خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

ماله موتوری ویلسون WILSON

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
ماله موتوری بنزینی ویلسون
  • ماله موتوری بنزینی ویلسون
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

ماله پروانه ای ویلسون

ماله پروانه ای ویلسون یکی از برند های پراستفاده از ماله پروانه ای می باشد که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. این برند معروف که ساخت کشور چین است از لحاظ سوخت دارای موتور بنزینی بوده و با پروانه 60، 90 یا 120 سانتی متری خود باعث می شود که بتن به خوبی و در حد کمال صیقل داده شود، همین طور این وسیله دارای یک عدد سینی ماله و یک عدد تیغه ماله با کیفیت بالا و مناسب می باشد. قیمتماله پروانه ای ویلسوننیز با توجه به کیفیت بالای آن دارای جایگاه مناسبی در این حیطه می باشد که در این مورد بیشتر توضیح داده خواهد شد.

ماله پروانه ای بنزینی ویلسون

مزایای استفاده از ماله پروانه ای ویلسون

به طور کلی یک ماله پروانه ای باید چندین وظیفه را با هم انجام دهد که این وظایف عبارتند از: جلوگیری از ایجاد ترک های سطحی در بتن، صیقل دادن و صاف کردن سطح بتن، آب بندکردن بتن سقف و... .ماله موتوری ویلسون به عنوان یکی از با کیفیت ترین ماله موتوری های موجود در بازار شناخته شده که به خوبی می تواند وظایف گفته شده را در حد توقع برطرف کند و همان طور که گفته شد موتور بنزینی این دستگاه در مقایسه با نوع برقی آن دارای فضای عملکردی بیشتری می باشد و در آخر، قیمت متعادل این وسیله آن را از دیگر ماله های موتوری متمایز می کند.

قیمت ماله پروانه ای ویلسون

برای بحث در مورد قیمت ماله موتوری لازم است به فاکتور های زیادی از جمله کیفیت اجزای مختلف این دستگاه، برند و کشورسازنده، نوع سوخت، دستی یا سرنشین دار بودن این وسیله و همین طور اندازه سینی و تیغه های آن توجه کرد. قیمت ماله ویلسون در مقایسه با سایر برند های سازنده از جمله برند های اروپایی در جایگاه متعادلی قرار دارد و به جرات می توان گفت که از خوش قیمت ترین ماله های پروانه ای به حساب می آید. برای بررسی بیشتر لازم است چند مقایسه ابتدایی را انجام دهیم. به طور کلی قیمت ماله سرنشین دار به دلیل داشتن تجهیزات بیشتر نسبت به نوع دستی آن از قیمت بیشتری برخوردار می باشد یا نوع پروانه 120 سانتی متری آن در مقایسه با90 سانت طبیعاتا از قیمت بیشتری برخوردار می باشد. با توجه به نواسانات قیمت در بازارنمی توان به طور دقیق قیمت مشخصی را برای ماله های پروانه ای مثلا ماله پروانه ای ویلسونتعیین کرد برای همین لازم است که به شیوه مقایسه ای به این امر پرداخته شود. فروش ماله پروانه ای ویلسون در مراکز زیادی صورت می گیرد که شما می توانید برای خرید ماله موتوری به آن ها مراجعه کنید. اگر قصد خرید ماله پروانه ای ویلسون را دارید با کارشناسان فنی شرکت نیکاکورپ تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

ماله بنزینی ویلسون سایز 90

اجزای ماله پروانه ای ویلسون

1-    شاسی ماله پروانه ای

شاسی ماله موتوری ویلسون را می توان یکی از بهترین شاسی های موجود در بازار ایران دانست. این نوع شاسی ماله گیربکس بزرگ بوده و کیفیت بالای گیربکس و دنده های موجود در آن باعث طول عمر بیشتر این دستگاه نسبت به نمونه های مشابه می گردد.

2-    تیغه ماله پروانه ای

تیغه ماله موتوری:تیغه های ماله موتوری در سایز های متفاوت 60، 90، 120 موجود می باشد که بسته به سایز شاسی تقسیم بندی می شوند. در مورد ماله پروانه ای ویلسون که همان طور اشاره شد سایز 90 مناسب می باشد.

3-    سینی ماله هلیکوپتری:

 این قسمت از ماله پروانه ای ویلسون قطعه فلزی محدب می باشد که دارای ضخامت های متفاوت می باشد. ابعاد سینی هم بسته به اندازه شاسی تعیین می شود.

4-    موتور ماله پروانه ای:

 ماله پروانه ای ویلسون با داشتن موتور بنزینی ویلسون با کیفیت بسیار بالا توانایی فعالیت در شرایط سخت و بدون امکانات برقی را دارد که این امتیاز این وسیله می باشد، همچنین امکان نصب انواع موتور بنزینی با برندهای مختلف اعم از راتو، هوندا، فالکون، روبین و ... نیز بر روی این دستگاه وجود دارد.

ماله موتوری بنزینی ویلسون گیربکس بزرگ

نکات لازم در هنگام استفاده از ماله پروانه ای ویلسون:

برای اینکه بتوان عملکردی مناسب در زمینه ی ماله کشی بتن داشت لازم است نکاتی را در مورد شیوه استفاده و منعیات مهم در هنگام کار داشت که توجه شما را به سمت آن جلب می کنیم.

اگر در هنگام ماله کشی آب برروی سطح بتن تجمع کرد کار را تا زمانی که آب سطح بتن خشک شود متوقف می کنیم و اجازه می دهیم تا به رطوبت مطلوب خود برسد و بعد کار خود را ادامه می دهیم.

  •         همان طور که گفته شد اگر بتن تازه ریخته شد باید ابتدا مراحل مقدماتی که شامل ویبره کردن و شمشه کشی است انجام شود و بعد از بدست اوردن استحکام لازم یعنی زمانی که اپراتور در هنگام  قرار دادن پای خود بر روی بتن، بتن فرو نرود، اقدام به ماله کشی می کنیم.
  •         در مورد نکات ایمنی حتما از عینک، چکمه های ایمنی و دستکش استفاده کنید.
  •         در هنگام تعویض تیغه ها حتما  دستگاه را خاموش کرده و سپس اقدامات لازم را به عمل بیاورید.
  •         برای اینکه ماله از دستان شما خارج نشود تا موجب ایجاد خطرات احتمالی شود، لازم است که دسته های کنترل ماله پروانه ای ویلسون را با دودست گرفته و دقت لازم را به عمل بیاورید.

مراحل استفاده از ماله پروانه ای ویلسون:

مراحل صیقل دادن بتن توسط ماله پروانه ای ویلسون همانند تمامی ماله های پروانه ای دستی به دو بخش اصلی تقسیم می شود 1- مرحله هموار سازی2- مرحله پرداخت نهایی

مرحله هموار سازی: بعد از نصب سینی در زیر ماله پروانه ای ویلسون در چند مرحله سطح بتن را پیمایش می کنیم تا پستی بلندی های سطح بتن یکدست و صاف گردد.

مرحله پرداخت نهایی: در این مرحله  به طور اختصاصی تر بوسیله سینی نصب شده بر روی دستگاه اقدام به هموار کردن سطح می کنیم البته افراط در این بخش باعث ایجاد نتیجه عکس در فرایند صیقل بتن می شود.

برای شروع کار با ماله پروانه ای ویلسون ابتدا وسیله را به سینی و تیغه ها مجهز می کنید این کار را با نصب کردن سینی به ماله پروانه ای ویلسون شروع کرده و سپس تیغه های لازم برای دستگاه را نصب  کنید.توجه داشته باشید که در هنگام کار با ماله پروانه ای ویلسون از تغییر جهت ناگهانی این وسیله جدا خودداری کنید همین طور سرعت را در حداقل ممکن قرار دهید و در انجام کار خود عجله نکیند.

حرکت دادن ماله موتوری نیز بخش مهمی از کار با ماله پروانه ای ویلسون می باشد و در زمان تغییر جهت به سمت چپ دسته ماشین کم به سمت بالا و در تغییر مسیر به سمت راست دسته ماشین را کمی به سمت پایین می کشیم این کار از خط انداختن بر روی بتن جلوگیری می کند. توجه داشته باشید که تغییر مسیر با این دستگاه نیازمند توجه ودقت زیادی می باشد تا از اتفاقات ناگهانی در حین صیقل دادن بتن پیش گیری شود.

مرحله نهایی که پرداخت بتن می باشد در جهت متراکم، یکنواخت و سخت کردن سطح بتن انجام می شود. این مرحله ممکن است در طی دو یا چند مرحله صورت بگیرد که لازم است در بین هر مرحله به خودتان و ماله پروانه ای ویلسون استراحت بدهید. راهکاری که عده ای برای انجام کار خود در نظر گرفته اند استفاده هم زمان از دو ماله پروانه ای می باشد که به یکی از آن ها سینی متصل شده است و به دیگری تیغه که باعث کوتاه شدن زمان پرداخت می شود.

در هر مرحله استفاده از ماله پروانه ای ویلسون نیاز است که زاویه بین تیغه ها و سطح بتن در اندازه خاصی باشد برای مثال در مرحله پرداخت بایستی زاویه بین دستگاه در حدی باشد که فشار بیشتری به سطح وارد شود (کمتر از 15 درجه). اگر زاویه بین تیغه و بتن از حد مشخصی که می تواند 15 درجه باشد بیشتر شود تعادل دستگاه به هم ریخته و باعث تراشیده شدن بتن می شود برای همین، این کار را با دقت و احتیاط انجام دهید. الگوی صحیح کار با ماله پروانه ای ویلسون به صورت عمود بر جهت مرحله قبلی  صافکاری می باشد و همان طور که گفته شد این کار بهتر است تا دو بار انجام شود.

توجه داشته باشید که بتن در قسمت های زیر نور آفتاب سریع تر از بخش های دیگر شروع به خشک و سفت شدن می کند که این رطوبت بتن را کاهش داده و ماله کشی را با مشکل روبرو می کند برای همین لازم است تا این قسمت ها زود تر از دیگر قسمت ها مورد صافکاری قرار بگیرد. نگه داشتن بیش از ماله پروانه ای ویلسون می تواند مضر باشد برای همین سعی کنید دستگاه دائما در حال حرکت باشد و همین طور استفاده از چکمه هایی با استحکام بالا از خطرات احتمالی می کاهد.

جمع بندی خرید ماله پروانه ای ویلسون:

همان طور که اشاره شد ماله پروانه ای ویلسون در مقایسه با سایر برند های موجود در بازار دارای مزایا و معایب مختص به خودش می باشد که لازم است گام به گام بررسی شود. مهم ترین مزایای ماله پروانه ای ویلسون قیمت مناسب و متعادل این وسیله است که با توجه به کیفیت آن کاملا تناسب دارد. شاخص ترین سایز ماله پروانه ای ویلسون 90 سانتی متر می باشد که این سایز در مقایسه با سایز های دیگر مورد استفاده در پروژه های ساختمانی پراستفاده ترین آن ها می باشد. در نهایت برای اینکه بتوان بدون هیچ مشکلی از ماله پروانه ای ویلسون استفاده کرد نکاتی را در این مورد بیان شد که توجه به آن ها ضروری می باشد.

برای اینکه سطح بتن صاف و یکدست و جلا دیده شود لازم است که فرایند های مختلفی از جمله ویبره، شمشه کشی و ماله کشی بر روی آن انجام شود تا علاوه بر خروج هوای اضافه ی درون بتن، سطحی صاف و زیبا را برای ساختمان یا هر محل دیگری که بتن در آن استفاده می شود فراهم آورد. در ادامه توضیحاتی در موردماله پروانه ای ویلسون  داده می شود تا اطلاعات جامع تری درباره این وسیله بدست آورید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5