خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

علف زن چهار کاره هوندا

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
علف تراش هوندا
  • علف تراش هوندا
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

با علف زن چهار کاره هوندا، ابر باغبان شوید!!!

می‌خواهید علف های هرز باغ و باغچه و شاید مزرعه خود را بتراشید، شاید هم قصد درو کردن محصولات کشاورزی مانند یونجه را دارید، اصلاً نه، شاخه های درختان در باغ شما نیاز به هرس دارند و قصد دارید همراه با یک ابزار بلند و توانمند هرس درختان را به انجام رسانید، شاید هم باغی زیبا دارید و در آن از بوته های تزیینی مانند شمشاد ها کاشته اید و حالا می خواهید این شمشاد های خود را سر و شکلی بدهید؛ ولی نه، احتمالاً زمینی بزرگ و سبزپوش از چمنزاری دلنشین را در اختیار دارید و حالا می خواهید چمن های آن را یکدست کوتاه کنید. شما برای انجام تمام این عملیات های متداول در فضای باغبانی نیاز به تجهیزات موتوری دارید؛ اما اگر می خواهید هر چهار عمل ممکن باغبانی را همراه با خرید یک دستگاه موتوری تامین سازید، خیلی تعجب نکنید. با خرید یک دستگاه علف زن چهار کاره هوندا تمام این عملیات های ریز و درشت باغبانی را یکجا به انجام رسانید.

در علف زن چهار کاره هوندا فکر همه چیز را کرده اند. یک دستگاه و همه چیز. علف زن چهار کاره هوندا گویی قرار است همراه شما در تمام عملیات های باغبانی باشد. چرا که شما با خرید علف زن چهار کاره هوندا و در همراهی با تیغه هایی تخصصی در امورات جاری باغبانی می توانید انواع عملیات ‌های هرس، چمن زنی، علف تراشی و شمشاد زنی را داشته باشید. خلاصه آنکه پس از خرید علف زن چهار کاره هوندا برای خودتان در باغ خودتان یک ابرباغبان خواهید شد. ابرباغبانی که می تواند با در دست داشتن سلاحی قدرتمند در زمانی کوتاه از پس انجام تمام کارها برآید. حالا که تا اینجای ماجرا همراه ما آمده اید و این حس شیرین ابرباغبانی شما را نیز قلقلک می دهد، بیایید و ببینیم در این علف زن چهار کاره هوندا چه چیز ها هست که می تواند تا این اندازه شما را توانمند سازد.

علف زن 4 کاره هوندا مدل دوشی

چرا علف زن چند کاره هوندا؟

در گذشته تمام عملیات ‌های جاری در دنیای باغبانی همراه با تعداد قابل توجهی از ابزار های ریز و درشت دستی به انجام می ‌رسید. باغبان ها از داس ها برای تراشیدن علف ها تا قیچی های باغبانی برای اصلاح و هرس درختان و دستگاه های چمن زن دستی برای تراشیدن یکدست چمن ها استفاده می کردند. سختی ماجرا جدا از تعدد ابزار، دستی بودن کار بود. خصوصاً که حجم کار می‌ توانست بسیار زیاد باشد. چرا که گیاهان دائماً در حال رشد هستند و برای این رشد کردن فرصت استراحت به باغبان ها نمی ‌دهند اولین ایده‌ ها در خلق تجهیزات موتوری که بتوانند در تقابل رشد دائمی گیاهان کمک حال باغبانان باشند، خلق دستگاه‌ های علفتراش بوده است؛ اما مگر تنها این علف ها هستند که در سطح باغ و مزارع رشد می ‌کنند؟ این طور هم نمی‌ شود که برای هر عملیاتی در سطح باغ و مزارع راه بیفتید و یک ابزار موتوری مجزا را خریداری کنید. باغبانی امروز نیاز به ابزاری دارد که بتواند تمام کار های شبیه به تراشیدن گیاهان را حالا از علف ها باشد تا هرس درختان به انجام رساند.

علف چین چهار کاره هوندا همان ایده راهگشا برای باغبانی های امروز است. شما با در دست داشتن علف چین چهار کاره هوندا به یک ابر باغبان در سطح مزارع و باغات خود تبدیل خواهید شد. ابر باغبانی که با یک دستگاه ساده، سبک اما کارآمد می ‌تواند تمام گیاهان ریز و درشت در حال رشد باغ و مزرعه را تحت سیطره خود در آورد. هر باغبانی دوست دارد که این ابرباغبان داستان ما باشد. چرا که با در اختیار گرفتن علف زن چهار کاره هوندا فقط کافیست تیغه مورد نظر را به درستی انتخاب کند، آنگاه هر آنچه در باغ می روید باید از قدرت جدید باغبان باغ هراسناک باشد.

علف زن چهار کاره هوندا در نگاه فنی

حالا که می خواهید با خرید علف زن چهار کاره هوندا آن ابر باغبان داستان خود شوید، بهتر است ببینید این ابزار توانمند چگونه می ‌تواند دست شما را تا این اندازه در سطح باغ و مزارع باز گذارد.

در علف زن چهار کاره هوندا شاهد حضور یک موتور چهار زمانه هوندا ساخت کشور تایلند خواهید بود. موتوری بنزین سوز که می تواند در چرخش تک پیستونی که دارد، قدرتی معادل 1.3 اسب بخار را برای شما تامین کند. این قدرت کاملاً برای انجام تمام عملیات های تراشیدن گیاهان باغی کفایت خواهد کرد اما در طراحی علف چین هوندا یک ایده خلاقانه نهفته است. ایده ‌ای که این ابزار را در اجرای چهار عملیات سنگین باغبانی توانمند کرده است. موتور تعبیه شده در علف چین هوندا از امکان گردش ۳۶۰ درجه ای بهره مند است. این گردش ۳۶۰ درجه ای در موتور علف چین هوندا ابزار پیش رو را در انجام بسیاری از عملیات های باغبانی، خصوصاً هرس کردن درختان توانمند خواهد ساخت در آن سوی ماجرا در طراحی مشخصه ‌های فنی علف زن چهار کاره هوندا، ایجاد طرح دوشی برای ساخت آن است. احتمالاً می ‌دانید که علف تراش ها را در دو گونه متداول دوشی و پشتی طراحی می ‌کنند. مدل‌ های پشتی اگر چه شرایط کار آسانتری دارند؛ اما نمی ‌توانند توانمندی های حرفه ای در عملیات های متنوع کار با انواع دوشی را تامین سازند. از این رو اگر قرار به طراحی علف تراش حرفه ‌ای باشد، انواع دوشی انتخاب اصلح خواهد شد. انتخابی که در طراحی علف زن چهار کاره هوندا نیز دیده می شود. این علف زن از انواع دوشی، آن هم با طراحی ارگونومیک سطح بالایی است.

علف زن هوندا مدل دوشی

نکته جذاب ماجرا در کار با علف زن چهار کاره هوندا، شرایط متنوع کار با آن است. به این ترتیب که شما می توانید همراه با الحاقی هایی که به عنوان ملزومات دستگاه عرضه می ‌شوند، هر یک از عملیات های هرس کردن، چمن زنی، علف تراشی و یا شمشاد زنی را در سریعترین زمان ممکن داشته باشید. علف زن چهار کاره هوندا در طراحی خود این امکان را برای شما فراهم خواهد آورد که با نصب و جداسازی آسان هر یک از الحاقی ها، به راحتی بتوانید فضای کاری خود را در هنگام کار با علف چین هوندا تعویض کنید. این ویژگی زمانی مطلوب است که در سطح باغ در برخورد با انواع گیاهان هستید. مثلاً در حین چمن زنی باغچه ‌های خود، شاهد توده بزرگی از گیاهان علفی شکل شوید و یا اینکه در بین هرس کردن درختان بخواهید بوته هایی که که غالباً در پای آنها رشد می کنند را سر و شکلی بدهید.

خرید علف زن چهار کاره هوندا می ‌تواند تمام این چهار عمل اصلی در باغبانی را به شکل بهینه همراه با سرعت بالا در تعویض تیغه های مخصوص در هر کار به انجام رساند؛ اما این الحاقی های علف چین چهار کاره هوندا چگونه هستند؟ چطور می توانند همراه با دستگاه شده و عملیات های مذکور را به انجام برسانند؟ آیا از طراحی یکسانی برخوردار هستند؟ آیا در قیمت علف زن چهار کاره هوندا تاثیر خواهند گذاشت؟ و سوالاتی دیگر که می ‌خواهیم در ادامه شرح این محصول با ورود در بیانی فنی تیغه های الحاقی علف چین هوندا، آنها را از نظر بگذرانیم.

علف زن چهار کاره هوندا وقتی اره موتوری شما می شود

داشتن یک اره موتوری یقینا از نیاز های ابتدایی هر باغبانی است. مگر می شود باغبانی را پیدا کنید که در زمان هرس کردن درختان باغ خود و یا ایجاد اصلاحات ضروری و حذف شاخه ‌های بیمار شده از درخت، فکری اصولی در این باب نکرده باشد؟! در نگاه کلاسیک، این فکر همراه می ‌شود با خرید چند اره کوچک و بزرگ در کنار قیچی هایی مخصوص برای باغبان ها؛ اما در تفکر مدرن امروز این ماجرا تبدیل می ‌شود به خرید یک اره موتوری کوچک با هدف تامین نیاز های باغبانی؛ ولی در گامی بالاتر این هدف همراه می ‌شود با خرید یک علف تراش که قابلیت هرس درختان را نیز داشته باشد. از این رو خرید علف زن چهار کاره هوندا یکی از بهترین انتخاب ها است.

علف زن 4 کاره هوندا - الحاقی اره سر شاخه زن

الحاقی اره ای در علف زن چهار کاره هوندا، درست شبیه به یک ساطور اره موتوری است که یک زنجیر قدرتمند محیط آن را در سرعتی بالا طی خواهد کرد. ساطور این اره از طولی ۳0 سانتیمتری برخوردار است که می‌ تواند اندازه ‌ای در حدود اره های حرفه ای برای شما تامین سازد. زنجیر قابلیت تعویض ساده دارد و یک دسته بلند در همراهی با علف زن چهار کاره هوندا همراه با الحاقی اره ای آن می‌ تواند دست شما را به شاخه ‌های بسیار بالایی برساند. از سوی دیگر قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای در شفت متصل به دستگاه توانمندی های اره ای شکل علف زن چهار کاره هوندا را دو چندان می ‌کند. البته این الحاقی از جمله گرانترین الحاقی های دستگاه مذکور است و می تواند تاثیر بسیار بر قیمت علف زن چهار کاره هوندا داشته باشد.

الحاقی اره سر شاخه زن

علف زن چهار کاره هوندا در جدال با علف های هرز

نام دستگاه علف زن است. یعنی می ‌توان گفت که مهمترین وظیفه در طراحی این دست از ماشین‌ آلات موتوری تراشیدن علف های هرز، دروی یونجه و گیاهانی شبیه به آنها می باشد. شاید این نام از اولین ایده ‌ها در ساخت علف تراش های ابتدایی آمده باشد. به هر صورت علفتراشی مهمترین و اصلی ‌ترین هدف در کار با علف تراش ها، خصوصاً علف چین چهار کاره هوندا می باشد برای این منظور یک تیغه سه پر توسط کمپانی هوندا طراحی شده است. این تیغه سه پر به عنوان ابتدایی ترین ابزار تراش همراه با پک خریداری شده از دستگاه موجود می باشد. از این رو اگر تنها قصد تراشیدن گیاهان علفی شکل را دارید قاعدتا این هدف منجر به کاهش قابل توجه در قیمت علف زن چهار کاره هوندا خواهد شد. برای تراشیدن گیاهانی مانند یونجه و علوفه نیز تیغه ‌های 40 پر وجود دارد که باید با در نظر داشتن هدفی که دارید اقدام به خرید این الحاقی نمایید.

علف زن 4 کاره هوندا دوشی

با علف زن چهار کاره هوندا شمشاد های باغ خود را پیرایش کنید

قابلیت شمشاد زنی در طراحی علف زن چهار کاره هوندا یکی از ایده های جذاب در هنگام خرید شما می باشد. اینکه با یک دستگاه می توانید شاخه ها را برش بزنید و با تعویض سریع الحاقی در همان لحظه قابلیت پیرایش شمشاد ها و پرچین ها، خالی از هیجان در دنیای باغبانی نخواهد بود، وجود الحاقی شمشاد زن در علف زن چند کاره هوندا می تواند شما را از خرید یک دستگاه شمشاد زن بی نیاز کند.

علف زن 4 کاره هوندا - الحاقی شمشاد زن

استفاده از علف چین هوندا به عنوان شخم زن

شخم زنی یک عملیات همیشگی در تمام فعالیت ‌های باغبانی و کشاورزی است. شخم زدن داستان همیشگی و هر ساله ای است که برای هر باغبان و کشاورزی تکرار خواهد شد. اگر چه در دنیای مهندسی امروز برای زمین های بزرگ کشاورزی ایده های سطح بالایی با هدف شخم زنی ابداع شده است؛ اما این ایده ها در زمین های کوچک کشاورزی پاسخگو نیستند. زمین کوچک ابزار توانمند می خواهد. طراحی علف زن چهار کاره هوندا برای یکی از چهار کار اصلی خود، قصد تامین نیاز همیشگی را داشته است. از این رو یک الحاقی شخم زن خلاقانه و در عین حال کارآمد برای علف زن چهار کاره هوندا طراحی شده است که می تواند دستگاه را در شخم زدن زمین های کوچک باغی و یا کشاورزی توانمند سازد.

علف زن 4 کاره هوندا - الحاقی شخم زن

قیمت علف زن چهار کاره هوندا

 تنها کافی است با خرید علف زن چهار کاره هوندا و با در نظر داشتن نیازی که دارید، مثلا همین شخم زدن زمین های کشاورزی به راحتی یک تیر و چند نشان بزنید. الحاقی های علف زن چهار کاره هوندا را خریداری کنید و مطمئن باشید که دیگر از پس تمام عملیات های ریز و درشت باغبانی بر خواهید آمد.

ردیف

شرح

قیمت (تومان)

1

قیمت علف زن چهار کاره هوندا

7،500،000

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5