خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

علف زن دوشی SKN

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
علف تراش بنزینی دوشی SKN
  • علف تراش بنزینی دوشی SKN
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

نگاهی در آشنایی با علف تراش دوشی SKN مدل CG520

سطح باغ و مزرعه همواره مستعد حضور گسترده انواع گیاهان است. چه گیاهان زراعی که با همت شایسته یک کشاورز به بار نشسته باشند و چه طیف کاملی از انواع علف های هرز که می آیند تا هر نقطه از باغ و مزرعه را در تهاجمی افسارگسیخته پر کنند. کشاورزان کاربلد می‌ دانند که برای تقابل با علف های هرز و یا درو کردن محصولات زراعی و شاید هرس کردن درختان بلند و بی پایان باغ و بوستان قرار است چه فعالیت سخت و جانفرسایی داشته باشند زیرا تراشیدن گیاهان، آن هم با ابزارهای کلاسیک و دستی واقعا سخت و کاملا زمانبر است. اما کشاورز حرفه ای یک قدم جلوتر را می ‌بیند. زمانی که با تهیه کردن یک علف تراش موتوری، تمام ماجرا را با سرعت عمل بالا و البته کاملا دقیق و حساب شده تمام می ‌کند. برای همین است که خرید علف تراش های موتوری در نزد اهل فن بسیار متداول شده است. در این بین بهره مندی از یک محصول مناسب مانند علف تراش دوشی SKN مدل CG520 قطعاً مورد توجه قرار خواهد گرفت.

علف تراش دوشی SKN مدل CG520

علف تراش های دوشی از نمونه ‌های متداول هستند که به نسبت از رقبای پشتی خود خیلی بیشتر مورد استقبال مصرف ‌کنندگان قرار گرفته ‌اند. این علف تراش ها مسیر راه اندازی ساده ای دارند و با قابلیت مانور بالایی در اختیار اپراتورها قرار می گیرند. در عین حال میزان خرابی آنها بسیار کمتر از نمونه های پشتی می باشد علف تراش دوشی SKN مدل CG520 یک محصول خوش ساخت با طراحی ارگونومیک است. محصولی که برای استقرار مناسب بر دوش اپراتورها طراحی شده است تا با نهایت ظرافت و رعایت تمام نکات ارگونومیک، قدرت مانور مناسبی در سطح مزرعه تا باغ و بوستان داشته باشد. برای آنها که می‌ خواهند در تراشیدن گیاهان حرفه ‌ای باشند و از ابزاری حرفه ای استفاده کنند، علف تراش اس کا ان مدل CG520 انتخاب مناسبی است.

علف تراش دوشی SKN در یک نگاه اجمالی

علف زن های دوشی طرح ساخت تقریبا ساده ای دارند. همه آنها با طراحی کم و بیش یکسانی به تیغه هایی برنده مجهز شده اند. طراحی ای که بر محوریت یک لوله بلند و فولادین استوار است. در این طراحی موتور دستگاه در انتهای محور فولادین قرار گرفته تا از طریق یک شفت بلند، قدرت گردشی تولید شده خود را در اختیار تیغه های پره دار برنده در آن سوی محور بلند دستگاه قرار بدهد البته در میانه این محور بلند، دسته هایی با طراحی در الگوهایی متنوع قرار دارند که قرار است مقدمات کنترل هر چه ساده تر علف زن دوشی را فراهم کنند. طرح ساخت همه علف زن های دوشی تقریباً همین مسیری که مطرح کردیم را طی می کنند. حالا بسته به اینکه هنر طراح تا قدرت علف زن چه اندازه باشد، نوع کاربری در کنار میزان ارگونومیک بودن دستگاه متفاوت خواهد شد.

علف تراش دوشی SKN مدل CG520 با یک الگوی کاملا ارگونومیک طراحی شده است تا بتواند حداکثر تسلط را برای اپراتورها فراهم کند. موقعیت قرارگیری موتور در محور بلند دستگاه در کنار موقعیت تعریف شده دسته ها و نوع استقرار دستگاه بر بدن اپراتورها، به شکلی است که دستگاه علف زن دوشی 52 سی سی باید با استقرار در مرکز ثقل خود باشد. به این ترتیب وقتی دسته ‌های دوچرخه ای شکل علف تراش اس کا ان را در اختیار می گیرید، هرگز با یک شرایط نامتعادل مواجه نخواهید شد، در طراحی علف تراش دوشی SKN مدل CG520 قدرت، موضوع کلیدی است. اما وزن و حجم کم دستگاه نیز ملاک جدی در طراحی بوده است. استفاده از یک موتور خوش ‌ساخت دو زمانه که مصرف سوخت مناسبی دارد، در سبک شدن و البته قدرتمند ماندن علف زن دوشی 52 سی سی موثر بوده است. این علف تراش را به شکلی طراحی کرده ‌اند تا بتوانید با آن در هر نوع فضای زراعی اعم از زمین های مسطح تا زمین ها با شیب زیاد کارایی مناسبی داشته باشد.

مشخصات فنی علف تراش دوشی SKN مدل CG520

برای کار کردن حرفه ای با ابزارهای موتوری مهمترین نکته اطلاع دقیق از مشخصات فنی آنها می باشد. حالا که در مقدمه ‌ای مفصل از محصول خوش ساخت کمپانی SKN یعنی همین علف زن دوشی 52 سی سی صحبت کرده ایم لازم است تا تحلیلی فنی را آغاز کنیم تا ببینیم که این محصول چینی چه حرف هایی برای گفتن از منظر فنی دارد.

علفزن دوشی SKN مدل CG520

در طراحی علف تراش دوشی SKN از یک موتور بنزینی با طراحی تک سیلندر استفاده شده است. موتور تک سیلندر به کار رفته با نام تجاری SKNIE44FA عرضه می شود. این موتور با الگوی عملکرد دو زمانه از نوع هوا خنک و تنفس طبیعی در حجم ۵۲ سی سی طراحی شده است. موتور، کم حجم با وزنی اندک می باشد به شکلی که برای حاضر شدن در یک علف تراش سبک بنزینی کاملا ایده آل است. موتور در نهایت عملکرد خود قادر است تا قدرتی معادل با ۲ اسب بخار را تولید کند. موتور بنزینی برای رسیدن به این قدرت با حداکثر سرعت ۳۵۰۰ دور در دقیقه کار می کند. این میزان سرعت رنج استانداردی برای عملکرد مطلوب موتورهای دو زمانه می باشد.

قاعده طراحی موتور ۵۲ سی سی در علف تراش اس کا ان مدل CG520 برای عرضه شدن در وزن و حجمی اندک بوده است. به هر صورت این موتور باید بر یک علف تراش دوشی سوار شود و چندان نمی توان آن را سنگین وزن طراحی کرد. موتور، تک سیلندر است و این انتخاب در هر چه سبک تر شدن دستگاه تأثیر مستقیم گذاشته است اما آنچه در کاهش حجم موتور تاثیر می گذارد، الگوی عملکرد دو زمانه آن است. در موتورهای دو زمانه خبری از سیستم روانکاری مستقل برای بخش های متحرک موتور نیست. بلکه روانکاری از طریق تزریق چند قطره روغن در سوخت مصرفی موتور تامین می ‌شود. به این ترتیب می ‌توانیم به مقدار قابل توجهی در کاهش حجم موتور موفق باشیم.

نگاهی بر طراحی شاسی تا بخش برنده در علف تراش دوشی SKN

موتور دو زمانه با حجم ۵۲ سی سی، در نهایت، قدرت ۲ اسب بخار خود را از طریق یک محور فولادین در اختیار تیغه های پره دار علف زن دوشی ۵۲ سی سی اس کا ان خواهد گذاشت. حالا ماجرای بحث فنی ما از سمت موتور به سمت شاسی تا تیغه های برنده علف تراش دوشی SKN هدایت خواهد شد.

علف تراش دوشی SKN مدل CG520 از یک شافت مستقیم و یکپارچه فولادین با طول ۱۲۰ سانتیمتری ساخته شده است. در میانه این شفت فولادین، یک دسته طرح دوچرخه ای با قابلیت تنظیم شدن ارتفاع نصب شده است. دسته طرحی کاملا ارگونومیک دارد به شکلی که هر کسی می تواند آن را با توجه به قد و قامت خود تنظیم کند. دسته به فرمی طراحی شده تا در بخش بالایی، تنه اصلی علف زن دوشی 52 سی سی در اختیار اپراتورها قرار بگیرد. یک اهرم گاز بر یک سمت از دسته دوچرخه ای شکل نصب شده است به این ترتیب وقتی دستگاه بر دوش اپراتورها سوار است، به راحتی توسط این دسته ها می توان تیغه های برنده آن را هدایت نمود و در عین حال اهرم گاز برای کنترل سرعت تیغه ها کاملاً در اختیار ما قرار دارد.

علف تراش دوشی SKN مدل CG520 در دسته علف زن های چند کاره با قابلیت نیمه حرفه ای قرار می گیرد. به شکلی که می توانید انواع الحاقی های اره شاخه زن، شمشاد زن و حتی شخم زن را بر آن نصب کنید. اما وجه اصلی در طراحی این مدل، قابلیت سطح بالا و کاملاً حرفه ‌ای برای تراشیدن علف ها می باشد. لذا تیغه های پره ای فلزی و توپی های نایلونی و یا فلزی از مهمترین و کاربردی ترین ابزارهای برشی در این علف تراش اس کا ان هستند.

 علف تراش دوشی SKN

اگر یک دستگاه از علف تراش دوشی SKN خریداری کرده باشید، یک عدد توپی نخ نایلونی علف تراش و یک تیغه پره‌ ای فلزی به همراه آچار مخصوص نصب الحاقی ها همراه دستگاه عرضه خواهد شد. به این ترتیب بدون نیاز به خرید متعلقات اضافی، توانمندی کاملی برای تراشیدن حجم بزرگی از علف های باغ و بوستان تا هرس کردن شاخه های کوچک درختان را دارید در بخش فنی از سرعت حداکثر ۳۵۰۰ دور در دقیقه ای موتور بنزینی صحبت کردیم. این سرعت تحت حضور یک تبدیل قدرت موثر به سرعت ۹۰۰۰ دور در دقیقه برای به گردش درآوردن تیغه ها تبدیل خواهد شد. به این ترتیب می توانیم علف تراش دوشی SKN در مدل مذکور را با قابلیت گردش سرعت بالای تیغه ها معرفی کنیم.

دستگاه در حالت کلی به غایت سبک وزن است. وزن کلی دستگاه با تعریف تیغه های استاندارد علف زن، چیزی در حدود یک کیلوگرم است. در عین حال موتور تک سیلندر دو زمانه و در امتداد آن تیغه های دوار برنده این علف زن دوشی، سر و صدای اندکی تولید می ‌کند. اگر در فاصله ۷ متری از دستگاه بایستید، در نهایت با یک صدای ۱۱۰ دسیبلی از سمت موتور تا تیغه دستگاه مواجه خواهید شد که این مقدار در حد و اندازه هایی قابل قبول و استاندارد می باشد.

مزایای استفاده از علف تراش دوشی

علف تراش دوشی SKN مدل CG520 یک نمونه تمام عیار با طراحی حرفه ای است که می تواند الگوی مناسبی در این دسته از انواع علف زن های موتوری باشد. احتمالا می دانید که دنیای طراحی علف زن های موتوری گستردگی قابل توجهی دارد. خصوصاً که ایده علف زن های پشتی به عنوان یک رقیب در تقابل همیشگی با مدل‌ های دوشی هستند. حالا که در این مطلب قصد آشنایی با علف تراش دوشی SKN را دارید، قطعاً مزایای استفاده از این نوع علف زن های موتوری مورد توجه شما قرار خواهد گرفت.

  • در کار با علف زن های دوشی، کنترل کاملتر و بهتری بر دستگاه دارید. مزیت بزرگ علف تراش های دوشی در قابلیت مانور بالای آنها است. این علف تراش ها به فرمی ایده آل در کنار اندام شما از طریق بندهایی محکم سوار می شوند. آنها را با تسلط بالا از طریق دسته های تعبیه شده بر محور دستگاه کنترل خواهید کرد، هر چه طراحی علف زن دوشی، فرم ارگونومیک تری داشته باشد، قطعاً میزان تسلط شما بر کارکرد دستگاه نیز بالاتر خواهد بود. در طرح ساخت علف تراش دوشی SKN شاهد طراحی یک فرمان دوچرخه ای با دسته های بلند و ارگونومیک هستیم که نهایت تسلط را برای اپراتورها فراهم خواهد کرد.
  • علف زن دوشی به مراتب از مدل ‌های پشتی دستگاه مطمئن تری است، میزان خرابی کمتری دارد و می تواند از پس عملیات های سنگین تری برآید. زیرا از یک محور صلب فولادین استفاده می کند. در علف زن های پشتی یک فنر ماهیت انتقال قدرت را بر عهده دارد. این فنر در انتقال قدرت محدود است و میزان خرابی آن زیاد است. اما در مدل ‌های دوشی مانند طرح ساخت علف تراش دوشی SKN شاهد بهره مندی از یک محور بلند و مستحکم هستیم که به این سادگی ها خراب نمی شود.

علف تراش بنزینی SKN مدل دوشی

  • شفت مستقیم به کار رفته شده در طراحی علف زن های دوشی، سطح دسترسی آنها را در فضاهای هر چه محدودتر باز گذاشته است. اگر قصد حاشیه زنی دارید، علف زن های دوشی به مراتب بهتر از مدل‌ های پشتی می‌ باشند. خصوصاً با طراحی شفت بلند در طول 1.2 متری علف تراش دوشی SKN که در نفوذ به محدودترین فضاها و یا برش زنی بسیار منظم گیاهان در حاشیه باغچه ها و نهرها بهترین است، قطعاً راحت ‌تر و کاملاً سریعتر می توانید به اصلاح فرم باغ و باغچه بپردازید.
  • علف زن های دوشی وزن کمی دارند. عاری از هر گونه فشاری بر بدن اپراتورها سوار می شوند و استقرار آنها بر کنار بدن اپراتورها در نهایت سادگی و به سرعت انجام می شود. مراحل استقرار علف زن های پشتی به مراتب سخت تر و زمانبر تر از مدل های دوشی می باشد. علف تراش دوشی SKN مدل CG520 با وزن 8.5 کیلوگرمی کاملاً سبک است. در عین حال طراحی ارگونومیک آن باعث شده تا مسیر استقرار بسیار ساده و راحتی بر اندام اپراتورها داشته باشد.

در مقابل تمام این ویژگی های قابل توجه در طراحی انواع علف تراش دوشی، این ماشین های توانمند، برخی از محدودیت ها را نیز دارند. مثلاً ایجاد تعادل در حین کار از جمله مشکلات قابل توجه در کار با علف زن های دوشی است. تا جاییکه توصیه می ‌شود فقط حرفه ای ها از این مدل علف زن های موتوری استفاده کنند اما وقتی پای طراحی علف تراش دوشی SKN در میان است، تا حدود قابل توجهی از مشکل تعادل پذیری مرتفع شده است. زیرا دستگاه با فرمی ارگونومیک به شکلی که مرکز ثقل آن متوجه بدن اپراتور باشد، بر کنار شما سوار خواهد شد و طراحی ایده آل دسته ها مانع از هر گونه به هم خوردن تعادل در حین کار می شود.

جمع ‌بندی از خرید علف تراش دوشی SKN

اگر می خواهید در سطح مزرعه تا اصلاح فضای باغ و بوستان از سرعت عمل بالایی در تراشیدن گیاهان برخوردار باشید، قطعاً نیاز به یک علف تراش موتوری حرفه ای دارید. در این مطلب بحث فنی تا استدلال های کاربردی و موشکافانه ای از محصول تمام عیار برند SKN را مطرح کردیم. حالا با شناخت تقریباً کامل از علف تراش دوشی SKN مدل CG520، آیا می ‌توان این محصول را در تیم حرفه ای ها قرار داد؟ پاسخ مثبت است. علف تراش اس کا ان از موتور دو زمانه که مصرف سوخت اندکی دارد، استفاده می کند. این موتور با قابلیت تولید دو اسب بخار قدرت به غایت سبک وزن است. پس در بحث موتوری هیچ چیزی کمتر از بهترین ‌های بازار ندارد. اما در طراحی هم جنبه های ارگونومیک گنجانده شده در محصول مورد نظر قابل توجه می باشد.

دستگاه با محور طویل به خوبی بر سطح گیاهان کم ارتفاع می ‌نشیند، بدون آنکه نیاز به خم شدن کمر اپراتورها باشد. در عین حال با این دستگاه به راحتی می توانید در سطح زمین های شیب دار، قدرت مانور کاملی داشته باشید. دستگاه در تامین تعادل موفق است و در عین حال تولید صدای مناسبی دارد از طرفی قدرت مانور جالبی در پذیرش انواع الحاقی ها، سطح کاربری آن را به طور چشمگیری توسعه داده است. این همه از جنبه های طراحی در یک سوی ماجرا، قیمت علف زن SKNCG520 در آن سوی ماجرا نشسته است، قیمت علف زن SKNCG520 فضایی کاملاً رقابتی با دیگر محصولات بازار دارد و می تواند برگ برنده ای برای این ماشین چینی باشد. به هر صورت علف تراش دوشی SKN در تامین ویژگی ‌ها برای تبدیل شدن به یک ماشین حرفه ای کاملا موفق است. علف زنی که قابلیت حضور در هر نوع فضای زراعی تا محیط های باغ و بوستان را خواهد داشت.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5