سطح کیفی است؟

هر چند قیمت بالاتر گاها معرف کیفیت برتر نمی باشد؛ بلکه گاها نام برند و یا کشور سازنده تاثیر مستقیم بر قیمت خواهد گذاشت.

با این همه جدا از بحث قیمت در زمان خرید شیلنگ سم پاش چینی، بهتر است نگاه خود را اندکی بسط داده و این محصول را از منظر فنی تری بررسی کنیم.

مشخصه های فنی در آشنایی با شیلنگ سمپاش چینی

شیلنگ سمپاش چینی تماماً از متریال با کیفیت PVC ساخته شده است. این متریال سطح انعطاف مناسبی را برای شیلنگ مذکور به همراه دارد.

از طرفی با حضور متریال PVC شاهد وزن کمتری در طراحی نهایی آن هستیم. به این ترتیب می ‌توانید در یک وزن کمتر، شیلنگ سمپاش چینی را در طول های بیشتری داشته باشید.

شیلنگ سمپاش چینی در مدل های دو لایه عرضه شده است. لایه ‌های درونی از متریال نرم تر برای ایجاد قدرت انعطاف بالا در نظر گرفته شده است.

این لایه آنچنان نرم و منعطف است که می ‌تواند در مقابل هر گونه خم شدگی، تنش و یا پیچ و تاب خوردن دوام بیاورد.

در چنین حالتی احتمالاً در سطح لایه اول که از متریال سخت تری ساخته می‌ شود، شاهد ترک هایی باشید؛ اما در بطن شیلنگ سمپاش چینی در حضور لایه منعطف داخلی هیچ گونه شکستگی و یا نشتی ایجاد نخواهد شد.

لایه بیرونی در طراحی شیلنگ سمپاش چینی از متریال های سختی با هدف ایجاد مقاومت بالاتر در مقابل انواع شرایط نامساعد جوی مانند سرما و گرما انتخاب شده است.

در امتداد این وجه کارآمد برای طراحی شیلنگ سمپاش چینی شاهد استفاده از متریال ها با حداقل اثرپذیری از مواد شیمیایی در ساخت آن هستیم.

جداره داخلی شیلنگ سم پاش چینی تقریباً هیچ تاثیر مستقیمی از انواع ترکیبات شیمیایی سموم نباتی نخواهد دید. این موضوع باعث تاخیر جدی در مسیر فرسایش آن خواهد شد.

سایز در طراحی شیلنگ سمپاش چینی

شیلنگ های سمپاش در دست اقلام مصرفی هستند. لذا باید بتوانند به ترتیبی کارآمد در اختیار انواع دستگاه سمپاش با هدف استفاده در سطح زمین های زراعی قرار گیرند. از این رو در طراحی آنها دو نکته کلیدی دیده می ‌شود.

اول آنکه آنها باید توانایی نصب شدن بر انواع سمپاش های فرغونی و یا زنبه ای متداول در سطح فضا های زراعی را داشته باشند و دوم آنکه توانایی تامین پاشش سوم در سطح بزرگی از فضای هدف بدون نیاز به جابجایی دستگاه سمپاش را تامین نمایند.

این دو ایده در طراحی هر مدل شیلنگ سم پاش استاندارد دیده می ‌شود. مانند طراحی شیلنگ سمپاش چینی که همراه با سایز های 8.5 و ۱۰ اینچی در کلاف های ۵۰ الی ۱۰۰ متری تولید شده اند.

قطر 8.5 و ۱۰ اینچی از سایز های استاندارد برای اتصال اصولی شیلنگ سمپاش چینی به تمام سمپاش های فرغونی و البته زنبه ای می باشد؛ اما برای تامین نیاز دوم، یعنی سطح دسترسی بالا برای رساندن سموم به تمام فضا ها در یک مزرعه بزرگ زراعی انتخاب ابعاد ۵۰ الی ۱۰۰ متری، سایز های مناسبی هستند.

این سایز ها معرف قدرت مانور ۵۰ الی ۱۰۰ متری در حین کار با هر مدل از سمپاش فرغونی تا زنبه ای می باشند.

آیا شیلنگ سمپاش چینی وجهه ایده ‌آلی دارد؟

همه ما در مواجه شدن با یک کالای چینی گاها احساس مواجه بودن با یک کالای نه چندان مطمئن را داریم.

لکن چینی ‌ها در تولید محصولات صنعتی و حتی کشاورزی متوجه کارایی محصول هستند. از این رو در مقام تولید کننده کالا های کشاورزی هرگز تلاش برای کاهش سطح کیفی از کار ندارند.

چنین رویکردی در تولید شیلنگ سمپاش چینی دیده می شود. آنها از متریال بسیار با کیفیت PVC با سطح مقاومت مطلوب ساخته شده اند.

طراحی دو لایه با در نظر گرفتن درجات انعطاف بالا همراه با مقاومت کاملی در مقابل انواع ناملایمات جوی وجه برتری در طراحی شیلنگ سمپاش های چینی می باشد.

یکی از ایده آل ها در این محصول تامین مقاومت کافی در مواجه شدن با سطح فشار بالای سیال خروجی از نازل پمپاژ سمپاش موتوری است.

شیلنگ سمپاش چینی قابلیت تامین حداکثر فشار قویترین موتور پمپ ها در طراحی سمپاش های فرغونی و زنبه ای را دارد.

از طرفی در ابعاد کافی می ‌تواند سطح بزرگی از هر نوع فضای زراعی تا مکان ها مانند دامپروری ها، مرغداری ها، کارخانجات و حتی فضا های پیچیده شهری را پاسخگو باشد.

این همه ما را توجیه خواهد کرد که در مواجه شدن با شیلنگ سمپاش چینی همراه محصولی هستیم که می ‌تواند سطح انتظارات حرفه ای هر فضای زراعی را تامین نماید و در عین حال قابلیت کارایی بالا در کنار عمر طولانی داشته باشد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5