خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور برق استریم stream

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

موتور برق استریم

کمپانی های بسیاری در زمینه تولید محصولات صنعتی، کشاورزی، الکترومکانیکال در کشور چین تاسیس شده اند و توانسته اند بازارهای جهانی را در دست بگیرند. یکی از  کمپانی های موفق که توانست با سرعت بالا به بازار های جهانی راه پیدا کند ، کمپانی استریم می باشد که در سال 1999 تاسیس شد و در زمینه تولید پمپ های آب فعالیت های خود را آغاز کرد، که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده و تاریخچه ی کمپانی استریم هم شاهدی بر این موضوع می باشد .

برند موتور برق استریم

کمپانی استریم پس از مدتی توانست برای محصولات تولید شده خود گواهی نامه های   ISO 9001  و ISO 2000و استاندارد های جهانی نظیر را CE،GS، ROSH و CCرا کسب  کند، که نشان از فعال بودن این کمپانی دربالا بردن کیفیت محصولات تولید شده دارد، محصولاتی که قابلیت رقابت با محصولات در سطح جهانی را دارا می باشد.

کمپانی استریم را به عنوان یک کمپانی مشتری محور می شناسند که همواره سعی کرده است محصولات خود را با توجه به شرایط بازار و نیاز مشتری،  ارائه کند، علاوه بر این نکته، یک دیگر از دلایلی که کمپانی استریم بیشتر شناخته تر شد انجام پروژه های برون مرزی بود که در کشورهای مختلف از جمله ایران هم پروژه هایی انجام داد نظیر پروژه ی تهیه و تامین آب صنایع فولاد و ساخت سیستم های گرمایشی که در رزومه ی کمپانی استریم دیده می شود.   

یکی از محصولات کمپانی استریم، موتور برق استریم می باشد که بخاطر کیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به موتور برق های مشابه موجود در بازار، همواره یکی از گزینه های مشتری ها بوده است، در اینجا سعی بر آن شده است بیشتر با موتور برق استریم آشنا بشوید و اطلاعات کاربردی مفیدی در اختیار شما قرار بگیرد .

قبل از معرفی مدل های موتور برق استریم به این نکته  باید توجه کنید که سیستمی که موتور موتور برق را خنک می کند به صورت هواخنک می باشد، بنابراین در هنگام نصب موتور برق دقت کنید موتور برق را در مکانی قرار بدهید که جریان هوا برقرار باشد.

موتور برق استریم مدل YMG1000X

موتور برق استریم یک کیلووات مدل YMG1000X با خروجی 850 وات مناسب افرادی است که از موتور برق می خواهند در زمان قطع شدن جریان برق برای یکسری وسایل مثل روشنایی ، تلویزیون و وسایل با توان مصرفی پایین استفاده کنند، همچنین از آن می توان برای افرادی که به کمپ های گردشگری و طبیعت گردی علاقه دارند به و به دنبال یک منبع برق مناسب هستند، استفاده کرد.

از جمله امکانات موتور برق یک کیلو وات استریم می توان به سیستم قطع کننده کمبود روغن اشاره کرد که با کم شدن روغن از یک مقدار مشخص ، به صورت اتوماتیک موتور برق را خاموش می کند و باعث می شود به موتور برق آسیبی وارد نشود.

موتور برق بنزینی استریم مدل YMG1000X

مشخصات فنی موتور برق استریم مدل YMG1000X

مدل

YMG1000X

توان خروجی

850 وات

حداکثر توان خروجی

1کیلووات

سیستم استارت

هندلی

مدل موتور

YM154

ولتاژ

220 ولت

تعداد فاز

تک فاز

موتور برق استریم مدل YMG2500X

موتور برق استریم 2.5 کیلووات مدل YMG2500Xمی توان برای مصارف خانگی استفاده کرد و وسایلی مانند یخچال کوچک، تلویزیون و چند روشنایی استفاده کرد، اما برای آنکه بخواهیم برای همه وسایل استفاده کنیم مقداری ضعیف است و برای مثال اگر به وسایل بالا کولر اضافه بشود موتور برق زیر فشار قرار می گیرد و ترجیحا بهتر است از آن در زمان قطع جریان برق اصلی، استفاده کرد.

یکی از مشکلاتی که معمولا برای موتور برق ها پیش می آید کم بودن روغن از یک حد مشخص است که اگر موتور برق به کار خود ادامه بدهد، باعث خرابی موتور برق می شود، موتور برق استریم 2.5 کیلووات مدل YMG2500X دارای سیستم قطع کننده در هنگام کم بودن روغن می باشد و در زمان کم بودن روغن، موتور برق را به صورت اتوماتیک خاموش می کند. 

از دیگر مشخصه های موتور برق استریم مدل YMG2500X می توان به وزن آن اشاره کرد که دارای وزن 48 کیلوگرم می باشد، که برای جابه جایی زیاد سنگین نمی باشد.

موتور برق بنزینی استریم مدل YMG2500X

مشخصات فنی موتور برق استریم مدل YMG2500X

 

مدل

YMG2500X

توان خروجی

2 کیلووات

حداکثر توان خروجی

2.5کیلووات

سیستم استارت

هندلی

مدل موتور

YM168

مخزن سوخت

25 لیتر

ولتاژ

220 ولت

تعداد فاز

تک فاز

موتور برق استریم مدل YMG3000X

موتور برق استریم 3 کیلووات مدل YMG3000Xمناسب مصارف خانگی بوده و ازآن می توان وسایلی نظیر یخچال، کولر، تلویزیون و روشنایی استفاده کرد همچنین با آن می توان پمپ آب یا کف کش با توان 1 اسب را راه اندازی کرد و یا وسایل کارگاهی نظیر سنگ فرز دستی را روشن کرد اما برای دستگاه های جوش خانگی، اینورترها ضعیف هست و موتور برق با توان 5.5 کیلووات مناسب این موتور جوش های اینورتر می باشد.

موتور برق استریم 3 کیلووات مدل YMG3000Xدارای وزن 48 کیلوگرم می باشد که وزن مناسبی است و حمل آن را آسان نموده است، همچنین مجهز به سیستم قطع کن روغن است که در مواقع کم شدن روغن، برای جلوگیری از آسیب به موتور برق، بصورت اتوماتیک موتور برق را خاموش می کند.

موتور برق بنزینی استریم مدل YMG3000X

مشخصات فنی موتور برق استریم مدل YMG3000X

مدل

YMG3000X

توان خروجی

2.5کیلووات

حداکثر توان خروجی

2.8کیلو وات

سیستم استارت

هندلی

مدل موتور

YM200

مخزن سوخت

25 لیتر

ولتاژ

220 ولت

تعداد فاز

تک فاز

موتور برق استریم مدل YMG6000E

موتور برق 5 کیلووات استریم مدل  YMG6000Eمجهز به قطع کن روغن بوده و یک گزینه مناسب برای افرادی است که به دنبال یک موتور برق با خروجی مناسب و مصرف سوخت پایین هستند، موتور برق 5 کیلووات استریم مدل  YMG6000E با مصرف 0.4 لیتر در ساعت یک موتور برق کم مصرف محسوب می شود و با خروجی 4 کیلووات، می تواند وسایل یک خانه را روشن بنماید، همچنین دستگاه های دارای  الکتروموتور با توان 1.5 اسب را بکار بیاندازد .

موتور برق 5 کیلووات استریم مدل  YMG6000Eدارای وزن 90 کیلوگرم بوده که بوسیله دسته و چرخ هایی که برای آن تعبیه شده است، جابه جایی را سهل کرده است، از دیگر ویژگی های این موتور برق می توان به میزان صدای کم آن اشاره کرد که در حدود 64 دسیبل می باشد، که در مناطقی که میزان صدا نباید از یک حد مشخصی بالاتر باشد، استفاده می شود.

موتور برق بنزینی استریم مدل YMG6000X

مشخصات فنی موتور برق استریم مدل YMG6000E

مدل

YMG6000E

توان خروجی

4 کیلووات

حداکثر توان خروجی

4.8کیلووات

سیستم استارت

استارتی

مدل موتور

YM390

مخزن سوخت

30 لیتر

ولتاژ

220 ولت

تعداد فاز

تک فاز

موتور برق استریم مدل YMG7000E

موتور برق استریم مدل YMG7000E با 5.2 کیلووات خروجی توانایی آن را دارد وسایل دارای الکتروموتور با توان 2 اسب را روشن کند و برای مصارف خانگی و کشاورزی مناسب می باشد همچنین با آن می توان دستگاه های جوش خانگی، اینورتر هم راه اندازی کرد.

موتور برق استریم مدل YMG7000E میتواند دستگاه های با الکتروموتور 3 اسب هم  بکار بیندازد ولی با توجه داشت برای آنکه طول عمر موتور برق طولانی شود و دیرتر دچار استهلاک بشود، نباید ازتمام توان موتور برق استفاده کرد.

برای مثال یک دستگاه با الکتروموتور 3 اسب، برای روشن شدن نیاز به 5.5 کیلو وات انرژی دارد، اگر موتور برق با توان خروجی 5.5 کیلووات انتخاب کنید موتور برق برای هربار روشن کردن دستگاه، فشار زیادی را تحمل میکند، بنابراین بهتر است از یک موتوربرق با توان خروجی 7 کیلووات استفاده شود.موتور برق استریم مدل YMG7000E دارای چرخ ودسته می باشد که حمل و نقل موتور برق را آسان کرده، موتور برقی که دارای وزن 83 کیلوگرم هست که نسبتا سنگین می باشد .

همچنین این موتور برق مجهز به قطع کننده روغن می باشد که در هنگام کم شدن روغن از یک حد مجاز، برای جلوگیری از آسیب به موتور برق، به صورت اتوماتیک موتور برق را خاموش می کند .

موتور برق بنزینی استریم مدل YMG7000X

مشخصات فنی موتور برق استریم مدل YMG7000E

 

مدل

YMG7000E

توان خروجی

5.2کیلووات

حداکثر توان خروجی

6کیلووات

سیستم استارت

استارتی

مدل موتور

YM420

مخزن سوخت

30 لیتر

ولتاژ

220 ولت

تعداد فاز

تک فاز

موتور برق استریم مدل  YMD6700TA و YMD6700TA3

کمپانی استریم در سری جدید محصولات خود 2 مدل موتور برق، مدل  YMD6700TA و YMD6700TA3 با موتور های دیزلی ارائه کرده است  که  در دو مدل تک فاز و سه فاز می باشد و بخاطر نوع سوخت، کسانی که می خواهند در هزینه های خود صرفه جویی کنند، این دو مدل نسبت به نیاز مشتری پیشنهاد می شود، مدل هایی که با خروجی 5.5 کیلووات، توان های  مناسبی دارد که با آن می توان وسایل خانگی و صنعتی را روشن نمود وسایلی مثل سنگ فرز های دستی یا وسایلی مثل موتور جوش خانگی، اینورتر که  برای کار کردن به موتور برقی با توان 5.5 کیلووات لازم دارند.

 موتور برق استریم مدل YMD6700TA3سه فاز بوده و برای کسانی که دستگاه های سه فاز دارند، میتوان استفاده کرد، خروجی آن 5.5 کیلو وات می باشد که می توان دستگاه های سه فاز با توان مصرفی متوسط استفاده کرد دستگاه هایی مثل بستنی سازها .

همچنین موتور برق استریم مدل  YMD6700TA و YMD6700TA3 دارای آمپرمتر دیجیتال بود که در مدل های قبلی شاهد آن نبودیم و دارای چرخ می باشد که می توان موتور برق را بدون دردسر جا به جا کرد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5