خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

فروش پمپ هیدرولیک تهران

فروش پمپ هیدرولیک تهران

فهرست مطالب

انواع پمپ هیدرولیک در بازار ایران

پمپ ها به دو بخش جابجایی مثبت و جابجایی غیر مثبت تقسیم می گردند. پمپ های جابجایی غیر مثبت به دلیل فشار پایین سیال و جریان خروجی زیاد، بیشتر کاربرد خانگی داشته و جهت انتقال دادن سیال استفاده می‌شود. ظرفیت فشاری این پمپ نهایتا تا ۳۰۰ پوند بر اینچ مربع خواهد رسید. بعنوان نمونه، برای این نوع پمپ، می‌توان به پمپ های گریز از مرکز و محوری اشاره نمود.

پمپ های جابجایی مثبت هم استفاده های کاملا صنعتی داشته و به دلیل چرخش محور پمپ، مقدار مشخصی سیال وارد سیستم هیدرولیک می گردد. این پمپ ها توان تحمل فشار تا ظرفیت ۱۰۰۰ پوند بر اینچ را دارند و در ابعاد کوکی ساخته شده اند. ۳ نوع پمپ جابجایی مثبت در بازار موجود است: ۱. پمپ چرخ دنده ای ۲. پمپ هیدرولیک پره ای و ۳. پمپ هیدرولیک پیستونی.

روش انتخاب پمپ هيدروليک

نخستین موردی که در انتخاب پمپ مناسب هيدروليك براي يك كاربرد مشخص باید در نظر داشت، چک کردن مقدار فشار و جريان مورد نياز در مدار است لذا اول باید منحني جريان و فشار در يك چرخه زماني محاسبه شود و در همین راستا همزماني مصرف در فاکتور های مختلف مربوطه مشخص شود تا نهایت جريان مورد نياز معین گردد. براي انتخاب پمپ هیدرولیک مناسب می بایست به موارد زیر دقت داشت:

  1. اضافه نمودن ده درصد دبی به دبی تعیین شده در سايزينگ پمپ
  2. در شير اطمينان یا شیر فشار شكن، فشار تنظيمي بايد معادل ده درصد بیشتر از فشار كاری سيستم باشد.

جهت بیشتر شدن طول عمر پمپ هیدرولیک چکار کنیم؟

جهت بیشتر شدن طول عمر پمپ های هیدرولیک میتوانید روغن تمیز و بدون آلودگی وارد پمپ نمایید. دقت کنید که در طول کارکردن، پمپ نباید خشک و بدون روغن باشد. در صورتی که پمپ شروع به نشتی کرد یا لرزش غیرعادی داشت، سریعا به آن رسیدگی نمایید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر