خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

علف زن (علف تراش) تکنو

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
علف تراش تکنو
  • علف تراش تکنو
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

علف زن تکنو

در دنیای بزرگ کشاورزی تا باغبانی همواره با انبوه گیاهانی مواجه هستیم که به ترتیبی باید تراشیده شوند، از کوتاه ‌کردن چمن‌ ها تا دروی محصولات و شاید هرس شاخه های بلند شده درختان باغ.

شما می توانید با خرید یک عدد داس ساده کشاورزی و شاید یک قیچی قدرتمند از پس تمام این کار ها برآیید؛ اما قبل از آن لازم است تا از همتی بلند در انجام یکی از سخت‌ ترین فعالیت ‌های کشاورزی نیز برخوردار باشید، به هر صورت تراشیدن گیاهان در سطح مزرعه کار ساده ای نیست؛ اما شما می توانید با ذهنی مدرن شده همراه با خرید یک علف زن توانمند ماجرا را تبدیل به یک تفریح ساده در فضای کشاورزی کنید چرا که علف زن های موتوری کاملاً مسیر تراشیدن گیاهان را ساده کرده اند. در این بین داشتن علف زن تکنو می ‌تواند وجه جالب توجهی باشد.

بسیاری از افراد در مواجهه با خرید علف زن ها، درگیر قیمت بالای آن هستند. خب، ما یک علف زن باکیفیت و البته نه چندان گران قیمت را به شما معرفی خواهیم کرد، علف زن Techno در یک سطح قیمتی تقریباً جذاب همراه با امکانات و کیفیتی که می تواند شما را راضی نگه دارد، کاملاً مناسب برای فضای باغ ها و مزارع در سطح متوسط می ‌باشد. البته قبل از هر چیزی لازم است تا شما این علف زن را با دیگر رقبا مقایسه کنید.

علف زن تکنو مدل پشتی

آشنایی با علف زن تکنو

علف زن تکنو در دسته مدل های کوله ای قرار می ‌گیرد. این ماشین به نسبت قیمت تقریباً متعادلی که دارد، از کیفیت و کارایی معقولی برخوردار است یکی از وجوه جالب توجه در طراحی علف زن تکنو، سعی کامل طراحان در راحتی کار با آن می باشد به طوری که در این علف زن از یک پشتی بسیار بلند با قابلیت تنظیم گسترده ای استفاده شده است. در عین حال پشتی مذکور که قرار است بر پشت اندام اپراتور ها سوار شود، از بافتی نرم و کاملاً مناسب ساخته شده است، این پشتی نرم با یک تنظیم خوب با توجه به سایز اندامی اپراتور ها به راحتی به شکلی استوار بر اندام اپراتور ها سوار شده، به طوری که در حین کار عاری از هر گونه حرکت و جابجایی باشد. به این ترتیب حداکثر راحتی را برای کارکرد اپراتور ها فراهم خواهد آورد.

علف زن Techno برای هر چه راحت تر شدن کار از یک کیف مخصوص حمل وسایل اضافی استفاده شده است و مسیر راه اندازی تا جریان کنترلی دستگاه شرایط بسیار ساده، عاری از هر گونه پیچیدگی را دارد لکن شناخت یک تجهیز با مطرح کردن چند امکان رفاهی تکمیل نمی شود. شما باید از دنیای فنی تجهیزات بدانید تا با خیالی آسوده ‌تر در باب داشتن آن تصمیم گیری کنید.

مشخصه های فنی در علف زن تکنو

وقتی پای بیان مشخصه های فنی در میان است، اولین و شاید مهمترین وجه کار بررسی موتور دستگاه می باشد چرا که موتور قلب تپنده هر دستگاه موتوری است و در عین حال گران قیمت ترین بخش آن نیز می‌ باشد. پس مقدمات امر در بیان جزئیات فنی علف زن تکنو را متوجه معرفی موتور آن می ‌کنیم.

موتور علف زن تکنو در دسته موتور های تک سیلندر دو زمانه قرار می ‌گیرد. در واقع تکنو برای خلق موتور دستگاه خود چندان ایده های خلاقانه ای نداشته است خیلی ساده با یک نگاه عامیانه به مانند آنچه در اکثر تجهیزات موتوری متداول است، از یک موتور تک سیلندر با شرایط کارکرد دو زمانه استفاده می ‌کند. اینکه چرا این انتخاب را کرده، جای خودش بحث خواهیم کرد؛ اما باید ببینیم این موتور متداول تکنو دیگر چه چیز هایی در چنته دارد؟

موتور مذکور از انواع سوخت ترکیبی است. در واقع تمام موتور های دو زمانه از مدل ‌های سوخت ترکیبی می ‌باشند، مراد از سوخت ترکیبی حضور روغن در بنزین دستگاه است. این روغن با هدف روانکاری به نسبت اندک در هنگام سوختگیری اضافه می‌ شود البته در موتور علف زن تکنو نسبت اختلاط روغن با بنزین برابر با عدد 1 به ۲۵ می باشد. موتور بنزینی مورد بحث ما حداکثر قدرت 2.8 اسب بخار را در دور کاری 3600 در دقیقه تامین می کند، چنین قدرتی با چنین کارکردی برای حضور در یک علف زن با کارایی متوسط که نگرش ‌های اقتصادی در ساخت آن حاکم است، منطقی و شاید ایده آل به نظر آید این موتور مجهز به یک مخزن سوخت 0.8 لیتری است که با توجه به مصرف سوخت تقریباً متوسطی که دارد، قدرت کارکرد مداوم برای بیش از دو ساعت را نخواهد داشت با تمام این تفاصیل در تشریح مشخصه های فنی همراه با تحلیل موتور علف زن تکنو با ماشینی مواجه هستیم که می ‌تواند سطح رضایت فعالیت ‌های سطح متوسط در زمین های زراعی تا فضا های باغبانی را مرتفع سازد، این ماشین چندان قدرتی در مواجهه با سطح پرفشار از فعالیت ‌های بسیار سنگین کشاورزی را ندارد خصوصاً ایده طراحی کوله ای آن که دست اپراتور ها را در فعالیت های طولانی خواهد بست. اصولاً مدل های کوله ای در جمع علف زن ها، در دسته ماشین آلات نیمه حرفه‌ ای قرار می گیرند مگر آنکه از طراحی کاملاً ایده ‌آلی برخوردار باشند. با این همه می‌ خواهیم اندکی از موتور علف زن تکنو فاصله بگیریم و ببینیم در این ماشین آمده است چین چه چیز های قابل توجه دیگری وجود دارد.

علف زن تکنو در جایگاه چندکاره ها

وجه جالب توجه در علف زن تکنو، توانمندی این ماشین در چند کاره بودن آن است. به طوری که می ‌توانید  الحاقی های متنوع مانند اره موتوری، علف جمع کنی، چمن زنی و حتی شخم زنی زمین به این علف زن اضافه بفرمایید.

علف زن چند کاره دو زمانه

علف زن های چند کاره چند سالی است که در سطح بازار مورد توجه قرار گرفته ‌اند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند با حضور در یک دستگاه مشترک همراه با تعویض تیغه ها که با نام الحاقی شناخته می شوند، چندین عملیات جدی را انجام دهند به این ترتیب همراه با خرید یک دستگاه موتوری در کنار چند تیغه الحاقی، قدرت انجام طیف بزرگی از عملیات ‌های باغبانی و کشاورزی و حتی چوب بری را خواهید داشت، هر علف زنی صاحب این ایده نمی باشد؛ اما اگر علف زنی صاحب این طراحی شده باشد، یقیناً در دسته علف زن های محبوب با سطح کارآیی بالا قرار خواهد گرفت، مانند علف زن تکنو که در جمع الحاقی های خود برخی امکانات قابل توجه را گنجانده است. عموم علف زن های چند کاره از الحاقی شخم زن بی بهره هستند. این ایده یک قدم بلند برای رسیدن به یک فضای کاری کاملاً متفاوت است.

حضور الحاقی شخم زن، پایه عملیات تا تعریف کاری علف زن تکنو را متغیر خواهد کرد. چرا که علف زن تکنو با حضور این الحاقی قادر است در مقام یک بیل مکانیکی اما کوچک و قدرتمند در دستان شما قرار گرفته و سطح نرمی از خاک را زیر و رو کند در نظر داشته باشید که الحاقی شخم زن نمی تواند عملیات سطح بزرگی را به مانند تراکتور ها و شاید کولتیواتور ها اجرایی کند. ایده طراحی این الحاقی برای پرداختن به زمین های کوچک زراعی با سطح خاک هایی که سابق بر این نرم شده باشند، می باشد، اصولا هدف از حضور الحاقی شخم زن، ترتیب عملیاتی است که بتوان با آن خاک سطح مزرعه را بر هم زده باشید، اما اگر از کنار این الحاقی پر سر و صدا عبور کنیم، به جمع الحاقی های متداول تری می ‌رسیم.

الحاقی اره موتوری که قادر است علف زن شما را تبدیل به یک دستگاه اره موتوری با زنجیر های برنده نماید، این الحاقی چیزی متفاوت از تیغه های چند پره دیسکی شکل می باشد. در این الحاقی شما به مانند آنچه در اره ‌موتوری ها شاهد هستید، از یک زنجیر همراه با لبه های برنده بهره مند خواهید شد.

در نهایت نیز حضور الحاقی های ساده ای مانند توپی نایلونی چمن زنی تا تیغه استاندارد 3 پره ای نیز همراه متعلقات دستگاه می باشد. لازم به ذکر است که برخی از این الحاقی ها را باید جدا از دستگاه اصلی خریداری کنید.

تحلیل فنی در مشخصه‌ های علف زن تکنو

با تمام شدن معرفی مشخصه های فنی تا سطح امکانات همراه شده با علف زن تکنو، حال می ‌توانیم به یک تحلیل ساده فنی از این ماشین چینی اقدام کنیم، اینکه این ماشین تا چه اندازه می ‌تواند ما را در سطح فعالیت های ریز و درشت کشاورزی یاری رسان باشد؟ اصولاً تا چه اندازه می توانیم بر قدرت تا کارایی علف زن تکنو اعتماد کنیم؟

اول آنکه باید بحث خود را از موتور این دستگاه آغاز کنیم. همان طور که گفتیم، موتور از مدل های تک سیلندر دو زمانه با قابلیت سوخت ترکیبی می باشد. حال می خواهیم ببینیم که حضور این موتور تا چه اندازه در عملکرد علف زن تکنو تأثیرگذار خواهد شد، نکته در قدرت حاصل از موتور مذکور است. این موتور همراه با یک سیلندر از پس تامین قدرت 2.8 اسب بخاری بر می ‌آید. چنین قدرتی همراه با یک تک سیلندر، جای تحسین دارد. این عدد می‌ تواند معرف طراحی ایده آل موتور باشد به هر صورت وقتی موتور را دو زمانه طراحی می ‌کنیم، مقدمات امر برای افزایش قدرت در حجم اندک فراهم شده است. لکن با حضور موتور های دو زمانه باید انتظار مصرف سوختی بالاتر در کنار تولید صدای بیشتری نیز داشته باشیم موتور مذکور در علف زن تکنو به خوبی از پس تامین قدرتی بالا برآمده است؛ اما گویا چندان وجه توانمندی در عملکرد کم سر و صدا ندارد. به هر صورت المان های طراحی موتور های کم سر و صدا کاملا متوجه قیمت علف زن تکنو خواهد شد.

قیمت علف زن تکنو در دسته مدل های اقتصادی بازار است. خیلی نباید از یک محصول با نگرش اقتصادی در ساخت انتظار تامین امکانات ویژه مانند کارکرد روان و کم سر و صدا را داشته باشیم یکی دیگر از نکته های قابل توجه در تحلیل فنی علف زن تکنو متوجه سوخت ترکیبی بودن آن است. این سوخت ترکیبی نکته مشترک برای تمام موتور های دو زمانه است مراد از آن نیز حضور مقدار اندکی از روغن در بنزین مصرفی دستگاه می باشد. این روغن با هدف روانکاری دستگاه اضافه شده است لکن دقت در اختلاط روغن و بنزین با نسبت درست امری جدی در کار است. ماجرایی که گاهاً به خوبی صورت نمی ‌گیرد و از آنجا که احتمال خطا همیشه حضور دارد، این وجه از طراحی موتور های دو زمانه در لیست معایب آنها قرار خواهد گرفت، نکته ‌ای که می ‌تواند در نقاط منفی از کار با علف زن تکنو نیز در نظر گرفته شود. به هر حال تکنو در این ماجرا تنها نیست و عموم علف زن های موتوری با موتور های دو زمانه به ترتیبی از این ویژگی بهره مند می باشند.

مزیت ها در کار با علف زن تکنو

هر دستگاه علف زن موتوری وجه مشخصی از طراحی را دارد. همه آنها همراه با موتور های بنزینی در کنار تیغه های برنده هستند، از این رو در مواجهه با همه آنها برخی امکانات تا طراحی های متداول دیده می شود. لکن نحوه حضور این ایده های طراحی شده تا سطح کارایی است که مقدمات در خلق تفاوت ها هستند به هر صورت هر علف زنی می تواند در وجوهی متمایز شده دارای محاسنی باشد. مانند محاسن در مشخصه های فنی تا امکانات کاربردی علف زن تکنو که به قرار زیر هستند:

  1. قیمت علف زن تکنو به نسبت قدرتی که ارائه می کند، رنج کاملاً معقولی خواهد داشت.
  2. قدرت موتوری در این علف زن وجه متفاوت در طراحی آن است. چرا که غالباً علف زن ها را همراه با موتور های قدرتمند طراحی نمی کنند. احتمالاً هدف از طراحی، چند کاره شدن و حضور الحاقی های قدرتمندی مانند اره موتوری و شخم زنی باعث ایجاد این نگرش بوده است.
  3. دور موتور در علف زن تکنو بالا است. حضور دور موتور بالا در کنار شرایط تامین قدرت مطلوب، وجه جالب توجهی است.
  4. موتور از طراحی ساده ای برخوردار می باشد. به این ترتیب در زمان نگهداری شرایط پیچیده ای ندارد و در مواقع خرابی چندان زحمت و یا هزینه ای را متوجه شما نخواهد کرد.
  5. وزن موتور کم است و در نهایت وزن کلی دستگاه اندک می ‌باشد. دستگاه با حضور قدرت 2.8 اسب بخاری تنها وزنی معادل ۲۰ کیلوگرم دارد.
  6. حضور یک موتور دو زمانه با طراحی ساده و عاری از هر گونه المان های پیچیده و خاص، قیمت نهایی علف زن تکنو را به نسبت دیگر رقبا اقتصادی تر کرده است.
  7. علف زن تکنو یک ماشین با سطح کارآیی متوسط اما امکانات قابل توجه می باشد. چند کاره بودن چیزی نیست که بتوانید به همین سادگی از کنار آن عبور کنید.
  8. در واقع چند کاره بودن وجه جذاب و البته برتری هر نوع علف زنی می باشد. علف زن تکنو نیز با خلق الحاقی های جالب توجه، دست بالایی در جلب نظر جذب شده کشاورزان دارد. علف زنی که می ‌تواند با صرف هزینه ای معقول، طیف بزرگی از نیاز های شما را تامین نماید.

علف زن پشتی 52 سی سی با الحاقی شخم زن

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5