خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

علف زن کوله پشتی SKN

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
علف تراش کوله پشتی SKN
  • علف تراش کوله پشتی SKN
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

علف زن کوله پشتی SKN

علف زن های پشتی دست ما را برای تراشیدن گیاهانی که در ارتفاع هستند، باز گذاشته است. در عین حال می توانید از قدرت مانور بالای یک علف زن پشتی برای تراشیدن منظم و موثر گیاهان علفی شکل آن هم در سطح زمین استفاده کنید، ماهیت طراحی یک علف زن پشتی برای ایجاد شرایطی ساده در کار است. اینکه تمام وزن دستگاه را بر پشت خود سوار کرده باشید و فارغ از وزن سنگین موتور برای ساعت ها به همه عملیات علف تراشی بپردازید. علف زن کوله پشتی SKN مدل BG520 یک نمونه خوش ساخت است که به طور کامل می ‌تواند ابعاد حرفه ‌ای از این ماشین را نمایان سازد.

علف زن کوله پشتی SKN

علف زن های موتوری برای ساده تر کردن عملیات هرس کردن گیاهان باغ و بوستان، تراشیدن علف های هرز و دروی محصولات کشاورزی ابداع شده اند. برای تراشیدن گیاهان مانند حذف علف های هرز از سطح باغ و یا کوتاه کردن چمن می توانید از ابزارهای دستی استفاده کنید، یک داس ساده کشاورزی و یا یک قیچی مخصوص هرس کردن برای انجام چنین فعالیت ‌هایی طراحی شده ‌اند. اما وقتی سطح مزرعه و یا باغ و بوستان بسیار بزرگ است، استفاده از ابزارهای کلاسیک قطعاً سرعت کمی دارد و عملیات تراشیدن گیاهان را به یک فعالیت سخت و جانفرسا تبدیل خواهد کرد اما علف زن های موتوری ابداع شده اند تا بتوانید یک تیغه برنده را با سرعت گردش بسیار بالایی در اختیار داشته باشید. به این ترتیب در اندک زمانی می ‌توانید سطح وسیعی از باغ و بوستان را هرس کرده و یا از حضور انواع علف های هرز برهانید. علف زن های دوشی ایده های مقدماتی در طراحی این داس های موتوری هستند لکن کار کردن با آنها تقریباً دشوار است. زیرا در تمام مدت کار باید وزن سنگین دستگاه را تحمل کنید. اما ایده علف زن های دوشی برای هر چه ساده تر کردن فعالیت ‌های باغبانی طراحی شده اند. وقتی تمام وزن موتور به شکل یک کوله در پشت اپراتور سوار است و تنها محور متصل به تیغه برنده دستگاه بر دستان آنها سنگینی می ‌کند. به این ترتیب وقتی سادگی در کار، قدرت مانور بالا و سرعت عمل قابل توجه می خواهید، تهیه کردن یک علف زن کوله ای بهترین ایده است.

در این بین قطعا می توانیم علف زن کوله پشتی SKN مدل BG520 را به عنوان یکی از بهترین های بازار معرفی کنیم. در این مطلب همراه ما باشید تا به تشریح کامل از مشخصه های فنی و ایده‌های کاربردی علف زن کوله پشتی SKN مدل BG520 بپردازیم.

علف زن کوله پشتی SKN مدل BG520 در یک نگاه

قاعده طراحی علف زن های پشتی تقریباً یکسان است. این دستگاه به شکلی طراحی شده است تا بخش سنگین و حجیم موتوری دستگاه را به حالت یک کوله بر پشت اپراتورها سوار کنند. در علف زن کوله پشتی SKN مدل BG520 از یک شاسی سبک اما قدرتمند فلزی برای استقرار بخش موتوری استفاده شده است، موتور بنزینی علف تراش اس کا ان در پایین ‌ترین بخش شاسی بر روی یک تکیه ‌گاه که مجهز به لرزش گیر می باشد، سوار است. شاسی کاملاً بلند است تا تمام فضای پشت کمر اپراتورها را اشغال کند. به این ترتیب بخش بالایی شاسی فشاری بر ناحیه بالای کمر و اپراتورها وارد نمی ‌کند، یک صفحه پلاستیکی، حد فاصل میان کمر اپراتور تا بخش موتوری است. این صفحه باعث حضور ایمن موتور در پشت اپراتور خواهد شد. از طرفی باعث توزیع یکنواخت وزن علف تراش اس کا ان بر اندام اپراتور‌ها می شود. بخش بالای شاسی نیز دارای یک کیف کوچک برای نگهداری از ابزارها و دیگر متعلقات همراه است.

علف زن کوله پشتی SKN به شکلی طراحی شده است تا کل دستگاه در نهایت ارگونومیکی بر پشت اپراتورها سوار شود. طراحی دستگاه به شکلی است که حداکثر فضای گود کمر تا انحنای بالای آن را پر نماید. در عین حال بندهای تعریف شده، کاملاً پهن با ضربه گیرهای موثری هستند این بندها با قابلیت تنظیم ارتفاع برای نصب هر چه بهتر علف زن بر پشت اپراتورها طراحی شده ‌اند. یک بند پهن دیگر نیز در بخش پایینی فضای کوله ای شکل علف تراش اس کا ان تعبیه شده تا هر چه بهتر و محکم تر باعث استقرار دستگاه بر اندام اپراتورها بشود.

علف زن بنزینی اس کا ان مدل پشتی

اما در بخش دسته بلند و هدایت شونده علف زن کوله پشتی SKN نیز شاهد ایده های جالب توجهی از طراحی ارگونومیک هستیم. در ابتدای امر بهتر است بدانید که قدرت موتور از طریق یک فنر متحرک به سمت محور گردان تیغه های برنده دستگاه هدایت می شود در طراحی علف زن کوله پشتی SKN، محور موتور در کناره دستگاه تعریف شده است تا در انتقال قدرت از جانب فنر، انعطاف مناسب‌ تری وجود داشته باشد.

علف زن کوله پشتی SKN از یک محور بلند برای انتقال قدرت به سمت تیغه های برنده دستگاه استفاده می کند. این محور فولادین در یک سمت به فنر متحرک دستگاه و در سمت دیگر به سیستم دنده ‌ای متصل به پره های برنده ختم شده است، دسته هدایت دستگاه نیز درست در ابتدای همین بخش محوری شکل تیغه تعبیه شده است. دسته، فرمی شبیه به یک فرمان خودرویی دارد. این دسته به شکل قوسی بلند در اطراف محور تعبیه شده تا حداکثر قدرت مانور در حین کار را برای اپراتور فراهم کند. تمام کلیدهای کنترلی اعم از اهرم تنظیم گاز تا سوئیچ خاموش کردن موتور در کنار دسته تعبیه شده قرار دارند.

مشخصات فنی علف زن کوله پشتی SKN مدل BG520

قلب تپنده علف زن کوله پشتی SKN یک موتور تک سیلندر با عملکرد دو زمانه است که در روش هوا خنک با الگوی تنفس طبیعی طراحی شده است. موتور تک سیلندر مذکور با نام تجاری SKNIE44FA در سطح بازار عرضه شده است. موتور با حجم ۵۱ سی سی طراحی شده و قابلیت تامین قدرت ۲ اسب بخار توان را در حداکثر شرایط کاری دارد ماهیت طراحی دستگاه علف زن کوله پشتی SKN، طراحان را مجاب کرده تا از موتورهای دو زمانه برای تکمیل دستگاه استفاده کنند. دستگاه علف زن موتوری باید هر چه سبکتر با حجم کمتری همراه باشد. تمام وظیفه یک دستگاه علف زن در تراشیدن گیاهان باغ و بوستان است. سخت ترین شرایط کاری تعریف شده در تراشیدن شاخه های نازک درختان با هدف هرس کردن آنها می باشد به این ترتیب ظاهراً ماهیت کار یک علف زن موتوری نیاز به حضور قدرت موتوری بالایی ندارد. پس لزومی نیست تا در تامین قدرت بر حجم و وزن موتور بیافزاییم. یک موتور تک سیلندر به تنهایی قادر است تا قدرت کافی در تراشیدن گیاهان باغ و بوستان را تامین نماید اما ماهیت دو زمانه بودن موتور با توجه به الگوی طراحی علف زن های موتوری انتخاب شده است. موتورهای دو زمانه فاقد سیستم روانکاری مستقلی هستند. در نتیجه در آنها مخزن روغن وجود ندارد. این موضوع باعث کاهش حجم و وزن موتور شده است در عین حال موتورهای دو زمانه می ‌توانند با شتاب بسیار بالایی حداکثر سرعت تیغه های گردان و برنده دستگاه را تامین نمایند. به این ترتیب وقتی از یک موتور دو زمانه در بخش فنی علف زن ها استفاده می کنیم، می توانیم سرعت بسیار بالایی را در حجم و وزن کمتری داشته باشیم. البته دقت کنید که یک موتور دو زمانه از سوخت ترکیبی استفاده می ‌کند.

علف تراش SKN مدل پشتی

سوخت ترکیبی از ریختن چند قطره روغن در بنزین تهیه می‌ شود. دقت کنید که هر موتور، تعریف اختصاصی خودش را در تهیه کردن سوخت ترکیبی دارد. در این باره باید از سوخت ترکیبی با نسبت 1 به 30 برای راه اندازی علف زن پشتی ۵۲ سی سی اس کا ان استفاده کنید. به این ترتیب با خیالی آسوده می توانید این موتور تک سیلندر و قدرتمند را فعال کرده و نهایت قدرت دو اسب بخار را در حداکثر سرعت ۳۵۰۰ دور در دقیقه تامین نمایید.

تشریح متعلقات فنی تا شاسی در علف زن کوله پشتی SKN

علف زن کوله پشتی SKN مدل BG520 از نمونه های چند کاره می باشد. این علف زن قابلیت اتصال به انواع الحاقی اره شاخه بر، شمشاد زن، توپی های علف زنی، تیغه های پره ای، تیغه های دیسکی و حتی شخم زنی را دارد. کافی است الحاقی مناسب که توانایی اتصال به شفت علف تراش اس کا ان را دارد، تهیه نمایید تا به سرعت شرایط کارکرد دستگاه را به طور کامل جابجا کنید.

با وجود قابلیت چند کاره بودن، ایده استاندارد طراحی شده برای علف زن پشتی ۵۲ سی سی اس کا ان به جهت علف تراشی است. اینکه با این علف زن موتوری در سطح زمین زراعی تا فضاهای باغ و بوستان حاضر باشید و گیاهان با ساقه های ترد و آبدار را به شکل علف های تازه ظاهر شده در سطح باغ و بوستان بتراشید البته این علف زن با قابلیت سطح بالا در هرس کردن درختان نیز طراحی شده است. به این ترتیب الحاقی های توپی نخ علف زنی و تیغه پره های فلزی در مدل ‌های 2 و 3 پره ای از اصلی ‌ترین الحاقی ها در دستگاه هستند که به صورت اقلام همراه، هنگام خرید علف زن کوله پشتی SKN مدل BG520 عرضه می ‌شوند. علف زن کوله پشتی SKN از یک شافت فنری با قابلیت انعطاف پذیری استاندارد بهره مند است دسته هدایت علف زن کوله پشتی به شکل یک شفت یک تکه فلزی در امتداد فنر دستگاه تعریف شده است. این شفت از یک دسته حلقوی با طراحی ارگونومیک برخوردار است. سبک وزن با قابلیت مانور بالایی است و در کنار انعطاف تقریباً ایده ‌آل فنر از پس حضور در ارتفاع تا سطح زمین برای تراشیدن انواع گیاهان بر خواهد آمد.

در بخش فنی قید کردیم که موتور با حداکثر سرعت ۳۵۰۰ دور در دقیقه طراحی شده است. این سرعت در اختیار فنر و در امتداد آن محور متصل شده به بخش گیربکسی مانند تیغه ها خواهد شد. در انتهای شفت فلزی، یک بخش چرخ دنده ای برای تبدیل حرکت و قدرت گردشی تدارک دیده شده است. این بخش جهت چرخش محور را ۹۰ درجه جابجا می کند و در عین حال سرعت گردش تیغه ها را تا حدود ۹۰۰۰ دور در دقیقه افزایش خواهد داد، تمام دستگاه به همراه متعلقات استاندارد تعریف شده برای آن، وزنی در حدود ۱۰ کیلوگرم دارد. موتور دستگاه تقریباً آرام کار با تولید صدای ملایمی است. به شکلی که حداکثر صدای ۱۱۰ دسیبل را در فاصله ۷ متری از دستگاه خواهید شنید.

علف زن بنزینی اس کا ان مدل کوله پشتی

مزایای کار با علف زن های پشتی

علف زن کوله پشتی SKN یک نمونه خوش ساخت با سطح عملکرد متوسط و نیمه حرفه ای است که برای حاضر شدن در فعالیت ‌های نه چندان حجیم با سطح متوسط از تراشیدن گیاهان باغ و مزرعه طراحی شده است. اصولا ماهیت طراحی علف زن های پشتی در عملکردی نیمه حرفه ‌ای است و چندان نمی ‌توان از این مدل ها انتظار عملکردی بسیار قدرتمند و یا طولانی مدت را داشت.

ضعف علف زن های پشتی در شفت فنری آنها می باشد. این شفت نمی تواند میزبان قدرت بالای موتورهای بنزینی باشد و یا برای مدت طولانی تحت عملیات علف تراشی قرار بگیرد. خرابی شفت فنری از محدودیت‌ های دائمی در علف زن های پشتی است هر چند در طرح ساخت علف زن کوله پشتی SKN سعی شده تا شفت مذکور با نهایت انعطاف از قابلیت و استحکام کافی برخوردار باشد. با این وجود در کار با علف زن های پشتی مزایایی نهفته است که به قرار زیر هستند:

  1. کار با علف زن های پشتی بسیار ساده تر از نمونه های دوشی است. تمام وزن علف زن های پشتی به شکل یک کوله بر اندام اپراتور‌ها سوار است و در مدت زمان طولانی عملیات، هرگز باعث فشار و یا خستگی نخواهد شد. خصوصاً در طرح کوله ای علف تراش اس کا ان که شاهد ایده های کاملا ارگونومیک برای استقرار هر چه بهتر علف زن بر پشت اپراتورها هستیم.
  2. حفظ تعادل در کار با علف زن پشتی بسیار ساده تر از کار با علف زن های دوشی می باشد. طراحی دسته ارگونومیک در علف زن کوله پشتی SKN و الگوی طراحی بخش کوله ای این ماشین در ایجاد هر چه موثرتر تعادل نقش بازی می کند.
  3. با علف زن های پشتی قدرت مانور بالاتری برای تراشیدن گیاهانی که در ارتفاع هستند، خواهید داشت. تمام آنچه از علف زن در اختیار شما است، یک محور فلزی کاملا سبک وزن در کنار فنر با قابلیت انعطاف بالا است. به این ترتیب راحت تر و کاملاً موثرتر می توانید تیغه های علف تراش را در ارتفاع زیاد مانند تراشیدن علف های رشد کرده در بالای دیوارها و یا تراشیدن شاخه ها برای هرس کردن درختان به کار اندازید.

اگر چه علف زن های پشتی نمی توانند قابلیت کارکرد حرفه ای علف زن های دوشی را داشته باشند. اما این دلیل نمی شود تا این تیپ از ماشین آلات کشاورزی مورد توجه اهل فن قرار نگیرد. خصوصا طرح ساخت علف زن کوله پشتی SKN که توانسته است کیفیت را در کارایی سطح مقبولی تامین نماید.

علف تراش اس کا ان پشتی

در علف زن کوله پشتی SKN به دلیل استفاده از فنری مرغوب با انعطاف خوب و قابلیت ضد زنگ زدگی کامل، سطح خرابی این بخش به مقدار قابل چشمگیری کاهش پیدا کرده است. تا جائیکه می توانید برای مدت ها از عملکرد قدرتمند فنر در انتقال قدرت موتور استفاده کنید در عین حال قیمت علف زن SKNbg520 با توجه به سطح امکانات گنجانده شده تا قابلیت ها و کاربری ایده آل این ماشین، شرایط کاملا به صرفه ای دارد. شما با خرید علف زن کوله پشتی SKN از یک ماشین توانمند و ایده آل که قطعا زمینه هایی از کارکردی حرفه ای را تامین خواهد کرد، برخوردار خواهید شد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5