خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور برق آپولو (apollo)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور برق آپولو (apollo)
  • موتور برق آپولو (apollo)
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

موتور برق چیست؟

موتور برق در واقع دستگاهی است که انرژی مکانیکی بدست آمده از سوخت های مانند ، گاز، بنزین و گازوئیل را به انرژی برق که همان انرژی الکتریسیته است تبدیل می کند. در مکان های که با کمبود برق مواجه هستند و برق ندارند ، موتور برق یک نیاز اساسی برای تولید روشنایی در این مکان است. موتور برق همان موتور ژنراتور است که در بازار به نام ژنراتورهای کوچک هوا خنک نام گرفته است.

موتور برق  یک دستگاه حیاتی است که مثل جعبه کمک های اولیه در شرایط اضطراری به کمک می آید ، از موتور برق بیشتر در بیمارستان ها ، کارگاه ها و... استفاده می شود . در نبود موتور برق ، زمانی که جریان برق قطع می شود ، نتایج جبران ناپذیری را به بار می آورد که کمترین آن ضرر مالی است. 

موتور برق بنزینی آپلو مدل ۶۵۰۰ استارتی

اجزای موتور برق

1-موتور

این بخش اصلی و تامین کننده انرژی اصلی مکانیکی را ب. عهده دارد، موتور قسمت اصلی یک موتور برق است که در آن انرژی مکانیکی دستگاه در آن تبدیل به انرژی برق می گردد و هر چقدر توان موتور بالا باشد میزان برق تولید آن نیز بیشتر می شود. 

2-سیستم سوخت

وظیفه سوخت رسانی به موتور را دارد

3-آلتراناتور

وظیفه تامین انرژی الکتریکی را بر عهده دارد.

4-پانل برق

تجهیزات خروجی برق Ac-Dc و همچنین کنترل و محافظت از موتور و ژنراتور را بر عهده دارد.

5-روغن

به خاطر کار کردن طولانی مدت با موتور برق در روز ممکن است ، اجزا دستگاه دچار ساییدگی  شود که با بودن سیستم روغن کاری این مشکل به حداقل می رسد.

انواع موتور برق

1-موتور برق بنزینی

موتور برقی که سوخت آن بنزین یا مخلوطی از بنزین مانند اتانول است ، موتور برق بنزینی گفته می شود، موتور برق بنزینی با بنزین روشن می شود . به این دلیل که موتور برق بنزینی پس از روشن کردن ، گاز دی اکسید کربن و اکسید کربن تولید می کند، که این دو گاز موجب خفگی می شود ،باید در فضای باز مورد استفاده قرار بگیرد که باعث خفگی نشود.

موتور برق بنزینی آپلو مدل ۲۸۰۰ هندلی

2-موتور برق دیزلی

موتور برق دیزلی سوختش بنزین است  یعنی با بنزین روشن می شود، با این تفاوت که موتورهای برقی بنزینی ، مصرف برق پایین تری دارند که باعث افزایش میزان کارآیی آن ها می شود و همچنین صدای موتور برق دیزلی بیشتر از موتور برق بنزینی است و موتور برق دیزلی بزرگتر و سنگین تر از موتور برق بنزینی است.

دیزل ژنراتور متشکل از یک موتور دیزلی و یک آلتراناتور است که سیستم احتراق آن به صورت تراکمی است ، یعنی برخلاف موتور برق بنزینی و گازی بدون سیستم جرقه و شمع است و سیستم سوخت رسانی آن دارای یک پمپ است. دیزل ژنراتورها دارای انواع متعلقات فرعی از قبیل ، شاسی، تانک سوخت، اطاقک پوشاننده جهت محافظت و کاهش صدا ، سیستم های کنترل و حفاظت ، قطع کننده اضطراری مدار، سیستم پیش گرم کن روغن و آب موتور و سیستم استارت اتومات است.

3- موتور برق گازسوز

موتور برق های گازسوز به خاطر نوع سوخت آن یک منبع برق پاک می باشد و در دسترس بودن سوخت آن را به یک موتور برق ایده آل تبدیل کرده است

یکی کمپانی های معروف در ساخت موتور برق گازسوز شرکت گرین پاور می باشد.

انواع موتور برق از نظر سیستم روشن شدن

1-موتور برق های اتوماتیک

موتور برق های اتوماتیک دارای سیستم سوئیچ اتوماتیک برق شهر و ژنراتور بوده ، یعنی برق با قطع برق ، موتور برق به صورت اتوماتیک روشن شده و برگشت برق شهر و فرمان خاموش شدن به موتور برق ارسال می گردد.

2-موتور برق هندلی 

سیستم استارت این نوع موتور برق ها به صورت دستی و همان هندلی انجام می شود ، هندل در حقیقت همان طنابی است که با دست کشیده و باعث چرخش موتور گردیده و سپس با سوخت و زدن جرقه موتور روشن شده و شروع به کار می کند.

3-موتور برق استارتی

موتور برق استارتی دارای باطری می باشد، نوع استارتی با دکمه استارت یا سوئیچ تعبیه شده و روی خود به راحتی روشن و خاموش می شود. و نیازی به هندل زدن و دور گرفتن موتور جهت روشن شدن ندارد.

موتور برق آپلو

اگر به دنبال یک موتور برقی هستید که علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت قابل ملاحضه ای داشته باشد موتور برق آپلو یه گزینه ایده آل برای شما می باشد، تنوع مدل و اینکه لوازم یدکی موتور برق آپلو به راحتی پیدا می شود از دیگر ویژگی های این برند می باشد و در بین موتوربرق های چینی موجود در داخل بازار جزء دسته های موتور برق با  کیفیت شناخته می شوند.

در این مطلب سعی بر آن شده است تا با مدل های موتور برق آپلو بیشتر آشنا بشوید و نسبت به نیاز خود  بهترین انتخاب را داشته باشید.

مزایای موتور برق آپلو

1-از نظر کیفیت ، با کیفیت ترین موتور برق در بین موتورهای دیگر در بازار است

2-در انتخاب و خریداری موتور برق باید به این نکته دقت داشته باشیم که موتور برقی انتخاب کنیم که لوازم یدکی آن به آسانی پیدا شود ، در مدل موتور برق آپلو ، لوازم یدکی آن در دسترس و به راحتی پیدا می شود.

3-لامپ و دستگاه کارت خوان را در فروشگاه های کوچک روشن می کند

4-موتور برق آپلو در مصارف خانگی استفاده می شود و زمانی که جریان برق قطع می شود ، می تواند وسایل ضروری از جمله لامپ های ضروری و یخچال را روشن کند

5-موتور برق آپلو وزن مناسب و کم حجمی دارد که قابل جابه جایی است و هم راحت قابل حمل است.

6-موتور برق آپلو درمدل های متنوع  و با قدرت خروجی متفاوت ، می تواند در خانه جهت روشن کردن یخچال ، بخاری برقی، کولر آبی ، چند عدد روشنایی به کار رود.

7-در مصارف خانگی از موتور برق آپلو استفاده می شود و زمان قطع شدن جریان برق اصلی ، بدون هیچ نگرانی می توانید لامپ و یخچال که جز وسایل ضروری است را روشن کند.

8-دارای کیفیت و خدمات پس از فروش 

انواع مدل های موتور برق آپولو:

موتور برق آپلو مدل Ap1800

موتور برق بنزینی آپلو  ۱ کیلووات  ۴زمانه

اگر به دنبال یک موتور برق جهت روشن کردن چند عدد لامپ و وسایل الکتریکی کم مصرف مانند تلویزیون هستید، موتور برق آپلو مدل Ap1800 به شما پیشنهاد می شود این مدل با خروجی 1.2 کیلووات می توان در کمپ های تفریحی و گردشگری استفاده کرد و به خاطر وزن پایین آن از نظر جا به جایی مشکلی پیش نخواهد آمد. همچنین از این مدل می توان در فروشگاه های کوچک در زمان قطعی برق اصلی استفاده کرد و وسایلی مانند لامپ و دستگاه های کارتخوان را روشن و قابل استفاده کرد.

مدل

توان

سیستم استارت

سیستم AVR

چرخ

Ap1800

1.2 کیلووات

هندلی

دارد

ندارد

موتور برق آپلو مدل Ap2800

موتور برق بنزینی آپلو مدل Ap2800

اگر به دنبال موتور برقی هستید که در زمان های قطع شدن جریان برق اصلی، وسایل ضروری نظیر لامپ و یخچال را راه اندازی کنید، موتور برق آپلو مدل Ap2800 را به شما پیشنهاد می کنیم این مدل با خروجی 1.8 کیلووات می توان به عنوان یک منبع برق موقت استفاده کرد ولی باید توجه داشت که نمی توان همه وسایل را با آن روشن کرد و نیاز هست  که یک موتور برق با توان بالا تهیه شود. موتور برق آپلو مدل Ap2800 دارای وزن 30 کیلوگرم می باشد که دارای وزن ایده آل برای جا به جایی می باشد و به آسانی حمل می شود.

مدل

توان

سیستم استارت

سیستم AVR

وزن

مخزن

چرخ

Ap2800

1.8 کیلووات

هندلی

دارد

30 کیلوگرم

5.5  لیتر

ندارد

موتور برق آپلو مدل Ap6500

موتور برق بنزینی آپلو مدل Ap6500

اگر به دنبال یک موتور برق مناسب برای مصارف خانگی هستید مسلما موتور برق آپلو مدل Ap6500  مناسب برای شما می باشد، این مدل با خروجی 5 کیلووات می توانید وسایل یک منزل مانند کولر آبی، یخچال، بخاری برقی و چند عدد روشنایی را راه اندازی کنید و از آن در تامین برق خانه هایی که هنوز به  شبکه برق رسانی مجهز نشده اند، استفاده کرد.

مدل

توان

سیستم استارت

سیستم AVR

چرخ

Ap6500

5 کیلووات

استارتی

دارد

دارد

موتور برق آپلو مدل Ap7800xe

یکی دیگر از مدل های پرمصرف موتور برق های آپلو، مدل Ap7800xe می باشد و با خروجی 6.5 کیلووات می توان به عنوان یک منبع برق مطمئن برای مصارف خانگی و صنعتی استفاده کرد، همچنین با این مدل می توان کف کش هایی تا توان 2 اسب را روشن کرد و در صورتی که از اینورتر های جوشکاری استاندارد استفاده می کنید، می توانید از این موتور برق برای به کار انداختن آن ها استفاده کنید.

مدل

توان

سیستم استارت

سیستم AVR

چرخ

Ap7800xe

6.5 کیلووات

استارتی

دارد

دارد

جمع بندی خرید موتور برق آپولو :

موتور برق رویال با وجود اینکه جزء موتور برق های چینی محسوب می شود ولی دارای اصالت و کیفیت بالا می باشد و به لطف همین مزیت، نظر مشتریان را توانسته جلب کند و جای خود را بازار و تجارت موتور برق باز کند.

برای خرید و یا اظلاع از لیست قیمت موتور برق آپلو می توانید به سایت نیکاکورپ مراجعه کنید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5