خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

محلول فوگر (مه ساز)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

محلول فوگر چگونه باعث خلق مه ماندگارتری می شود؟

برای سمپاشی تا گندزدایی و حتی ضدعفونی کردن سطوح در ابعاد بزرگ، ایده استفاده از انواع دستگاه سمپاش مطرح می باشد.

ایده ای که قصد دارد تا بتواند انواع ترکیبات سموم نباتی تا مواد گندزدا را به شکلی یکنواخت بر سطح گیاهان تا سطوح گوناگون پخش نماید. در این بین استفاده از دستگاهی خاص با نام فوگر حرارتی وجه کارآمدتری از خود نشان داده است.

چرا که این دستگاه قادر است تا درصد بالاتری از سطوح را مورد سمپاشی و یا گندزدایی قرار دهد.

البته کار با دستگاه فوگر حرارتی مستلزم مقدماتی است. مانند تهیه محلول فوگر که حضور آن برای عملکرد نهایی دستگاه الزامی است.

محلول فوگر به نام واتر اید شناخته می ‌شود. محلولی که قادر است عملکرد مه سازی توسط دستگاه مذکور را نهایی کند.

ممکن است این طور سوال پیش آید که اصولاً مه ساخته شده توسط دستگاه فوگر حرارتی چه کارایی دارد؟ در این بین محلول فوگر با قابلیت مه ساز طی چه ساز و کاری این هدف را تامین می ‌کند؟ و در نهایت کارآیی ساخت چنین محلولی برای ضدعفونی کردن تا سمپاشی گیاهان چه اندازه است؟

برای پاسخ به این سوالات و در نهایت درک اینکه محلول دستگاه فوگر چیست و چه کارایی ای دارد، با این مقاله همراه شوید.

چرا که قصد داریم ضمن آشنایی با عملکرد موثر دستگاه فوگر حرارتی، درک کاملی از محلول فوگر و شرایط حاکم بر آن داشته باشیم. اینکه چگونه آن را تهیه کنید و در نهایت شرایط کنونی این محلول در سطح بازار چگونه است؟

فوگر حرارتی چیست؟

قبل از پرداختن به محلول فوگر لازم است تا درک کاملی از خود دستگاه فوگر حرارتی داشته باشیم. اینکه چرا برای دستیابی به یک سمپاش اصولی و البته کارآمد بهتر است تا این دستگاه را در میان انبوه متداول از انواع سمپاش انتخاب کنیم.

محیط اطراف ما پر است از سطوح گوناگون که همگی مستعد حضور عوامل میکروبی، انگلی، قارچی و... هستند. از یک برگ ناپیدای گیاهی در اعماق فضای گلخانه ‌ای تا سطح غیر قابل دسترس در معابر شهری همگی سطوحی با استعداد پذیرش عوامل آفت زا و یا بیماری زا هستند.

وقتی عامل آفت زا و یا بیماری زا مانند یک حشره و شاید یک ویروس کشنده رفتاری فراگیر دارد و می ‌تواند خودش را بر هر سطحی برساند، برای مقابله با آن ما نیز باید رفتاری فراگیر داشته باشیم. یعنی بتوانیم محلول آفت کش و یا ضدعفونی کننده خودمان را به تمام سطوح پیدا و ناپیدا برسانیم.

ایده تولید یک مه مملو از مواد دافع آفت کش و یا گندزدا بهترین روش برای رسیدن به تمام سطوح هست.

ایده ای که در کار با فوگر حرارتی شدنی است. چرا که فوگر حرارتی با استفاده از محلول فوگر می تواند یک فضای ابر گونه مملو از مواد آفت کش و یا گند زدا را پدید آورد.

یک مه درست شبیه به فضا های مه آلودی که می شناسید.

در واقع مه قابلیت حرکت فراگیر دارد. یعنی می ‌تواند به راحتی خودش را در اعماق هر فضایی رسانده و در نهایت در ناپیداترین سطوح بنشیند.

آن هم به شکلی کاملاً یکنواخت. این دقیقا همان ایده آلی است که در سمپاشی گیاهان تا گندزدایی سطوح انتظار تامین آن را داریم.

مثلاً در باب مقابله با بیماری های ویروسی مانند همین بیماری کرونا. تا چه اندازه بر ضدعفونی کردن سطوح حساس اطراف خود پرداخته ایم؟ آیا می توانیم تمام سطوح در فضا های شهری را به شکل یکدست و کاملاً ایده ‌آل ضدعفونی کنیم؟

یقینا انواع دستگاه های سمپاش متداولی که می شناسیم قادر به انجام این کار نیستند؛ اما یک فوگر حرارتی با تولید یک مه مملو از ترکیبات ضدعفونی کننده، به راحتی می‌ تواند در هر فضایی رسوخ کرده و در نهایت سطح بالایی از گندزدایی را حاصل آورد.

اینجاست که می‌ توان به اهمیت استفاده از فوگر حرارتی در تقابل با انواع بیماری های مسری اشاره کرد.

در نهایت از آنجا که کار با‌ چنین دستگاهی مستلزم داشتن محلول فوگر است، اهمیت خرید محلول واتر اید تا درک کامل در چگونگی استفاده از آن روشن خواهد شد.

محلول فوگر به نام واتر اید چیست؟

اساس کار دستگاه فوگر حرارتی در ایجاد یک هوای داغ و البته بسیار فشار می باشد. این هوای پرفشار در اثر انبساط هوای فشرده در محفظه احتراق دستگاه حاصل شده است.

طراحی دستگاه به گونه ای است که می ‌تواند هوای اطراف را مکیده در عبور از گرمای بالای یک محفظه احتراق به شدت منبسط کرده و با ایجاد یک نیروی جنبشی بالا، این هوای داغ و منبسط شده را از یک سمت خروجی با فشار بالایی رها کند.

در این بین درست در لحظه خروج هوای داغ از فضای دستگاه است که محلول سموم و یا مواد گندزدا را به آن اضافه می ‌کنند. به این ترتیب محلول هدف در اثر مواجه شدن با حرارت بالای هوای پرفشار تبدیل به قطرات ریزی شده و به شکل یک مه غلیظی نمایان خواهد شد.

در تمام مراحل اجرای این عملیات یک مشکل جدی وجود دارد. این مشکل درست در زمان برخورد محلول های سمپاش و یا ضدعفونی کننده با جریان هوای داغ حاصل می ‌شود. زمانیکه محلول در اثر گرمای بالا، قبل از آنکه تبدیل به قطرات ریز شود، تبخیر شده است.

تبخیر شدن سموم در اثر مواجه شدن با هوای داغ، عملاً شرایط ایجاد مه مورد نظر ما را از بین خواهد برد. لکن ما به تدبیری برای ساختن این مه نیاز داریم.

محلول فوگر که با نام واتر اید شناخته می ‌شود، همان تدبیر مورد نظر ما است. این محلول فوگر قابلیت حل شدن در آب را دارد و همراه با سموم نباتی تا مواد ضدعفونی کننده وارد مخزن دستگاه فوگر حرارتی می ‌شود.

در لحظه برخورد محلول سموم نباتی با مواد ضدعفونی کننده با جریان هوای داغ، حضور محلول فوگر مانع از تبخیر سموم مایع شده و فضای لازم در معلق شدن آنها به شکل قطرات بسیار ریز را در هوای اطراف فراهم می ‌کند.

به این ترتیب با ممانعت از تبخیر حجم بالایی از سموم، قابلیت شعاع پاشش آنها را افزایش داده و در نهایت مه مورد نظر ما را تولید خواهد کرد.

محلول دستگاه فوگر در خلق یک مه با توزیع یکنواخت نقش تاثیرگذاری دارد. به طوری که می ‌توان از مه حاصل شده به خوبی برای پخش یکنواخت ترکیبات مورد نظر بر سطوح هدف استفاده کرد. از طرفی محلول فوگر به نام واتر اید، یک ترکیب کاملا خنثی شیمیایی است.

لذا در هیچ کدام از مراحل تولید مه، چه در زمان حضور در مخزن دستگاه و چه در لحظه تولید مه در اثر افزایش ناگهانی دما، قابلیت ترکیب شیمیایی بر مواد ضدعفونی کننده و یا سموم را ندارد.

با این همه می توان محلول فوگر را در مقام یک ترکیب تکمیلی برای خلق هر چه کاملتر مه مورد هدف در نظر گرفت. محلولی که شرایط کارکرد دستگاه را با ضریب اطمینان بالاتری حاصل می آورد.

تاثیر محلول فوگر در تکنیک مه سازی گرم

در تکنیک مه سازی گرم، هدف تولید قطرات بسیار ریز در حدود ۵۰ میکرون است. این اندازه تقریباً برابر با قطر قطرات آب در یک مه غلیظ می باشد. در تکنیک مه سازی گرم، ایده مه سازی بر پایه همان فرآیندی است که در طبیعت رخ می ‌دهد.

یعنی مواجه شدن آب بسیار داغ در برخورد با هوای سرد اطراف که در نهایت قطرات بسیار ریزی از آب را حاصل خواهد کرد.

اما برای رسیدن به مه مصنوعی که حامل ماده هدف ما باشد، دو تکنیک مه ساز گرم از یک سیستم جت در حضور یک محفظه احتراق استفاده شده است.

در این ایده محلول سم و یا ضدعفونی کننده هدف را در فضای داخل سیال به شدت گرم کرده و آن را تبدیل به یک بخار با فشار بالا می کنند.

این بخار در مواجه شدن با هوای سرد در محیط اطراف به حالت قطرات معلق در هوا ظاهر خواهد شد.

البته گرمای بالای محفظه احتراق تأثیری بر ترکیبات شیمیایی سموم و یا مواد ضدعفونی کننده ندارد.

چرا که این فرایند در طول زمان بسیار کوتاهی رخ خواهد داد. در نتیجه تماس محلول سموم و یامواد ضدعفونی کننده در مدت زمان بسیار کوتاهی تحت شرایط دمایی بسیار داغ قرار می ‌گیرد. لذا فرصت ورود به شرایط تغییرات شیمیایی را پیدا نخواهد کرد؛ اما یک نکته کلیدی در این فرآیند وجود دارد.

اینکه قطرات ریز حاصل شده توسط فوگر حرارتی به سرعت در مواجهه با هوای اطراف تبخیر می ‌شوند. مانند همان مه آشنایی که می شناسیم. یک مه در صورت گرم شدن هوای محیط به سرعت از بین می رود.

چنین اتفاقی مورد پسند ما قرار نخواهد گرفت. چرا که ما مایل نیستیم تا مه تولید شده توسط دستگاه فوگر حرارتی، خیلی زود از میان برود.

ما می ‌خواهیم تا این مه دوام بالایی داشته باشد و بتواند در مدت زمان طولانی ‌تری در میان سطوح جریان پیدا کند.

در شرایط عادی، حتی در زمانی که سطح رطوبت بالا است، قطرات آب با قطر ۵۰ میکرون بیشتر از ۱۲ ثانیه به حالت معلق در هوا دوام نمی آورند. در این حالت تمایل به بخار شدن پیدا می ‌کنند.

ممکن است این طور سوال پیش آید که بخار شدن محلول سموم و مواد ضدعفونی کننده، اصولا چه ایرادی دارد؟ آیا در صورت بخار شدن تغییرات شیمیایی حاصل شده است؟ آیا این بخار شدن در قابلیت و یا اثربخشی و شاید ماهیت ترکیب هدف تاثیرگذار است؟

در جواب باید گفت که در نتیجه بخار شدن قطرات ریز محلول سموم معلق در هوا، تغییر شیمیایی رخ نمی ‌دهد.

سموم همان اثر را دارند؛ اما قابلیت نشستن موثر بر سطوح را از دست می دهند. سموم بخار شده دیگر نمی توانند با آن اثربخشی ای که انتظار داریم، بر سطوح هدفما بنشینند. لذا تولید مه توسط دستگاه فوگر حرارتی عملاً بی اثر خواهد شد.

حل این مشکل در استفاده از محلول فوگر است. محلول فوگر همراه با محلول سموم در جریان تبخیر و تولید قطرات حضور دارد.

محلول فوگر همان طوری که قید شد، قادر به ترکیب شیمیایی با محلول سموم و مواد گندزدا نمی باشد؛ اما می تواند با ایجاد یک پوشش روغنی در اطراف قطرات حاصل شده در مه، مانع از تبخیر آنها در فضای محیط باشد.

در صورت استفاده از محلول فوگر قطرات در مه تولید شده قادر هستند تا چندین ساعت در فضای محیط به شکل معلق عاری از هر گونه تبخیر باقی بمانند.

به این ترتیب با ضریب احتمال بسیار بالایی بر تمام سطوح نشسته و اثر بخش بودن فرآیند سمپاشی تا ضدعفونی کردن را بالا خواهد برد.

موارد استفاده از محلول فوگر

هدف نهایی در استفاده از محلول فوگر، رسیدن به یک شرایط ماندگار در مه تولید شده توسط دستگاه می باشد.

در واقع هدف آن است که مه را تا آنجا ماندگار کنیم که مطمئن باشیم قطرات ریز محلول سمپاش و یا ضدعفونی کننده به طور کامل بر تمام سطوح خواهد نشست. عمده موارد استفاده از محلول فوگر در فضا های زیر می باشد.

ï    تکمیل عملیات دفع آفات در گلخانه ‌ها: یک فضای گلخانه ‌ای از حجم بالای گیاهان برگ دار تشکیل شده است.

در نتیجه آفت زدایی باید همراه با رساندن سموم نباتی بر سطح تمام برگ ها انجام پذیرد. لذا نیاز است تا مه تولید شده از دستگاه فوگر حرارتی ماندگاری بالایی در محیط داشته باشد. محلول دستگاه فوگر می ‌تواند چنین فضایی را ایجاد کند.

گلخانه ‌ها محیط ‌های کاملاً بسته ای هستند. لذا حضور یک مه مصنوعی که با محلول فوگر حالت مانایی در فضا به دست آورده است، به خوبی شرایط سمپاشی کامل گیاهان را تامین خواهد کرد.

ï    سمپاشی در مزارع و باغات: هنگام کار با دستگاه فوگر حرارتی، هر اندازه فضا بزرگتر باشد، احتمال از دست دادن مه نیز بالاتر خواهد شد.

مانند سطح مزارع و یا باغات که عموماً فضا های بازی هستند. این فضا ها با حضور گرمای مستقیم خورشید مواجه هستند و یا اینکه یک باد و شاید نسیمی ملایم نیز می ‌تواند ماهیت مه تولید شده ما را به خطر اندازد.

سمپاشی با فوگر حرارتی در سطح مزارع، شرایط کاملاً ایده ‌آلی را به وجود خواهد آورد. به شرط آنکه این شرایط ایده ‌آل بتواند در مقابل تبخیر تابش خورشید و یا اثر باد مقاومت کند.

استفاده از محلول فوگر می تواند قدرت مقاومت قطرات ریز محلول هدف را در مقابل تبخیر افزایش داده و با خلق یک حایل روغنی شکل در اطراف این قطرات باعث هر چه سنگین تر شدن آنها بشود.

این قطرات سنگین شده سخت ‌تر سوار بر جریان هوا از سطح مزرعه خارج خواهند شد. به این ترتیب در استفاده از محلول فوگر به نام واتر اید با ضریب احتمال بالاتری بر سطح گیاهان هدف خواهند نشست.

ï    ضدعفونی کردن محل نگهداری از دام و طیور: محل نگهداری از دام و طیور از آن دست فضا هایی است که کاملاً مستعد بروز انواع عوامل بیماری زا می باشند.

لذا هر گونه گندزدایی تا ضدعفونی کردن سراسری با حداکثر راندمان کاری امری اجتناب ناپذیر است. در ضدعفونی کردن چنین محیط هایی هرگز نباید کوچکترین سطحی را از قلم انداخت.

در نتیجه ما به تولید یک مه ضدعفونی کننده با دوام بالا نیاز داریم. مه ای که بتواند در غلظت بالای قطرات کوچک خود، در تمام فضای محل نگهداری حیوانات نفوذ کرده و آن مکان ها را ضدعفونی نماید.

ï    سمپاشی عمومی و بهداشت محیط: در فضا های شهری با حجم بالای سطوحی مواجه هستیم که کاملاً در دسترس انسانی قرار دارند.

این سطوح اگر از لحاظ میکروبی و یا ویروسی آلوده باشند، به راحتی قادر هستند تا در شیوع انواع بیماری ها نقش بازی کنند. مانند همین ویروس کرونا که به راحتی بر سطح سطوح گوناگون در معابر شهری نشسته و ماندگاری قابل توجهی نیز دارد.

وقتی یک ویروس می تواند در شرایطی فراگیر در سطح فضا های شهری پخش شود، در مقابله با آن نیز باید مجهز به یک وسیله با توان انتشار مواد ضدعفونی کننده به شکل فراگیر باشید.

دستگاه فوگر با هدف تامین شرایطی مورد استفاده قرار می ‌گیرد؛ اما مه تولید شده دستگاه فوگر زمانی کارایی دارد و می ‌تواند تمام سطوح را در بر بگیرد که از قابلیت ماندگاری بالایی نیز برخوردار باشد.

در واقع نباید قطرات ریز محلول ضدعفونی کننده قبل از آنکه بر سطح سطوح بنشیند، بخار شوند. استفاده از محلول فوگر در هر چه ضدعفونی کردن بهتر انواع سطوح در فضا های شهری تاثیرگذار است.

چرا به محلول فوگر نیازمند هستیم؟

لزوم استفاده از محلول فوگر را باید از چند جنبه مورد بررسی قرار دهیم. بگذارید ماجرا را از عملیات تولید مه آغاز کنیم.

در کار با دستگاه فوگر حرارتی قرار است محلول ضدعفونی کننده و یا سموم نباتی سوار بر هوای داغ پرفشار، تحت تاثیر دمای محیط به شکل قطعات ریز شبیه به مه در آیند. تا اینجای ماجرا کلیت توجه ما برای لزوم استفاده از محلول فوگر متوجه ماندگاری مه بوده است.

اینکه بتوانیم مانع از تبخیر زود هنگام قطرات محلول هدف باشیم؛ اما استفاده از محلول فوگر به نام واتر اید جنبه ‌های ضروری دیگری نیز دارد.

محلول های متعددی مستعد ایجاد شرایط ضد تبخیر در قطرات آب هستند؛ اما محلول مورد نظر نباید کوچکترین تاثیر شیمیایی بر شرایط سموم و یا مواد ضد عفونی کننده داشته باشد.

از طرفی محلول مورد نظر باید مقاومت حرارتی بالایی داشته و تحت تاثیر هوای داغ دچار تغییرات شیمیایی نشود.

این محلول باید قابلیت حل شدن در آب را داشته باشد و در عین حال تحت هیچ حالتی باعث تخریب اجزا و قطعات سمپاش فوگر نشود.

از طرفی محلول حاصل تنها وظیفه ماندگاری چند دقیقه ‌ای برای قطرات مه را دارد. در نتیجه با نشاندن این قطرات بر سطح فضا های هدف، وظیفه خود را به انجام رسانده، مادامیکه حضور آنها در محیط برقرار است. لذا نباید برای محیط و سلامت انسان ها و حیوانات زیان آفرین باشند.

در واقع محلول مناسب باید یک ماده موثر در نگهداری سموم و مواد ضدعفونی کننده باشد و در عین حال کاملا خنثی و بی خطر برای محیط و سلامت انسان ها و حیوانات باشد.

اگر قرار باشد که با هدف انتشار حداکثری سموم از یک محلول سمی استفاده کنیم، قطعاً مشکلی بر مشکلات قبلی افزوده ایم. واتر اید مخصوص فوگر دقیقاً ویژگی‌ های قید شده را دارد.

محلول مخصوص سمپاش حرارتی که با نام واتر اید شناخته می شود، یک ترکیب کاملا خنثی و عاری از هر گونه زیان برای فضا های زیستی است.

طریقه مصرف محلول مخصوص سمپاش حرارتی

مقیاس سمپاشی موثر برای راندمان کاری مطلوب فوگر حرارتی متراژ گلخانه ‌ای است. اصولاً این دستگاه را براساس مصرف در فضا های گلخانه ‌ای طراحی کرده ‌اند.

به این ترتیب طبق تعریف استاندارد، رسیدن به حداکثر کاربری از قدرت مه پاش دستگاه فوگر حدود ۳ لیتر آب در هر هزار متر مربع فضای گلخانه ‌ای است. چنین حجمی نیاز به یک لیتر محلول فوگر برای تامین شرایط ماندگاری مطلوب در مه تولید شده دارد.

البته ترتیب اختلاط سموم و یا مواد ضدعفونی کننده در این محلول پایه، بسته به نوع آفت و یا سطحی است که می ‌خواهید سمپاشی کنید.

به هر حال انواع سموم تا ضدعفونی کننده ها وجود دارند و هر کدام از آنها شرایط تامین خاص خود را در تولید محلول طلب خواهند کرد.

این موضوع کاملاً نیاز به کسب آگاهی ‌های لازم دارد. اصولاً در صورت تهیه هر نوع سمی برای استفاده در فوگر حرارتی، نحوه فرمولاسیون تولید محلول نهایی متشکل از ماده آفت کش به همراه آب و محلول فوگر، قید خواهد شد.

اصول کلی در کار با دستگاه فوگر حرارتی

ساختن محلول مناسب با هدف سمپاشی تا ضدعفونی کردن سطوح با استفاده از ترکیبات لازم که محلول فوگر نیز یکی از همین موارد است، تنها مرحله مقدماتی در استفاده از فوگر حرارتی می باشد. کار با دستگاه فوگر حرارتی مستلزم کسب آگاهی ‌های لازم است. مقوله ‌ای که می ‌توان در بیانی مختصر به قرار زیر مطرح نمود.

در هنگام استفاده از فوگر حرارتی داشتن پوششی استاندارد، اعم از ماسک، لباس مخصوص، دستکش و عینک محافظ ضروری است.

به هر حال در کار با فوگر حرارتی جدا از دمای بالای دستگاه، دائماً با انواع سموم خطرناک و مسمومیت زا مواجه هستیم. برای این منظور استفاده از ماسک با فیلتر مخصوص گاز و غبار ضروری خواهد شد. لازم است تا مه پاش از انتهای سالن های گلخانه ای و یا هر فضای بسته دیگری آغاز شود.

باید رو به فضای تحت سمپاشی قرار گرفته، با قدم های ثابتی به سمت عقب گام بردارید و کاملاً اطمینان حاصل کنید که با هدایت درست نازل مه پاش توانسته اید تمام فضای حل شده را در جریانی از مه غرق کنید.

بهتر است از قبل پیش بینی های لازم را کرده باشید و محلول به اندازه فضای هدف خود بسازید. در نتیجه منطقی است که در پایان عملیات، تقریباً با یک مخزن خالی شده مواجه شوید.

در نظر داشته باشید که لازم است برای حداکثر کارایی، سر نازل مه ساز را در فاصله ای به اندازه حداقل ۲ متر از سطوح هدف بگیرید. لذا هرگز سر نازل فوگر حرارتی را بر گیاهان نزدیک نکنید.

مه سازی در حالیکه می ‌خواهید ثابت باشید، تنها در صورتی مجاز است که از یک دستگاه فوگر حرارتی فن دار استفاده می کنید و یا آنکه خود فضای هدف از یک سیستم تهویه مطبوع قدرتمند بهره ‌مند باشد.

جمع بندی خرید محلول فوگر واتراید

قطعا می توانید بدون بهره مندی از محلول فوگر، مه مورد نظر خود را تولید کنید؛ اما مطمئن باشید که مه تولید شده شما نمی تواند آن انتظار کامل از سمپاشی در سطح و کیفیت بالا را تامین نماید.

در این بین برخی در هنگام کار با فوگر حرارتی متوجه قیمت محلول واتر اید شده و با در نظر داشتن اینکه احتمالاً تهیه این محصول ماجرای مازادی است، از خرید محلول واتر اید صرف‌ نظر می ‌کنند.

اگر از ایده ‌های کلاسیک در سمپاشی بهره مند هستید، خب، لازم است با همان نگرش کلاسیک در سطح مزرعه و یا معابر شهری حاضر باشید؛ اما اگر ایده بهره ‌مندی از روش ‌های مدرن را در سر دارید، قاعدتاً باید تمام جوانب حرفه ای کار را رعایت کنید.

محلول فوگر در کار با دستگاه فوگر حرارتی به هیچ حالت در قامت یک محصول متفرقه قرار نمی ‌گیرد.

چرا که می ‌تواند قدرت اثربخشی مه تولید شده توسط فوگر را تا چندین برابر افزایش دهد. لذا برای سمپاشی حرفه ‌ای، خرید محلول واتر اید امری کاملاً ضروری است؛ اما گاها بسیاری برای فرار از قیمت محلول واتر اید، دیگر نمونه های غیراستاندارد را برای تامین هدف سمپاشی تهیه می ‌کنند.

به همان دلایلی که گفتیم، خطرات استفاده از محلول های غیراستاندارد بسیار بالا است. از این رو بهره ‌مندی از واتر اید مخصوص فوگر را تحت هر حالتی در کار با فوگر حرارتی جدی بگیرید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5