خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

فروش کمپکتور در اهواز

فروش کمپکتور در اهواز

فهرست مطالب

فروش کمپکتور در اهواز | خرید کمپکتور در اهواز

تلفن تماس: 02633521405

کمپکتور دستگاهی است که برای فشرده سازی سنگدانه ها و خاک مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که اهمیت و استفاده کمپکتور به قدری زیاد است که اکنون بسیاری از شرکت ها داخلی و خارجی به دنبال طراحی و تولید انواع مدل ها از این وسیله پرکاربرد هستند. توجه داشته باشید که خاک و سنگدانه ها بعد از مدتی در اثر فشار و وزن وارد شده نشست پیدا میکنند که این کار در تولید مشکلات فراوانی از جمله ترک خوردگی و تخریب را ایجاد می نماید. کمپانی های ساخت و ساز هم بر روی این موضوع بسیار حساس هستند و به خوبی می دانند که بدون استفاده از کمپکتور بی شک در آینده نزدیک با مشکلات خیلی جدی تر مواجه نشوند. ضروری است بدانید که قیمت کمپکتور ها از جمله کمپکتور برقی و کمپکتور هیساکی با یکدیگر متفاوت می باشد.

کمپکتورها چند مدل دارند؟

دو مدل معروف کمپکتورها دستی شامل مدل‌های صفحه‌ای و قورباغه‌ای میباشند. از نظر موتوری هم برخی از کمپکتورها با بنزین و بعضی از انواع آنها با گازوئیل کار می‌کنند.

یک نکته مهم کارگاهی که برای سلامتی اپراتورهای این دستگاه باید به آن توجه شود این است که کارکرد کمپکتورها همراه با لرزش است و چون کمپکتور دارای دسته‌ای می باشد که اپراتور با جابجایی آن خاک را فشرده می‌کند، اغلب لرزش کمپکتور از طریق این دسته به دست‌های اپراتور منتقل می‌شود، بنابراین بهتر است که هر اپراتور پس از چند ساعت کار با آن جای خود را به نفر دیگری بدهد یا استراحت کرده و بعد از آن ادامه بدهد.

فروش کمپکتور در اهواز | خرید کمپکتور در اهواز

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر