خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

علف زن کوله پشتی کنزاکس (Kenzax)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
علف زن کنزاکس (Kenzax) مدل پشتی
  • علف زن کنزاکس (Kenzax) مدل پشتی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

علف زن های کوله ای برای کارکردی ساده در محیط باغ و مزرعه طراحی شده ‌اند. یک علف زن کوله ای به سادگی مانند یک کوله پشتی بر اندام اپراتورها سوار می‌ شود تا عاری از هر گونه فشار و یا خستگی در دستان آنها، قدرت برش زنی حجم بسیار زیادی از گیاهان باغ و مزرعه را فراهم کرده باشد، در حال حاضر بسیاری از باغبان ها علاقه به کار کردن با علف زن های پشتی دارند. زیرا این علف زن ها کارکردی ساده، مطمئن و در عین حال کم فشار دارند. در این میان بهره ‌مندی از یک علف زن کوله ای خوش ساخت که قیمت مناسبی هم داشته باشد، بیش از هر فاکتور دیگری مورد توجه قرار دارد. مانند علف زن پشتی کنزاکس مدل KBP-152 که می ‌تواند در مقام محصول خوش ساخت و مطمئن مورد توجه اهل فن قرار بگیرد.

غلفزن پشتی کنزاکس

علف زن های پشتی در امتداد طراحی مدل های دوشی برای هر چه ساده تر شدن کار طراحی شده ‌اند. در این علف زن ها، وزن سنگین موتور در قامت یک تجهیز کوله ای بر اندام اپراتورها سوار است. به این ترتیب کمترین فشاری بر دستان آنها وارد خواهد شد. حالا اپراتورها می‌ توانند عاری از هر گونه احساس خستگی تنها با در دست داشتن محور سبک علف زن کوله ای به تراشیدن گیاهان باغ و مزرعه بپردازند حال هر چه علف زن کوله ای طراحی ارگونومیک تری داشته باشد، قطعاً بهتر و موثرتر می تواند شرایط کارکرد حرفه ‌ای و پرفشار در سطح باغ و مزرعه را تامین نماید. علف زن پشتی کنزاکس مدل KBP-152 یک محصول با طراحی کاملا ارگونومیک است. این علف زن کوله پشتی کنزاکس عاری از هر گونه فشاری بر پشت اپراتورها سوار می شود. عملکردی روان و کم صدا دارد. قدرت رده بالایی در تراشیدن گیاهان تامین خواهد کرد. به طور کلی علف زن پشتی کنزاکس مدل KBP-152 یک محصول توانمند از لیست نمونه های میان رده بازار است که در فعالیت های نیمه ‌حرفه ‌ای تا جنبه های تقریباً حرفه ای از تراشیدن گیاهان باغ و بوستان قابلیت های مناسبی دارد، اگر حجم کار تراشیدن گیاهان در فضای باغ و مزرعه زیاد است و یا عمده فعالیت شما در ارتفاع بالای درختان برای هرس کردن شاخه ها متمرکز شده است، خرید علف زن پشتی کنزاکس مدل KBP-152 گزینه بسیار مناسبی است. البته قطعاً می توانید بر دیگر علف زن های کوله ای بازار توجه کنید. اما کنزاکس یک محصول کامل با قابلیت های گسترده را در طراحی ایده آل با عملکردی قدرتمند آماده کرده است. محصولی که خوش قیمت است و ارزش خرید بالایی دارد. برای درک بیشتر از قابلیت های این علف تراش کوله ای Kenzax نیاز به اطلاعات فنی بالاتری دارید. اما قبل از آن لازم است تا نگرش فنی کاملی از اصول طراحی تا زمینه های کاربردی انواع علف زن های کوله ای داشته باشید.

مختصری از سبک طراحی علف زن های کوله ای

علف زن پشتی کنزاکس در سبک مدل ‌های کوله ای طراحی شده است و به مانند تمامی این مدل ها از قابلیت کارکردی ساده و روان با کمترین فشار در حین کار برخوردار است. یک علف زن کوله ای مانند علف زن پشتی کنزاکس قرار است با کمک بندهایی پهن و مستحکم درست به مانند یک کوله پشتی ارگونومیک با کمترین فشاری بر اندام شما سوار بشود. رسیدن به کارکردی ساده تر با قابلیت مانور بالاتر در تراشیدن گیاهان بلندمرتبه است که زمینه های طراحی تا کاربرد انواع علف زن های پشتی را فراهم کرده است.

هر دستگاه علف زن موتوری قاعده طراحی ساده ‌ای دارد. در این دستگاه ها یک تیغه گردان با طراحی دیسکی شکل در تعداد پره های متنوع حضور دارد. حرکت سریع و قدرتمند این تیغه قابلیت تراشیدن هر نوع گیاه و حتی شاخه های نازک درختان را دارد. برای به حرکت انداختن این تیغه ها از قدرت موتورهای بنزینی و در مواردی نادر از موتورهای الکتریکی استفاده شده است. هر دستگاه علف تراش، یک موتور توانمند اما کم حجم و سبک وزن دارد. مسیر انتقال قدرت، از جانب موتور تا تیغه دیسکی شکل علف زن است که قاعده طراحی آنها را مشخص خواهد کرد.

علف زن کنزاکس مدل پشتی

در علف زن های دوشی از یک محور بلند فلزی در نهایت سادگی برای انتقال قدرت از موتور تا تیغه گردان دستگاه استفاده شده است. اما در طراحی علف زن های کوله ای نمی توانیم از چنین محورهای فلزی استفاده کنیم. زیرا علف زن های کوله ای به شکلی طراحی شده اند تا وزن سنگین موتور بر یک شاسی که به شکل کوله پشتی است سوار باشد. این کوله با حضور موتور سنگین به شکل کوله پشتی بر دوش اپراتورها سوار می شود به این ترتیب دیگر نیازی نیست تا در حین کار وزن سنگین موتور را تحمل کنیم. اما برای انتقال قدرت نیاز به یک محور منعطف داریم. در طرح ساخت نهایی هر علف زن کوله ای یک محور فنری شکل از جنس فولاد حضور دارد. این محور حد فاصل موتور تا تیغه متحرک دستگاه علف تراش می باشد. حالا با استفاده از این فنر با قابلیت تحرک پذیری بالا می‌ توانیم حجم کاملی از قدرت موتور را به سمت محور انتهایی که در اختیار اپراتور است، هدایت کنیم. در انتهای این محور است که یک تیغه دیسکی شکل تحت قدرت گردش فنر قابلیت چرخیدن با سرعت زیاد و قدرت بالایی را دارد.

طراحی ارگونومیک اصلی ترین شرط در استفاده از علف زن های پشتی است. این ماشین باید با کمترین فشار، وزن سنگین خود را در قامت یک تجهیز کوله ای توزیع کند. علف زن پشتی کنزاکس طراحی ارگونومیک مناسبی دارد. به شکلی که در استفاده از علف زن کوله پشتی کنزاکس کمترین فشاری بر اندام اپراتور‌ها وارد می شود. در عین حال کیفیت فنر انتقال قدرت از جانب موتور تا تیغه دستگاه حائز اهمیت است. هر اندازه این فنر منعطف تر و بادوام تر باشد، کیفیت ساخت علف زن پشتی نیز بالاتر است. در طرح ساخت نهایی علف زن پشتی کنزاکس شاهد حضور چنین فنر با طراحی منعطف و بسیار مقاومی هستیم. بدون شک می توانیم به ماندگاری و کارکرد قدرتمند این فنر خوش ساخت در علف زن پشتی کنزاکس اعتماد کنیم.

مشخصات فنی علف زن پشتی کنزاکس

وقتی در تکاپوی کار با ابزارهای موتوری هستید، قطعاً توجه به مشخصه های فنی خصوصا قاعده طراحی تا کارکرد موتور دستگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در تحلیل فنی علف زن پشتی کنزاکس نیز نیاز است تا به تشریح بخش های فنی و موتوری شده آن بپردازیم. برای تامین قدرت در علف زن پشتی کنزاکس از یک موتور تک سیلندر با عملکرد دو زمانه از انواع هواخنک استفاده شده است، موتور تک سیلندر است تا در فضا و حجم و وزن کمی قرار بگیرد. به این ترتیب در هر چه سبکتر و کوچکتر شدن طراحی دستگاه تاثیرگذار است. در عین حال برای تامین قدرت علف تراش نیاز چندان سطح بالا به موتورهای قدرتمند وجود ندارد. یک موتور تک سیلندر با عملکرد سبک اما روان که سرعت بالایی داشته باشد، قابلیت فنی لازم در عملکرد کلی انواع دستگاه علف زن های موتوری را تامین می کند.

در بحث طراحی علف زن پشتی کنزاکس نیز این موضوع مورد توجه قرار گرفته است. زیرا دستگاه صاحب یک موتور تک سیلندر با حجم ۵۲ سی سی است که تحت عملکرد تنفس طبیعی از نوع هواخنک می باشد. این موتور دو زمانه در نهایت قابلیت کارکرد قادر است تا سرعت گردش ۳۲۰0 دور بر دقیقه را تامین نماید. این سرعت با رسیدن به حداکثر قدرت 1.45 کیلوواتی معادل با ۲ اسب بخار قدرت می باشد.

علف زن پشتی کنزاکس

برای عملکرد هر چه مطلوب با کارکرد متوالی دستگاه در این ماشین از یک باک سوخت تقریباً حجیم 1.2 لیتری گنجانده شده است. دقت کنید که مخزن ‌های بزرگتر مستلزم سنگین ‌تر شدن دستگاه است که برای طراحی یک علف زن کوله ای چندان ایده جالب توجهی نخواهد شد. البته قطعاً متوجه طراحی دو زمانه بودن این موتور هستید. لذا باید در باک دستگاه از سوخت ترکیبی مناسب بریزید، سوخت ترکیبی مناسب برای موتور این دستگاه با نسبت ۱ به ۲۵ از روغن در بنزین خواهد بود. برای این منظور پیمانه هایی خاص طراحی شده است. دقت کنید که همیشه باید از چنین سوختی در موتور دو زمانه علف تراش کوله ای Kenzax استفاده کنید. در غیر این صورت موتور به شدت داغ کرده، خطر خراب شدن آن بسیار زیاد است. اما چرا حضور این سوخت ترکیبی حائز اهمیت است؟ به هر صورت وقتی با یک دستگاه که دارای موتورهای دو زمانه است کار می کنید، باید اطلاع درستی از قاعده طراحی تا چرایی استفاده از سوخت ترکیبی داشته باشید.

چرا از موتورهای دو زمانه در ماشین های کوچک استفاده می شود؟

علف زن پشتی کنزاکس مدل KBP-152 یک ماشین موتوری شده کوچک جثه است که باید به شکل یک ابزار کوله ای بر اندام اپراتور‌ها سوار بشود. عموم ماشین هایی که چنین طراحی سبک وزنی دارند، از موتورهای دو زمانه استفاده می کنند. زیرا موتورهای دو زمانه سبک وزن هستند، کم حجم می باشند، شتاب گیری خوبی دارند و می توانند سرعت عملکردی بسیار بالا را تامین نمایند. البته قطعاً لازم به ذکر است که یک موتور دو زمانه به نسبت از مدل های ۴ زمانه مصرف سوخت بالاتر با میزان تولید صدای بیشتری دارد. اما قطعاً قیمت کمتر و قاعده طراحی ساده تر فاکتور نهایی است که این موتورها را تبدیل به مولدهایی مناسب در طراحی ماشین های سبک وزن کرده است، اما موتورهای دو زمانه یک محدودیت قابل توجه دارند. در این موتورها از یک سیستم روانکاری مستقل تعریف نشده است. آنها فاقد روغن موتور هستند. لکن از آنجا که نیاز به روانکاری دارند، این روغن را از طریق سوخت ترکیبی تامین می نمایند. موتور به کار رفته در علف زن پشتی کنزاکس نیز یک موتور خوش ساخت با عملکرد دو زمانه است که برای کارکردی متوالی نیاز به حضور سوخت ترکیبی دارد.

سوخت ترکیبی چیست؟ و چگونه آن را تهیه می کنیم؟

برای روانکاری بخش های متحرک موتورهای دو زمانه هیچ سیستم روغنکاری مستقلی تعریف نشده است. این موتورها برای روانکاری بخش های متحرک خود وابسته به روغن مخلوط شده در بنزین مصرفی موتور هستند. سوخت ترکیبی از مخلوط شدن درصد مشخصی از روغن مخصوص موتورهای دو زمانه در مقدار مشخصی از بنزین به دست می آید. دقت کنید که هر موتور دو زمانه نیاز به سوخت ترکیبی مخصوص به خود دارد. قطعاً کمپانی های سازنده، روش ترکیب روغن در بنزین را که مخصوص موتور طراحی شده است، در دفترچه راهنمای دستگاه ذکر کرده ‌اند.برای تامین سوخت ترکیبی موتورهای دو زمانه علف زن پشتی کنزاکس نیز باید روغن مخصوص را به نسبت ۱ به ۲۵ در بنزین مصرفی دستگاه مخلوط کنید. برای این کار پیمانه های مخصوصی وجود دارد.

علف تراش کوله پشتی کنزاکس

ویژگی ها و مزایای طراحی علف زن پشتی کنزاکس

علف زن پشتی کنزاکس از یک الگوی طراحی کاملا ارگونومیک استفاده می کند. طراحی ارگونومیک را می توان در چند بخش مجزا از طراحی این علف زن کوله ای مشاهده کرد : 

  1. علف زن پشتی کنزاکس دارای یک دسته با طراحی حلقوی شکل است. این دسته باعث می شود تا در حین کار با علف زن پشتی کنزاکس قدرت مانور بسیار بالایی داشته باشید. با استفاده از این دسته می توانید تیغه های برنده دستگاه را در شرایط متنوع با جابجایی سریع به حرکت درآورید.
  2. کوله طراحی شده برای استقرار دستگاه بر دوش اپراتورها از طراحی بسیار ایده ‌آلی برخوردار است. این کوله صاحب بندهایی کاملاً پهن است که به طور کامل بر فضای پشت کمر اپراتورها سوار خواهد شد. از طرفی بخش پشتی به خوبی، گودی کمر اپراتورها را پر می ‌کند تا با توزیع یکنواخت وزن، حمل و نقل این دستگاه را هر چه ساده تر کرده باشد.
  3. موتور بر روی یک شاسی فلزی با فاصله مناسب از اندام اپراتورها قرار دارد تا کمترین صدایی برای آنها تولید کرده باشد. در عین حال این فاصله در ایجاد تعادل بیشتر حین کار با علف زن پشتی کنزاکس تاثیرگذار است.
  4. موتور تک سیلندر و دو زمانه این علف زن پشتی کنزاکس مجهز به یک بدنه مشبک می باشد. این بدنه مشبک در هر چه خنک تر شدن موتور تاثیرگذار است و باعث عملکرد بهتر با قابلیت تولید قدرت در راندمان مناسب تری شده است.
  5. در طراحی با عملکرد هر چه ساده تر این علف تراش کوله ای Kenzax از یک دسته مجهز به کلیدهای کنترل استفاده شده است. دسته پوشش راحتی دارد. فرم طراحی آن ایمن است و از متریال بسیار با کیفیتی ساخته شده تا طول عمر مناسبی داشته باشد.
  6. در انتهای شفت متحرک علف زن پشتی کنزاکس از یک محور متحرک آلومینیومی استفاده شده است. محور کاملا سبک وزن، مستحکم و ضد زنگ می باشد. این محور تحت تأثیر فشار کار خم نمی شود و در فضای مرطوب باغ زنگ نمی زند.
  7. دسته بلند و آلومینیومی به شکل دو تکه طراحی شده است. به این ترتیب در صورت جابجایی و یا نگهداری از دستگاه علف زن کوله پشتی کنزاکس، دسته بلند آن قابل جمع شدن است تا فضای زیادی را اشغال نکرده باشد.
  8. موتور دو زمانه این علف زن پشتی کنزاکس از نوع استارت دستی است. اما در آن از سیستم ایزی استارت استفاده شده است. حضور این سیستم مسیر راه اندازی موتور را بسیار ساده با کمترین تنظیمات همراه کرده است.
  9. برای آغاز به کار هر چه ساده تر با سرعت عمل بالاتر در طراحی موتور این دستگاه از یک سیستم چاشنی گرم کننده استفاده شده است.
  10. در طراحی شاسی این علف زن پشتی کنزاکس از یک کیف کوله ای گنجانده شده است. این کیف در بالاترین بخش شاسی دستگاه قرار دارد تا مکان مناسبی برای نگهداری از انواع متعلقات دستگاه و یا دیگر ابزارهای باغبانی باشد.
  11. موتور تعریف شده در علف زن کوله پشتی کنزاکس مدل KBP-152 از نوع میل لنگ دار است. این طراحی قابلیت کارکرد طولانی مدت را برای موتور دستگاه فراهم کرده است. با استفاده از این علف زن پشتی کنزاکس می ‌توانیم در سطح مزارع و یا باغات پهناور کاملا توانمند ظاهر بشویم.

مزایای طراحی علف زن پشتی کنزاکس

زمینه های کاربردی علف زن پشتی کنزاکس

طرح کوله پشتی باعث شده تا وزن سنگین موتور از روی دستان اپراتورها برداشته شود. طرح انتقال قدرت با کمک یک فنر منعطف حداکثر قدرت مانور را برای کار فراهم می کند. لذا می توانیم به راحتی تیغه گردان انواع علف زن های پشتی را در فضاهای مرتفع برای تراشیدن انواع گیاهان مانند هرس کردن درختان باغ به کار اندازیم :

  • علف زن پشتی کنزاکس در هرس کردن شاخه های انبوه درختان کاملاً توانمند است.
  • اسلوب طراحی علف زن پشتی کنزاکس به شکلی است تا به راحتی بتوانیم در فضای باغ به حاشیه زنی گیاهان بپردازیم.
  • حمل و نقل ساده، قدرت بالای موتور و جنبه های عملیاتی مطلوب باعث شده تا بتوانیم با این علف زن موتوری به فعالیت در سطح زمین های بزرگ باغبانی و زراعی، حتی در دروی محصولات کشاورزی بپردازیم.

سخن پایانی

علف زن پشتی کنزاکس یک محصول میان رده و خوش قیمت بازار است که در طراحی تا ساخت آن از قطعات با متریال مناسب استفاده شده است. علف زن طراحی مدرن با حضور امکانات خوبی دارد. در عین حال به نسبت امکانات تا توانمندی ها، قیمت علفزن کنزاکس مدل KBP-152 در شرایط کاملاً مقرون به صرفه ای حضور دارد. قیمت علف زن کنزاکس به نسبت از رقبای سرسخت کره ای قطعاً کمتر است. اما در مقابل رقبای چینی که هم وطن او هستند، چه از لحاظ کاربردی و چه از لحاظ طراحی شرایط ایده آل تری را تامین خواهد کرد.

علف زن پشتی کنزاکس

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5