خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

علف زن بنزینی آینهل (einhell)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
علف تراش دوشی آینهل
  • علف تراش دوشی آینهل
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

با علف زن آینهل در نبرد با رویش گیاهان باشید

دستگاهی به نام علف زن که حالا برای بسیاری از کشاورزان به ‌عنوان یک ابزار استراتژیک برای انجام هر چه بهتر کار ها معرفی می شود، در واقع چیزی بسیار فراتر از توانمندی یک داس موتوری برای تراشیدن علف‌ های هرز باغ و مزرعه است، علف زن های امروزی تعاریف بسیار کاملتری از این ماجرا را دارند. حذف انواع علف‌ های هرز، دروی گیاهان زراعی، اصلاح فرم گیاهان تزیینی مانند شمشاد ها تا هرس کردن شاخه های بلند شده درختان باغ در مسیر فعالیت ‌های جاری انواع علف زن قرار دارد لکن بهره ‌مند شدن از یک علف ‌زن با کیفیت، لازمه رسیدن به یک فضای کاری مطلوب است. برای این منظور علف زن آینهل می ‌تواند پیشنهاد خوبی باشد.

علف زن آینهل مدل دوشی

علف زن آینهل در چندین مدل با ظرفیت های کاری متنوع طراحی و تولید شده ‌است و در سطح مقبولی از کارایی در جمع دیگر رقبا در سطح بازار های جهانی به فروش می ‌رسد البته در این بین اگر همراه علف زن آینهل هستید، نمی ‌توانید از کنار سابقه قابل‌توجه این برند در تولید ابزارآلات موتوری عبور کنید سابقه ‌ای که حالا نزدیک به شصت سال از قدمت آن می ‌گذرد و می ‌تواند پشتوانه مطلوبی برای اطمینان از اینکه شما یکی از بهترین ‌ها را انتخاب کرده‌ اید باشد.

علف زن بنزینی آینهل

آینهل از برند های ریشه ‌دار غربی است. این برند چیزی در حدود شصت سال پیش یعنی به سال 1964 با هدف عرضه خدمات در زمینه تاسیسات برقی توسط هانس آینهل تاسیس شده است. البته هانس در راه ‌اندازی این کسب و کار تنها نبوده و در این بین جوزف برادرزاده خودش را نیز همراه خود داشته است لکن حضور مؤثر همین برادرزاده بود که خیلی زود مسیر فعالیت برند آینهل را از عرصه خدمات تاسیسات برقی به سمت تولید ماشین‌ آلات برقی کشانده است اقدامی که از همان ابتدا پای برند آینهل را به تولید انواع ابزار های موتوری کشاورزی مانند علف زن ‌ها، چمن زن ها، شمشاد زن‌ ها و... باز کرده است.

علف تراش آینهل از محصولات ابتدایی این برند است. در واقع برند آینهل با تولید علف زن ‌ها پای در عرصه ماشین ‌آلات موتوری گذاشته است لذا می‌ توان با قطعیت بالا گفت که علف زن بنزینی آینهل همراه با یک تجربه شصت ساله در این برند تولید می شود. آینهل در حال حاضر در دسته برند های محبوب جهانی قرار دارد.

کیفیت بالای ساخت، طراحی برتر، عمر طولانی و کارایی بالا در جمع محصولات آینهل باعث شده تا این برند هر چه بهتر در سطح جهان شناخته شده باشد. خصوصاً که در فضای بازار داخلی کشور ایران نیز، آینهل شهرت بالایی پیدا کرده است کارایی فاکتور تاثیرگذاری برای هر چه محبوب‌ تر شدن علف زن آینهل بوده ‌است؛ اما در این بین نمی ‌توانیم از فضای رقابتی این برند در عرصه قیمت نیز عبور کنیم. قیمت علف زن بنزینی آینهل می ‌تواند یک موج رقابتی جذابی را در سطح بازار همراه خود داشته باشد نکته ‌ای که باعث شده تا نگاه مطلوب بسیاری از فعالان در فضا های زراعی را به سمت خود سوق داده باشد.

معرفی علف زن آینهل

آینهل مدل پایه در طراحی تا تولید علف زن بنزینی خود را همراه با موتور های 1.7 اسب بخاری کرده است البته در مدل‌ هایی ضعیف ‌تر شاهد استفاده از موتور 1 اسب بخاری و در مدل ‌های قوی تر بهره‌ مندی از موتور با ظرفیت کاری بالاتر در نظر گرفته شده است به هر صورت آینهل برای آنکه بتواند وجه کارآیی سیستم موتوری خود را در طراحی علف زن دوشی آینهل بالا ببرد، موتور های دو زمانه را انتخاب کرده است.

موتور های دو زمانه اگر چه نمی‌ توانند راندمان کاری و یا عملکرد روان موتور های چهار زمانه را داشته باشند؛ اما به ‌خوبی از پس تامین شتاب بالای مورد نیاز علف زن ها بر می ‌آیند. موتور های دو زمانه در تأمین حداکثر قدرت، سریعتر از مدل‌ های چهار زمانه هستند البته کارکرد آنها اندکی با سر و صدای بالاتری است. لکن آینهل برای جمیع کاستی ‌های رایج در موتور های دو زمانه ایده ‌های اصولی داشته و سعی کرده است تا با بهره ‌مندی از یک مهندسی مطلوب در طراحی موتور علف زن آینهل برخی از محدودیت ‌های موتور های دو زمانه را ارتقا داده باشد.

علف زن آینهل

به هر صورت آینهل برای عرضه علف زن خود، این ماشین را در چهار مدل BC25AC، BC43AC، BC43/1AC و CB2041T عرضه کرده است. لذا لازم است تا در مقام آشنایی با داس موتوری آینهل در تشریح کامل به معرفی هر کدام از این ماشین ‌های توانمند بپردازیم.

علف زن آینهل مدل BC25AC:

ضعیف ‌ترین مدل طراحی ‌شده در جمع علف زن های آینهل مدل BC25AC می باشد. این مدل بیشتر با هدف کارایی در فضا های محدود از اهداف کوچک باغبانی تا زراعی طراحی شده است. لذا نمی‌ توان این مدل از داس موتوری آینهل را با هدف بهره ‌مندی در فضا های سنگین کاری تهیه نمود تمام قدرت در این مدل از علف زن دوشی آینهل همراه با یک موتور کوچک با ظرفیت 1 اسب بخار تامین می شود. موتور مذکور از طراحی دو زمانه با بهره‌ مندی از سیستم هوا خنک می باشد البته از آنجا که ابعاد موتور کوچک است، طراحی این مدل از علف زن آینهل را بسیار سبک، ارگونومیک و کارا کرده است. به ‌طوری‌که این علف زن به خوبی در دستان شما قرار خواهد گرفت و کارایی با آن بسیار ساده است.

یکی از وجه های جالب توجه در طراحی این علف زن آینهل بهره ‌مندی از شفت دو تکه می باشد. این ویژگی باعث خواهد شد تا جابجایی علف زن آینهل در مدل BC25AC به راحتی صورت گیرد موتور 1 اسب این مدل از علف تراش آینهل از ایده سوخت ترکیبی بهره ‌مند می ‌باشد و برای راه ‌اندازی آن لازم است به ازای هر 25 واحد بنزین یک واحد روغن در نظر گرفته باشید. علف زن آینهل مذکور در وزنی اندک در حدود 7.5 کیلوگرم طراحی شده است.

علف زن دوشی آینهل مدل BC43AC:

مدل حرفه ‌ای در جمع محصولات آینهل می باشد. در این مدل از علف زن آینهل شاهد بهره ‌مندی از یک موتور با ظرفیت 1.7 اسب بخار قدرت هستیم. موتور مذکور در طراحی دو زمانه با سیستم عملکرد هوا خنک می باشد البته این موتور تک‌ سیلندر با حضور یک سیستم راه ‌انداز دستی می تواند عملکرد علف زن آینهل را تکمیل کند. موتور از ظرفیت 42 سی سی بهره ‌مند می ‌باشد و برای راه ‌اندازی خود نیاز به سوخت‌ های ترکیبی دارد چرا که در سیستم طراحی این موتور برای هر چه سبک ‌تر شدن و البته کاهش حجم از طراحی سیستم روانکاوی خودکار صرف‌ نظر شده است. لذا لازم است تا برای روانکاری موتور از سوخت ‌های ترکیبی با نسبت اختلاط 1 به 25 از روغن و بنزین استفاده کنید.

علف زن آینهل در مدل BC43AC از یک سیستم کاربراتور پیشرفته بهره ‌مند می باشد. لذا طرح ترکیب سوخت و هوا در آن با راندمان بسیار بالایی است. از این ‌رو در این علف زن به نسبت حضور یک موتور دو زمانه شاهد مصرف سوخت تقریباً اندکی هستیم علف زن آینهل در برند مذکور از یک سیستم ضد لرزش کارآمد نیز استفاده می کند. این سیستم ضد لرزش در نگاه بسیاری از فعالان جدی در فضا های زراعی مورد توجه کامل قرار گرفته است.

علف زن آینهل مدل BC43AC در دسته ماشین ‌آلات حرفه‌ ای با قابلیت کارکرد در فضا های متنوع کاری می باشد شما می‌ توانید با در دست داشتن این علف زن از پس فعالیت‌ های متعددی مانند کوتاه تا هرس کردن انواع علف ‌ها، بریدن شاخه ‌ها، کوتاه کردن چمن‌ ها و... برآیید البته علف زن آینهل در مدل مذکور به جهت تامین این اهداف از یک توپی نخ و یک تیغه سه پر فلزی استفاده می کند برخی تیغه های استاندارد نیز برای این ماشین طراحی شده ‌اند تا بتوانند برخی قدرت ‌ها و کارایی ‌های بالاتر را نیز برای این علف‌ زن آینهل تهیه نمایند.

علف تراش دوشی آینهل

این علف زن آینهل با بهره ‌مندی از یک دسته دوچرخه ‌ای از طراحی ارگونومیک قابل توجهی بهره ‌مند می باشد به راحتی در میان دستان اپراتور ها قرار گرفته و در نهایت قادر است تا با تامین سرعت تیغه خود در حدود 3600 دور در دقیقه از پس تراشیدن انواع فضا های پرفشار کاری برآید به هر صورت با تمام این تفاصیل می توان مدل مذکور در جمع علف زن آینهل با وزن تقریبی 8.9 کیلوگرمی را در جمع محصولات نیمه حرفه ‌ای از بازار معرفی کرد البته واقعاً می توان انتظار تامین کارکرد قدرتمند در فعالیت های پرفشار را از این علف زن داشت. به شرط آنکه مدت زمان فعالیت مستمر آن را زیاد طولانی در نظر نگرفته باشید.

علف زن آینهل مدل BC43/1AC:

علف زن آینهل مدل مذکور در جمع نمونه ‌های دوشی است. این مدل در واقع همان نمونه نیمه حرفه‌ ای از مدل ‌های BC43AC است که با تغییراتی توانسته است در جمع حرفه ‌ای ‌ها قدم بگذارد در علف زن دوشی آینهل مذکور شاهد بهره ‌مندی از موتور 1.7 اسب بخاری از نمونه های دو زمانه هستیم که البته با یک سیستم هوا خنک کار می ‌کند.

در طراحی این علف زن آینهل از یک دسته دوچرخه ‌ای با طراحی ارگونومیک بالا برای هر چه کارکرد آسان و کاربردی ‌تر استفاده شده است. تمامی قطعات و متعلقات این مدل از علف زن آینهل کاملاً کارا و حرفه‌ ای هستند البته در این بین نمی ‌توان از طراحی شفت دوتکه این علف زن نیز عبور کرد. این شفت دو تکه باعث خواهد شد تا مسیر جابجایی علف زن آینهل توسط خودرو های شخصی به راحتی صورت گیرد.

علف زن آینهل در مدل BC43/1AC تقریباً در دسته علف زن های حرفه ‌ای بازار قرار می ‌گیرد با این علف ‌زن می توانید به راحتی از پس کوتاه کردن چمن ‌ها، هرس کردن انواع علف ‌ها، بریدن شاخه ‌های قطور و حتی استفاده با اهدافی مانند شمشاد زنی نیز بهره‌ مند باشید علف زن مذکور نیز از یک موتور سوخت ترکیبی با نسبت 1 به 25 از روغن در کنار بنزین بهره مند می باشد. سرعت تیغه در علف زن مذکور عددی برابر با 3200 دور در دقیقه می باشد و این علف زن در نهایت همراه با وزنی معادل 8.9 کیلوگرم همراه دستان شما خواهد شد.

علف زن چهار کاره آینهل مدل CB2041T:

علف زن های چند کاره وجه متمایز از تولید این ابزار مدرن کشاورزی هستند. علف زن ‌هایی که می توانند از پس چندین عملیات متفاوت و البته سنگین در فضا های زراعی برآیند مانند علف زن آینهل در مدل CB2041T که در طراحی علف زن های چند کاره با توانایی انجام چهار عمل اصلی در باغبانی همراه شده است.

در این علف زن آینهل شاهد طراحی الحاقی هایی هستیم که قابلیت ‌هایی مانند تبدیل شدن از یک علف زن ساده به اره موتوری، شمشاد زن و چمن ‌زن را نیز دارد در اره موتوری آینهل در مدل مذکور شاهد بهره ‌مندی از یک موتور دو زمانه با قدرت دو اسب بخار هستیم این موتور نیز از وجه طراحی با سیستم هوا خنک بهره ‌مند می ‌باشد و همراه با سوخت ترکیبی با نسبت 1 به 25 از روغن در کنار بنزین استفاده می کند.

علف زن دوشی آینهل مدل CB2041T

در طراحی این علف زن آینهل از یک سیستم لرزش گیر پیشرفته در کنار کاربراتور توانمند بهره ‌مند می باشد. این سیستم کاربراتوری مصرف سوخت تقریباً مطلوبی را برای این علف زن به همراه دارد، شما با خرید علف زن آینهل  با توانایی کارکرد چهار عمل اصلی در فضا های زراعی در جمع اپراتور های کاملاً حرفه ‌ای قرار می‌ گیرید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5