خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

علف زن سه کاره کنزاکس (Kenzax)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
علف زن سه کاره کنزاکس (Kenzax)
  • علف زن سه کاره کنزاکس (Kenzax)
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

در سطح باغ و مزرعه که باشید، انبوه فعالیت های باغبانی و کشاورزی انتظار شما را می کشند. فعالیت هایی بی پایان و گاهاً طاقت فرسا که در جریانی از گیاهان بسیار باغ ظاهر می شوند. از دروی محصولات، دفع علف های هرز، هرس کردن شاخه درختان و... در جریان جاری فعالیت های باغبانی هستند. قاعدتاً برای هر کدام از این فعالیت ‌ها نیاز به ابزاری توانمند دارید. احتمالاً تاکنون این ابزارهای ساده و دستی را تهیه کرده اید. اما اگر هوشمند باشید، می توانید از انواع علف زن های چند کاره تهیه کنید. علف زن سه کاره کنزاکس مدل KMC-152 یکی از محصولات قدرتمند و خوش ساخت بازار است که به شکل تخصصی برای پوشش فعالیت‌ های جاری در باغ و مزرعه طراحی شده است.

علف زن سه کاره کنزاکس

علف زن سه کاره کنزاکس مدل KMC-152 یک ایده تخصصی در تراشیدن گیاهان تا هرس کردن درختان و حتی شاخه های قطور می باشد. ماشینی توانمند که تمام ابزارهای لازم برای تراشیدن تا قطع کردن ساقه و تنه هر گیاهی را دارد. علف زن سه کاره کنزاکس در رده علف زن های چند کاره بازار است. علف زن هایی که قرار است حجم کاملتری از عملیات های باغبانی را به تنهایی و بسیار قدرتمندتر از علف زن های معمولی انجام بدهند، علف زن های معمولی، ماشین های تراش موتوری شده هستند که در آنها از تیغه هایی با قابلیت قطع کردن ساقه نازک گیاهان استفاده شده است. این علف زن ها در تراشیدن گیاهان، دفع علف های هرز و حتی دروی محصولات توانمند می باشند. اما در نهایت قدرت موتور بنزینی و با ارزش آنها برای انجام یک یا دو فعالیت جاری باغبانی به کار می ‌رود در حالیکه می‌ توان این قدرت موتوری شده را برای دیگر فعالیت های باغ و مزرعه به کار گرفت. علف زن های چند کاره ایده های ساده ای هستند که برای استفاده بهینه شده از قدرت موتوری در ماشین های علف تراشی طراحی شده اند. علف زن سه کاره کنزاکس یکی از همین مدل ها است که در آن انجام سه عملیات کلیدی در برش زنی هر نوع گیاه پیش بینی شده است.

علف زن سه کاره کنزاکس مدل KMC-152 با تعریف الحاقی های متنوع برش زنی، یک ماشین تمام عیار در تراشیدن گیاهان است. این علف زن قادر است از تنه ضخیم درختان تا ساقه لطیف گیاهان را برش بزند. به نوعی باید علف زن سه کاره کنزاکس مدل KMC-152 را یک ماشین همه کاره در برش زنی گیاهان معرفی کنیم. یک داس موتوری که در اختیار شما قرار می گیرد تا به سادگی هر جریان بریدنی در فضای باغ و مزرعه را مدیریت کنید.

ایده طراحی علف زن سه کاره کنزاکس مدل KMC-152

ایده طراحی شده برای علف زن سه کاره کنزاکس رسیدن به یک ماشین تمام عیار در برش زنی هر نوع ساقه و تنه گیاهان باغ و مزرعه است. ایده ای که در امتداد طراحی علف زن های چند کاره شکل گرفته است. علف زن های چند کاره از ایده های جذاب و نوین در طراحی ماشین آلات باغبانی هستند. وقتی از یک ابزار موتوری در سطح باغ دارید، منطقی است که بخواهید این قدرت را در انجام چندین فعالیت به کار اندازید. ایده ای که حالا در طراحی علف زن های چند کاره مانند علف زن سه کاره کنزاکس مدل KMC-152 پیش بینی شده است.

در طراحی چنین ماشینی موتور، محوریت مشترک برای انجام تمامی عملیات ها است. موتور بنزینی در امتداد محور بلند علف زن قرار دارد و قدرت ایده آل و توانمند خود را از طریق شفت یکپارچه فلزی در اختیار الحاقی ها قرار می دهد اما در آن سوی ماجرا برای تامین فعالیت ‌های چند کاره علف زن ها از انواع الحاقی ها تعریف شده است. الحاقی ها بخش های مکانیکی با تعریف انواع تیغه ها و ابزارها هستند که به شکل یک عضو متصل شونده بر محور بلند علف زن چند کاره اضافه می ‌شوند. در واقع محور علف زن های چند کاره را به شکل دو تکه طراحی کرده ‌اند، یک تکه که بخش مشترک تمام فعالیت ‌ها است در ارتباط با موتور برای تامین قدرت الحاقی ها حضور دارد و بخش بعدی به شکل یک محور مستقل طراحی شده است تا بر محور اصلی دستگاه علف زن چند کاره متصل باشد. این الحاقی ها هر کدام دارای ابزارهایی تخصصی برای انجام فعالیت تخصصی در محیط باغ و مزرعه هستند. به مانند علف زن سه کاره کنزاکس مدل KMC-152 که از الحاقی های چمن زن، هرس کنی و اره زنجیری دارد.

 گیربکس علف زن بنزینی کنزاکس سه کاره

هر الحاقی از طریق محور بلند و فلزی ای که دارد با بدنه اصلی علف زن چند کاره در ارتباط است. در طول عملیات هر جا که لازم باشد تا نوع فعالیت علف زنی را تغییر بدهیم، می توانیم به راحتی الحاقی ها را با هم جابجا کنیم. به این ترتیب قدرت مانور بسیار بالایی در حین کار خواهیم داشت. برندهای متنوعی در سراسر جهان قدم در طراحی و ارائه انواع علف زن های چند کاره دارند. آنها انبوه الحاقی های شاخه زنی تا شمشاد زنی و حتی شخم زنی را معرفی کرده ‌اند. علف زن سه کاره کنزاکس مدل KMC-152 با تعریف یک ابزار کامل برای برش زنی هر نوع شاخه و یا تنه درختان طراحی شده است.

در طراحی علف تراش سه کاره بنزینی Kenzax سمت و سوی طراحی، رسیدن به یک ماشین توانمند برش زنی گیاهان است. اینکه باغبان در حین کار از تراشیدن گیاهان سطح زمین تا قطع کردن تنه درختان باغ توانمند باشد. کنزاکس با این رویکرد است که فعالیتی سه کاره را پیش بینی کرده است زیرا در تراشیدن گیاهان عمدتا با سه فضای متفاوت کاری مواجه هستیم. تراشیدن گیاهان رونده در سطح زمین مانند دفع علف های هرز و یا درو کردن محصولات در کنار هرس کردن شاخه درختان و در نهایت قطع کردن تنه قطور شاخه ‌های کلفت درختان باغ، سه فعالیت جدی برش زنی گیاهان هستند که به طور کامل توسط علف تراش سه کاره بنزینی Kenzax انجام می شوند.

مشخصات فنی علف زن سه کاره کنزاکس مدل KMC-152

علف زن سه کاره کنزاکس مدل KMC-152 یک علف زن موتور بنزینی است که در آن از قدرت موتورهای احتراق داخلی برای تامین قابلیت برش زنی استفاده شده است. طراحی علف زن سه کاره کنزاکس متکی بر الگوی حمل و نقلی ساده، ابعادی کوچک و وزنی کم است. لذا در بحث فنی از یک موتور تک سیلندر با ظرفیت ۵۲ سی سی برای این ماشین انتخاب کرده ‌اند، موتور تک سیلندر تعریف شده در علف زن سه کاره کنزاکس از نوع هوا خنک است که با یک ساز و کار تنفس طبیعی کار می کند. موتور طبق الگوی کارکرد دو زمانه طراحی شده است. نوع طراحی دو زمانه باعث شده تا موتور شتاب گیری مناسبی داشته باشد. موتور در اندک زمانی می‌ تواند حداکثر سرعت خود را در حدود ۳۲۰۰ دور بر دقیقه تامین نماید البته در مسیر رسیدن به این سرعت تقریباً بالا قابلیت تولید توان 1.45 کیلوواتی معادل با ۲ اسب بخار را دارد. این قدرت یک توان ایده آل برای طراحی هر نوع علف زن موتوری است. البته باید در نظر داشته باشیم که برای این دستگاه انواع الحاقی های شاخه زن و یا اره زنجیری نیز تعریف شده است. الحاقی هایی که قاعدتاً نیاز به قدرت بالاتری به نسبت از الحاقی های علف تراشی دارند.

موتور دو زمانه تعریف شده در علف زن سه کاره کنزاکس خوش نفس است و برای عملکردی کامل تقریباً مصرف سوخت مناسبی دارد. اما به هر حال در قامت یک موتور دو زمانه تعریف شده است و این موتورها ذاتاً مصرف سوخت بالایی دارند. لکن برای پوشش چنین نیازی در بحث طراحی علف زن سه کاره کنزاکس مدل KMC-152 از یک باک سوخت در ظرفیت 1.2 لیتری استفاده شده است. این مخزن می ‌تواند پاسخگویی فعالیتی کامل و قدرتمند در مدت زمان حداقل ۲ ساعت را داشته باشد.

علف تراش 3 کاره کنزاکس

یکی از بحث‌ های جدی در طراحی موتورهای دو زمانه که حالا برای علف تراش سه کاره بنزینی Kenzax نیز وجود دارد، نوع سوخت مصرفی آنها است. برای موتورهای دو زمانه باید از سوخت ترکیبی استفاده کرد که با مخلوط شدن مقدار اندکی روغن در بنزین مصرفی دستگاه ساخته می شود. سوخت ترکیبی مناسب برای موتور دو زمانه علف زن سه کاره کنزاکس با نسبت ۱ به ۲۵ از ترکیب روغن در بنزین تهیه خواهد شد. در هنگام کار با علف زن سه کاره کنزاکس باید همواره هوشمند باشید و حتماً از سوخت ترکیبی آن هم با رعایت نسبت قید شده در ماشین استفاده کنید. در غیر این صورت قطعا نمی توانید انتظار عملکردی قدرتمند و مطمئن را از علف زن داشته باشید.

چرا موتورهای دو زمانه به سوخت ترکیبی نیاز دارند؟

در تحلیل فنی همراه با بیان مشخصه های مکانیکی طراحی شده برای علف زن سه کاره کنزاکس مدل KMC-152 تاکید اکید به مصرف درست از سوخت ترکیبی در موتور چنین ماشینی داشتیم. اما حالا شاید این طور سوال پیش آید که اصولاً چرا باید تا این اندازه در تامین سوخت ترکیبی دستگاه حساسیت داشته باشیم؟ برای پاسخ به این سوال ساده اما کلیدی لازم است تا از جنبه های طراحی موتورهای دو زمانه صحبتی هر چند مختصر را مطرح کنیم.

موتورهای دو زمانه الگوی طراحی ساده‌ ای دارند. در آنها از تمام فضای محفظه احتراق در جابجایی پیستون استفاده شده است. به نوعی هر دو سمت پیستون تحت تاثیر احتراق قرار دارند. با این رویکرد می توان موتورهایی که حجم کمتری دارند و در عین حال سرعت و شتاب گیری بالایی دارند را طراحی نمود. موتورهای دو زمانه با تولید صدای بالایی کار می کنند. غالبا قدرت بالایی ندارند، مصرف سوخت آنها بالا است و نمی توانند عملکردی روان و دائمی داشته باشند. اما کم حجم، سبک وزن و ارزان قیمت هستند که قطعاً مناسب طراحی ماشین ها با قابلیت حمل شدن توسط انسان می باشند.

در موتورهای دو زمانه برای روانکاری بخش های متحرک موتور از سوخت ترکیبی استفاده می شود. سوخت ترکیبی با مخلوط شدن مقدار اندکی از روغن مخصوص در بنزین به دست می آید. این روغن کم در داخل بنزین برای کارکرد روان موتور کافی است. لکن در هنگام تامین سوخت ترکیبی مناسب موتورهای دو زمانه باید دو نکته را رعایت کنید. اول آنکه از روغن های مخصوص موتورهای دو زمانه استفاده کنید. دوم آنکه باید مقدار روغن در بنزین را با تناسب درست مخلوط کنید. این مقدار برای علف زن سه کاره کنزاکس مدل KMC-152 با نسبت ۱ به ۲۵ از روغن در بنزین مصرفی دستگاه می باشد.

الحاقی های تعریف شده در علف زن سه کاره کنزاکس مدل KMC-152

علف زن سه کاره کنزاکس مدل KMC-152یک ماشین تخصصی در برش زنی گیاهان باغ و مزرعه است. این علف زن به شکلی طراحی شده تا با استفاده از الحاقی درست، هر نوع ساقه گیاهان تا تنه درختان و شاخه های انبوه باغ را قطع کند. لذا زمینه ‌های کاربردی این علف زن در تراشیدن گیاهان است. الحاقی های تعریف شده نیز برای پوشش چنین نیازهایی هستند. این الحاقی ها به قرار زیر می باشند.

1)    الحاقی چمن زنی: این الحاقی یک شفت با طراحی کلاسیک است که در آن از تیغه سه پره تا توپی های رایج علف تراشی نصب خواهد شد. با حضور این الحاقی، دستگاه علف زن سه کاره کنزاکس تبدیل به یک ماشین کلاسیک و ساده علف تراشی خواهد شد. ماشینی که می تواند علف های هرز تا دروی محصولات کشاورزی را انجام بدهد.

2)    الحاقی شاخه زنی: این الحاقی یک تیغه قدرتمند شاخه زنی است. هر چند می ‌توانید با الحاقی چمن زنی به تراشیدن شاخه های نازک درختان اقدام کنید؛ اما قطعاً برای یک هرس کاری حرفه ای با تمام جنبه های متنوع کاری نیاز به تعریف تیغه هایی مخصوص مانند الحاقی شاخه زن علف زن سه کاره کنزاکس دارید.

3)    الحاقی اره زنجیری: بریدن شاخه های قطور و تنه درختان از سنگین ترین عملیات های باغبانی است. عملیاتی که تماما در جریان بریدن گیاهان است. اما برای انجام آن نیاز به طراحی ابزارهایی مخصوص مانند اره زنجیری می باشد. برای علف زن سه کاره کنزاکس از یک الحاقی اره زنجیری تعریف شده است تا قابلیت برش زنی تنه قطور درختان باغ نیز فراهم باشد. این الحاقی یک اره ساطوری با طول کوتاه است. قطعاً نمی توانید از این الحاقی انتظار عملکردی شبیه به اره زنجیری های حرفه ای داشته باشید. بلکه هدف از طراحی آنها برای بریدن شاخه های ضخیم درختان باغ است.

گیربکس علف زن سه کاره کنزاگس

ویژگی ها و مزایای علف زن سه کاره کنزاکس مدل KMC-152

1) برای طراحی علف زن سه کاره کنزاکس ایده های ارگونومیک استفاده شده است. این علف زن به شکل مدل های دوشی طراحی شده است. دستگاه با تعریف بندهایی مناسب بر اندام اپراتورها سوار می شود و در عین حال از یک دسته حلقوی کاملا ارگونومیک با قابلیت کنترل پذیری مناسب برخوردار است.

2) علف زن سه کاره کنزاکس از طراحی مدرن با ظاهری حرفه ای برخوردار است. دستگاه بی نهایت زیبا با ظاهری جذاب طراحی شده است.

3) موتور بنزینی دو زمانه دستگاه علف تراش سه کاره کنزاکس دارای بدنه مشبک است. این بدنه در هر چه خنک تر شدن موتور تأثیرگذار است.

4) کلیدهای کنترل و هدایت عملکرد نهایی دستگاه بر دستگیره حلقوی آن تعبیه شده است. این کلیدها طراحی کاملاً ایمن دارند و در عین حال از طول عمری مناسب برخوردار هستند.

5) در طراحی علف زن سه کاره کنزاکس از یک محور متحرک آلومینیومی با کیفیت بالا استفاده شده است. محور مستحکم و ماندگار با قابلیت ضد زنگ زدگی کامل است.

6) موتور طراحی شده دستگاه از یک سیستم هوا خنک استفاده می کند. این موتور تک سیلندر به راحتی قادر است تا در محیط باغ عملکردی با حداکثر توان دهی داشته باشد.

7) برای طراحی الحاقی اره زنجیری از یک رشته زنجیر ۲۵ سانتیمتری ساخت کمپانی معتبر Oregon آمریکایی استفاده شده است.

علف زن سه کاره کنزاکس و الحاقی اره سر شاخه زن

8)  در طراحی الحاقی شاخه زن و علف زنی این دستگاه از یک گارد محافظ گنجانده شده است. این گارد محافظ به جهت هدایت ذرات برخورد به سمت اطراف طراحی شده است.

9) در طرح ساخت علف زن سه کاره کنزاکس مدل KMC-152 از یک دسته دو تکه با قابلیت جدا شدن به جهت نصب الحاقی ها استفاده شده است. به این ترتیب دستگاه حجم و فضایی اندک را اشغال می کند. لذا جابجایی تا نگهداری از آن بسیار ساده است.

سخن پایانی در تحلیل علف زن سه کاره کنزاکس مدل KMC-152

علف زن های چند کاره رویکرد متفاوتی از باغبانی مدرن هستند. در حضور یک علف زن چند کاره می توانید حجم انبوهی از فعالیت های باغبانی و کشاورزی را با یک دستگاه آنهم در مدت زمانی کوتاه انجام دهید. در واقع تنها با خرید یک دستگاه است که قابلیت های کامل را دارید. علف زن های چند کاره دست باغبان ها را در توسعه ساده ی باغ باز گذاشته اند. وقتی یک علف زن چند کاره دارید، دیگر نیازی نیست تا از چندین دستگاه موتوری شده تهیه کنید. یک ماشین علف زنی چند کاره در اصل یک ماشین با قابلیت های متنوع است. یک و تیر و چند نشانی است که خیلی هوشمندانه در فضای باغ برای شما کار میکند البته هر دستگاه علف زن چند کاره نمی تواند انتظارات سطح بالای شما را تامین کند. برند ها و کمپانی های بسیاری در سراسر جهان به طراحی تا تولید این نوع از علف زن ها می پردازند. اما همه ی آنها نتوانسته اند علفزن چند کاره ایده آل را طراحی کنند. علف زن سه کاره کنزاکس محصول چند کاره توانمند چینی است که توانسته در طراحی حساب شده با استفاده از متریال های مقاوم در این عرصه حضوری شایسته داشته باشد.

قطعاً قیمت علف زن کنزاکس در مدل سه کاره بالاتر از نمونه ‌های ساده است. اما این قیمت علف زن کنزاکس برای حصول قابلیت ‌های چند کاره آن تنظیم شده است. طبعا خرید یک دستگاه چند کاره مانند علف زن سه کاره کنزاکس بسیار به صرفه تر از داشتن چند دستگاه موتوری متفاوت و تک کاره می باشد. اگر هوشمند باشید قطعا متوجه خواهید شد که خرید دستگاه علف زن چند کاره به مراتب ارزان تر از خرید چند دستگاه موتوری است. به این ترتیب می توان با نگاه مقرون به صرفه تری از قیمت علف زن کنزاکس یاد کنیم.

علف زن دوشی کنزاکس سه کاره

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5