خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

قیمت چکش تخریب دست دوم

قیمت چکش تخریب دست دوم

فهرست مطالب

یکی از ابزارالاتی که در صنایع ساخت و ساز بیشتر مورداستفاده قرار می گیرد چکش تخریب می باشد، امروز بیش تر از چکش های تخریب جهت تخریب و باز سازی ساختمان های قدیمی استفاده می شود. چکش های تخریب یکی از ابزارآلات مهمی هستند که فرایند تخریب را با سرعت بالا در کمترین زمان انجام می دهند. 


برای اینکه یک چکش تخریب خوب و با کیفیتی را خریداری کنید، قطعا باید بخشی از پس اندازتان را صرف خرید این دستگاه کنید، اما اگر مایل به خریدن این چکش تخریب هستید ولی بودجه مورد نظر را برای خرید ندارید، ما در این مقاله راه حل جدیدی را ارائه می کنیم و آن هم خرید چکش های تخریب دسته دوم هست، با ما در این مقاله همراه شوید تا بتوانیم اطلاعات بیشتری در مورد نحوه خرید و همچنین  قیمت چکش های تخریب دسته دوم در اختیار شما قرار بدهیم.


چکش های تخریب


در صنایع ساختمان سازی برای تخریب دیوارهای بتنی، آجری، سنگی و ...از چکش های تخریب استفاده می شود، این دستگاه ها قدرت و توان بالایی در جهت تخریب سطوح و اجسام سخت دارند، در واقع می توان گفت این دستگاه ها نمونه پیشرفته چکش و پتک می باشند، که در طول زمان و با  پیشرفت تکنولوژی کشورهای پیشرفته آن ها را تولید کرده است.


انواع چکش تخریب


1-چکش های تخریب بادی
2-چکش های تخریب برقی
3-چکش های تخریب بنزینی
4-چکش های تخریب هیدرولیک

انواع چکش تخریب


شرکت ها و برندهای زیادی انواعی از چکش های تخریب را تولید و روانه بازار کرده اند. این چکش های تخریب هر کدام ویژگی های مرتبط به خود را دارند. هر کدام از این چکش های تخریب توان و قدرت به خصوصی دارند و می توانند حجم های زیادی از سطوح سخت از جمله سطوح بتنی، آجری و ... را تخریب کنند.


مقایسه چکش تخریب ها


این چکش تخریب ها از نظر منبع انرژی با هم متفاوت می باشند، از چکش های تخریب برقی در مکان های که دسترسی به برق دارند بیشتر استفاده می شود ، این دستگاه ها با انرژی برق کار می کنند، چکش های تخریب بادی و بنزینی جایگزین خوبی برای چکش های تخریب برقی هستند و در مکان های که دسترسی به برق نیست بهتر است از این چکش های تخریب استفاده شود چون بازدهی و کارایی خوبی دارند.


از چکش های هیدرولیک بیشتر برای حفاری و تخریب صخره های سخت ،تونل ها، معادن، سدها و پل ها استفاده می شود. این چکش های تخریب قدرت و توان بالاتری نسبت به دیگر چکش های تخریب دارند، این چکش های تخریب بر پشت ماشین های مخصوص سوار می شود و کار تخریب در معادن را انجام می دهد.

چکش های تخریب دسته دوم


علاوه بر چکش های تخریب نو، چکش های تخریب دسته دوم و کار کرده در بازار موجود می باشد، اگر به هر دلیلی قادر نیستید چکش های تخریب نو را خریداری کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که چکش های تخریب دسته دوم خریداری کنید. در فروشگاه های معتبر و همچنین فروشگاه های آنلاین چکش های تخریب دسته دوم نیز به فروش می رسد، شاید این سوال برایتان پیش بیاید که این ابزارآلات دسته دوم سالم هستند و یا کیفیت ابزارآلات نو را دارند؟
ما به شما اطمینان می دهیم که این ابزار آلات دسته دوم به دلیل جنس و بدنه محکمی که دارند، کارایی خوبی هم دارند و فروشگاه ها با توجه به اینکه در زمان خرید چکش های تخریب دسته دوم آنها را بررسی و تست کرده اند، دیگر جای نگرانی برای شما نیست.


تحقیق قبل از خرید چکش های تخریب دسته دوم


قبل از خرید ابزار آلات دسته دوم از جمله چکش های تخریب، در مورد برندها و شرکت های تولید کننده چکش های تخریب دسته دوم اطلاعاتی را به دست آورید، چون بعضی از شرکت ها هستند که چکش های تخریب را با قطعات چینی تولید و روانه بازار می کنند، سعی کنید بیشتر در مورد برندهای تولید کننده اطلاعات به دست آورید، زیرا که برندهای معتبر چکش های تخریب خوب و با کیفیتی را تولید می کنند که هر چند از زمان استفاده این دستگاه ها هم بگذرد، سطح کیفیت و کارایی این دستگاه ها پایین نمی آید. در زمان خرید چکش های تخریب به  مدل موتور دستگاه و همچنین شرکت تولید کننده دقت زیادی کنید، چون اگر شرکت معتبری سازنده چکش های تخریب باشد، اطمیان پیدا می کنید که این دستگاه ها عمر و دوام بالایی دارند.


قیمت چکش های تخریب دسته دوم


به علت شرایط اقتصادی و نوساناتی که در نرخ ارز و دلار وجود دارد و مدتی است که کشورمان شرایط سخت اقتصادی را می گذراند، قیمت ها روز به روز افزایش می یابد و اگر دقت کرده باشید قیمت دیروز اجناس با قیمت امروز کاملا متفاوت می باشند و افزایش قیمت همه اجناس تحت تاثیر نرخ دلار و ارز می باشد.

تخریب دیوار با استفاده از چکش تخریب توسط اپراتور


اگر شما قصد خرید چکش های تخریب را از فروشگاه های مرکز شهر و همچنین فروشگاه های اینترنتی دارید، می توانید با مراجعه به سایت و فروشگاه های موجود در شهر قیمت چکش های تخریب دسته دوم را از فروشندگان جویا شوید، در سایت فروشگاه اینترنتی هم به دلیل نوساناتی که در قیمت ها شده، قیمت دقیقی را برای اجناس مشخص نکرده و شما باید از مشاوران فروش، قیمت روز این ابزارآلات دسته دوم را سوال کنید.


در زمان خرید چکش های تخریب دسته دوم نکات زیر را رعایت کنید


هر وسیله ای دسته دومی را که بخواهید بخرید قبلش نیاز هست آن دستگاه را تست و بازرسی کنید. چکش های تخریب دسته دوم هم از این قاعده مستثنی نیستند و نیاز است قبل از خرید این دستگاه ها به همه موارد توجه کنید.


چکش های تخریب برقی دسته دوم


اگر می خواهید چکش های تخریب دسته دوم برقی را خریداری کنید، حتما کابلهای آن را چک کنید که پوسیدگی و خطر برق گرفتگی نداشته باشد، همه قطعات دستگاه را چک کنید، و چند بار دستگاه را خاموش و روشن کنید تا کیفیت و میزان کارایی دستگاه مشخص شود.


چکش های تخریب بادی و بنزینی و هیدرولیک دسته دوم


اگر قصد خرید  مدل های دسته دوم از این چکش های تخریب را دارید، بهتر است مخرن سوخت دستگاه و همچنین منبع شارژ دستگاه را چک کنید تا هیچ گونه مشکلی نداشته باشد، از فروشندگان سوالاتی را درباره کارایی این چکش های تخریب بپرسید و برای اطمینان بیشتر دستگاه ها را روشن و خاموش کنید تا از سالم بودن هر کدام مطمئن شوید.

بهترین زمان خرید چکش های تخریب دسته دوم


اگر عجله ای برای خرید این دستگاه ندارید، سعی کنید در زمان هایی از سال که کمتر از این چکش های تخریب استفاده می شود، به فروشگاه مراجعه کنید و چکش های تخریب دسته دوم را خریداری کنید. توصیه می شود در زمان هایی از سال مثل روزهای سرد زمستان که استفاده از هیلتی کمتر می گردد، چکش های تخریب دسته دوم را خریداری کنید، زیرا فروشگاه ها در این زمان ها چکش های تخریب را با قیمت پایین تری به فروش می رسانند و شما می توانید با قیمت پایین تری چکش های تخریب دسته دوم را خریداری کنید، و بخشی از بودجه تان را پس انداز کنید.

بهترین زمان خرید چکش های تخریب دسته دوم

رعایت نکات استفاده و نگهداری از چکش های تخریب دسته دوم


1-دقت داشته باشید قبل از استفاده حتما لباس ایمنی اعم از دستکش ، کلاه و عینک را بپوشید
2-بعد از هر بار استفاده مخزن دستگاه را کاملا تخلیه کنید
3-بعد از اتمام کار ، کابل دستگاه را از پریز جدا کنید
4-برای بهتر کارایی دستگاه هر بار روغن موتور آن را چک کنید 
5-در جای خشک و به دور از هر گونه رطوبتی نگهداری شود
6-قبل از انجام کار همه قطعات آن را چک کنید تا پیچ و مهره ها شل نباشند
7-بیش از حد ظرفیت دستگاه با آن کار نکنید
8-در زمان استفاده از دستگاه آن را در جهت عمودی قرار بدهید و از جابه جا کردن به هر جهتی جدا خودداری کنید
9- توجه داشته باشید در زمان استفاده از دستگاه کسی در اطراف دستگاه نباشد
10-چکش تخریب را در جهت عمودی قرار دهید و سعی کنید نیروی مورد نیاز را به دستگاه وارد کنید و دقت داشته باشید که بر دستگاه تسلط کامل داشته باشید.


همه این موارد در زمان کار با دستگاه چکش تخریب ضروری و مهم می باشد و همچنین باید به نکاتی که در زمان بعد از استفاده از چکش تخریب برای شما بیان کردیم هم توجه داشته باشید تا از هر گونه پیشامد و اتفاق ناخوشایندی پیش گیری کنید.

جمع بندی خرید چکش تخریب دست دوم


هر وسیله ای دسته دومی را هم که بخواهید خرید کنید نیاز هست که قبل از خرید یک سری اطلاعاتی را در مورد آن به دست آورید. علاوه بر چکش های تخریب نو، چکش های تخریب دسته دوم و کار کرده هم در فروشگاه ها به فروش می رسند، اگر بودجه ای کافی برای خرید چکش های تخریب نو را ندارید، ما به شما پیشنهاد می کنیم.

که چکش های تخریب دسته دوم و کار کرده را خریداری کنید چون چکش های تخریب دسته دوم قیمت ارزانتری دارند، اگر از لحاظ کارایی و کیفیت چکش های تخریب دسته دوم نگران هستید، شما می توانید یک سری اطلاعات را در مورد شرکت تولید کننده این دستگاه ها به دست آورید و همچنین می توانید در زمان خرید، چکش های تخریب دسته دوم را از هر لحاظ تست کنید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر