خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

شیلنگ ویبراتور کورمکس

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیلنگ ویبره کورمکس
  • شیلنگ ویبره کورمکس
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

شیلنگ ویبراتور کورمکس، ایده آل برای ساختن بتنی مرغوب

برای داشتن یک بتن مرغوب باید تلاش جدی در یکدست سازی آن داشته باشیم. یکدست کردن بتن همراه با ابزاری که با نام شیلنگ ویبراتور شناخته می ‌شود، انجام می پذیرد. ابزار مذکور مدل ها با طرح های متنوع طراحی و تولید شده است.

لکن تقریباً در تمام ایده ها برای طراحی شیلنگ ویبراتور یک اصل ساده حاکم است. این ابزار را به شکل دو بخش مجزا از هم شامل یک شیلنگ در کنار مولد که می تواند از موتور های برقی، بنزینی، دیزلی و... باشند، طراحی می کنند.

لذا در مقام آشنایی با این ابزار باید هر دو بخش را در نظر داشته باشید.

از این رو شیلنگ ویبراتور در جایگاه مهمی قرار می ‌گیرد. به این ترتیب بهره مندی از یک محصول با کیفیت وجه مطمئن تری از کار را تأمین خواهد کرد.

مانند شیلنگ ویبراتور کورمکس که در این مطلب قصد آشنایی کاملی از آن را داریم.

شیلنگ ویبراتور کورمکس کره

کورمکس برندی کره‌ ای با رویکردی جهانی

کورمکس یک برند صاحب نام کره ‌ای است. برندی که دست بالایی در طراحی تا تولید انواع ابزار های مصرفی ساختمانی مانند انواع تیغه های الماسه، مته ها و... دارد. بسیاری، محصولات کورمکس را در دسته نمونه های مطمئن بازار قرار می ‌دهند.

کورمکس در قامت یک ماشین ساز ساختمانی ظاهر نشده است؛ بلکه سمت و سوی تولیدات خود را در عرضه ابزار های مصرفی ماشین آلات ساختمانی قرار داده است.

به این ترتیب این برند کره ای با رصد محصولات تا ماشین آلات متداول ساختمانی سعی در طراحی قطعات مصرفی و یا متعلقات اساسی آنها دارد. مانند شیلنگ ویبراتور کورمکس که به عنوان یک قطعه مصرفی همراه با دستگاه ویبراتور عرضه می‌ شود.

معرفی شیلنگ ویبراتور کورمکس

شیلنگ ویبره کورمکس در دسته شیلنگ های مناسب برای ویبراتور های مکانیکی قرار می گیرد. در واقع شما می توانید از این شیلنگ ویبراتور برای تکمیل عملیات موتور های بنزینی و یا دیزلی در مقام مولد دستگاه ویبراتور استفاده کنید.

از آنجا که عموم ویبراتور های مکانیکی همراه با موتور های بنزینی از سطح استقبال بالایی در سطح بازار برخوردار هستند، شیلنگ ویبراتور بتن کورمکس نیز در جایگاه محبوبی قرار گرفته است.

به هر حال شیلنگ ویبراتور بتن کورمکس به عنوان یک محصول با کیفیت در جمع نمونه های پرکاربرد بازار معرفی می شود.

البته در نظر داشته باشید که در سطح بازار برخی نمونه های تقلبی همراه با تعویض کوپلینگ مونتاژ شده بر شیلنگ ویبراتور کورمکس وجود دارند. از این رو همواره دقت کافی داشته باشید که با محصول اصلی از برند کره ای مواجه هستید.

قبل از آنکه بخواهیم بحث فنی در معرفی شیلنگ ویبره کورمکس داشته باشیم، بهتر است نیم نگاهی بر شرایط ایده ‌آل برای شناخت بهترین شیلنگ ویبراتور بیاندازیم.

اینکه اصولاً کدام ویژگی برجسته در شیلنگ ویبراتور ها باعث می شود تا محصول مورد نظر سطح کیفی لازم را داشته باشد؟ و اینکه شیلنگ ویبره کورمکس تا چه اندازه در تامین این ویژگی ها توانمند می باشد؟

ایده آل ها در یک شیلنگ ویبراتور کدام است؟

هر کسی علاقه دارد تا با خرید هر محصولی از بهترین کیفیت در کنار بالاترین کارایی بهره مند باشد. در خرید شیلنگ ویبراتور نیز این موضوع وجه قابل توجهی است. هیچ کس نمی ‌خواهد همراه با یک شیلنگ ویبراتور ضعیف اقدام به ویبره زنی بتن نماید. چرا که خرابی و یا عدم کارایی، زمینه ایجاد یک بتن با ساختاری بسیار ضعیف را فراهم خواهد کرد. از این رو می‌ توان ایده آل ها در شناخت یک شیلنگ ویبراتور مطلوب را به قرار زیر تدوین نمود.

شیلنگ ویبراتور ایده آل از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد. مقاومت در کار با بتن بسیار سنگین و چگال که شرایط سایش بالایی دارد، حرف اول را در کارایی شیلنگ ویبراتور خواهد زد.

انعطاف داشتن دومین شرط اصلی در بهره مندی از یک شیلنگ ویبراتور با کیفیت است. به هر حال این قطعه قرار است راهی فضا های تودرتوی ساختمانی شده و در اعماق بتن فرو رود. در صورت نبود انعطاف کافی در طراحی آن هرگز نمی توانیم سطح کیفی از کار را تامین نماییم.

قابلیت تولید ارتعاش با دامنه کافی و البته فرکانس بالا نیز از مشخصه های قابل توجه در تحلیل فنی هر شیلنگ ویبراتوری خواهد شد. اصولاً نمی ‌توان یک دامنه و یا مقدار فرکانس کاری خاصی را به عنوان نقطه ایده آل برای کار ویبره زنی در نظر گرفت.

چرا که هر حجم از بتن و یا هر نوع از بتن مقدار خاص خود را از میزان ارتعاش طلب خواهد کرد. از این رو است که انواع مولد ها با قدرت های متنوع را طراحی می کنند.

شیلنگ ویبراتور ایده ‌آل آن مدلی است که می‌ تواند در یک انعطاف بالا از شرایط تامین انواع فرکانس کاری حضور موثر داشته باشد.

حال می ‌توانیم با تشریح این ویژگی ها وارد بحث فنی در شناخت شلنگ ویبراتور کورمکس باشیم. اینکه محصول مورد نظر ما قرار است تا چه اندازه از پس تامین این ویژگی های برجسته برآید؟

ویژگی ‌های فنی در شیلنگ ویبراتور کورمکس

برند کورمکس با رویکردی حرفه ای همراه با تولید شیلنگ ویبراتور های خود در چهار سایز گوناگون سعی در پوشش تمام نیاز های بازار دارد.

همان طور که متوجه شدید، برای هر فضایی از بتن ریزی نمی توانید از هر سایزی از شیلنگ ویبراتور بتن استفاده کنید؛ بلکه لازم است تا با شناخت کافی و البته کسب مهارت های مقدماتی، اندازه مناسب برای انتخاب شیلنگ ویبراتور با سایز کارآمد را در نظر داشته باشید.

انواع سایزهای شیلنگ ویبره کورمکس:

 شما در بطن هر عملیات بتن ریزی ممکن است به انواع شیلنگ ویبراتور در سایز های گوناگون نیاز پیدا کنید. برند کورمکس نیز قبل از نیاز شما، آنها را پیش ‌بینی کرده، محصولات خود را در ۴ اندازه متنوع تولید می ‌کند.

     شیلنگ ویبراتور کورمکس با قطر پوکر 1 اینچی:

کوچکترین سایز در مدل های متنوع از شلنگ ویبراتور کورمکس می باشد. این مدل از شلنگ ویبراتور کورمکس در طول ۶ متری با قطر سایز فنر به اندازه ۱۰ میلیمتری طراحی شده است. اگر اهل فن باشید با داشتن همین چند عدد ساده در مشخصه های فنی این مدل از شیلنگ ویبراتور کورمکس کاملاً آگاه هستید که با یک مدل همراه با ظرفیت کاری پایین مواجه هستید. از این رو عمده کارایی شیلنگ ویبراتور 1 اینچی کورمکس در ویبره زنی انواع حجم های کوچک از بتن ریزی مانند قالب های جدول گیری و یا ستون های کوچک ساختمانی می باشد.

     شیلنگ ویبراتور کورمکس با قطر پوکر 1.5 اینچی:

این مدل همچنان در دسته شیلنگ ویبراتور های سطح پایین با قابلیت کارایی ضعیف قرار می‌ گیرد؛ اما اصول طراحی آن وجه حرفه ای تری در کار دارد. چرا که در قطر های بالاتر 1.5 اینچی دیگر می توانید همراه با ویبره زنی فضا های اصلی در ساخت و ساز ها باشید. شیلنگ ویبراتور کورمکس با قطر پوکر 1.5 اینچی در طول ۶ متری همراه با فنر ۱۰ میلیمتری طراحی شده است. این شیلنگ ویبراتور کاملاً مناسب برای تکمیل عملیات ویبره زنی در فضا هایی مانند ستون های ساختمانی می باشد.

     شیلنگ ویبراتور کورمکس با قطر پوکر ۲ اینچی:

همراه با این مدل از طراحی شیلنگ ویبراتور کورمکس دیگر کاملاً حرفه ای راهی فضا های بزرگ ساختمان ‌سازی باشید. چرا که با قطر پوکر ۲ اینچی سطح توانمندی ویبره زنی حجم ‌های بالا از بتن را پیدا خواهید کرد. این مدل از شیلنگ ویبراتور کورمکس در طول ۶ متری همراه با قطر فنر ۱۲ میلیمتری طراحی شده است و قابلیت کار در فضا هایی مانند پروژه های سطح متوسط از فضا های ساخت و ساز را دارد.

     شیلنگ ویبراتور کورمکس با قطر پوکر 2.5 اینچی:

این سایز از مدل‌ های چهار گانه شیلنگ ویبراتور کورمکس با هدف استفاده در فضا های فوق سنگین برای عملیات ‌های بزرگ بتن ریزی طراحی شده است. طول شیلنگ ویبراتور کورمکس با قطر پوکر 2.5 اینچی به مانند مدل ‌های دیگر ۶ متری است و در آن از فنر با قطر ۱۲ میلیمتری استفاده شده است. در نظر داشته باشید که بزرگ شدن قطر ویبراتور دلیل بر حرفه ‌ای تر شدن آن نمی باشد. این مدل توانایی انجام عملیات در سطح پروژه های کوچک از بتن ریزی را ندارد.

هر کدام از این چهار مدل پایه در طراحی شیلنگ ویبراتور کورمکس با در نظر داشتن شرایطی خاص طراحی شده اند و قرار است سطح خاصی از نیاز های متنوع عملیات ‌های بتن ریزی در فضا های ساخت و ساز را تامین نمایند.

کورمکس سعی داشته تا با تعریف این چهار مدل به ترتیبی هر نوع نیاز حرفه ‌ای در سطح عملیات های ساخت و ساز را پوشش داده باشد.

از این رو اگر در سطحی گسترده با حجم سنگین از بتن ریزی مواجه هستید، شیلنگ ویبراتور کورمکس سایز 2.5 و یا ۲ اینچی مناسب است و برای عمق های کمتر از عملیات های بتن ریزی بهتر است از توانمندی‌ های شیلنگ ویبراتور کورمکس با سایز های 1.5 و 1 اینچی بهره مند شوید.

نکته در طراحی این چهار مدل از شیلنگ ویبراتور کورمکس، عدم تفاوت فاحش در قیمت آنها می باشد.

این چهار مدل تقریباً در رنج قیمتی نزدیک به یکدیگر قرار دارند. نکته کلیدی در تامین چنین شرایط ایده ‌آل همراه با هنر برند کورمکس برای ابزارسازی می باشد.

کورمکس با استفاده از فنر ها در قطر های مشابه به نوعیبدنه شیلنگ ویبراتور هایش را یکسان طراحی کرده است.

شما در شلنگ ویبره مکانیکی کورمکس قطر 1 و 1.5 اینچی شاهد بدنه فلزی با قطر ۱۰ میل هستید و در مدل‌ های بزرگتر 2 و 2.5 اینچی این مقدار به ۱۲ میلیمتر افزایش پیدا کرده است.

از این رو در قسمت بزرگی از ساختار فیزیکی شیلنگ ویبراتور های کورمکس شاهد بهره مندی از متریال تقریباً یکسانی هستیم. این موضوع باعث شده تا سطح قیمتی در هر چهار مدل، تفاوت ‌های آشکاری نداشته باشند.

البته این نزدیکی قیمت دلیل بر شباهت سطح توانمندی آنها نمی باشد. لذا برای تامین نیاز هایتان، با توجه به حجم پروژه باشید و هرگز فاکتور قیمت را دلیل بر تغییر سایز مورد نظر خود قرار ندهید.

تحلیلی بر کارایی شیلنگ ویبراتور کورمکس

در ابتدای مقاله همراه با بند هایی از نکات کلیدی در تحلیل یک شیلنگ ویبراتور ایده ‌آل بودیم. در آنجا بررسی کردیم که یک شیلنگ ویبراتور ایده ‌آل باید دارای چه مشخصه هایی باشد تا بتواند در سطح فضا های متنوع از ساخت و ساز کارایی مورد نظر را داشته باشد.

حال در این قسمت از بررسی خود همراه با اشاره ‌ای کامل از مشخصه های فنی شیلنگ ویبراتور های کورمکس می ‌خواهیم بررسی کنیم که محصولات این برند کره ای تا چه اندازه می ‌توانند سطح کیفی مطلوب و مورد نظر شما در کار را تامین نماید.

اولین نکته، بهره ‌مندی شیلنگ ویبراتور کورمکس از فنر ها با قطر کم می باشد. قطر فنر ها برابر با قطر پوکر در نظر گرفته نشده است.

در این شیلنگ ویبراتور ها از فنر های ۶ متری با قطر های ۱۰ یا ۱۲ میلیمتری استفاده شده است. این قطر از فنر در تامین قدرت انعطاف بالا بهترین وضعیت را خواهد داشت.

البته این موضوع را بگذارید در کنار استفاده از یک آلیاژ فولاد با قابلیت انعطاف بالا در ساخت این محصولات که به خودی خود سطح کیفی بالایی را تامین کرده است. به هر صورت اگر در کار با شیلنگ ویبراتور کورمکس همراه هستید، در کار با انعطاف خوبی مواجه خواهید شد.

یک نکته قابل توجه در تحلیل شلنگ ویبره کورمکس، احتمال پارگی در سطح عایق های مسی این محصول می باشد.

این اتفاق گاهاً زمانی خواهد افتاد که شما در یک پروسه طولانی از کار های متوالی شرایط نگهداری ایده آل برای شلنگ ویبره کورمکس را تدارک ندیده باشید.

در این حالت سطح عایق شیلنگ ویبراتور به شدت خشک شده احتمال پارگی بالا است.

در مقابل برند کورمکس برای رسیدن به بالاترین درجات ایمنی دستگاه در کار، سر پوکر را همراه با یک پوشش لاستیکی عرضه می ‌کند.

این پوشش لاستیکی به صورت یک محافظ کارآمد برای محافظت هر چه بالاتر از سر شیلنگ ویبراتور در مقابل انواع ضربات احتمالی در نظر گرفته شده است.

به هر صورت همراه با شیلنگ ویبراتور کورمکس از یک تجهیز با سطح استاندارد بالا در ساخت بهره مند هستیم که می تواند با توجه به سایز بندی متنوع، سطح کاملی از نیاز های ما را در فضا های ساخت و ساز تامین نماید.

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
کاربر میهمان

تایید و ارسال
انصراف
دیدگاه کابران:
    نمایش دیدگاه‌های بیشتر

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5