خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

علف زن بنزینی رونیکس (Ronix)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
علفزن رونیکس مدل پشتی
  • علفزن رونیکس مدل پشتی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

دستگاه علف زن رونیکس برای آنکه در مزرعه توانمند باشید

تراشیدن گیاهان سطح باغات و مزارع، چه با اهداف درو محصولات مفید کشاورزی باشد و یا اینکه قرار است سطح مزرعه را از حضور انواع گیاهان هرز پاکیزه سازیم، این تراشیدن گیاهان در انواع و اندازه های مختلف با هر هدفی که صورت گیرند، عمل ساده ‌ای در دنیای کشاورزی نیست.

در نگاه کلاسیک لازم است تا مجهز به انواع ابزار های دستی باشید؛ اما اگر نگاه خود را عوض کنید و با یک تفکر مدرن تر به سراغ گیاهان بی شماره مزارع بروید، قطعاً با عملیاتی به مراتب ساده تر مواجه خواهید شد آن تفکر ساده اما مدرن در استفاده از یک دستگاه علف زن می ‌باشد. مانند داشتن دستگاه علف زن رونیکس مدل 4552 که قصد تشریح فنی تا آشنایی کلی با سطح امکانات آن را داریم.

علفزن دوشی رونیکس

در سطح بازار که باشید، با طیف گسترده ‌ای از انواع علف زن های دوشی و پشتی مواجه خواهید شد. حرفه ای که باشید و یا برای اهداف حرفه ‌ای بخواهید علف زنی را تهیه کنید، قطعا انتخاب مدل های دوشی در اولویت شما قرار خواهد گرفت، دستگاه علف زن رونیکس در مدل 4552 از بهترین مدل های دوشی در سطح بازار است. البته در ورژن های خاصی نیز می توانید تمام مشخصه های این مدل از دستگاه علف زن رونیکس را در نمونه های کوله ای نیز داشته باشید.

ویژگی های ظاهری در تحلیل علف زن رونیکس 4552

در کار با دستگاه علف زن رونیکس 4552 با یک نمونه علف زن دوشی توانمند مواجه هستیم که در ابعاد 18´25´25 سانتیمتر طراحی شده است، تمام دستگاه همراه با این ابعاد با احتساب متعلقات مانند تیغه های استاندارد آن در حدود 7.1 کیلوگرم وزن خواهد داشت. این وزن در کار با یک علف زن، کاملا ایده آل است. لذا می ‌توان علف زن 4552 رونیکس را در جمع سبک وزن ترین های بازار در نظر گرفت.

دستگاه علف زن رونیکس از طول میله ۱۷۰ سانتیمتری برخوردار می باشد. با این حساب قادر است تا قدرت مانور بالایی در حین کار برای شما تامین نماید از طرفی دسته های جانبی برای نگهداری دستگاه علف زن رونیکس از جنس آلومینیوم سبک و مقاومی است که با پوششی از لاستیک، طرح ارگونومیک سنجیده ای را برای دستگاه فراهم آورده است محور لوله انتقال قدرت در دستگاه علف زن رونیکس 4552 از جنس تمام استیل است و این متریال کاملاً گواه خوبی در استحکام مقبول شفت دستگاه می باشد دستگاه از یک کمربند مناسب برای حمل نیز برخوردار است. این کمربند با عرضی معقول، راحتی قابل قبولی در کار با دستگاه علف زن رونیکس حاصل آورده است، در نهایت همراه با بررسی مشخصه های ظاهری این ماشین علف زن متوجه گارد محافظ همراه تیغه دستگاه خواهیم شد که در حین کار به خوبی از عهده هدایت ذرات برش خورده بر خواهد آمد.

موتور بنزینی در دستگاه علف زن رونیکس

علف زن های موتوری همگی همراه با موتور های بنزینی طراحی می شوند. چرا که این نوع از موتور ها قابلیت کارکرد مطمئنی دارند. شرایط تأمین سوخت آنها آسان است و می ‌توانند برای مدتی طولانی تحت فشار بالا کار کنند البته برای انواع دستگاه های موتوری با قابلیت حمل و نقل، بهتر است تا از یک موتور بنزینی با قابلیت بالا در حجم و وزن اندک بهره‌ مند باشیم. مانند دستگاه علف زن رونیکس 4552 که در بطن خود از یک موتور تک سیلندر تنفس طبیعی دو زمانه با طراحی سوخت ترکیبی بهره مند می باشد.

موتور بنزینی از قدرتی معادل 1.5 کیلووات بهره‌مند است و این قدرت را از طریق ظرفیت ۵۱ سی سی حجم موتور تامین می ‌کند. برای تراشیدن گیاهان تا قطع شاخه های نازک درختان، این میزان از قدرت کاملاً کفایت خواهد کرد جدا از این مشخصه ‌ها، موتور مذکور توانایی چرخش ۳۲۰۰ دور در دقیقه را برای تیغه های دستگاه علف زن رونیکس دارا می باشد این موتور بنزینی به راحتی از پس کار مداوم و پرفشار در طیف وسیعی از نیاز های متنوع کشاورزی بر آمده و همراه با مخزن یک لیتری از باک بنزینی که دارد، در کنار مصرف سوخت معقولی که برای آن طراحی شده است، قابلیت کارکرد بسیار طولانی در سطح مزارع را خواهد داشت البته موتور بنزینی مذکور در طراحی 4552 رونیکس از یک سیستم کلاج هوشمند و بسیار توانمندی نیز برخوردار شده است این کلاج به درستی می تواند در لحظه هایی که قصد برش گیاهان را ندارید؛ اما لازم است تا موتور دستگاه علف زن رونیکس را روشن نگه دارید، فعالیت نماید.

علفزن رونیکس مدل پشتی

برخی از امکانات در کار با دستگاه علف زن رونیکس

هر برندی در عرصه تولید ماشین آلات موتوری خود، سعی در عرضه انواع امکانات را دارد. برای این منظور گاهاً بسیار ناشیانه اقدام به گنجاندن برخی از امکانات داشته است؛ اما هستند برند هایی مانند رونیکس که در ساخت ماشین آلات خود هوشمندانه اقدام می‌ کنند لذا می ‌توان سطح کیفی و حتی امکانات ویژه موجود در دستگاه علف زن رونیکس مدل 4552 را با شرایطی مطلوب در نظر گرفت. برخی از امکانات مورد توجه در طرح ساخت علف زن کوله پشتی رونیکس به قرار زیر می باشد.

-    بهره مندی از یک موتور بنزینی قدرتمند که قابلیت کارکرد طولانی مدت و البته پرفشار را خواهد داشت.

-    حداکثر ضخامت برش ۲۵ سانتیمتر را می توان در کار با دستگاه علف زن رونیکس تامین نمود. البته برای این منظور لازم است تا از تیغه فلزی مخصوص برش چوب و یا شاخه های ضخیم استفاده کرد.

-    به جهت کسب حداکثر ایمنی در کار دستگاه علف زن رونیکس از یک کلید قطع و وصل دستی ایمنی همراه با یک کلید گازی دو مرحله ‌ای برخوردار شده است.

-    استفاده از دسته های تمام آلومینیومی همراه با روکش های پلاستیکی با کیفیت بالا در این علف زن، کار با آن را به مراتب ساده کرده است. تمام قسمت های طراحی شده برای دستگاه علف زن رونیکس 4552 با رعایت نکات ارگونومیک می باشند لذا می ‌توان        کارکرد با آن را در حد معقول قرار داد. دسته های آلومینیوم نیز جدا از سبک کردن دستگاه مانع از زنگ زدگی و در نهایت افزایش طول عمر دستگاه علف زن رونیکس خواهد شد.

-    محور لوله ای نصب شده در دستگاه علف زن رونیکس از جنس تمام استیل می باشد. این ویژگی برای آنها که در تکاپوی خرید علف زن رونیکس هستند، اهمیت ویژه ‌ای دارد. چرا که طول بلند میله مذکور در حین کار دستگاه می ‌تواند دردسرساز باشد. مثلا این        لوله طویل به راحتی درگیر با محیط اطراف خود خواهد شد. در این صورت اگر نتواند آن استحکام کافی را تامین نماید، قطعاً دچار خمش و یا شکستگی‌ هایی خواهد شد. لذا استفاده از متریال استیل در ساخت محور لوله ای دستگاه علف زن رونیکس برگ برنده ‌      ای برای رسیدن به یک دستگاه بسیار مستحکم می باشد.

-    سیستم جرقه زنی دستگاه علف زن رونیکس از طرح CHAMPION می باشد. این ایده در خلق سیستم جرقه زنی باعث کارکرد روان دستگاه و در نتیجه افزایش طول عمر مفید آن خواهد شد.

-    سیستم کلاج تعریف شده در طراحی دستگاه علف زن رونیکس از شرایط هوشمندی برخوردار است. این هوشمندی به این ترتیب است که کلاج مذکور قابلیت تطبیق خوبی با سرعت کاری دستگاه علف زن رونیکس دارد. به این ترتیب می ‌تواند با توجه به عدم            افزایش جریان گاز، دستگاه را از حالت آماده به کار خارج ساخته و آن را در یک فضای منتظر برای ادامه کار روشن نگه دارد.

-    دستگاه علف زن رونیکس از سیستم استارت سریع و هوشمندی بهره مند می باشد. این دستگاه به سرعت راه اندازی شده و می ‌تواند به سرعت حداکثر سرعت لازم را تامین نماید.

-    متعلقات دستگاه، انواع تیغه برش نایلونی، دلتا و پره ای می باشد. تمام این تیغه های استاندارد دستگاه علف زن رونیکس در کنار کمربند، به عنوان اقلام همراه در زمان خرید علف زن رونیکس عرضه خواهند شد.

علف تراش دوشی رونیکس

جمع بندی خرید علف تراش رونیکس:

دستگاه علف زن رونیکس در جمع دیگر رقبا، یک محصول با سطح کیفی تا توانمندی های میانی است به طوری که می ‌توان کارآیی آن را بسیار فراتر از قیمت علف زن رونیکس در نظر گرفت. به هر صورت خرید علف زن رونیکس برای آنها که قصد فعالیت مستمری ندارند و یا اینکه در سطحی معمولی از دستگاه استفاده می کنند، انتخاب بسیار مطلوبی خواهد شد چرا که قیمت علف زن موتوری رونیکس در یک مقدار معقول و کاملا رقابتی حضور دارد. البته قیمت علف زن رونیکس 4552 با سطح امکاناتی که دارد نمونه تقریبا کاملی از یک علف زن کارآمد می باشد.

علف زن کوله پشتی رونیکس یک تجهیز با سطح کارکرد متوسط است و می تواند برای طیف گسترده ای از فعالیت های نیمه حرفه ای از دنیای بزرگ کشاورزی مفید باشد خصوصا که می توان به خوبی بر توانمندی های علف زن کوله پشتی رونیکس برای تراشیدن گیاهان علفی خصوصا چمن اعتماد نمود.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5