خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

علف تراش پشتی راپکو

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
علف زن راپکو مدل پشتی
  • علف زن راپکو مدل پشتی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

دستگاه علف زن امروزه یکی از وسایل کاربردی و بسیار مهم در امور کشاورزی تلقی می شود. این دستگاه از تنوع بسیاری برخوردار بوده و در انواع و اندازه های مختلفی طراحی و ساخته می شود.

وظیفه اصلی دستگاه علف زن پشتی راپکو، تراشیدن علوفه، علف های هرز باغ و یونجه می باشد. یکی از مدل های محبوب و بسیار پرطرفدار این محصول، علف تراش پشتی بنزینی می باشد. علت استقبال بسیاری از مشتریان این محصول، کاربرد فراوان آن باشد که به این دلیل فروش بالایی را در میان دستگاه های علف زن به خود اختصاص داده است، از مدل های کاربردی دستگاه علف زن می‌توان به نوع برقی و بنزینی آن اشاره کرد که با توجه به مساحت زمین مورد نظر و کاربرد محصول تعیین می شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی دستگاه علف تراش پشتی راپکو بپردازیم و آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی محصول علف تراش پشتی راپکو

علف زن بنزینی مدل کوله پشتی

علف تراش پشتی راپکو بهترین انتخاب برای وجین کردن علف های هرز زمین های کشاورزی می باشد. استفاده از کوله پشتی هنگام کار با دستگاه ،یکی از بهترین ایده ها قرار می باشد. همان طور که می دانید کوله‌پشتی از بهترین و کارآمدترین ایده‌ها برای حمل و نقل آسان تر می باشد با این تفکر دستگاه علف زن پشتی یا کوله ای ابداع شده است که در این دستگاه یک موتور بنزینی استاندارد قرار گرفته است و به صورتی کاملا ارگونومیک پشت اپراتور ها قرار می گیرد. به همین علت می‌توان یک علف زن پشتی را به راحتی و با کمترین فشار جا به جا کرد که این خود یکی از برترین مزایای آن می باشد.

بهتر است بدانید که در طراحی علف زن پشتی راپکو از بندهای پهن با کیفیت برتر و با امکان تنظیم ارتفاع برای هرچه بهتر سوارشدن بر اندام کاربران استفاده شده است علت این طراحی در استفاده از یک فنر می باشد که قابلیت انعطاف بسیار بالایی دارد. این فنر به عنوان محور واسط میان شفت موتور تا پروانه قابل گردش دستگاه می باشد. فنر موجود در پوشش منعطف محافظت می شود و همراه با المان های کنترلی و نصب دستگیره ها در اختیار کاربران عزیز قرار می گیرد.

مشخصات فنی علف تراش پشتی راپکو

علف تراش پشتی راپکو نیز مانند سایر محصولات مشخصات فنی مخصوص به خود را دارد که در این قسمت قصد داریم هر یک را نام برده و به بررسی آن ها بپردازیم:

  1.       تیپ موتور این دستگاه پرکاربردlE44FA   می باشد.
  2.       نوع موتور دستگاه علف تراش پشتی راپکو دو زمانه می باشد و نوع سوخت آن بنزین است.
  3.       حجم موتور این دستگاه ۵۲ سی سی می باشد.
  4.       توان موتور دستگاه علف تراش راپکو 2 اسب بخار است.
  5.       نوع سوخت این دستگاه همان طور که پیش از این نیز گفته شد بنزین با اکتان ۸۹ می باشد.
  6.       حجم مخزن بنزین: حجم مخزن بنزین این دستگاه ۱.۳ لیتر است.
  7.       نسبت ترکیب بنزین و روغن: این مقدار در این دستگاه علف تراش 1 در 25 می باشد.
  8.       نوع کاربراتور این محصول دیافراگمی می باشد.
  9.       نوع استارت تعبیه شده در این دستگاه علف تراش پشتی، دستی هندلی می باشد.
  10.    نوع شفت موجود در این محصول مستقیم بوده و نوع دسته آن دوچرخه ای می باشد.
  11.    وزن دستگاه علف تراش پشتی راپکو ۹.۹ کیلوگرم است.

اجزا محصول علف تراش پشتی راپکو

محصول علفتراش بنزینی راپکو نیز مانند سایر دستگاه ها اجزای مختلفی دارد که در این قسمت قصد داریم آن ها را نام برده و هر یک را معرفی کنیم.

  1. موتور دستگاه علف تراش پشتی راپکو بنزین بوده و تک سیلندر می باشد و قابلیت کارکرد مداوم دارد.
  2. واسط دستگاه علف تراش پشتی راپکو: این واسط می تواند یک لوله یا فنر باشد. در طراحی دستگاه علف زن نیاز است تا به نحوی قدرت گردش شفت موتور در اختیار تیغه گردان این دستگاه قرار بگیرد. توجه داشته باشید که این اتصال باید طوری باشد که بتوان حد فاصل مشخصی را برای دسترسی هرچه بهتر اپراتور حاصل کرد. لوله های واسط در این دستگاه در کنار فنر های واسط در علف تراش پشتی این وظیفه را تامین می کنند.
  3. دسته ها و اجزای کنترلی: برای هدایت هر چه بهتره دستگاه با ضریب امنیت بالا در کنار کار کرد آسان و حرفه ای آن دستگیره هایی نیز تعریف شده است. توجه داشته باشید که موقعیت قرارگیری این دستگیره ها به گونه ای می باشد که می تواند قابلیت مانور بالایی برای اپراتورها را فراهم کند.
  4.  تیغه ها: کار اصلی دستگاه را تیغه ها انجام می دهند. این اجزا به نحوی در ارتباط با شفت متحرک دستگاه می باشد و با گردش یا حرکت های رفت و برگشتی قابلیت برش گیاهان را ایجاد می کند. برای علف تراش پشتی راپکو انواع تیغه ها با شرایط تأمین اهداف متنوع فراهم شده است.

نکات ایمنی هنگام کار با علف تراش پشتی راپکو

هنگام استفاده از دستگاه علف تراش پشتی راپکو نیز مانند سایر دستگاه ها باید نکات ایمنی را رعایت کرد تا علاوه بر بیشترین استفاده از این محصول، حفظ سلامت هر فرد نیز حفظ شود. در این قسمت قصد داریم این نکات ایمنی را نام برده و هر یک را مورد بررسی قرار دهیم.

  1. هیچ گاه در هنگام خستگی از این دستگاه پر کاربرد استفاده نکنید.
  2.  تا زمانی که گارد محافظ تیغه دستگاه را به طور صحیح نصب نکرده اید دستگاه را به هیچ وجه روشن نکنید.
  3. توجه داشته باشید که هیچ گاه در جاهای کوچک و محصور شده با دستگاه علف تراش پشتی راپکو کار نکنید. علت این امر این است که این کار به احتمال زیاد موجب مسمومیت فرد کاربر با گاز سمی کربن مونوکسید می‌شود.
  4. همیشه در هنگام کار از وسایل ایمنی مانند عینک ایمنی استفاده کنید و آن را در طول عملیات علف زنی به چشمتان بزنید.
  5. با هر دو دست خود دسته دوچرخه های علف تراش را نگه داشته و با انگشتان خود دور دسته را محکم بگیرید. در شروع کار توسط این محصول افراد پیرامون خود را از خطرات دستگاه آگاه کنید تا در حین کار آن نزدیک نشوند.
  6.  توجه داشته باشید که در حین کار همیشه لباس محافظ مهارکننده را به تن داشته باشید.
  7. در هنگام استفاده از بنزین برای سوخت گیری دستگاه هیچ گاه از سیگار استفاده نکنید.
  8.  زمانی که می‌خواهید سوخت گیری دستگاه را به صورت مجدد انجام دهید توجه داشته باشید که موتور دستگاه باید کاملا خنک شود و تا این قطعه از دستگاه کاملاً خنک نشده؛ سوخت گیری مجدد را انجام ندهید.
  9.  هیچ گاه مخزن را بیش از حد لازم پر نکنید و اگر بنزین را مشاهده کردید سریع آن را پاک کنید. توجه داشته باشید که در هنگام سوخت گیری موتور دستگاه علف تراش پشتی راپکو را خاموش کنید.
  10. برای سوخت گیری این محصول، درپوش مخزن را بسیار آرام باز کنید.
  11. بعد از عملیات سوخت گیری دستگاه باید حداقل 3 متر ازمکان سوختگی دور شده باشد. پس از این مرحله آن را روشن کنید.
  12. سعی کنید همیشه مخلوط بنزین و روغن را در ظرفی مناسب نگهداری کنید.

خرید علف تراش بنزینی راپکو

علف زن ها دستگاه های موتوری مدرنی هستند که در فضاهای کشاورزی به کار گرفته می شوند. این دستگاه ها می توانند کار چند ابزار دستی را به طور همزمان انجام دهند و بار زیادی را از دوش کشاورزان بر می دارند. پس با توجه به مطالبی که در این قسمت و قسمت های قبل گفته شد؛ خرید علف زن پشتی راپکو برای هر زمینه کشاورزی ضروری می باشد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5