خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور برق اسپینا (Spina)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور برق اسپینا
  • موتور برق اسپینا
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

در دنیای موتور برق ها 2 دسته گروه موتور برق وجود دارد، یا ساخت کشور مادر هست یا ساخت کشور دیگر و تحت لیسانس می باشد، این مورد بیشتر در کشورهایی که نرخ حقوق کارگران ارزان است، انجام می شود.

در کشور هایی نظیر چین این امر بسیار متداول است، برای مثال برند هیوندا که برندی کره ای می باشد ولی در حال حاضر موتور برق های خود را در کشور چین می سازند، به این گروه از موتور برق ها، ساخت چین تحت لیسانس کره می گویند. بالابر ساختمانی

یکی دیگر از  موتور برق هایی که در کشور چین ساخته می شود، برند اسپینا می باشد که ساخت چین تحت لیسانس اسپانیا می باشد، دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد و توانسته است روز به روز بر تعداد مشتریان خود بیافزاید و رضایت آن ها را جلب کند.

در این مطلب سعی بر آن شده است اطلاعات مفیدی در مورد موتور برق اسپینا در اختیار شما قرار بگیرد، تا بتوانید به یک انتخاب درست برسید.

موتور برق اسپینا مدل SP3800

اگر به دنبال یک موتور برق مناسب جهت راه اندازی وسایل کم مصرف هستید، وسایلی نظیر یخچال کوچک، تلویزیون و چند عدد روشنایی،  موتور برق اسپینا مدل SP3800 به شما پیشنهاد می شود، این مدل با خروجی 2 کیلووات تا  9 آمپر به شما جریان می دهد و می توان به عنوان یک منبع برق در کمپ های گردشگری که در جنگل یا کوه برپا می شود، استفاده کرد.

مدل

توان خروجی

میزان آمپر

سیستم استارت

SP3800E

2 کیلووات

9 آمپر

هندلی

موتور برق اسپینا مدل SP4200

موتور برق اسپینا مدل SP4200 را می توان در زمان هایی که جریان برق اصلی قطع می شود به عنوان یک منبع برق موقت برای روشن کردن وسایل الکتریکی کم مصرف استفاده کرد، این مدل با خروجی 2.5 کیلووات اگر برای مصارف خانگی استفاده شود زیر فشار قرار می گیرد و پیشنهاد می شود موتور برق با توان 3 کیلووات به بالا برای مصارف خانگی خریداری شود.

مدل

توان خروجی

میزان آمپر

سیستم استارت

SP4200

2.5 کیلووات

12 آمپر

هندلی

موتور برق اسپینا مدل SP4500E

اگر به دنبال یک موتور برق با توان مناسب جهت مصارف خانگی می گردین و وقت هایی هم می خواهید با وسایل کارگاهی نظیر سنگ فرز دستی فعالیت کنید،موتور برق اسپینا مدل SP4500E به شما پیشنهادمی شود، همچنین از این موتور برق می توان به عنوان یک منبع برق ثابت در مناطقی که مجهز به برق شهری نشده است، استفاده کرد و وسایلی نظیر کولر آبی، یخچال کوچک، تلویزیون و چند عدد روشنایی را روشن کرد.

موتور برق اسپینا مدل SP4500E در دو مدل استارتی و هندلی ارائه شده است و این در حالی است که اکثر موتور برق های 3 کیلووات هندلی می باشد.

موتور برق بنزینی اسپینا مدل SP4500E

مدل

توان خروجی

میزان آمپر

سیستم استارت

SP4500E

3 کیلووات

14 آمپر

استارتی

موتور برق اسپینا مدل SP7500E

می توان یکی از ایده آل ترین موتور برق ها برای مصارف خانگی را موتور برق های 5 کیلووات اعلام کرد، موتور برق اسپینا مدل SP7500E با خروجی 5 کیلووات یک گزینه مناسب برای مصارف خانگی می باشد و همچنین می تواند  تجهیزات دارای الکتروموتور با توان 2 اسب را راه اندازی کند، تجهیزاتی مانند کف کش ها و موتور پمپ ها را می توان به وسیله این موتور برق روشن کرد.

مدل

توان خروجی

میزان آمپر

سیستم استارت

SP7500E

5 کیلووات

23 آمپر

استارتی

موتور برق اسپینا مدل SP8500E

اگر به دنبال یک موتوربرق هستید که بتواند دستگاه جوش های خانگی، اینورتر جوش ها را راه اندازی کند، ما به شما موتور برق اسپینا مدل SP8500E را پیشنهاد می دهیم، البته قابل ذکراست که موتور برق های 3 کیلووات هم توانایی راه اندازی اینورتر جوش ها را دارد اما کاملا زیر فشار قرار می گیرد و بعد از مدتی دچار استهلاک می شود.

این موتور برق همچنین برای مصارف خانگی و کشاورزی مناسب بوده و می توان از موتور برق بهره کافی را برد.

مدل

توان خروجی

میزان آمپر

سیستم استارت

SP8500E

6 کیلووات

28 آمپر

استارتی

موتور برق اسپینا مدل SP9500E

یک موتور برق مناسب برای مصارف صنعتی باید حداقل توان 7 کیلووات را بتواند تولید کند، در پروژه های ساختمانی که تجهیزات ساختمانی با الکتروموتور 3 اسب وجود دارد اگر از یک موتور برق ضعیف استفاده شود، ممکن است در هنگام کار کم بیاورد و نتواند به درستی وسایل را راه اندازی کند، اگر به دنبال یک موتور برق مناسب با توان مناسب هستید ما به شما موتور برق اسپینا مدل SP9500E را پیشنهاد می دهیم، این مدل با خروجی 7 کیلووات می تواند تجهیزات ساختمانی نظیر بالابر و بتونیر را روشن کرده و همچنین موتور جوش های صنعتی که جریان بالایی را لازم دارند به کار بیاندازد.

موتور برق بنزینی اسپینا مدل SP9500E

مدل

توان خروجی

میزان آمپر

سیستم استارت

SP9500E

7 کیلووات

32 آمپر

استارتی

موتور برق اسپینا مدل SP10500E

از موتور برق اسپینا مدل SP10500E می توان در شرکت ها و ادارات برای راه اندازی وسایل الکتریکی نظیر کامپیوترها، پرینترها، وسایل گرمایشی و کولر های گازی استفاده کرد، یا می توان با اضافه کردن یک تابلوی امرجنسی به موتور برق، به عنوان یک موتور برق اضطراری در هنگام قطع جریان برق اصلی استفاده کرد، وظیفه تابلوی امرجنسی این است که در هنگام قطع شدن برق شبکه،  جریان برق موتور یرق را سریعا وارد مدار کرده و هیچ قطعی رخ ندهد، این امر در مکان هایی نظیر درمانگاه ها که نباید برق لحظه ای قطع بشود، اهمیت بالایی پیدا می کند.

مدل

توان خروجی

میزان آمپر

سیستم استارت

SP10500E

8 کیلووات

34 آمپر

استارتی

جمع بندی خرید موتور برق اسپینا:

به جرات می توان گفت یکی از موتور برق های با کیفیت ساخت چین تحت لیسانس، موتور برق های اسپینا می باشد، مواد به کار برده شده در سیم پیچ های موتور برق های اسپینا کاملا مس بوده و از این رو در هنگام باردهی کیفیت خود را حفظ کرده و با قدرت کار می کند.

شما می توانید برای خرید موتور برق اسپینا به سایت نیکا کورپ مراجعه کرده و از طریق راه های گفته شده اقدام به خرید بنمایید و جهت آگاهی از قیمت موتور برق اسپینا با کارشناسان نیکاکورپ ارتباط برقرار کنید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5