خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

شیلنگ ویبراتور پشتی هوندا

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیلنگ ویبراتور پشتی هوندا
  • شیلنگ ویبراتور پشتی هوندا
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

شیلنگ ویبراتور دستگاهی است ،که با ایجاد لرزش در بتن با استفاده از موتور باعث متراکم سازی آن می‌شود.با ایجاد ارتعاش در بتن آب اضافی در آن از بین رفته در نتیجه تراکم و مقاومت بتن افزایش می یابد. شیلنگ باید دارای ویژگی هایی از جمله مقاومت بالا و انعطاف پذیری خوبی داشته باشد.

شیلنگ در سایز های مختلف 1 اینچ تا 3 اینچ و در برند های متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرد. از انواع مختلف شیلنگ بر اساس نوع و ساختار می‌توان به شیلنگ ویبراتور برقی بادی بنزینی و… اشاره کرد.  نوع شیلنگ ، سایز آن بر اساس اینچ ، قدرت و فرکانس از جمله نکات مهمی است که در انتخاب شیلنگ باید توجه داشت.

شیلنگ ویبره بتن را به خوبی و به صورت عمقی به ارتعاش درآورده و بتنی یکدست را ایجاد می‌کند. مدت زمان مورد نیاز برای ویبره کردن به فرکانس این ابزار بستگی دارد. به صورت کلی هر چه فرکانس بالاتر باشد، زمان کمتری برای ویبره زنی نیاز خواهد بود.

شیلنگ ویبراتور بتن دارای سایزهای مختلف و توانهای مختلف عرضه می‌شوند. این سایز بندی به ترتیب عبارت است از 1 ،5/1 ، 2 ،3 اینچ که با انواع برند های مختلف ساخت کشورهایی مانند ایران ، کره ، چین ، ایتالیا ، اسپانیا و غیره… در بازار موجود می‌باشند.

بخش‌های مختلف شیلنگ ویبراتور

شیلنگ ویبراتور دریلی به طور کلی از سه بخش محرک انعطاف پذیر و پوشش و پوکر تشکیل شده است. لایه داخلی از جنس لاستیک مقاوم و همچنین یک لایه تقویت کننده ساخته شده است.

پوکر یا قسمت فلزی بیرونی در نوک شیلنگ های ویبراتور قرار دارد که در بتن فرو رفته و عملیات اصلی انتقال ارتعاش به بتن را انجام می‌دهد. محرک انعطاف پذیر نیز باعث چرخش میله مرکزی می‌شود. بر اثر دوران میله مرکزی یک قطعه فلزی که با میله در اتصال می‌باشد به پوشش فلزی ضربه می‌زند و باعث ارتعاش آن می‌شود.

نیروی لازم برای کارکرد شلنگ ویبره از مولد های ویبراتور از انواع برقی، مکانیکی یا بادی تولید می‌شود. نیروی حاصله از طریق شیلنگ به پوکر می رسد و با ایجاد گشتاور، میله پوکر با سرعت زیاد به چرخش در می‌آید و پوکر را به لرزش در آورده یا به اصطلاح ویبره می زند.

کاربرد شیلنگ ویبراتور پشتی هوندا

با اینکه در تعریف فوق گفتیم که کاربرد شیلنگ ویبراتور پشتی هوندا متراکم سازی است اما این تنها کاربرد شیلنگ ویبره به شمار نمی‌رود. هدف از ایجاد لرزش و ارتعاش (ویبراسیون) توسط شیلنگ ویبراتور می‌تواند یکی از دو کاربرد ذیل باشد:

– متراکم سازی بتن از طریق هواگیری (خارج کردن حباب‌های هوا و همچنین خلل و فرج موجود در بتن)

– مخلوط سازی لیفت های مختلف بتن در سطح بتن نما در داخل یک توده سخت واحد با یکدیگر تا جایی که هیچ حباب هوا و یا خط لیفتی در آن وجود نداشته باشد.

شیلنگ ویبراتور پشتی هوندا

نحوه عملکرد شیلنگ ویبراتور پشتی هوندا

شیلنگ ویبراتورها از یک قسمت به نام پوکر تشکیل شده اند، که در حقیقت حرکت دورانی که می‌تواند از نیروی الکتریکی، مکانیکی یا پنوماتیک تأمین شود را دریافت و آن را تبدیل به ضربه و ارتعاش می‌کند، قسمت پوکر در سر شیلنگ قرار داشته و قسمت اصلی است که با بتن در تماس بوده و عمل ارتعاش و از بین بردن حباب های موجود در بتن را انجام می‌دهد.

موارد استفاده شیلنگ ویبراتور پشتی هوندا

تلفیق بتن تازه قرار داده شده با یک ویبراتور یک فرآیند نسبتاً ساده و سر راست است. ویبراتورها از ایجاد مشکلات آینده که ممکن است در اثر ارتعاشات نادرست ایجاد شود ، جلوگیری می کند.

بتن تازه قرار داده شده می‌تواند حاوی 5 تا 20 درصد هوای محصور باشد و در نهایت تراکم بتن را کاهش می‌دهد. بتن با درصد بالایی از هوای به دام افتاده احتمالاً از مقاومت و كاهش نفوذ پذیری كمی خواهد داشت و این باعث می‌شود دوام بتن كاهش یابد.

فرکانس بر توده های سبک تر ، حرکت شن و ماسه و دوغاب در اطراف سنگدانه تأثیر خواهد گذاشت و در نهایت باعث روان شدن ملات می‌شود. دامنه حداکثر فاصله ای است که یک نقطه از سر ارتعاش از موقعیت استراحت خود حرکت می کند.

ارتعاشات با قطر کوچکتر فرکانس های بالاتر و دامنه های پایین تری دارند ، در حالی که ویبره های با قطر بزرگتر فرکانس های کمتری و دامنه های بالاتر دارند.

شیلنگ ویبره پشتی برند هوندا

اجزای تشکیل دهنده ویبراتور پشتی هوندا

شیلنگ ویبراتور پشتی هوندا دارای اجزا و قطعات زیر می‌باشد:

موتور چهار زمانه بنزینی: حجم موتور این محصول 35 سی سی است و دارای قدرت 1.5 اسب بخار می باشد. رنگ موتور قرمز و تمام اطلاعات محصول روی آن حک شده است.

شیلنگ: طول شیلنگ 3 متر می‌باشد.

پوکر یا همان سرشیلنگ: پوکر شیلنگ ویبره دارای 4 سایز 25 میلی متری، 32 میلی متری، 40 میلی متری و 45 میلی متری است.

هندل: برای روشن کردن دستگاه تعبیه شده است.

دکمه پاورآف: برای خاموش کردن دستگاه طراحی و نصب شده است.

سیستم احتراق موتور: دارای یک کاربراتور دیافراگمی و یک مگنت ترانزیستوری است.

مخزن سوخت: در قسمت پایین دستگاه قرار گرفته و داخل آن سوخت بنزین ریخته میشود.

مخزن روغن: دستگاه دارای یک مخزن روغن می باشد که روغن 40 بهترین برای آن است.

نکاتی درباره خرید شیلنگ ویبراتور پشتی هوندا

در هنگام خرید شیلنگ ویبراتور دریلی در نظر گرفتن سایز و اندازه آن یکی از مهم‌ترین فاکتورها محسوب می‌شود. هرچقدر مقاومت بتن ها بالاتر می‌رود ستون‌ها و دیوارها می‌توانند در اندازه های کوچک‌تر از قبل ساخته شوند. در نتیجه میزان تراکم بتن نیز نسبت به حالت معمولی و استاندارد آن نباید کمتر باشد.

همواره در نظر داشته باشید که نسبت به نوع و اندازه پروژه از شیلنگ ویبراتورهای با سایز متناسب استفاده کنید. از جمله فاکتورهایی که می‌توانند در شعاع عملکرد این ابزار مؤثر باشند می‌توان اسلامپ بتن، فرکانس، پیکربندی (دیوار، پایه ستون ها، تیرهای بتنی، و غیره) و شکل تجهیزات را نام برد. 

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5