خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

مقایسه چکش تخریب رونیکس با توسن

فهرست مطالب

استفاده از چکش تخریب در ساختمان های قدیمی

اگر قصد تخریب منزل خود را دارید تا با بازسازی آن، منزل مسکونی خود را به شیوه جدید و مدرن امروزی طراحی نمایید؛ شما نیاز به وسیله ای با نام چکش تخریب دارید تا به وسیله آن بتوانید انواع بتن های سفت و سخت را در منازل قدیمی از میان بردارید.

قدرت و کیفیت و کارایی این دسته از چکش های تخریب و نیز وزن آن ها با توجه به میزان سختی کار متفاوت می باشد.

بنابراین در صورت نیاز داشتن به چک تخریب می بایست به سختی بتن یا سنگ یا هر وسیله دیگری توجه داشته باشید و در عین حال پیش از خرید بهتر است با در نظر داشتن مقایسه ای آماری که میان برندهای مطرح چکش تخریب صورت می بخشید؛ بهترین و کارآمدترین نوع آن ها را خریداری کنید که بتوانید با استفاده از آن نیاز خود را برطرف کنید.

از جمله برندهایی که در این زمینه وجود دارند؛ می توان به چکش تخریب رونیکس و توسن اشاره کرد که در ادامه به منظور خرید هر یک از این برندهای چکش تخریب، ضمن آشنایی بیشتر با هر یک از آن ها به مقایسه ای کلی در خصوص این دو برند مطرح چکش های تخریب پرداخته می شود تا بتوانید بهتر در خصوص خرید چک تخریب تصمیم گیری کنید.

خرید چکش تخریب رونیکس و توسن

در صورتی که نیاز به تخریب سنگ، بتن یا مواد سفت و سخت دیگری دارید؛ بهترین برندهای موجود در این زمینه چکش تخریب رونیکس و توسن می باشند که نسبت به سایر برندهای دیگر در این زمینه از قدرت و توانایی بیشتری برای تخریب برخوردار هستند.

هر یک از این برندهای چکش تخریب را شما می توانید در اندازه های مختلف خریداری کنید که بسته به نوع کار و نیازی که از آن ها دارید؛ می توانید به خوبی از وجود آن ها بهره مند شوید.

افرادی که در زمینه تخریب منازل مسکونی و سایر مکان های دیگر مشغول به کار و فعالیت هستند؛ به طور قطع به یقین می بایست از توان های بالای چکش تخریب استفاده کنند تا بدین ترتیب بتوانند از پس تمامی پروژه های سبک و سنگین مختلف بربیایند.

وجود تعداد ضربات بالا و حالت ویبره و لرزش موجود در این چکش های تخریب سبب تخریب و سوراخ نمودن و ریزش انواع بتن ها و سنگ ها می شود. به همین منظور در صورت تصمیم به خرید چکش تخریب در ادامه به مقایسه خرید هر یک از این برندها پرداخته ایم که توجه به آن ها پیش از خرید چکش تخریب مورد نظر خالی از لطف نمی باشد.

مقایسه چکش تخریب رونیکس با توسن

پیکور یا چکش تخریب رونیکس و توسن دارای مدل ها و قدرت های متفاوتی هستند. هر چند که کاربرد عمده این دو نوع برند چکش تخریب یکی است؛ اما به طور کلی تفاوت هایی با هم در شکل و ساختار دارند که آن ها را می توان در موارد زیر خلاصه نمود:

1-    تفاوت در شکل ظاهری

شاید اولین و ابتدایی تفاوتی که میان چکش های تخریب برند توسن و رونیکس وجود دارد؛ شکل ظاهری آن هاست. به این صورت که با نگاهی اجمالی به مدل های مختلف تولیدی این شرکت ها به عینه می توان این تفاوت را در آن ها حس کرد. اما تفاوت آن ها فقط مربوط به شکل ظاهریشان نیست؛ بلکه از نظر ساختار و کیفیت و قدرت هم با همدیگر متفاوت می باشند.

2-    تفاوت در کیفیت و قدرت

یکی از اصلی ترین مسائلی که پیش از خرید چکش تخریب یا پیکور باید به آن توجه داشته باشید؛ کیفیت دستگاه مورد نظر و قدرت آن ها می باشد. مسئله ای که در هر یک از چکش های تخریب با توجه به نیاز و کارایی شما متفاوت می باشد.

در مقایسه کلی میان محصولات شرکت توسن با رونیکس می توان به این نتیجه دست یافت که قدرت و کیفیت ساختار برند رونیکس ضعیف تر از برند توسن می باشد.

به همین منظور در صورتی که قصد خرید هر یک از چکش های تخریب را دارید؛ بهتر است با کیفیت ترین و قوی ترین آن ها را برای پروژه های بزرگ خود انتخاب کنید که برند توسن در این خصوص بهتر از رونیکس می باشد.

3-    تفاوت در سهولت در حین استفاده

با توجه به ساختاری که هر یک از چکش های تخریب نامبرده شده دارند؛ سهولت در حین استفاده از آن ها هم متفاوت می باشد. به این صورت که راحتی استفاده از برند رونیکس چکش های تخریب در حد معمولی است.

در حالیکه برند توسن به این گزینه هم توجه داشته است و سهولت در حین استفاده از چکش های تخریب این برند بهتر از برند رونیکس می باشد. چرا که در بدنه این دستگاه یک شستی قفل کن سوئیچ تعبیه شده است که کار استفاده از آن را برای کاربر راحت تر کرده است.

4-    تفاوت در قیمت چکش های تخریب مذکور

با توجه به مسائلی که گفته شد؛ قیمت چکش تخریب برند توسن نسبت به رونیکس بیشتر است. چرا که به طور کلی توان و کیفیت این نوع از برندهای چکش تخریب به مراتب خیلی بالاتر و با کیفیت تر از چکش تخریب رونیکس می باشد و در عین حال چکش تخریب توسن با قدرت ویبره و لرزش بسیار زیاد در هر دقیقه و حالت ارتعاشی که دارد؛ برای تخریب پروژه های بزرگ مناسب تر است.

به همین علت با توجه به تمامی نکاتی که در این خصوص داده شد؛ می توان اذعان داشت که برند توسن در قیاس با رونیکس بهتر عمل کرده است و پیکور یا چکش های تخریب با کیفیت تری را تولید و در اختیار کاربران مختلف قرار داده است. به همین علت خرید آن ها برای شما توصیه می شود.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که یادآور شویم؛ علی رغم کیفیت و توان متوسط برند رونیکس در قیاس با توسن نباید این گونه تصور شود که این برند به طور کلی ضعیف است؛ بلکه در قیاس با برند توسن در رده پایین تری است و هر یک از این برندها را می توان جزء بهترین برندهای چکش های تخریب به شمار آورد و در پایان پیش از تصمیم به خرید بهتر است به نوع نیاز و کارایی خود از آن ها هم توجه داشته باشید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر