خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

عوامل موثر بر قیمت ویبره دریلی کدامند؟

ویبره دریلی بتن به همراه شیلنگ

فهرست مطالب

استفاده از ویبراتور دریلی در بتن ریزی ساختمان ها

امروزه در فضاهای کوچک به جای استفاده از دستگاه های ویبراتور از ویبراتور دریلی استفاده می شود که نیازی به قدرت زیادی ندارند. این گونه از ویبراتورهای دریلی را نیز در قیمت های متفاوتی می توانید در مدل های مختلف خریداری نموده و به خوبی از وجود آن ها در عملیات بتن ریزی ساختمان ها استفاده به عمل آورید.

با توجه به این مسئله که امروزه داشتن یک بتن مستحکم می تواند در هر ساخت و ساز ساختمانی مفید واقع شود؛ پس بهتر است از وجود این نوع از تجهیزات با قابلیت های ارتعاش آن ها به خوبی استفاده کرد. در صورتی که قصد خرید ویبراتور دریلی را دارید؛ باید عوامل موثر بر قیمت ویبراتور دریلی را در نظر داشته باشید و بر حسب این عوامل بتوانید خرید خود را صورت بخشید.

به همین منظور در ادامه به عنوان راهنمای شما به منظور خرید ویبراتور دریلی سعی بر شمردن عوامل موثر و تأثیرگذار روی قیمت ویبراتور دریلی شده است که توجه به آن ها پیش از خرید لازم و ضروری است.

ویبره دریلی بتن به همراه شیلنگ

عوامل موثر و تأثیرگذار روی قیمت ویبراتور دریلی

داشتن یک بتن مستحکم با ساختاری منسجم و یکدست نیاز به تجهیزاتی در عملیات بتن ریزی دارد که ویبراتور دریلی می تواند یکی از گزینه های پیش روی شما تلقی گردد.

اما با توجه به مدل های متنوع و مختلفی که از آن ها امروزه تولید شده و در اختیار مردم مختلفی قرار گرفته است؛ بهتر است عوامل موثر و تأثیرگذار روی قیمت آن ها را دانست و سپس بر حسب این عوامل اقدام به خرید ویبراتور دریلی مورد نیاز خود نمود. این عوامل تأثیرگذار عبارتند از:

1-    پوسته آلومینیوم یا پلاستیکی آن ها

پوسته ویبراتور دریلی می تواند خود یکی از عوامل تأثیرگذار روی قیمت آن ها باشد. چرا که به طور کلی ویبراتورهای دریلی در دو نوع ویبره دریلی آلومینیومی و ویبره دریلی پلاستیکی تولید و در بازار عرضه می شوند که هر یک از آن ها با توجه به نوع کارکرد و کارایی که دارند؛ در قیمت های متفاوتی وارد بازار شده اند. در این بین شیلنگ ویبراتور با پوسته آلومینیومی در قیاس با پوسته پلاستیکی از کیفیت و کارایی بیشتری بهره مند می باشد.

هر چند که وزن آن ها نسبت به مدل پلاستیکی آن ها بیشتر است؛ ولی در کل پوسته آلومینیومی ویبراتورهای دریلی نسبت به پلاستیکی بهتر است و قیمت آن ها نیز به طور قطع به یقین به مراتب گران قیمت تر از مدل پلاستیکی آن ها می باشد.

ویبره برقی بتن از نوع دریلی

2-    طول شیلنگ ویبراتور

طول شیلنگ های ویبراتور دریلی در مدل های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشند. به طور کلی طول این نوع از شیلنگ ها کوچک تر از سایر شیلنگ های ویبراتور می باشند. ولی در هر صورت ول شیلنگ ویبراتور دریلی در اندازه های مختلف 1، 1.5، 2 و 2.5 متر یا نهایتا 3 متر در بازار تولید شده و قابل دسترس می باشد.

با توجه به این مسئله که طول شیلنگ ویبراتور می تواند یکی از گزینه ها و فاکتورهای تأثیرگذار روی قیمت ویبراتور دریلی به شمار آید؛ ویبراتورهای دریلی با طول بیشتر مسلما نسبت به آن دسته از ویبراتورهای با طول کمتر در قیمت های بیشتری در بازار موجود می باشند.

بنابراین در صورتی که به محض خرید با قیمت های مختلفی رو به رو شدید؛ بهتر است به طول شیلنگ های ویبراتورهای دریلی توجه داشته باشید و آن ها را با توجه به نیاز خود خریداری کنید. ضمن اینکه قطر شیلنگ ها نیز معمولا به صورت 1.5 اینچ و استاندارد می باشند.

2-    قدرت موتور

قدرت موتور موجود در ویبراتور دریلی نسبت به سایر دستگاه های ویبراتور به طور کلی خیلی کمتر است. به همین جهت است که ویبراتورهای دریلی را بیشتر برای فضاهای محدودتر و کوچک تر مورد استفاده قرار می دهند.

ولی همین ویبراتورهای دریلی نیز در مدل های متنوع و مختلفی تولید و طراحی گشته اند که قدرت موتور در هر یک از آن ها با مدل های دیگری متفاوت می باشد که همین موضوع خود یکی از اصلی ترین دلایل اختلاف قیمت در ویبراتورهای دریلی به شمار می آید.

به این ترتیب که هر چقدر قدرت موتور ویبره دریلی بیشتر باشد؛ به طور قطع به یقین قیمت آن ها نیز بیشتر خواهد شد. پس باید هنگام خرید ویبراتورهای دریلی به هر یک از این عوامل تأثیرگذار روی قیمت ویبراتورهای دریلی توجه داشته باشید و در نهایت مدل دلخواه خود را با توجه به نیاز و بودجه خویش خریداری کنید تا استفاده مفید و به جایی از آن در عملیات بتن ریزی در فضاهای محدود داشته باشید.

ویبراتور تفنگی از مدل فلزی

راهنمای خرید ویبراتور دریلی

به عنوان راهنمای خرید ویبراتور دریلی باید در نظر داشته باشید که هر یک از دستگاه های ویبراتور به طور کلی برای کاربرد و کارایی خاص خود تولید و مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین شما می بایست بر حسب نیاز خود هر یک از آن ها را خریداری نموده و به خوبی از وجود آن ها نهایت بهره را ببرید.

به این صورت که اگر نیاز شما از دستگاه ویبراتور، ویبره زدن در بتن ریزی ساختمان هایی با وسعت زیاد باشد؛ نیاز به ویبراتوری خواهید داشت که از قدرت بسیار زیادی برخوردار بوده باشد و از طول شیلنگ بلندی هم برخوردار بوده باشد.

اما در صورتی که بخواهید از وجود این دستگاه به منظور کارهای سبک تر و بتن ریزی تیر و ستون ها بهره مند گردید؛ شما به یک ویبراتور دریلی نیاز خواهید داشت که چندان نیاز به قدرت زیادی ندارد با همان قدرتی که دارد؛ می تواند نیاز شما را برطرف نماید.

بنابراین پیش از خرید به عنوان راهنمای خرید ویبراتور دریلی باید به تمامی این موارد و عوامل توجه داشته باشید و در نهایت ویبراتوری را خریداری کنید که متناسب با نیاز و بودجه شما طرح ریزی شده باشد.

با توجه به مدل های متنوع و مختلفی که از ویبراتورهای دریلی در بازار وجود دارد و هر یک از آن ها در قیمت های متنوع و مختلفی در بازار عرضه شده اند؛ دست شما برای خرید در این زمینه کاملا باز است و شما می توانید هر یک از مدل های مختلف ویبراتور دریلی را با توجه به نیاز و بودجه خویش خریداری کنید. همچین در زمینه خرید ویبره دریلی میتوانید از کارشناسان شرکت نیکاکورپ مشاوره بگیرید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر